Zo te lezen hij niet, maar jij gelukkig wel. Dat maakt misschien dat je wat sterker staat voor je gevoel?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:53 schreef Beaker het volgende:
Beetje jammer! Mijn baas moet zich wel beseffen dat hij dit niet kan en mag doen, maar ja of hij dat ook doet!?
En waarom kan/mag hij dat niet doen?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:53 schreef Beaker het volgende:
Beetje jammer! Mijn baas moet zich wel beseffen dat hij dit niet kan en mag doen, maar ja of hij dat ook doet!?
Omdat je godzijdank in Nederland het recht hebt op part time werk tenzij je baas kan aantonen dat dat absoluut onmogelijk is gezien de bedrijfsprocessen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waarom kan/mag hij dat niet doen?
Dat is een duidelijk antwoordquote:Op woensdag 6 december 2006 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat je godzijdank in Nederland het recht hebt op part time werk tenzij je baas kan aantonen dat dat absoluut onmogelijk is gezien de bedrijfsprocessen.
7 kilo afgevallen, omdat je zo ziek bent geweest ? Jeetje, zeg. Goed om te lezen dat het beter met je gaat. En ja, broek niet meer over de heupen krijgen.....dat wordt winkelen !quote:Op donderdag 7 december 2006 10:20 schreef Kleintje het volgende:
Beaker, lekker klote. Succes ermee. Op zoiets zit je nu helemaal niet te wachten.
Appelsap, beetje van de schrik bijgekomen? Dat lijkt me inderdaad doodeng.
Hier gaat het vandaag stukken beter dan gisteren. Thank god
Vind zelf dat ik opeens veel buik heb, maar dat zijn mijn darmen, maar goed, het komt wel door de zwangerschap. Is nu een maand geleden dat ik foto's had gemaakt, dus ik zal straks even nieuwe maken. Het valt me wel op dat mijn heupen een stukkie breder zijn. Heb met een aantal broeken moeite om over mijn heupen te komen, terwijl ik toch echt zo'n 7 kilo ben afgevallen sinds ik zwanger ben, puur door het niets binnenhouden.
Vaag iets dat zwanger zijn!
Wat gemeen! Je kent haar niet eens!quote:Op donderdag 7 december 2006 10:53 schreef Kleintje het volgende:
Ja... daar zeg je wat Suzanna. Ik hou helemaal niet van appelsap, maar het is 1 van het weinige wat ik binnenhou. Normaal drink ik liters thee en ik moet al kokhalzen bij de gedachten aan een bakkie thee.
Stiekemurd... ik hoop dat het doorzet. Sterkte!
Hoi en gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 december 2006 10:28 schreef Deepfreeze het volgende:
He dames, ik heb even een vraagje:
Hoe hebben jullie voor een verloskundige gekozen? Ik zit te twijfelen tussen 2 praktijken. Maar waar moet ik op letten. De ene zit dichterbij, de ander heeft meer ervaren verloskundigen.
Of zitten hier toevallig nog dames uit Enschede die een tip kan geven..
Ik zit nu op 6 weekjes, over een paar weekjes kom ik me wel officieel aanmelden. Voorlopig heb ik ook nog niet zoveel last...
ik had verloskundige vlakbij het station heb ze maar even gehad ivm verhuizing.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:28 schreef Deepfreeze het volgende:
He dames, ik heb even een vraagje:
Hoe hebben jullie voor een verloskundige gekozen? Ik zit te twijfelen tussen 2 praktijken. Maar waar moet ik op letten. De ene zit dichterbij, de ander heeft meer ervaren verloskundigen.
Of zitten hier toevallig nog dames uit Enschede die een tip kan geven..
Ik zit nu op 6 weekjes, over een paar weekjes kom ik me wel officieel aanmelden. Voorlopig heb ik ook nog niet zoveel last...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |