quote:Op zondag 3 december 2006 20:26 schreef Lienekien het volgende:
Kernramp, Harrisburg
Antwoorden zal je, kreng!quote:Op zondag 3 december 2006 20:36 schreef Lienekien het volgende:
Stel nou maar een vraag, jij.
quote:Op zondag 3 december 2006 20:31 schreef Lienekien het volgende:
Homdeck weet dit.
Zoiets triests was het dus ook, het is regelmatig geparodieerd, onder andere in South Park in de aflevering Vulcanoquote:Op zondag 3 december 2006 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Hier in Nederland moest je achter een auto o.i.d. gaan zitten met een theedoek of een zeem over je hoofd
Schat, ik kijk niet naar South Park. Dan weet je dat voortaan. En ik houd niet van rap en niet van voetbal en niet van auto's.quote:Op zondag 3 december 2006 20:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zoiets triests was het dus ook, het is regelmatig geparodieerd, onder andere in South Park in de aflevering Vulcano
Kinderen op school werd het in die tijd geleerd....
Ik geloof niet dat ze Bruce hebben gevraagd voor educatie betreffende aan nucleaire aanvalquote:Op zondag 3 december 2006 20:39 schreef Lienekien het volgende:
Hide 'neath your covers and study your pain.
Ik heb het Nederlandse RVD-filmpje met geschiedenisles gezien. Echt supertriestquote:Op zondag 3 december 2006 20:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zoiets triests was het dus ook, het is regelmatig geparodieerd, onder andere in South Park in de aflevering Vulcano
Kinderen op school werd het in die tijd geleerd....
Yuri +1quote:Op zondag 3 december 2006 20:40 schreef Yurithemaster het volgende:
duck and cover ofzoiets
quote:Op zondag 3 december 2006 20:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
@Lien, niet alle hints zijn voor jou bedoeld hoor, al lijkt het misschien wel zo. Veel mensen kijken wel south park en daar zat toevallig deze geniale scene in waarin je kon "duck&coveren" zodat de lava langs je ging, met bijbehorende instructievideo
Maar dat reminds me of something, je moet duidelijk meer south park kijken, daar word je relaxed en tof vanquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 20:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar dat reminds me of something, je moet duidelijk meer south park kijken, daar word je relaxed en tof van
quote:Op zondag 3 december 2006 20:44 schreef Mark_V het volgende:
manhattan
Lien +1quote:Op zondag 3 december 2006 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Enola Gay.
quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 20:49 schreef Lienekien het volgende:
Wat ben ik voorspelbaar.
quote:She came from Providence,
the one in Rhode Island
the one in Rhode Island
Where the old world shadows hang
heavy in the air
She packed her hopes and dreams
like a refugee
the one in Rhode Island
Where the old world shadows hang
heavy in the air
She packed her hopes and dreams
like a refugee
Just as her father came across the sea
She heard about a place people were smilin'
They spoke about the red man's way,
and how they loved the land
And they came from everywhere
to the Great Divide
Seeking a place to stand
or a place to hide
Down in the crowded bars,
out for a good time,
Can't wait to tell you all,
what it's like up there
And they called it paradise
I don't know why
Somebody laid the mountains low
while the town got high
Then the chilly winds blew down
Across the desert
through the canyons of the coast, to
the Malibu
Where the pretty people play,
hungry for power
to light their neon way
and give them things to do
Some rich men came and raped the land,
Nobody caught 'em
Put up a bunch of ugly boxes, and Jesus,
people bought 'em
And they called it paradise
The place to be
They watched the hazy sun, sinking in the sea
You can leave it all behind
and sail to Lahaina
just like the missionaries did, so many years ago
They even brought a neon sign: "Jesus is coming"
Brought the white man's burden down
Brought the white man's reign
Who will provide the grand design?
What is yours and what is mine?
'Cause there is no more new frontier
We have got to make it here
We satisfy our endless needs and
justify our bloody deeds,
in the name of destiny and the name of God
And you can see them there,
On Sunday morning
They stand up and sing about
what it's like up there
They call it paradise
I don't know why
You call someplace paradise,
kiss it goodbye
niet slechtquote:Op zondag 3 december 2006 20:57 schreef Mark_V het volgende:
klinkt als een slecht eagles liedje....
mark zat goedquote:Op zondag 3 december 2006 21:03 schreef Lienekien het volgende:
Kun je nog een hint verzinnen voor de uitvoerende?
Ik denk dat ik die gewoon goed heb, aan Homdecks reactie te zienquote:Op zondag 3 december 2006 21:03 schreef Lienekien het volgende:
Kun je nog een hint verzinnen voor de uitvoerende?
quote:Op zondag 3 december 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
'No more new frontier'
Van?quote:Op zondag 3 december 2006 21:08 schreef Homdeck het volgende:
nou goed, het was "The Last Resort".
ik verzin wel een nieuwe vraag
The Eagles dus. Volgens mij een heel bekend nummer.quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
Moody Blues.
quote:Op zondag 3 december 2006 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is Resevoir Dogs screencap
Neleos +1quote:Op zondag 3 december 2006 21:32 schreef Neleos het volgende:
Steelers Wheel?
quote:Op zondag 3 december 2006 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
dan is het die andere dikke, kale kleine
Advocaat
quote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef ChrisJX het volgende:
Dat is zo'n cake waarvan je een berg bakt, een deel geef je weg en daar maakt iemand anders weer een nieuwe cake mee, die weer aan iemand meegeeft enz.
Verkeerde werelddeelquote:Op zondag 3 december 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Lima.
Jayhawk +1quote:Op zondag 3 december 2006 21:57 schreef Jayhawk het volgende:
Vientiane
Dat had je tegen Jayhawk, toch?quote:Op zondag 3 december 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
Bemoei je er niet mee.
Die schreef toch Winnetou?quote:Op zondag 3 december 2006 22:15 schreef ChrisJX het volgende:
Wel Karl May.
quote:
Zo'n travestiet in die kinderboekjes, dat kán gewoon niet goed zijn voor de tere kinderzieltjes..quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef Lienekien het volgende:
Die eigenlijk Georgina heette. En Tim was toch de hond? Dan nog Annie, volgens mij.
Jayhawk + 1
Ik kocht ze van mijn zakgeld.
Alweer?quote:Op zondag 3 december 2006 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Jay flew away.
of dezelfde behandeling geven als de dominomus.quote:Op zondag 3 december 2006 22:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alweer?
We moeten die wentelwiek toch echt eens vastbinden...
Met een buks dit ding neerschieten?quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
of dezelfde behandeling geven als de dominomus.![]()
Dat is een andere vraag.quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Jayhawk het volgende:
ok, maar toen hij dood ging, J. Nowee, nam iemand het over van hem? Wie?
Ineens zie ik dat de vraag in meervoud is gesteld.quote:
Doodsverwensing >> permabanquote:
Je hebt de vraag geëdit, zeker.quote:Op zondag 3 december 2006 22:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nee, ik vroeg wie schreven. Simpele tekstverklaring!
Er staat toch een s?quote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
s vergeten?
Voor de vraag even monument alsjeblieft.
Ik dacht dat jouw zieke geest geen moeite zou hebben met dit grapje van Daf..quote:
Zó...ik zie het nu pasquote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw zieke geest geen moeite zou hebben met dit grapje van Daf..
Whehehehe...quote:Op zondag 3 december 2006 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zó...ik zie het nu pas
Het niveau van deze grap was gewoon te hoog voor mij gegrepen
Ja, het land wordt tot het (voormalig) Oostblok gerekend. Zoals het naar uitziet wordt het land per januari EU-land.quote:Op zondag 3 december 2006 22:48 schreef Mark_V het volgende:
maar het is dus een oost-europees ontwerp?
Land is juist. Merk niet.quote:Op zondag 3 december 2006 22:48 schreef macondo het volgende:
Dacia?
Klopt. In West-Europa hadden we de Visa. Die is vijfdeurs. Deze auto is een driedeurs, in West-Europa ge-rebadged tot Citroën Axel.quote:Op zondag 3 december 2006 22:52 schreef macondo het volgende:
Logo verdraaien mondt uit in Citroen
Ik was ook erg blij met mezelf dat ik op Dacia en Wartburg kwam! (dit moet wel goed zijn)quote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb er ook nog nooit van gehoord (ook opgezocht), vond het al heel wat dat ik wartburg kende...
Ja, nog iets. Een snel beest ofzo.quote:Op zondag 3 december 2006 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Chevrolet nog iets
Klopt. Ik rij een Gazelle Impala.quote:Op zondag 3 december 2006 23:05 schreef Mark_V het volgende:
dat is een chevy impala
damn you lien, ik dacht dat jij niet van autovragen hield
quote:Op zondag 3 december 2006 23:04 schreef Lienekien het volgende:
Impala
Ze heeft er waarschijnlijk dan ook haar rijbewijs in gehaald in die tijd..quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een Chevrolet Impala uit 1959.
Zie je wel dat je het kan Lienekien?
Lienekien +1
Dat is echt superlompquote:Op zondag 3 december 2006 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klopt. Ik rij een Gazelle Impala.![]()
Zou ze dat niet gewoon bij een pak waspoeder hebben gekregen?quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Ze heeft er waarschijnlijk dan ook haar rijbewijs in gehaald in die tijd..![]()
Zowel de fiets als de berijder?quote:Op zondag 3 december 2006 23:09 schreef Mark_V het volgende:
Ik rij een Batavus Touring, die zal ook ongeveer uit die tijd zijn.... maar hij is een beetje aan het doortrappen geslagen
Niet van jouw hoor. Maar wel van Gazellequote:
Ze heeft niet eens een rijbewijs. Ze heeft een schijthekel aan auto's.quote:Op zondag 3 december 2006 23:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zou ze dat niet gewoon bij een pak waspoeder hebben gekregen?![]()
Oh, haha. Het dringt nu ook pas tot me door! Ik had alleen het merk in mijn hoofd, dacht niet aan het dier.quote:Op zondag 3 december 2006 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dat iets zoiets als een Alligator Crocodile
quote:Op zondag 3 december 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, haha. Het dringt nu ook pas tot me door! Ik had alleen het merk in mijn hoofd, dacht niet aan het dier.
Maar wist wel het antwoord op een autovraag.quote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een rijbewijs. Ze heeft een schijthekel aan auto's.
Ja, hè?quote:Op zondag 3 december 2006 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar wist wel het antwoord op een autovraag.
Daarom wachten we nu op een verse vraag van jou.
6518e postquote:
ik post ook nog maar net 2 wekenquote:Op zondag 3 december 2006 23:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
6518e post![]()
Je komt maar net kijken jij![]()
*kuch* 10508quote:Op zondag 3 december 2006 23:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
6518e post![]()
Pot verwijt ketel!quote:Op zondag 3 december 2006 23:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
6518e post![]()
Volgens mij twijfelt Lienekien een beetje aan de vriendelijke bedoelingen achter de grapjes...quote:
quote:
Jullie hebben geen levenquote:
Ik denk het ookquote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgens mij twijfelt Lienekien een beetje aan de vriendelijke bedoelingen achter de grapjes...
Dat zal dan zeker mijn voornaam ook zijn, of anders die van mijn broerquote:Op zondag 3 december 2006 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Weet je wat het allerergste is? Ik vrees dat we met - in elk geval - driemaal dezelfde voornaam in dit topic zitten te baggeren.
Ik ben dan ook al 5,5 jaar actief he...quote:
Je broer???? Speelt die mee?quote:Op zondag 3 december 2006 23:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat zal dan zeker mijn voornaam ook zijn, of anders die van mijn broer
Welnee. Ze doet nu alleen nét iets meer moeite om een extra moeilijke vraag te stellen.quote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef macondo het volgende:
Volgens mij twijfelt Lienekien een beetje aan de vriendelijke bedoelingen achter de grapjes...
In het Frans?quote:Op zondag 3 december 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Dat is van Nietzsche toch?
Aha, een liefhebber van de Franse existentiele literatuur?quote:Op zondag 3 december 2006 23:33 schreef dartfanaat het volgende:
huis-clos
Lienekien +1quote:Op zondag 3 december 2006 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Simone de beauvoir
Dan moet je even uit bad komen en je afdrogen. Dat glibbert minder op je keyboardquote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik wil ook eens een vraag op tijd en goed beantwoorden.
Wordt er bedoeld dat jullie allemaal dezelfde naam hebben?quote:Op zondag 3 december 2006 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Daf, Macondo. En wie nog meer dan?
-edit- geen idee mbt de vraag.
quote:Op zondag 3 december 2006 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wordt er bedoeld dat jullie allemaal dezelfde naam hebben?
Ik heet trouwens gewoon Wesley hoor...quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Er zit nog een Maarten in de groep
Daffodil31LE + 1quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Soutendijk
Toen kreeg je je punt wel.quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef macondo het volgende:
Renee Soutendijk
edit:Ik heb iets te vaak punten verloren door de voornaam niet er bij te noemen.. of lichtelijk foutief (Hennie Kuiphof ipv Herman Kuiphof)
Dan betreft het hier geen 3 Maartensquote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heet trouwens gewoon Wesley hoor...
quote:Volgens de media in die tijd vereenzelvigde Van Tongeren, die een aantal malen in psychiatrische klinieken was opgenomen, zich teveel met de rollen die hij speelde. Net voor zijn overlijden was hij gecast voor de film Van de koele meren des doods, waarin hij net als in Spetters een zelfmoordenaar zou spelen.
Klopt, wel zijn bekendste werk denk ik....quote:Op zondag 3 december 2006 23:53 schreef Lienekien het volgende:
Picasso Guernica
quote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:![]()
Ik wil ook eens een vraag op tijd en goed beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |