abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44199039
Beaker, ik zou je er niks van aantrekken.
Wat heeft hij liever, dat je je telkens ziek meldt?
Lastig hoor een baas die zo zeurt, maar niet meer doen dan je aankunt hoor!
pi_44199045
Jeetje Beaker, wat vervelend dat je baas zo doet.
Hoop voor je dat hij een beetje aan het idee gaat wennen zodat je wel fatsoenlijk de boel kan bespreken.
  woensdag 6 december 2006 @ 17:45:46 #153
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44199105
Beaker, wat ontzetted flauw van je baas zeg. Wat voor werk doe je, is het een sector waarin parttimers niet gebruikelijk zijn?
Schop onder z'n kont kan die krijgen! Op mijn werk altijd het tegenovergestelde, maar ja, dat is een vrouwenbolwerk!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44199343
Ik doe eigenlijk vanalles binnen het bedrijf, personeelszaken, administratie ( afdeling adm. valt onder mijn hoede ) etc. voor zover ik weet is er ook wel plek voor een parttimer, ze hadden alleen verwacht dat ik mijn kind 5 dagen naar de opvang zou gaan brengen......
Je krijgt dan te horen dat je zo goed bent in je werk, blabla, maar ondertussen krijg ik nu een schop onder mijn kont!

Beetje jammer! Mijn baas moet zich wel beseffen dat hij dit niet kan en mag doen, maar ja of hij dat ook doet!?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 6 december 2006 @ 18:22:48 #155
94046 PM-girl
pi_44200261
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:53 schreef Beaker het volgende:
Beetje jammer! Mijn baas moet zich wel beseffen dat hij dit niet kan en mag doen, maar ja of hij dat ook doet!?
Zo te lezen hij niet, maar jij gelukkig wel. Dat maakt misschien dat je wat sterker staat voor je gevoel?
*
pi_44201533
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:53 schreef Beaker het volgende:
En waarom kan/mag hij dat niet doen?
pi_44203337
piglet dat eten op rare tijden was hier maar een tijdje. ik werd dan om 3 uur 's nachts wakker met honger.
kleintje sterkte!!
beaker wat een vervelende baas heb je zeg.
mama van 3 kids!
  woensdag 6 december 2006 @ 20:06:41 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44203977
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:58 schreef leonieke het volgende:

[..]

En waarom kan/mag hij dat niet doen?
Omdat je godzijdank in Nederland het recht hebt op part time werk tenzij je baas kan aantonen dat dat absoluut onmogelijk is gezien de bedrijfsprocessen.
pi_44204011
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Omdat je godzijdank in Nederland het recht hebt op part time werk tenzij je baas kan aantonen dat dat absoluut onmogelijk is gezien de bedrijfsprocessen.
Dat is een duidelijk antwoord
  woensdag 6 december 2006 @ 20:09:42 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44204072
Hihi.
pi_44207849
Het hoort hier eigenlijk deels niet. maar ik moet het even kwijt.
Net de schrik van mijn leven gehad. Als ik ergens bang van ben dan is het brand en zojuist is de hele schuur in onze achtertuin afgebrand. Steekvlammen zo hoog als het dak van het huis en het kwam kwam steeds dichterbij. Het ergste was nog dat wij er als laatste achterkwamen en toen was het nog maar een meter of 2 bij ons vandaan.
Anderhalf uur geleden en sta nog te trillen op mijn benen.
Baby is heel onrustig en mijn buik blijft maar zeer doen. Ik ga nu even rusten en hopen dat het snel zakt.
  woensdag 6 december 2006 @ 21:52:55 #162
94046 PM-girl
pi_44207935
Jeetje Appelsap, dat is schrikken zeg. Wij hebben ook eens brand gehad en je bent echt totaal van de wereld dan, heel eng.
Neem goed je rust en als je het niet vertrouwt misschien de vk even bellen? Kan jou ook geruststelling geven?
*
  woensdag 6 december 2006 @ 22:32:03 #163
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44209400
Jeetje appelsap, zal wel wat adrenaline door je heen gelopen zijn. Neem je rust, da's voor beiden goed. Je moet maar denken dat jullie gelukkig niks hebben en dat het maar een schuur was.
pi_44214719
He bah, appelsap.. dat is ff schrikken zeg!

Beaker, wat een eikel is jouw baas zeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44214798
Appelsap wat een schrik! Gelukkig zijn jullie zelf ongedeerd.
Stiekemurd voel je alweer wat???

Hier wil ook alles niet echt meewerken en van dat stomme regenweer wordt ik ook alleen maar depri. En wat Mwanatabu zegt, inderdaad, ik heb deze week ook al pannenkoeken en pizza gegeten omdat ik echt geen zin had in koken
pi_44214855
appelsap wat erg. hoe kon dat nou gebeuren, enig idee? sterkte met bijkomen van de schrik, hopelijk is je baby ook snel weer wat gekalmeerd.

moonah, van die darm-plopjes: ik heb zelfs onlangs nog een keer gedacht "heu ik zou toch niet ongemerkt al maanden zwanger zijn? " echt nét of ik een flinke trap kreeg.

beaker, sterkte met dat gesprek met je baas. is het binnenkort? dan kunnen jullie dingen tenminste uitspreken. hopelijk klaart de lucht dan op.
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2006 @ 09:00:03 #167
81992 Githa
pi_44214898
Bix en Moonah, die darmplopjes heb ik ook váák gehad na de zwangerschap dat ik dacht...huh het zal toch niet!
pi_44215149
Beaker, wat vervelend. Als ik je een advies mag geven. Maak een afspraak voor een gesprek, maar vraag een derde persoon om daarbij te zitten. Zeg ook tegen je baas dat je een 3e persoon meeneemt (collega), omdat je zeker wil weten dat je hem goed gaat begrijpen, of zoiets...snappie ?3e persooon hoeft niets te zeggen ,maar kan dingen opschrijven.

Hoop dat het gaat lukken !
pi_44215706
jeejtje appelsap. en al een beetje van de schrik bekomen? gaat het nu weer?
mama van 3 kids!
pi_44216247
meld

Sinds half 2 vannacht flink gerommeld. Na een douche werd het rustiger. Ben nu helemaal brak. Vriend is thuis om met Benthe te zijn. Ik hoop toch dat het gaat doorzetten, want dit is ook niks.....
pi_44216305
Beaker, lekker klote. Succes ermee. Op zoiets zit je nu helemaal niet te wachten.

Appelsap, beetje van de schrik bijgekomen? Dat lijkt me inderdaad doodeng.

Hier gaat het vandaag stukken beter dan gisteren. Thank god
Vind zelf dat ik opeens veel buik heb, maar dat zijn mijn darmen, maar goed, het komt wel door de zwangerschap. Is nu een maand geleden dat ik foto's had gemaakt, dus ik zal straks even nieuwe maken. Het valt me wel op dat mijn heupen een stukkie breder zijn. Heb met een aantal broeken moeite om over mijn heupen te komen, terwijl ik toch echt zo'n 7 kilo ben afgevallen sinds ik zwanger ben, puur door het niets binnenhouden.
Vaag iets dat zwanger zijn!
pi_44216315
sterkte, stiekemurd. Spannend allemaal....
pi_44216353
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:20 schreef Kleintje het volgende:
Beaker, lekker klote. Succes ermee. Op zoiets zit je nu helemaal niet te wachten.

Appelsap, beetje van de schrik bijgekomen? Dat lijkt me inderdaad doodeng.

Hier gaat het vandaag stukken beter dan gisteren. Thank god
Vind zelf dat ik opeens veel buik heb, maar dat zijn mijn darmen, maar goed, het komt wel door de zwangerschap. Is nu een maand geleden dat ik foto's had gemaakt, dus ik zal straks even nieuwe maken. Het valt me wel op dat mijn heupen een stukkie breder zijn. Heb met een aantal broeken moeite om over mijn heupen te komen, terwijl ik toch echt zo'n 7 kilo ben afgevallen sinds ik zwanger ben, puur door het niets binnenhouden.
Vaag iets dat zwanger zijn!
7 kilo afgevallen, omdat je zo ziek bent geweest ? Jeetje, zeg. Goed om te lezen dat het beter met je gaat. En ja, broek niet meer over de heupen krijgen.....dat wordt winkelen !
pi_44216460
He dames, ik heb even een vraagje:
Hoe hebben jullie voor een verloskundige gekozen? Ik zit te twijfelen tussen 2 praktijken. Maar waar moet ik op letten. De ene zit dichterbij, de ander heeft meer ervaren verloskundigen.
Of zitten hier toevallig nog dames uit Enschede die een tip kan geven..

Ik zit nu op 6 weekjes, over een paar weekjes kom ik me wel officieel aanmelden. Voorlopig heb ik ook nog niet zoveel last...
pi_44216503
Ik was dat ik rond de 7 weken zwanger was 3 kilo kwijt in 3 dagen,enkel en alleen door dat Dan gaat het hard hoor.En 10 weken later zat het er pas weer bij.
Komt wel goed hoor kleintje,je kindje neemt wel van jou Dat ik dit zei tegen de echo mevrouw zei ze:je kindje doet het echt wel goed,jij ziet er misschien niet uit,maar je kindje neemt gewoon van jou,die redt t wel.
En idd.,hij spartelde in het rond op de echo

Groetjes,Minoes
pi_44216622
Moet het van de huisarts nu goed in de gaten houden. Mag niet meer dan 8 kilo afvallen, anders mag ik inderdaad aan die tabletjes die jullie hier gisteren al noemden. Maar goed, het gaat er bij mij alleen bij mijn gezicht en armen vanaf. Ben verder nog steeds niet breekbaar dun. Alleen word je vreselijk moe als je minder binnenhoudt, je mist gewoon kracht.

Maar goed, heb gisteren een bamisoepje binnengehouden en nu al 3 pakjes crackertjes en 2 mokken thee, dus ik ga zo eens over op een lekker beschuitje!
pi_44216662
Spannend Stiekemurd!! Telefoon staat aan hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44216688
oja mijn telefoon ook stiek!!! zet 'm op, ik hoop voor je dat het doorzet!
pi_44216806
Stiekemurd, hopelijk gaat het nu wél doorzetten! Sterkte (vermoeiend he, dat rommelen... )

Beaker, hopelijk kun je het goed regelen met je vervelende baas. Wat een lamzak zeg.

Kleintje, dat is echt veel wat je bent afgevallen hoor! Ik was niet eens zoveel afgevallen (wel 14 kilo ná de bevalling in vergelijking met mijn gewicht vóór de zwangerschap, maar tijdens de zwangerschap merkte je niet veel) en ik kreeg die tabletjes toen écht wel hoor. Ik kon ook zowat niets binnenhouden behalve thee en appelsap. Sterkte!!

Appelsap, wat moet je daarvan geschrokken zijn zeg ... stond er veel in de schuur of dat niet? dat komt er dan ook nog bij he...
pi_44216883
stiekemurd...sterkte ... wat zijn die laatste loodjes zwaar he. Hopelijk zet het snel door en heb je snel je wondertje in je armen

Appelsap, wat een schrik!!! Hopelijk ben je een beetje bekomen inmiddels en is de baby ook weer rustig. Rustig aan doen hoor ...!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_44216978
Ja... daar zeg je wat Suzanna. Ik hou helemaal niet van appelsap, maar het is 1 van het weinige wat ik binnenhou. Normaal drink ik liters thee en ik moet al kokhalzen bij de gedachten aan een bakkie thee.

Stiekemurd... ik hoop dat het doorzet. Sterkte!
pi_44218114
Kleintje, waar je wel een beetje aan moet denken (denk ik) is dat je niet téveel zure dingen eet/drinkt... als je overgeeft (beetje raar praatje misschien) is het zowiezo al zuur en het blijkt heel slecht voor je tanden te zijn. Misschien je mond wat vaker spoelen (en tandenpoetsen!), heb ik wel op gelet in het begin.
Oh ja, en ik dronk normaal nooit thee, en toen ineens wel... (grappig he, dat het zoveel met je doet op dat gebied ook)
pi_44218212
Sterkte Stiekemurd, hopelijk gaat 't snel doorzetten dan nu

En bij jou ook Suzanna

Beaker succes met je baas, vervelend zoiets

Hier gaat alles nog goed, de controle gisteren ook, met de bevestiging dat de baby goed-om ligt. Maandagochtend weer controle dus dat is al behoorlijk snel.
pi_44218324
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:53 schreef Kleintje het volgende:
Ja... daar zeg je wat Suzanna. Ik hou helemaal niet van appelsap, maar het is 1 van het weinige wat ik binnenhou. Normaal drink ik liters thee en ik moet al kokhalzen bij de gedachten aan een bakkie thee.

Stiekemurd... ik hoop dat het doorzet. Sterkte!
Wat gemeen! Je kent haar niet eens!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44218432
ik vind het vervolg van die zin enger Mwana
pi_44218539
*proest*
Bedankt namens mijn monitor...
Appelsap zit nu op mijn monitor!!!

Ik kan niets goed schrijven vandaag. In plaats van een kerstboom neem ik dit jaar ook al een kerstbom!
Zullen we het houden op zwangerschapstaalmisbruik ofzo?
  donderdag 7 december 2006 @ 12:57:17 #187
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44220214
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoe hebben jullie voor een verloskundige gekozen? Ik zit te twijfelen tussen 2 praktijken. Maar waar moet ik op letten. De ene zit dichterbij, de ander heeft meer ervaren verloskundigen.

Ik zit nu op 6 weekjes, over een paar weekjes kom ik me wel officieel aanmelden. Voorlopig heb ik ook nog niet zoveel last...
Hoi en gefeliciteerd!
Ik zat bij Vivre en heb daar geen slechte ervaringen gehad.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 7 december 2006 @ 13:23:50 #188
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44220991
Deepfreeze gefeliciteerd.

Appelsap wat een schrik zeg...

En beaker, wat een rare baas.

En voor Stiekemurd de matra: Open van onder.
  donderdag 7 december 2006 @ 13:31:15 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44221237
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:28 schreef Deepfreeze het volgende:

ik had verloskundige vlakbij het station heb ze maar even gehad ivm verhuizing.
was er niet tevreden over
maar goed ieder zijn eigen ervaringen succes ermee
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 7 december 2006 @ 13:49:46 #190
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44221844
Deepfreeze, welkon en gefeliciteerd!

Jeetje Kleintje, zoveel afgevallen. Vriendin is jaloers, die is 20 kg aangekomen en het zint haar voor geen meter.

Siekemurd, hopelijk zet het lekker door en kan je ons straks heuglijk nieuws melden!!
  donderdag 7 december 2006 @ 13:51:19 #191
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44221888
Wij hebben de verloskundige gekozen na er enkele gebeld te hebben en even met ze telefonisch wat zaken besproken te hebben. Gewoon op ons gevoel afgegaan dus. Hebben een duopraktijk van twee jonge meiden die heel spontan zijn en altijd bereikbaar zijn.
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2006 @ 14:02:36 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44222186
Ik wist in eerste instantie niet eens dat je kon kiezen en dacht dat ik de praktijk moest hebben die bij ons in het gezondheidscentrum zit. Tja, eenmaal gekozen vond ik het wel best. Ik ben niet superenthousiast, maar het komt vast wel goed.

Kleintje sterkte met je misselijkheid. Hopelijk gaat het gauw over
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44222317
Deepfreeze Gefeliciteerd!!!
stiekumerd hopelijk zet het door. sterkte
mama van 3 kids!
pi_44222990
Ik ben blij dat je zelf kunt kiezen, want vorig jaar had ik een vervelende verloskundige... ik vond haar érg onaangenaam zelfs. Later bleek dat er meer mensen klachten over en vervelende ervaringen met haar hebben gehad. Ze heeft me aan het huilen gemaakt zelfs, tijdens de bevalling én bij de nacontroles!
Dus ik ben blij dat ik een andere praktijk kon kiezen. Hier heb ik 5 verloskundigen en vind ze allemaal aardig, de één wel meer dan de ander. Misschien kent iemand de praktijk, de Kern in Leiden.
pi_44223279
Er zitten er hier 2. Althans, eentje zit op 5 minuten lopen, de ander zit in Ypenburg...
Ik had er 4 en vond ze ook allemaal heel aardig. 1 van die vrouwen ws volgens mij de oppergoeroe en ik had altijd gezegd dat ik die liever niet bij mijn bevalling wilde hebben.. en 3x raden wie er aan mijn bed stond... zij dus.. Maar achteraf was ze ontzettend lief!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44223718
Stiekemurd, ik hoop voor je dat het doorzet!

Ik ben een beetje van de schrik bekomen. Met de buik en baby gaat het ook weer goed.
Er stonden wel veel spullen in de schuur maar vooral dingen die niet zo belangrijk waren, alleen een halve inboedel van mijn vriend en mij. Tsja, jammer maar allemaal weg.
Hoe het onstaan is.. het kan niet uit zichzelf ontstaan zijn. Geen stroom in de buurt, niks lichtontvlambaars, alles nat en vochtig door de regen. We hebben vuurwerk gehoord en 1 grote knal, soort van ontploffing, dus waarschijnlijk daardoor.

De verloskundige praktijk zit hier 2 straten verderop en had er goede dingen over gehoord, dus die keuze was snel gemaakt.

Kleintje.
pi_44223902
Ik heb ook voor de dichtstbijzijnde gekozen. Kom er nu net achter dat er een kwaliteitsregister van de KNOV bestaat waar maar 1 van de 4 verloskundigen van mijn praktijk staat ingeschreven. Is op vrijwillige basis dus wat het verder allemaal zegt weet ik ook niet.. De link, zodat jullie evt jullie praktijk kunnen nakijken: http://www.verloskundigen(...)waliteitsregister/#4
  donderdag 7 december 2006 @ 14:57:35 #198
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44224110
Wat grappig Poemojn. Van mij staan er 4 van de 5 in, maar niet mijn favoriet.hij er niet meer werkt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44224301
De twee praktijken die ik in mijn hoofd hebben allebei verloskundigen die niet in het register staan. Bij de derde praktijk in de stad zijn ze wel allemaal geregistreerd..
Ik denk dat ik toch voor Vivre ga. Daar kan ik nog lang op de fiets heen, en het nu 2 mensen met positieve ervaringen. De 2 "oudere" dames zijn geregistreerd, de twee jongere niet. maar misschien komt dat wel per 1 januari? Ga straks maar eens bellen..

Edit: Vivre is vanmiddag en morgen niet bereikbaar voor afspraken. Nou ja. Dan maandag maar rondbellen. Kan ik nog een weekend nadenken..
pi_44226182
Deepfreeze: is niet zo erg hoor, als het ietsje langer duurt voor je een afspraak maakt...meestal kun je er toch pas terecht als je 10/12 weken bent.

Zo, ik heb vanmiddag gestofzuigd...resultaat:
- schone opgeruimde kamer, keuken, bijkeuken en gang (ondertussen zijn kamer en keuken niet meer zo opgeruimd )
- veeeeel pijn in buik, rug, benen
- doodmoe

Voel me wel een beetje belachelijk hoor. Alleen maar stofzuigen en je dan zo voelen... vreemd is het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')