Haha, wil je wel geloven dat ik zowaar teleurgesteld was toen de vlos niet wilde loeren die ochtend?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:43 schreef Stiekemurd het volgende:
Ben weer terug van de gyn, alles was goed. Bloeddruk 91 maar niet zorgelijk. Hartje ook goed.
Niet in den muts geloerd, want dat is niet nodig. Volgende week vrijdag terug komen incl. een CTG.
Nou gaan we die afspraak halen of niet?
Hehehe ja helemaalquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, wil je wel geloven dat ik zowaar teleurgesteld was toen de vlos niet wilde loeren die ochtend?![]()
Oeh ja! Dat zijn heule irritante dingen..als je je ergens op hebt ingesteld...hoe moeilijk kan zoiets zijn om het goed te doen he.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
niet dat het iemand hier wat interesseert maar ik ben net zo pissig, het ledikant is niet compleet! Er mist een doos! En ik wou nog wel het bedje opmaken vandaag!!! GRRRRRRRRRRR
Wees blij, muts.quote:
Mag ik? Jawel toch?quote:
Ik heb geen strepen nog BEquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag ik? Jawel toch?
Zeik niet zo doos!![]()
Je bent prachtig zwanger en je krijgt straks een pracht kind... Wat kan jou die strepen op je buik schelen!
Zo...
Dat lucht op.![]()
Nee eigenlijk niet, daarom schrok ik gisteren zo van die grote vette rode streep (lees: als striae vermomde panty-naad-afdruk) die blijkbaar in een dag was ontstaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, zo bedoelde ik het niet hoor!
En als je nog geen strepen hebt dan gaat dit al helemaal nergens over.![]()
Je checkt vast 4 keer per dag of niet?![]()
Het is idd goed om erbij stil te staan, want het is geen pretecho wat de meeste mensen wel zo opvatten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:04 schreef PM-girl het volgende:
Kleintje, goed dat je zo bewust stil staat bij je 20 weken echo. De meesten beschouwen het als een mooi moment om naar hun kleintje te kijken, gelukkig is het meestal niet meer dan dat.
Wij hebben bewust gekozen voor de nekplooimeting (doe je die ook niet trouwens?) en 20 weken echo. Het laatste was voor ons ook geindiceerd,maar anders hadden we het ook gedaan.
Niet omdat ik een perfect kind wil, maar mocht er iets aan de hand zijn geweest, dan had ik me voor kunnen bereiden op wat komen ging.
En je hebt gelijk, de tijd die we op de uitslag van de vruchtwaterpunctie moesten wachten waren verschrikkelijk en daarin heb ik niet echt kunnen genieten, al probeerde ik het wel (toch dingetjes kopen ed.) Maar ik voelde me tegelijkertijd wel erg verbonden met het wezentje in me, toen realiseerde ik me namelijk al hoe belangrijk en dierbaar me dat al was! En dat genieten hebben we daarna dubbel en dwars ingehaald.
Een meting en echo kan natuurlijk ook nooit alles uitsluiten.
Nogmaals, ik vind het erg goed van je dat je zo bewust kiest!
Nou ja, als ik je post zo eens lees lijkt het me niet zo moeilijk hoor, het komt over alsof je het al haarfijn op ene rijtje hebt, niet doen dusquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties op de 20 weken echo.
Wij vinden het erg moeilijk. Aan de ene kant willen we het wel weten zodat we weten waar we moeten bevallen, maar aan de andere kant willen we het niet weten.
Terwijl er eigenlijk geen verhoogd risico is dat er iets mis zou zijn met het kindje. Komen bij allebei in de familie geen rare dingen voor.
Nekplooimeting laten we ook niet doen. Dit is immers maar een kansberekening en zegt nog niets. Vaak komt daaruit dat het niet goed is, en bij nader onderzoek is alles opeens goed.
Als ik dan terugdenk aan Mink van Moussy, daar was ook iets anders aan de hand dan wat ze in de eerste instantie zeiden.
Wij kunnen en willen de zwangerschap toch niet onderbreken, dus ook als het niet goed is, deze kleine is zo welkom. Dan weet ik het liever niet zodat ik kan blijven genieten van de zwangerschap....
Moeilijk moeilijk...
Heel moeilijk idd. Maar mijn lief en ik hebben precies dezelfde overwegingen gehad als jij. De 20-wekenecho hebben we overigens wél laten doen. Maar dat was meer omdat ik heel nieuwsgierig was naar het geslacht en me eigenlijk pas vlak vantevoren realiseerde dat het in eerst instantie een medische screening is...quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Moeilijk moeilijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |