abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44119607

Welkom in alweer het 11e topic van dit geweldige spel!
Linkje naar het vorige topic : Football Manager 2007 deeltje X

BELANGRIJK NIEUWS: Volgede week komt er een nieuwe patch om de transferbug eruit te halen en komt er een nieuwe optie in de editor die de sattelietclubs kan aanpassen

Handige links
www.manutd.nl
www.sortitoutsi.net/
www.fminside.nl
http://ftr.thedugout.net/
http://www.sigames.com/static/index.php <-- downloads voor de patch 7.0.1

Een recensie van het spel : http://www.insidegamer.nl/pc/footballmanager2007/recensies/12493

Enkele nieuwe features in FM2007:
* Satteliet Clubs. Éen van de nieuwe features in FM 2007 gaan sattelietclubs worden. Een sateliet club werkt net zoals in het echt; je kan er makkelijk spelers stallen, je hebt altijd de eerste optie op spelers opgeleid door de satteliet club en vriendschappelijke wedstrijden worden ieder seizoen automatisch geregeld.
* De Jeugd. Door een grote verandering bij de jeugdteams in FM 2007 is het mogelijk een veel beter rendement uit je jeugd te halen. Vooral managers die graag lange games spelen zullen hier hun voordeel mee hebben.
* Het Scoutingsapparaat. Ook een grote verandering wat betreft het scouten van spelers. Hoe vaker je scouts erop uit zijn hoe groter hun kennis wordt en dus hoe beter ze je kunnen adviseren. Tegelijkertijd is de informatie die ze je kunnen geven over een gescoute speler veel waardevoller dan voorheen.
* Team Talks. Nieuw in FM 2006, verbeterd met FM 2007. Meer uitgebreid dan voorheen kan je je spelers nu tijdens de rust en na de wedstrijd vertellen wat je van ze vond. Nieuw is dat je ook voor de wedstrijd instructies kan geven wat je precies van ze verlangt..
* Speler Interactie. Met de komst van FM 2007 kunnen we verwachten dat je als manager met iedere speler op de wereld - weliswaar via de media - kan communiceren. Dus ook met je eigen spelers en daar valt voor een goed manager groot voordeel mee te halen.

Systeemeisen:
Minimaal:
Windows 98, 2000 of XP
800mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte
MS compatible muis en toetsenbord

Aanbevolen:
Win XP
P4 2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Game on!

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 05-12-2006 22:03:56 ]
pi_44119855
een tvp en de hoop deze week het spel van VI te mogen ontvangen.
pi_44122117
Mja.. sinds ik de patch erop heb, kan ik mijn eigen database niet meer selecteren..
en hij laad alleen de oude database in.. Dus niet die van de patch..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_44123488

Hier kreeg hij maar 1 wedstrijd schorsing voor
pi_44123553
Met Oranje nu geplaatst voor het WK 2010 in Zui Afrika. Clarence Seedorf heeft mij verklaard niet meer geselecteerd te worden zolang ik bondscoach ben

Speel met deze 11: Stekelenburg, Kromkamp, Boulahrouz, Matthijsen, Bouma, van Persie, van Bommel, Schaars, Robben, Kuyt en Huntelaar.
bank: Krul, Ooijer, Vlaar, Babel, Medujanin, van Nistelrooy, Vennegoor.

Naast Oranje ben ik ook aan de slag met FC Utrecht. Na 8 wedstrijden sta ik keurig vierde, en met deze 11 speel ik bij FC Utrecht:

Terol, Cornelisse, Marcelis, Tiote, Bodor, van der Gun, Caluwe, van Dijk, Braafheid, Nelisse en Silva.
  maandag 4 december 2006 @ 10:17:50 #6
71333 BUG80
Stop making sense
pi_44125046
quote:
Op maandag 4 december 2006 08:11 schreef waterreus23 het volgende:
Met Oranje nu geplaatst voor het WK 2010 in Zui Afrika. Clarence Seedorf heeft mij verklaard niet meer geselecteerd te worden zolang ik bondscoach ben

Speel met deze 11: Stekelenburg, Kromkamp, Boulahrouz, Matthijsen, Bouma, van Persie, van Bommel, Schaars, Robben, Kuyt en Huntelaar.
bank: Krul, Ooijer, Vlaar, Babel, Medujanin, van Nistelrooy, Vennegoor.
Zijn Huntelaar en Kuijt beter dan Van Nistelrooy in het spel?
pi_44126570
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:17 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Zijn Huntelaar en Kuijt beter dan Van Nistelrooy in het spel?
van nistelrooy is de jongste niet meer en zijn save is in 2010
pi_44127243
tvp
pi_44127799
Nog steeds geen werkende no cd crack of wel ?
Forza SCH.
  maandag 4 december 2006 @ 12:22:30 #10
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_44127879
Na het installeren van de patch kon ik mij spel niet meer opstarten
Beetje jammer, maar een mooi moment om een nieuwe install te doen, fake.inc eraf te gooien en de patch te draaien. Daarna trek ik me weer een tijdje terug
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  maandag 4 december 2006 @ 12:24:20 #11
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_44127935
Lees net dit op www.manutd.nl
Misschien nog maar even wachten dan met die patch.
quote:
Helaas, helaas. We hebben een tijdje moeten wachten op de nieuwe patch maar hij blijkt vol fouten te zitten. Het bestand herstelt een hoop fouten uit de originele versie van FM 2007, 7.0. Daarvoor in de plaats zijn enkele andere fouten teruggekomen. SI Games heeft inmiddels al zijn excuses aangeboden en aangegeven binnenkort een nieuwe patch uit te brengen.

De fouten lopen uiteen van totaal verkeerde transferbedragen tot spelers die na een weigering van een nieuw contract plots transfervrij zijn. Op de verschillende fora zijn veel negatieve reactie's, waaronder in dit topic.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_44128187
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef Herr_Munk het volgende:
een tvp en de hoop deze week het spel van VI te mogen ontvangen.
Herkenbaar! Ik had ook de hoop dat die met het eerste exemplaar zou komen, maar blijkbaar pas drie weken na ontvangst van je betaling. Voor mij zou dat woensdag zijn, dus ik ben benieuwd. Ik ben FM 2006 nu ook wel zat na het spelen van de demo van FM 2007.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_44128329
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:24 schreef Everett het volgende:
Lees net dit op www.manutd.nl
Misschien nog maar even wachten dan met die patch.
[..]
Ik start gewoon mijn game en gooi die fixes er wel overheen. Zijn save game compatible. Anders blijf je wachten, er is altijd wel iets. In het algemeen is het gewoon speelbaar en nu de regens gefixed zijn kun je ook long term games spelen. De match engine is nu ook erg goed.
pi_44128820
Ik had al besloten om die patch voorlopig niet te installeren, had niet het idee dat het een verbetering was en zo te lezen heb ik de goede keuze gemaakt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44129872
Ik heb ook maar even gewacht op de reacties gelukkig Behalve dat m'n spelers niet groeien, zie ik verder weinig fouten die het spel echt minder leuk maken. Dus ik installeer de patch wel zogauw ik zeker weet dat alles o.k is.
Woo-loo-loo!
pi_44130354
Volgende week komt al de nieuwe patch die de fouten er uit heeft gehaald.
pi_44130569
Volgende week vind ik nog tamelijk lang duren, heb nu een spel vol met bugs en nee ik heb geen zin om opnieuw te installeren .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_44130901
Ik heb eerlijk gezegd geen last van de transfer bug met de nieuwe patch
pi_44131463
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:35 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ik had ook de hoop dat die met het eerste exemplaar zou komen, maar blijkbaar pas drie weken na ontvangst van je betaling. Voor mij zou dat woensdag zijn, dus ik ben benieuwd. Ik ben FM 2006 nu ook wel zat na het spelen van de demo van FM 2007.
Voor mij zou dat uiterlijk vrijdag zijn, als ze één dag later zijn zeg ik á la minute het abbonement op. Ik houd me aan afspraken dan mogen zij dat ook doen.

Heb jij trouwens, net als ik, min of meer al vast gesteld welke club je onder je hoede neemt mocht het spel op je deurmat vallen?

Ik kan maar niet kiezen tussen 1. Fc Nürnberg, VFL Bochum of Eintracht Frankfurt. (New England Revolution uit Boston MLS staat ook op het "verlanglijstje". Als iemand trouwens een leuke uitdaging in het verschiet voor me heeft neem ik die graag aan zodra ik het spel binnen heb.

tussen de bedrijven door ben ik wel weer lekker bezig in FM 2006

Een gevalletje LLM, ben als werkloze trainer begonnen en een aabod aanvaard van Hednesford in de Conference North league ze stonden 19de. Nu heb ik er twee succesvolle wedstrijden opzitten 3-2 gewonnen van de nummer 5 en met 6-0 gewonnen van de toenmalige nummer 18 terwijl ik na 30 minuten bij een 2-0 voorsprong een rode kaart te verwerken had.

Ik dacht ik ga ook even pronken met mijn (korte) prestaties
pi_44131694
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:28 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb ook maar even gewacht op de reacties gelukkig Behalve dat m'n spelers niet groeien, zie ik verder weinig fouten die het spel echt minder leuk maken. Dus ik installeer de patch wel zogauw ik zeker weet dat alles o.k is.
Speel jij in de NL-competitie dan? want ik speel met Chelsea en mijn spelers groeien wel degelijk, helemaal als ik ze koppel aan een topper
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44132303
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:31 schreef TheVulture het volgende:

Speel jij in de NL-competitie dan? want ik speel met Chelsea en mijn spelers groeien wel degelijk, helemaal als ik ze koppel aan een topper
Ik speel met AZ en daar zie ik weinig effecten van mijn trainingen. Maar misschien ligt dat aan mij Dacht dat dat juist een mankement was, waar de patch een einde aan moet gaan maken.
Woo-loo-loo!
pi_44132402
toch maar een tvp. Ik ga pas spelen als ik positieve dingen hoor
Hajeto!
pi_44133748
IK Start net even over de knie gelegd met FC Twente.
Formidabele thuiswedstrijd:

En nog een goede uitwedstrijd erbij zorgen ervoor dat ik in de volgende kwalificatieronde van de UEFA-cup zit.

Redactie Games maandag 4 december 2006 @ 15:38:17 #24
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44133984
Won ook met 7-0 van Start, die zijn echt slecht
.....Kennedy
  maandag 4 december 2006 @ 15:57:19 #25
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_44134717
SI

Prutsers