Ik had het in het bewustzijnstopic over dat we als mens hetzelfde zijn even.
We zijn allemaal in dezelfde vorm gegoten. In ieder geval wat je meekrijgt van verstand en bewustzijn en nog meer.
Er is een bakvorm gemaakt zoals je ook taarten mee doet bakken.
En uit 1 bakvorm zijn vele taarten gebakken. Alleen zien de taarten er anders uit. Mensen zien er anders uit, kijk je dwars door uiterlijk heen dan zie je er niet anders uit meer. Als ik soms met mensen praat en naar mensen kijk dan let ik zo weinig naar het uiterlijk dat ik het uiterlijk vergeet.
Dan zie ik onzichtbaar. Dan zie ik de persoon even niet staan meer.
Zal later ingaan nog erop.
Over andere beschavingen geef ik je ook gelijk in. De kans is groot dat er andere beschavingen zijn. Zeker omdat het oneindig is. Er komt geen einde aan. En in een oneindigheid is er altijd kans op een 2e beschaving. Weet niet zeker over dat 100 procent is maar dat doet er niet toe. Dan kan ik misschien iets met berekeningen gaan doen.
Pi gaat door, de kans dat er een nieuw getal bij pi erbij komt maakt het bewezen dat er kans is dat pi bestaat uit meer getallen. Is het universum oneindig en zet je ons als mensheid in de vorm van een cijfer erin, dan is het misschien ook via een of andere theorie aan te tonen dat de kans op ander leven 100 procent is.
Voor de mensen die meteen gaan oordelen over mij, ik hou me niet aan regels als ik bezig ben met een gedachte. Het boeit me dus ook geen hol wat anderen vinden van mijn denken mochten ze me gestoord vinden. Er zijn mensen die vinden me niet gestoord en juist voor die mensen laat ik mijn visie zien. Je mag gerust zeggen dat ik gestoord ben maar ik word wel soms moe ervan. Het begint kinderachtig te lijken dat gedrag. Als je een beetje volwassen bent of je bent ruimdenkend wat hier in the truth vanzelf vaak gebeurt dan weet je dat hier eens een andere manier van denken gehanteerd wordt. Kan volkomen vreemd klinken maar ik schakel net zo goed weer over naar 1 +1=2. Even snel 1+1=2 dan 1+1=10.
Maar even verder want ik dwaalde af en dat leidt dus ook af nu.
Ik was aan het denken aan vijandig bestaan. Ik heb in ouwehoer geschreven over een contact dat ik vannacht had, vijandig contact met een wezen. Die wilde iets doen. Ik leg dat later uit maar ik heb het al uitgelegd in ouwehoer dus als je het wilt lezen dan kun je dat daar doen. Hoef ik het geen 2 keer te schrijven want dat leidt ook weer af.
Maar je hebt dus oorlog op aarde, mensen onderling hebben oorlog en ruzie. 2 mensen kunnen grote ruzie hebben tot en met moord. En je hebt moord tussen bevolkingen. Je hebt oorlog tussen stammen in the jungle die met een bot door de neus met speren elkaar te lijf gaan en zo heb je meer oorlogen.
Overal oorlog, ik denk dat oorlog nodig is. Oorlog is goed. Oorlog is geweldig. Door oorlog kun je leren samen leven. Zonder oorlog is vrede niet mogelijk.
De grootste oorlog kan nut hebben.
Maar even over oorlog op aarde en oorlog buiten aarde.
Oorlog op aarde daarvan ga ik uit dat het ooit voorbij is. Of het 2012 is of niet, dat weet ik niet.
Vervolgens denk ik dat de mensheid een eenheid gaat vormen. Sowieso omdat het een eenheid moet gaan vormen en vanzelf gaat vormen maar ook een harnas vormen tegen aanvallen van buitenaf.
Zoals in Star Wars met de force en het shield. Kan zijn dat ik nu een nerd ben maar ik heb dus niet eens de delen van Star Wars gezien allemaal. Ik laat alleen wat ik heb opgevangen met een half oog kijken verder gaan in mijn besef.
Het gezamelijke bewustzijn heb je en nog meer. En nu neem ik ff pauze en ga ik straks verder.
12 blikjes goedkope red bull moet voldoende zijn vandaag
![]()
Toch ff verder
![]()
Oorlog draait ook om bezit vaker. Oorlog draait om veroveren van plek. Ook in bord games zie je dat terug komen maar dat is wat anders.
Oorlog in het echte leven is ook een spelletje.
En volgens mij wordt het nog een leuk spelletje.
De mensheid die in vrede kan leven met elkaar en alsnog geen saaie verveling. Zelfs in vrede met elkaar leven kun je eens gaan acteren en voor de gein een agressieve rol opvoeren als rollenspel.
Een acteur die agressief gaat moorden die is in het echt toch ook geen moordenaar?
Gaat een vredig bestaan vervelen dan ga je gewoon acteren
![]()
Een act opvoeren.
Maar ik denk echt dat we vijanden krijgen nog.
De eerste vijand heb ik gisteren duidelijk gezien. Ik denk dus ook dat ik in staat ga zijn om een foto te maken van dat wezen, 3 waren het er gisteren even en toen 1 grotere.
Een blauwe laser-straal kwam uit de ogen, een blauwe uitstraling kwam uit de ogen en het wilde wat stelen bij mij. Ook spioneren was het. Maar dat leg ik nog uit en ik zal zeker vaker bezoek krijgen nog maar ze krijgen me niet
![]()
Het boek dreamcatcher van Stephen King is trouwens een boek dat ik kan aanraden vanwege 1 scene maar dat is dus anders dan wat ik gisteren had. In Dreamcatcher zit de alien vanachter een raam te kijken in het hoofd van het slachtoffer, je ziet het slachtoffer in zijn eigen hoofd in een archief bezig zijn. Hij is dan bezig met dozen verstoppen of opstapelen. En dan ontsnapt hij eraan of iets dergelijks. Weet het even niet.
Maar zo ging het gisteren dus even, alsof ik in de gaten gehouden werd en dat ze aan het wachten waren dat ik even niet ging opletten. Ik was dus bezig met aantekeningen maken en proberen wiskunde te begrijpen en nog meer.
Daarna even in het donker muziek geluiserd met alertheid en toen kwam vanuit het niets dat wezen naar voren.
Alsof het uit een andere tijd en dimensie kwam.
En nogmaals je hoeft het niet te geloven maar je mag het wel geloven. Je hoeft me niet voor gek te verklaren. Zelf vind ik het gewoon een film waar ik in leef.
Als ik zo'n wezen echt duidelijk zie, en ik zie de vorm en ik zie echt fel licht uit de ogen komen dan zie ik dat toch of niet soms?
Ik loop bij een dokter dus
![]()
En die dokter verteld me dat het kan bestaan, alleen houden ze zich er niet mee bezig omdat ze het niet begrijpen. Ze zeggen alleen dat je voorzichtig moet zijn als je het meemaakt en dat je niet ervan moet doordraaien
![]()
First contact hoeft echt niet vriendelijk te zien.
Close encounters mag dan wel het beeld schetsen dat ze komen om te helpen, maar wie weet komen ze met andere intenties.
En wie weet is het daarna wel weer mogelijk om vrienden te worden van.
Als je ze verslaat in de oorlog dan ga jij de eisen stellen dus. Dan ga je vanuit de slachtoffer rol de baas spelen van ze.
Je gaat een verdrag opstellen van vrede.
Je houdt je dan aan de spelregels. Hoewel de spelregels amper regels bevatten. In dit spel wat gaande is daar is bijna alles toegestaan. Je krijgt alleen straf als je vals spel speelt. Pleeg je een moord dan krijg je straf. Terechte straf.
Ik kan bijna zover gaan dat moord nut heeft in het spel. Dat alles nut heeft in het spel. De meest gruwelijke moorden hebben nut. Omdat het leidt tot verbetering en gezond verstand.
Als 100 mensen moorden dan zijn 100000 mensen verstandiger om niet te moorden denk ik maar.
Verschil moet er zijn.