Dat stond ie bij mij ook niet. Maar na al dat stomme gerommel was ik werkelijk waar tot alles in staat. Wij hebben dan ook geprogesteldigenst omdat het 'moest' voor mijn gevoel. Voor het eerst in onze relatie gedingenst voor het doel en niet voor het plezier.... heel heel raar.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef Stiekemurd het volgende:
Je lijkt Vicky wel! Die zei dat net ook al tegen me. Mijn hoofd staat er helemaal niet naarZullen wel zien hoe het vanaaf/vannacht gaat. Ik moet sowieso morgen naar de Gyn voor controle.
Ze staan er allebei isquote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef poemojn het volgende:
Ik heb ook voor de dichtstbijzijnde gekozen. Kom er nu net achter dat er een kwaliteitsregister van de KNOV bestaat waar maar 1 van de 4 verloskundigen van mijn praktijk staat ingeschreven.Is op vrijwillige basis dus wat het verder allemaal zegt weet ik ook niet.. De link, zodat jullie evt jullie praktijk kunnen nakijken: http://www.verloskundigen(...)waliteitsregister/#4
vruchtje moet erkent worden. Anders moet bij de aangifte van de geboorte de moeder mee, en daar zijn moeders niet altijd gelijk toe in staat, denk bijvoorbeeld aan een keizersnede. Als het vruchtje erkent is dan kan papa het kind aangeven en dan ook het kind erkennen.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:37 schreef reese.com het volgende:
Als je niet getrouwd bent is het toch sowieso ook slim als de papa het kindje voor de geboorte al erkent? Just in case. Dat is wat ik altijd begrepen heb in ieder geval van vrienden.
Ja dat weet ik wel maar na aanleiding daar van kwam dat erkennen in me op.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:48 schreef snoopy het volgende:
Met erkennen leg je nog niet vast wat er met je kindje gebeurt als je allebei komt te overlijden. Dat moet je idd bij een notaris laten vastleggen. Wij hebben dat ook gedaan.
Dat is ook zoquote:Op donderdag 7 december 2006 23:02 schreef snoopy het volgende:
Dat is zo, maar het is een fijn idee dat het voor nu iig geregeld is.
lees ik net....ga ik doen, zodra ik vanavond thuis ben. Dank !quote:Op donderdag 7 december 2006 20:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Pannenkoekie, als je je flensjes wil showen, dan kan ik ze wel voor je uploaden!
Even mailen naar het adresje in mijn profieltje.. en dan staan ze vanavond nog !![]()
Oeh suzanna!! Das spannend! Succes, hopelijk zet het door!quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:27 schreef Suzanna het volgende:
Pfff... over slapeloze nachten gesproken...rond 1 uur begonnen bij mij (bewust, daarvoor half onbewust) de behoorlijk sterke voorweeën waarna ik dus niet meer kon slapen tot een uur of 5. Dan ben je niet blij als je kinderen je om 7 uur uit bed schoppen...
Net even lekker gedoucht en ik wacht het maar af... hopelijk zet het door, dan ben ik ook van dat stomme gerommel af.
Hoe bracht je het? "Ik ga ergens anders slapen want je snurkt omdat je zo dik bent"?quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:05 schreef Prutzenberg het volgende:
Ik heb dat 1 keer geopperd, het is een wonder dat ik nog leef.![]()
De mijne keek me vanmorgen gewoon niet lief en nijdig aanquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hoe bracht je het? "Ik ga ergens anders slapen want je snurkt omdat je zo dik bent"?
Gedachten/uitspraken van de mannen tijdens je zwangerschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |