quote:
Ook zo'n opmerking.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:48 schreef Popples het volgende:
haha geweldig die uitspraken![]()
ik heb er wel een van mijn moeder. we vertelden dat ze oma en opa werden. ook vertelden we dat we in december uitgerekend zijn en mevrouw zei 'volgend jaar december?' ik zo van mam ben ik geen olifant.
owja ik vroeg om een emmer aan manlief omdat ik moest overgeven en meneer is je vruchtwater gebroken?![]()
zal eens opletten wat ie nog meer te brabbelen heeft.
De draagtijd van een nijlpaard is acht maanden. Ik denk dat er soms wel vrouwen zijn die aan het einde van de negende maand graag een nijlpaard hadden willen zijn zodat de draagtijd een maandje korter was...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:43 schreef zoalshetis het volgende:
die ken ik als de vraag: "wat is de draagtijd van een nijlpaard"?
maar dat vind ik niet echt schattig.
het blijft niet echt vriendelijk/grappig/aandoenlijk, net als de "ontplofte egel".quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
De draagtijd van een nijlpaard is acht maanden. Ik denk dat er soms wel vrouwen zijn die aan het einde van de negende maand graag een nijlpaard hadden willen zijn zodat de draagtijd een maandje korter was...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:48 schreef Stiekemurd het volgende:
"Schat, je klinkt als een goedkope Tiroler seksfilm".
Toen ik in een weeenstorm aan een infuus mijn weeen aan het wegpuffen was.
En dat betekent?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Niet echt tijdens de zwangerschap, maar gisteren stuurde mijn lief me een sms'je: "Fonske is ne wijzen hé. Gij ook hoor maar Fonsmanneke is nieuw. :p''
![]()
![]()
Dat deed ze gewoon zodat ze kon zien wat je nog op je bordje had staan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:25 schreef gebruikersnaam het volgende:ja lach de mannen maar weer uit.
Mijn vrouw tijdens de wee-en. om 03:00 am "zullen we een potje gaan rummicuppen" vervolgens liep ze om de 5 minuten een rondje om de tafel om de ee-en op te vangen
Ik heb ervoor gekozen hem te laten slapen. Het begon bij mij toen hij net lag te slapen, en in het begin vond ik het nog wel goed te doen. Dus heb ik hem laten slapen want als we een paar uur later allebeí kapot zijn van vermoeidheid hebben we er allebei ook niks aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:28 schreef ymme het volgende:
Maar als ik weeén zou hebben, en mijn man op dat moment boven aan het slapen zou zijn, zou ik heel erg kwaad worden. Je krijgt toch met z'n 2e een kind:?
Hier ook zoquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen hem te laten slapen. Het begon bij mij toen hij net lag te slapen, en in het begin vond ik het nog wel goed te doen. Dus heb ik hem laten slapen want als we een paar uur later allebeí kapot zijn van vermoeidheid hebben we er allebei ook niks aan
Ik heb hem ook laten slapen hoor, ik vond het veel prettiger om die eerste weeën in mijn eentje door te maken en een bevalling duurt over het algemeen zo lang dat het prettiger is om aanhet einde fit te zijn dan in het begin. En ik denk dat bijna niemand meteen alert is als je hem uit een diepe slaap haaltquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:28 schreef ymme het volgende:
Ik vind het gewelidg om al die verhalen te lezen.
Maar als ik weeén zou hebben, en mijn man op dat moment boven aan het slapen zou zijn, zou ik heel erg kwaad worden. Je krijgt toch met z'n 2e een kind:?
Ik vind de mannen erg naief reageren eerlijk gezegt..
Maar hé verder is het erg leuk om al die verhalen te lezen:)
Nee hoor, mijn ex is net zo, hebben het echt samen gedaan. Enige wat hij gemist heeft is dat de oudste op mijn buik werd gelegd, toen lag hij ineens naast mequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef m@x het volgende:
Als ik zo de uitspraken lees die hier voorbij komen dan geloof ik dat ik een heel erg meelevend en meevoelend exemplaar heb getroffen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:15 schreef Diesz het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn ex is net zo, hebben het echt samen gedaan. Enige wat hij gemist heeft is dat de oudste op mijn buik werd gelegd, toen lag hij ineens naast meWat ik me ook nog goed kan herinneren is mijn schoonmoeder aan het voeteneind van mijn bed.... O wat mooi, O wat mooi, O wat mooi.... Meer kreeg ze er niet uit
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef Neuk het volgende:
We dwalen af![]()
Ik wacht nog op de snurkverhalen![]()
Jelief, hier heb ik echt de slappe lach van gehad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:36 schreef Jelief het volgende:
Als we in bed lagen praatte hij soms tegen mijn buik. "hier spreekt je vader" (dat zei zijn vader ooit eens toen hij belde vanuit het buitenland)
* neuh...de mijne is gewoon nogal makkelijk uitgevallen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef SadKingBilly het volgende:
Als ik dat zo lees zijn er twee mogelijkheden:
- de mannen die ik hier hoor quoten zijn nogal naïef
- de vrouwen van die mannen gaan 'lekker alleen' op zwangerschapscursus ................
Ik hoor altijd verhalen van ge-wel-dig betrokken mannen die bij het eerste "zal ik je rug masseren schatje?" een mep of een grauw krijgen en die hele bevalling alsnog als Mr. Bean naast het bed staanquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef SadKingBilly het volgende:
Overigens moet ik het nog even afwachten, mijn vrouw is 9 november uitgerekend
Zelf heb ik zo ongeveer alles gelezen en bekeken dat ik vinden kon dus zou - in geval van nood - het kind wel zelf kunnen halen. Kan nooit veel anders zijn dan de geboorte van een lammetje (laat mijn vrouw het maar niet horen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |