quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:47 schreef MaLo het volgende:
Ik had erge striae op mijn billen, tijdens mijn zwangerschap.
Ik kwam onder de douche vandaan, roept vriendlief: Heee, zebrabillen!
OOh my godquote:Op woensdag 1 november 2006 11:30 schreef Vivi het volgende:
"Wat zit je broekspijp raar in je sok gefrommeld, het ziet er niet uit"
Mijn mama noemt me "Dikke pad"quote:Op woensdag 1 november 2006 18:07 schreef krokus het volgende:
Hahaha, erg grappig dit.
Die van mij vindt het leuk om me te stangen.
- wanneer hij zijn hand op mijn buik legt en een kontje of ruggetje langs voelt komen krijg ik standaard de opmerking "dat is een beste kont, precies zijn of haar moeder"
- zijn nieuwe koosnaampje voor mij is "dikkerd". Nu vind ik het nog niet zo erg, hoop wel dat hij het straks na de bevalling afgeleerd is!
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:30 schreef Vivi het volgende:
"Wat zit je broekspijp raar in je sok gefrommeld, het ziet er niet uit"
Flapdrol!
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:16 schreef Tammymara het volgende:
Ohhh die heb ik ook!
Op de uitgerekende dag móest ik per se nog iets van de zwarte markt in belgië hebben.Ik zou en moest.Hij reed ook nog ( anderhalf uur!) want ik moest mijn zin krijgenelke keer als iemand vroeg "het is zeker bijna zo ver, hoe lang nog? "riep hij voor ik iets kon zeggen: VANDAAG maar ze is eigenwijs! al die mensen schrikken! in de auto wat vage weeen, ikke roepen dat ie sneller moest rijden want de baby mocht niet in belgie geboren worden
die avond om 11 uur braken mijn vliezen, Ik toch in bed kruipen,maar weeën, au, ik friemelde dus in dat bed waarna ik om half 1 een stomp krijg dat ik stil moet liggen en gaan slapen!!!! ben er maar uit gegaan en in de woonkamer verder gegaan.smorgens stond ie op en vroeg: Is er nou nog niks gebeurd ????? *argh* maar ging toen toch de vk maar bellen.
Ik kan in dit topic wel uren doorgaan,maar ik doe het maar niet,laat ik tenminste een béétje de illusie leven dat ie ook echt meeleefde
( Toen ik de ruggeprik kreeg was HIJ aan het kermen terwijl ik geen kik gaf,Tijdens de knip ging ie bijna van zijn sokken,toen ik na 50 uur bloed begon te spugen viel hij bijna om, toen onze zoon "eruit floepte"stond hij te huilen en ik wilde alleen maar slapen,(65 uur niet gedaan) maar voor de rest was ie geen watje hoor)
haha ik zat ook al te kijken! ben blij dat ik er al 2 heb en niet nog een keer wil, maar na dit verhaal had ik zeker weten nog wel een aantal keer goed nagedacht of ik dit wel zou willen!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
50 uur, bloed spugen, knip...
Is er nog een andere manier waarop je ons moed in wilt spreken?![]()
Laat me je moed inspreken: bloed spugen, knippen of 50 uur is niet standaardquote:Op donderdag 2 november 2006 11:28 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik hou maar op met lezen hier denk ik voor ik zometeen niet eens meer in de buurt van mijn vrouw durf te zijn tijdens de bevalling
Ze heeft wel beginnende weeën vanmorgen (en schijnbaar een deel van de nacht ook al) dus mijn vermoeden dat we de 9e niet gaan halen lijkt uit te gaan komen..
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:50 schreef Ireth het volgende:
Paar dagen na de bevalling... manlief.... "Schat, wat heb je een rare koffiepadjes gekocht..."
[afbeelding]
Dat heb ik ook geroepenquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:21 schreef vamperotica het volgende:
...En ze maken het kindje toch wel eerst schoon voordat ik m in mn armen krijg??? Al die viezigheid hoef ik niet.......
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:05 schreef babsjuh het volgende:
Ik lag in het ziekenhuis aan de monitor tijdens de bevalling.
Manlief zat steeds naar dat heuvellandschap te kijken op dat stukje papier waar de weeën-grafiek op geprint wordt. En iedere keer als dat lijntje weer naar boven neeg (neigde?) kreeg ik de mededeling:"Daar komt weer een wee! Ja hoor, daar komt er weer een!!! Oeh... Da's een flinke!! Aahh.. nou zakt 'ie weer weg"
Alsof ik dat zelf niet voel... Lullo....
![]()
Pas toen de verpleegkundige in de gaten kreeg dat ik echt heel erg pissig aan het worden was (hij zat nog steeds naar dat grafiekje te kijken en ik was tijdens het wegpuffen echt niet in staat iets verstaanbaars uit te brengen), heeft zij 'm aan z'n arm naar de gang gesleurd en daar wat "bevallingsetiquette" bijgebrachtDe rest van de tijd heeft hij niet meer in de buurt van die monitor durven komen, en niks meer gezegd als 'm niks gevraagd werd.... Heerlijk
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:50 schreef Ireth het volgende:
Paar dagen na de bevalling... manlief.... "Schat, wat heb je een rare koffiepadjes gekocht..."
[afbeelding]
"Schatjequote:Op zaterdag 4 november 2006 09:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had hem die moederkoek door z`n strot gedouwd
Mijn man, net even bij de pasgeboren kleine gekeken die gewassen werd, liep achter de gyn langs die met naald en draad bezig was. M'n man stopt, kijkt heel geinteresseerd naar die ontplofte egel (hij kan anders geen bloed zien, gaat echt letterlijk van z'n stokje, maar dit kon 'ie wel zienquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:52 schreef PanPan het volgende:
Niet van een vader, maar daarom niet minder hilarisch:
Een studiegenoot van mijn vader kwam bij ons op kraambezoek, ik was 2 dagen oud.
Bij binnenkomst vroeg hij geïnteresseerd naar mijn moeder: "En? Uitgescheurd tot tussen de schouderbladen?"![]()
Ja, echt bizar. 't Was ook net alsof hij een voetbalwedstrijd van commentaar voorzag...quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gru-we-lijk...en dan ook niets doorhebben totdat-ie weggerukt wordt he![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:53 schreef babsjuh het volgende:"Heej vriend, laat je nog een beetje ruimte voor mij over?"![]()
![]()
Hahaha, een kennis van mij heeft haar schoonmoeder ooit een trap willen verkopen tijdens het persen:quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:58 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend ook, toen ik aan het persen was: "doorgaan doorgaan doorgaan! Ze is er BIJNA! Ooohh nou zakt ze weer terug". *toon wordt licht verwijtend* "Je moet wel doorgaan hoor!"
Net alsof ik niet heel hard mijn best deed :![]()
uiteindelijk is ze na 28 minuten persen en een knip geboren, vrij vlot voor een eerste, ik wás dus behoorlijk aan het doorpersen![]()
Hihihi. Een collega van me is geboren tijdens de WK-finale van 1978 (dat klopt toch?). De huisarts weigerde gewoon te komen tot de wedstrijd afgelopen was.quote:Op zondag 5 november 2006 23:42 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik quote even mijn ouders, mag dat ook?
Mams: Schat. Ik heb weeen.![]()
Paps: Om de hoeveel...?
Mams: Om het kwartier ofzo?
Paps: Oh. Dan kunnen we nog wel even voetbal kijken, toch?
Mams: Mja, zo'n haast heeft het niet.
Het voetbal was helemaal afgekeken, maar mijn broertje is wel zowat zonder enige hulp van een verloskundige geboren...die hadden ze pas gebeld toen de weeen om de 2 minuten kwamen ofzo.
Hey, een man moet toch ook wat te doen hebben? En grafieken, tja, daar zijn sommigen wel goed in.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef Brighteyes het volgende:Babsjuh!
Dat vind ik idd ook echt iets voor een man omdat bij te gaan zitten houden.
En... wat zei zequote:
quote:Op zondag 5 november 2006 21:11 schreef Mwanatabu het volgende:
"Goedzo, ik zie het hoofdjeWat doe je nou!?
Je zuigt m weer terug naar binnen
"
quote:Op zondag 5 november 2006 21:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hahaha, een kennis van mij heeft haar schoonmoeder ooit een trap willen verkopen tijdens het persen:
"Goedzo, ik zie het hoofdjeWat doe je nou!?
Je zuigt m weer terug naar binnen
"
Tja, waarschijnlijk toch iets dat jullie vrouwen niet willen horen: niks!!! (Of ze was rond die tijd erg vergeetachtig, maar dat kan ik mij niet meer herinnerenquote:
Ja, deze kende ik al. Wat onherkenbaar is dat zeg!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
mannen
http://www.metacafe.com/watch/155616/babies_and_fathers/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |