en ik een chocolade letter.. hazelnootquote:
Ach je hebt sierpaarden en werkpaarden hequote:Op maandag 4 december 2006 11:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning people, ik ben ontwaaktMijn eerste echte dag zonder stage.
Boekarest overleefd (wat is dat Roemenie een pauperland). Songfestival was uiteraard weer ouderwets Oost-Blok minded, kortom het was fantastisch
Bioinformatica, alhoewel tot nu toe nog steeds het 'informatica' gedeelte het meest overheerst.quote:Op maandag 4 december 2006 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat voor stage loop je Stranger?
boekarest? wanneer ben je daar geweest?quote:Op maandag 4 december 2006 11:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Boekarest overleefd (wat is dat Roemenie een pauperland). Songfestival was uiteraard weer ouderwets Oost-Blok minded, kortom het was fantastisch
Nou zo'n stageplek zoek ik niet sorryquote:Op maandag 4 december 2006 11:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Bioinformatica, alhoewel tot nu toe nog steeds het 'informatica' gedeelte het meest overheerst.
Nou ja het is geen rocket science, dus een kwestie van een paar dagen adapteren.quote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou zo'n stageplek zoek ik niet sorry
Moet ICT servicedeskstage hebben!
Tonks, wat een welkomquote:
Oeh! Ikke!!quote:Op maandag 4 december 2006 11:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
en ik een chocolade letter.. hazelnootdus wie wil hem heben?
moequote:Op maandag 4 december 2006 11:32 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Tonks, wat een welkom![]()
Volgens mij is Budapest nog best een moderne stad, maar BoekarestIk ben er persoonlijk niet echt fan van. Gelukkig was het maar een weekendje!
En hoe is het hier met de mensen?
Stilstand is achteruitgang!quote:Op maandag 4 december 2006 11:37 schreef Zosk het volgende:
ik kan gewoon niet vooruit, moet je nagaan![]()
ik moet wachten op een e-mail van een persoon die deze basisschool helpt met KiK (geen tijd om uit te leggen heb nu pauze en loop aan na deze post). voorheen stond dit altijd nog op papier maar sinds dit jaar is het mogelijk om het digitaal up to date te houden en dat is dan mijn taak. Alleen nu zijn er bij mij en de directeur nogal wat onduidelijkheden en deze meneer (aangezien hij er helemaal alleen voor staat als help-desk) heeft niet altijd evenveel tijd etc. Dus ik kan misschien tot morgen wachten op een antwoord via de mail. En dus kan ik vandaag niet meer verder werken hieraan.quote:
Ik heb het nog gezien stukje, en Rusland stond bovenaanquote:Op maandag 4 december 2006 11:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |