abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44126203
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:37 schreef tonks het volgende:
IK HEB PEPERNOTEN
en ik een chocolade letter.. hazelnoot dus wie wil hem heben?
Anyway.. wat weer een maandag, helemaal gemotiveerd op stage!!
Zo niet.. dan toch!
pi_44126255
Ik ga er weer vandoor, heb zo weer les! En deze gaat wel door
Succes nog vandaag!!
I ♥ PB
pi_44126290
Wat voor stage loop je Stranger?
pi_44126293
Zo de "traktatie" van de jarige waren nog half-bevroren slagroomsoesjes.

Hopelijk kom ik daar mijn dag mee door. Gelukkig heb ik vanmorgen nog een broodje gezond van Bakker Bart kunnen regelen dus qua eten zit het wel goed vandaag.
pi_44126390
ha.. toch nog een "traktatie" op. Was iemand hier voor het laatst en die had een zooi sinterklaas snoep bij zich. strooigoed en boterletters
pi_44126401
Mjah maximaal gemotiveerd weer o_
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44126412
Wow ik heb visite kaartjes
pi_44126416
Goodmorning people, ik ben ontwaakt Mijn eerste echte dag zonder stage.
Boekarest overleefd (wat is dat Roemenie een pauperland). Songfestival was uiteraard weer ouderwets Oost-Blok minded, kortom het was fantastisch
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_44126432
Laura
pi_44126442
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Boekarest overleefd (wat is dat Roemenie een pauperland). Songfestival was uiteraard weer ouderwets Oost-Blok minded, kortom het was fantastisch
Ach je hebt sierpaarden en werkpaarden he
pi_44126451
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat voor stage loop je Stranger?
Bioinformatica, alhoewel tot nu toe nog steeds het 'informatica' gedeelte het meest overheerst.
pi_44126456
quote:
boekarest? wanneer ben je daar geweest?
Welkom op FOK!
pi_44126464
Oost-blok landen zijn relaxt. Vorige zomer een weer in Budapest geweest en dat is ook altijd leuk met mensen die geen duits/engels praten maar alleen vloeiend hongaars.
pi_44126483
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:27 schreef Stranger het volgende:

[..]

Bioinformatica, alhoewel tot nu toe nog steeds het 'informatica' gedeelte het meest overheerst.
Nou zo'n stageplek zoek ik niet sorry

Moet ICT servicedeskstage hebben!
pi_44126545
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Nou zo'n stageplek zoek ik niet sorry

Moet ICT servicedeskstage hebben!
Nou ja het is geen rocket science, dus een kwestie van een paar dagen adapteren.
pi_44126549
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:27 schreef tonks het volgende:
Laura
Tonks, wat een welkom

Volgens mij is Budapest nog best een moderne stad, maar Boekarest Ik ben er persoonlijk niet echt fan van. Gelukkig was het maar een weekendje!
En hoe is het hier met de mensen?
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_44126640
Tja, ik zou eigenlijk wat aan mijn stageverslag moeten doen... maar dat scherm wat constant filmpjes af laat spelen, trek meer mijn interesse
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_44126649
Hier is het wel goed. Ik heb een lang weekend gehad, maar er niet veel van kunnen genieten omdat ik mijn enkelbanden verrekt heb

Dit weekend eens uitgeweest in Duitsland was zeer de moeite waard.
pi_44126660
ik kan gewoon niet vooruit, moet je nagaan
Welkom op FOK!
pi_44126743
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:15 schreef NrSiX het volgende:

[..]

en ik een chocolade letter.. hazelnoot dus wie wil hem heben?
Oeh! Ikke!!
pi_44126798
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:32 schreef LunaticLaUrA het volgende:

[..]

Tonks, wat een welkom

Volgens mij is Budapest nog best een moderne stad, maar Boekarest Ik ben er persoonlijk niet echt fan van. Gelukkig was het maar een weekendje!
En hoe is het hier met de mensen?
moe
pi_44126813
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:37 schreef Zosk het volgende:
ik kan gewoon niet vooruit, moet je nagaan
Stilstand is achteruitgang!

De PR-medewerkster van het bedrijf die zet zich wel flink in voor een item binnen de nieuwsbrief die ik deze maand wil versturen. Ze zet gelijk een project-manager aan het werk om 2 alinea's te gaan schrijven
pi_44126929
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Stilstand is achteruitgang!
ik moet wachten op een e-mail van een persoon die deze basisschool helpt met KiK (geen tijd om uit te leggen heb nu pauze en loop aan na deze post). voorheen stond dit altijd nog op papier maar sinds dit jaar is het mogelijk om het digitaal up to date te houden en dat is dan mijn taak. Alleen nu zijn er bij mij en de directeur nogal wat onduidelijkheden en deze meneer (aangezien hij er helemaal alleen voor staat als help-desk) heeft niet altijd evenveel tijd etc. Dus ik kan misschien tot morgen wachten op een antwoord via de mail. En dus kan ik vandaag niet meer verder werken hieraan.
Welkom op FOK!
pi_44126986
Zo'n situatie zit ik ook meer dan eens in dat je op iemand moet wachten voordat je ergens verder aan kunt. Ik hou sowieso niet erg van wachten, maar als je daardoor echt vast zit is dat vervelend.

De onderwerpen voor m'n nieuwsbrief beginnen aardig vorm te krijgen inmiddels. Nog even kortsluiten met mijn begeleider en dan kan die begin volgende week vast weer de deur uit.
pi_44127096
quote:
Ik heb het nog gezien stukje, en Rusland stond bovenaan , ze hebben vast gedreigd om de juryleden te vergiftigen mochten ze rusland niet op de 1e plek zetten.
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')