Ja, nog iets. Een snel beest ofzo.quote:Op zondag 3 december 2006 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Chevrolet nog iets
Klopt. Ik rij een Gazelle Impala.quote:Op zondag 3 december 2006 23:05 schreef Mark_V het volgende:
dat is een chevy impala
damn you lien, ik dacht dat jij niet van autovragen hield
quote:Op zondag 3 december 2006 23:04 schreef Lienekien het volgende:
Impala
Ze heeft er waarschijnlijk dan ook haar rijbewijs in gehaald in die tijd..quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een Chevrolet Impala uit 1959.
Zie je wel dat je het kan Lienekien?
Lienekien +1
Dat is echt superlompquote:Op zondag 3 december 2006 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klopt. Ik rij een Gazelle Impala.![]()
Zou ze dat niet gewoon bij een pak waspoeder hebben gekregen?quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Ze heeft er waarschijnlijk dan ook haar rijbewijs in gehaald in die tijd..![]()
Zowel de fiets als de berijder?quote:Op zondag 3 december 2006 23:09 schreef Mark_V het volgende:
Ik rij een Batavus Touring, die zal ook ongeveer uit die tijd zijn.... maar hij is een beetje aan het doortrappen geslagen
Niet van jouw hoor. Maar wel van Gazellequote:
Ze heeft niet eens een rijbewijs. Ze heeft een schijthekel aan auto's.quote:Op zondag 3 december 2006 23:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zou ze dat niet gewoon bij een pak waspoeder hebben gekregen?![]()
Oh, haha. Het dringt nu ook pas tot me door! Ik had alleen het merk in mijn hoofd, dacht niet aan het dier.quote:Op zondag 3 december 2006 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dat iets zoiets als een Alligator Crocodile
quote:Op zondag 3 december 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, haha. Het dringt nu ook pas tot me door! Ik had alleen het merk in mijn hoofd, dacht niet aan het dier.
Maar wist wel het antwoord op een autovraag.quote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een rijbewijs. Ze heeft een schijthekel aan auto's.
Ja, hè?quote:Op zondag 3 december 2006 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar wist wel het antwoord op een autovraag.
Daarom wachten we nu op een verse vraag van jou.
6518e postquote:
ik post ook nog maar net 2 wekenquote:Op zondag 3 december 2006 23:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
6518e post![]()
Je komt maar net kijken jij![]()
*kuch* 10508quote:Op zondag 3 december 2006 23:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
6518e post![]()
Pot verwijt ketel!quote:Op zondag 3 december 2006 23:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
6518e post![]()
Volgens mij twijfelt Lienekien een beetje aan de vriendelijke bedoelingen achter de grapjes...quote:
quote:
Jullie hebben geen levenquote:
Ik denk het ookquote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgens mij twijfelt Lienekien een beetje aan de vriendelijke bedoelingen achter de grapjes...
Dat zal dan zeker mijn voornaam ook zijn, of anders die van mijn broerquote:Op zondag 3 december 2006 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Weet je wat het allerergste is? Ik vrees dat we met - in elk geval - driemaal dezelfde voornaam in dit topic zitten te baggeren.
Ik ben dan ook al 5,5 jaar actief he...quote:
Je broer???? Speelt die mee?quote:Op zondag 3 december 2006 23:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat zal dan zeker mijn voornaam ook zijn, of anders die van mijn broer
Welnee. Ze doet nu alleen nét iets meer moeite om een extra moeilijke vraag te stellen.quote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef macondo het volgende:
Volgens mij twijfelt Lienekien een beetje aan de vriendelijke bedoelingen achter de grapjes...
In het Frans?quote:Op zondag 3 december 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Dat is van Nietzsche toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |