en ik een chocolade letter.. hazelnootquote:
Ach je hebt sierpaarden en werkpaarden hequote:Op maandag 4 december 2006 11:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning people, ik ben ontwaaktMijn eerste echte dag zonder stage.
Boekarest overleefd (wat is dat Roemenie een pauperland). Songfestival was uiteraard weer ouderwets Oost-Blok minded, kortom het was fantastisch
Bioinformatica, alhoewel tot nu toe nog steeds het 'informatica' gedeelte het meest overheerst.quote:Op maandag 4 december 2006 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat voor stage loop je Stranger?
boekarest? wanneer ben je daar geweest?quote:Op maandag 4 december 2006 11:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Boekarest overleefd (wat is dat Roemenie een pauperland). Songfestival was uiteraard weer ouderwets Oost-Blok minded, kortom het was fantastisch
Nou zo'n stageplek zoek ik niet sorryquote:Op maandag 4 december 2006 11:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Bioinformatica, alhoewel tot nu toe nog steeds het 'informatica' gedeelte het meest overheerst.
Nou ja het is geen rocket science, dus een kwestie van een paar dagen adapteren.quote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou zo'n stageplek zoek ik niet sorry
Moet ICT servicedeskstage hebben!
Tonks, wat een welkomquote:
Oeh! Ikke!!quote:Op maandag 4 december 2006 11:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
en ik een chocolade letter.. hazelnootdus wie wil hem heben?
moequote:Op maandag 4 december 2006 11:32 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Tonks, wat een welkom![]()
Volgens mij is Budapest nog best een moderne stad, maar BoekarestIk ben er persoonlijk niet echt fan van. Gelukkig was het maar een weekendje!
En hoe is het hier met de mensen?
Stilstand is achteruitgang!quote:Op maandag 4 december 2006 11:37 schreef Zosk het volgende:
ik kan gewoon niet vooruit, moet je nagaan![]()
ik moet wachten op een e-mail van een persoon die deze basisschool helpt met KiK (geen tijd om uit te leggen heb nu pauze en loop aan na deze post). voorheen stond dit altijd nog op papier maar sinds dit jaar is het mogelijk om het digitaal up to date te houden en dat is dan mijn taak. Alleen nu zijn er bij mij en de directeur nogal wat onduidelijkheden en deze meneer (aangezien hij er helemaal alleen voor staat als help-desk) heeft niet altijd evenveel tijd etc. Dus ik kan misschien tot morgen wachten op een antwoord via de mail. En dus kan ik vandaag niet meer verder werken hieraan.quote:
Ik heb het nog gezien stukje, en Rusland stond bovenaanquote:Op maandag 4 december 2006 11:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
hehe.. ik weet niet of er mensen daar sushi gegeten hebben?quote:Op maandag 4 december 2006 11:54 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ik heb het nog gezien stukje, en Rusland stond bovenaan, ze hebben vast gedreigd om de juryleden te vergiftigen mochten ze rusland niet op de 1e plek zetten.
ik weet niet hoeveel er meededen, maar hoorde vanochtend bij Evers staat op dat Nederland op de mooie 12e plek is geeindigdquote:Op maandag 4 december 2006 12:01 schreef PieterBas het volgende:
Songfestival, hoeveelste is Nederland geworden? Toch niet zoals gewoonlijk bij de volwassen Eurovisie Songfestival als laatste ?
Bijna, van de 15 deelnmers, is Nederland 12e gewordenquote:Op maandag 4 december 2006 12:01 schreef PieterBas het volgende:
Songfestival, hoeveelste is Nederland geworden? Toch niet zoals gewoonlijk bij de volwassen Eurovisie Songfestival als laatste ?
Nee ik heb hem ook niet gezien of opgemerkt haha! Belgie vond ik ook leuk, dat liedje zat het hele weekend in me kopquote:Op maandag 4 december 2006 12:15 schreef Rianne84 het volgende:
mijn vriend heeft je niet gezien LunaticLaura. of heb jij een andere versie?
quote:Op maandag 4 december 2006 12:58 schreef Thrilled het volgende:
Bah wat een klote weekend.. zaterdag mn hond moeten laten inslapen, vandaag een nieuwe week, krijg ik ook weer een klap... ik ben aan het werk met een software pakket en ben redelijk afhankelijk van hun helpdesk. Het is al een maand geleden dat ik wat van ze heb vernomen dus ik stuur vandaag een redelijk geïrriteerd mailtje naar hen toe waar mijn hulp blijft. Bellen ze terug om te zeggen dat ze mij niet meer zo 1,2,3 mogen helpen, dat dat intern besloten was. Sta ik even mooi voor paal![]()
Dat punt van HTML vragen snap ik ook volkomen, heb ik ze ook gezegd en daar ligt ook het probleem niet. Qua html is de site nu op orde namelijk, alleen laat dat CCI pakket zich nog een beetje afweten. 9 van de 10 keer was het ook een instelling aan hun kant die goed gezet moest worden. Beveiligingsrechten en weet ik het wat. Maar goed, het is bijna klaar en mn stage ook..quote:Op maandag 4 december 2006 13:17 schreef Goover het volgende:
Met verwacht van elke stagair dat hij/zij er zelf uit kan komen.. Hier precies het zelfde ik ben aan het 'programmeren' in een taal die niemand hier kent. Vragen kan ik hier dus niet kwijt.
Maar ik kan begrijpen dat die helpdesk van een softwarepakket geen HTML vragen wil behandelen. Als jij niet genoeg basis hebt voor deze opdracht, laat dat dan aan iemand weten. Leg uit waar je knel zit en waarom. Stel met je begeleider vast wat jij van het bedrijf verwacht en hun van jou..
Wat heb je gehadquote:
Ja dat 'probleem' heb ik ook een beetje, kan niet eens ff rustig werken zonder dat ik daarna weer een hele pagina moet lezenquote:Op maandag 4 december 2006 13:50 schreef Zosk het volgende:
ben je ff pauze houden, ineens 2 pagina's verder![]()
ja, waarom denk je dat ik dit vak heb uitgekozenquote:Op maandag 4 december 2006 13:49 schreef SvenM het volgende:
Ramptoerist
zoals gewoonlijkquote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef PieterBas het volgende:
ja, het gaat hard vandaag.. Hebben we vandaag allemaal niks te doen
ViFit roeleert!!quote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef Thrilled het volgende:
Ik had vandaag 6 boterhammen klaargemaakt, kom ik in de kantine ligt daar een gehaktstaaf me toch wel heel lekker aan te kijken.. gelijk maar een kopje snert erbij genomen... 1 boterham uit mn broodtrommeltje genomen
edit/ ik drink nu ook even 2 ViFitjes trouwens
lekkerquote:Op maandag 4 december 2006 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
Net afscheid genomen van een client. Ze moest helemaal huilen dat ik wegga... Ze had wel een zak drop als afscheidscadeautje
moet ze nou weer in therapie dat jij weggaat?quote:Op maandag 4 december 2006 14:10 schreef Rianne84 het volgende:
Net afscheid genomen van een client. Ze moest helemaal huilen dat ik wegga... Ze had wel een zak drop als afscheidscadeautje
is die net zo lief en komt die hier ook gezellig mee kletsen (plaatsvervangend)quote:
dat is m'n begeleidster, dus denk niet dat ze hier komt... ze is sowieso niet zo handig met pc's en internet heeft ze ook niet helemaal door... bv bij america's next top model, dan zoek ik op wie er gaat winnen (ik hou van spoilers), en dan zegt m'n begeleidster: "oh dat kun jij opzoeken?" alsof ik een of ander privilege hebquote:Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
is die net zo lief en komt die hier ook gezellig mee kletsen (plaatsvervangend)![]()
sommige mensen en internet zijn inderdaad om van te huilen zo grappigquote:Op maandag 4 december 2006 14:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is m'n begeleidster, dus denk niet dat ze hier komt... ze is sowieso niet zo handig met pc's en internet heeft ze ook niet helemaal door... bv bij america's next top model, dan zoek ik op wie er gaat winnen (ik hou van spoilers), en dan zegt m'n begeleidster: "oh dat kun jij opzoeken?" alsof ik een of ander privilege heb
haha dat is juist leuk als ze er niks/weinig vanaf weten! dan kun je ze ook écht van alles wijs maken!quote:Op maandag 4 december 2006 14:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is m'n begeleidster, dus denk niet dat ze hier komt... ze is sowieso niet zo handig met pc's en internet heeft ze ook niet helemaal door... bv bij america's next top model, dan zoek ik op wie er gaat winnen (ik hou van spoilers), en dan zegt m'n begeleidster: "oh dat kun jij opzoeken?" alsof ik een of ander privilege heb
welk spel?quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef nicomart het volgende:
jeejweer gewonnen met xboxen.. En lekker gegeten
Haha we gaan je missenquote:Op maandag 4 december 2006 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
ik wil nog even zeggen dat ik blij ben dat er een topic titel naar mij is vernoemdwel jammer dat dit topic dan zo snel gaat
ja sorry, iedereen een uur stilte voor jou?quote:Op maandag 4 december 2006 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
ik wil nog even zeggen dat ik blij ben dat er een topic titel naar mij is vernoemdwel jammer dat dit topic dan zo snel gaat
Dat is een van de moeilijkste dingen van stagequote:Op maandag 4 december 2006 14:43 schreef nicomart het volgende:
Ik ben zo moe!!! Ik ben al de hele dag aan het vechten tegen de slaap
als je dat nog eens zegt hoef je niet meer terug te komen!quote:Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef Rianne84 het volgende:
ik ben nog niet weg hoor
en ik wil best nog eens komen buurten als ik om 11:00 eens wakker word ofzo![]()
doei, veel plezierquote:Op maandag 4 december 2006 14:46 schreef Rianne84 het volgende:
ik ben weg, tot morgen!
I noticed nowquote:Op maandag 4 december 2006 14:45 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Dat is een van de moeilijkste dingen van stagegoed wakkerblijven
![]()
Ik weet hoe je je voeltquote:Op maandag 4 december 2006 14:58 schreef Goover het volgende:
Pffff zoals al eerder gezecht hier:
*Opdrachtgevers die als het bijna af is 1 dingetje anders willen*![]()
Nu moet ik 80 onderdelen in een schema vervangen, 80 keer:
*klik*
*del*
en dan 80 keer
*crtl-v*
*sleep*
![]()
thnx...quote:Op maandag 4 december 2006 15:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt![]()
sterkte mate![]()
Forum Opties | |