Zijn Huntelaar en Kuijt beter dan Van Nistelrooy in het spel?quote:Op maandag 4 december 2006 08:11 schreef waterreus23 het volgende:
Met Oranje nu geplaatst voor het WK 2010 in Zui Afrika. Clarence Seedorf heeft mij verklaard niet meer geselecteerd te worden zolang ik bondscoach ben![]()
Speel met deze 11: Stekelenburg, Kromkamp, Boulahrouz, Matthijsen, Bouma, van Persie, van Bommel, Schaars, Robben, Kuyt en Huntelaar.
bank: Krul, Ooijer, Vlaar, Babel, Medujanin, van Nistelrooy, Vennegoor.
van nistelrooy is de jongste niet meer en zijn save is in 2010quote:Op maandag 4 december 2006 10:17 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Zijn Huntelaar en Kuijt beter dan Van Nistelrooy in het spel?
quote:Helaas, helaas. We hebben een tijdje moeten wachten op de nieuwe patch maar hij blijkt vol fouten te zitten. Het bestand herstelt een hoop fouten uit de originele versie van FM 2007, 7.0. Daarvoor in de plaats zijn enkele andere fouten teruggekomen. SI Games heeft inmiddels al zijn excuses aangeboden en aangegeven binnenkort een nieuwe patch uit te brengen.
De fouten lopen uiteen van totaal verkeerde transferbedragen tot spelers die na een weigering van een nieuw contract plots transfervrij zijn. Op de verschillende fora zijn veel negatieve reactie's, waaronder in dit topic.
Herkenbaar!quote:Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef Herr_Munk het volgende:
een tvp en de hoop deze week het spel van VI te mogen ontvangen.
Ik start gewoon mijn game en gooi die fixes er wel overheen. Zijn save game compatible. Anders blijf je wachten, er is altijd wel iets. In het algemeen is het gewoon speelbaar en nu de regens gefixed zijn kun je ook long term games spelen. De match engine is nu ook erg goed.quote:Op maandag 4 december 2006 12:24 schreef Everett het volgende:
Lees net dit op www.manutd.nl
Misschien nog maar even wachten dan met die patch.
[..]
Voor mij zou dat uiterlijk vrijdag zijn, als ze één dag later zijn zeg ik á la minute het abbonement op. Ik houd me aan afspraken dan mogen zij dat ook doen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:35 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Herkenbaar!Ik had ook de hoop dat die met het eerste exemplaar zou komen, maar blijkbaar pas drie weken na ontvangst van je betaling. Voor mij zou dat woensdag zijn, dus ik ben benieuwd. Ik ben FM 2006 nu ook wel zat na het spelen van de demo van FM 2007.
Speel jij in de NL-competitie dan? want ik speel met Chelsea en mijn spelers groeien wel degelijk, helemaal als ik ze koppel aan een topperquote:Op maandag 4 december 2006 13:28 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb ook maar even gewacht op de reacties gelukkigBehalve dat m'n spelers niet groeien, zie ik verder weinig fouten die het spel echt minder leuk maken. Dus ik installeer de patch wel zogauw ik zeker weet dat alles o.k is.
Ik speel met AZ en daar zie ik weinig effecten van mijn trainingen. Maar misschien ligt dat aan mijquote:Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Speel jij in de NL-competitie dan? want ik speel met Chelsea en mijn spelers groeien wel degelijk, helemaal als ik ze koppel aan een topper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |