Huuu, Dat gedeelte van de dolende zielen staat mij een beetje tegen eigenlijkquote:Op maandag 18 december 2006 10:20 schreef totsy het volgende:
Ik heb hier ook zitten lezen, en wil ook mijn zegje doen .
De dood is helemaal geen dood, en of dat nu bewezen is of niet is niet van belang .
Wij zijn alleen een heel klein stukje van het goddelijke of God en groeien elke dag een beetje bij .
Mensen die niet willen groeien, en niet spiritueel vooruitkomen willen , die zullen blijven stilstaan en op de duur helemaal geen lichaam meer vinden om in te kunnen reincarneren .Het blijven dolende , geesten .
Dit komt erop neer dat alle mensen zich zullen vermengen op aarde (wat nu aan de gang is ) en er slechts maar één ras meer zal zijn .Als er dan vrede is zullen er buitenaardsen komen, omdat de mens dan ook niet meer zo oorlogszuchtig is als nu .
Nu zouden de mensen een andere planeet onderwerpen, als slaven ,wat niet kan en mag .Daarom komen zij niet (ze komen wel eens piepen zoals wij gaan piepen ergens anders ).
Er zijn hele vele andere beschavingen , op andere planeten en ook op de maan en mars en venus zijn die er geweest en zijn er nu nog nog restanten , en mogelijks nog levensvormen .
Binnenkort zal dat van Mars wel ontdekt worden, en dat geeft dan weer een omkentering aan het "aardse" denken .![]()
Nu, zielen maken deel uit van een zielenfamilie .quote:Op maandag 18 december 2006 12:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Huuu, Dat gedeelte van de dolende zielen staat mij een beetje tegen eigenlijk. Maar verder wel zo ongeveer hetzelfde beeld
. En aangezien elke denkbare levensvorm in elk denkbare samenlevingsverband ergens wel bestaat komt elke ziel wel waar het wilt zijn om zijn ervaring te ondergaan hoor. Dat van het dolen doet mij denken aan een soortvan hel ofzo
.
Waarom vinden ze geen lichaam meer? Er zijn er toch genoeg?quote:Op maandag 18 december 2006 23:44 schreef totsy het volgende:
[..]
Nu, zielen maken deel uit van een zielenfamilie .
Dolende zielen, die niet willen overgaan naar de lichtsfeer kunnen tot poltergeisten worden, en som tot 1000 jaren rondspoken .
Andere zielen , die niet willen leren na vele incarnaties vinden dan geen lichaam meer, en die verdwijnen gewoonweg ,en verworden tot een afgesnoerd negatief elementaal wezen,(fantoom genoemd) wat een gevaarlijk spokend wezen kan worden .
![]()
Kijk de paradox die je onderstreept is heel simpel:quote:Op maandag 4 december 2006 11:26 schreef Schnoepfchen het volgende:
[..]
Of niet zonde. Je weet dan tenminste dat je je geheime maitresse niet mee naar huis kunt nemen die avond, en dat je je gulp dicht moet doen voordat je de sleutel in de deur doet.
[..]
Nu verplaats je het probleem alleen maar, naar de definitie van 'god' of 'goddelijk'.
Je zegt: je bent enerzijds god, maar anderzijds weet je van heel veel dingen niks af.
De tegenspraak blijft! Of je bent god of je bent het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |