Hele stadion is nog nooit gedaan hoorquote:Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is toch al eerder gedaan. Waarom zou dat ineens niet mogen?
quote:Op zondag 3 december 2006 22:14 schreef -Wolf- het volgende:
Klaas-Jan 2-barrel shotguntelaar! the man who always scores twice!
Dat is nog erger dan mijn bijnamen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef -Wolf- het volgende:
Klaas-Jan 2-barrel shotguntelaar!
Kan niet. Is niet mogelijk. Jij bent het ware dieptepunt.quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan mijn bijnamen.![]()
Niet zo bescheiden. Op 'shotguntelaar' was ik zelfs niet gekomen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Kan niet. Is niet mogelijk. Jij bent het ware dieptepunt..
Klinkt iig leiper dan Huntyquote:Op maandag 4 december 2006 00:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Op 'shotguntelaar' was ik zelfs niet gekomen.![]()
2 barrel niet vergeten. dat is juist de grap.quote:Op maandag 4 december 2006 00:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Op 'shotguntelaar' was ik zelfs niet gekomen.![]()
Noem hem gewoon:quote:Op maandag 4 december 2006 00:40 schreef -Wolf- het volgende:
Kan je nog een keer je hele oeuvre posten koningdavid?
Ik denk niet dat ik ze allemaal nog kan herinneren, ze komen altijd in een opwelling.quote:Op maandag 4 december 2006 00:40 schreef -Wolf- het volgende:
Kan je nog een keer je hele oeuvre posten koningdavid?
quote:Op maandag 4 december 2006 00:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ze allemaal nog kan herinneren, ze komen altijd in een opwelling.
Maar Hunty, Baby, Baab, Heitje, Huntster en Roos waren wel de absolute dieptepunten.![]()
Oh myquote:Op maandag 4 december 2006 00:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ze allemaal nog kan herinneren, ze komen altijd in een opwelling.
Maar Hunty, Baby, Baab, Heitje, Huntster en Roos waren wel de absolute dieptepunten.![]()
Je bent een christelijke homo?quote:Op maandag 4 december 2006 00:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik weet ook niet waar het vandaan komt. Het gebeurt gewoon.![]()
Christelijk: Jaquote:
Een hosti?quote:Op maandag 4 december 2006 00:51 schreef -Wolf- het volgende:
jongens, kalmeer..
koningdavid is geen christelijke homo.
hij is een christelijke pannekoek..
Zou het bestaan? Christelijke pannekoeken?quote:Op maandag 4 december 2006 00:51 schreef -Wolf- het volgende:
jongens, kalmeer..
koningdavid is geen christelijke homo.
hij is een christelijke pannekoek..
ik heb nu pas door dat jij het bent. heb die avatar al een paar keer gezien maar wist niet dat jij het was.quote:
Nou echt welquote:Op maandag 4 december 2006 02:01 schreef Jasza het volgende:
Ik vond Stekelenburg best lekker uittrappen vandaag hoor
Klopt. Was de eerste keer dat het hele stadion gedaan zou worden. Maar die linten zijn al vaker gebruikt en toen was het ineens geen probleem. Tja...quote:Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hele stadion is nog nooit gedaan hoor![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 23:55 schreef vinnie06 het volgende:
Dus ik met een vriend in het stadion![]()
over Klaas 21ste minuut:
'21
klaas heeft gewoon een doelpunt nodig
hij zou eigenlijk vanaf de 16 een omhaal moeten maken (zei ik gekscherend)
'23 klaas scoort omhaal op de 16 meter lijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Bayern Munchen thuisquote:Op maandag 4 december 2006 08:54 schreef super-mario het volgende:
hele verhaal over menting, arena, ajax en die linten staat op vak410.nl....echt een moraalridder die gozer...linten zijn vanzelfde kwaliteit als die kut vlaggetjes...maar goed het is niet de 1e keer dat een mooie acties word verboden....:(
KJH is back! Nu op naar AZ! Op naar de 2e plek!
Ben ik de enige die Vertonghen niet zo briljant vond spelen? Hij oogte wat onzeker en hij leed ook vrij veel balverlies.quote:Op maandag 4 december 2006 01:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Eindelijk werkte 4-3-3 weer zoals het hoort..
++ de Mul (niet voor niets de Ajacied van de wedstrijd!)
++ Vertonghen (kracht gespeeld)
+ Emanuelson (perfect tussen de linies gelopen)
+ Vermaelen (goede beheersing van de linksback plek)
+ Heitinga (strooide weer met fijne passes)
- Stekelenburg (spelhervatting)
-- Maduro (te sloom)
Henkie is het met je eensquote:Op maandag 4 december 2006 09:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Vertonghen niet zo briljant vond spelen? Hij oogte wat onzeker en hij leed ook vrij veel balverlies.
Nee, en Henk is het met je eens.quote:Op maandag 4 december 2006 09:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Vertonghen niet zo briljant vond spelen? Hij oogte wat onzeker en hij leed ook vrij veel balverlies.
Whehehe.quote:
Valse hoop is ook niet alles..quote:Op maandag 4 december 2006 09:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk heeft die jongen zijn zelfvertrouwen weer eens de grond ingestampt. Net nu hij denkt dat hij een kans maakt op een basisplaats krijg je dit gezever van Henk. Voor een plaats in de verdediging maakt hij natuurlijk geen kans.
Als hij dat vindt hoeft hij dat niet zo openbaar te maken. Waarschijnlijk heeft hij dit ook vlak na de wedstrijd gezegd.quote:
Wat had Henk dan moeten zeggen? Hij vindt dat Vertonghen meer een verdediger is dan een middenvelder. Moet hij dan Vertonghen de illusie geven dat hij kans maakt op het middenveld om zijn zelfvertrouwen niet te beschadigen?quote:Op maandag 4 december 2006 09:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk heeft die jongen zijn zelfvertrouwen weer eens de grond ingestampt. Net nu hij denkt dat hij een kans maakt op een basisplaats krijg je dit gezever van Henk. Voor een plaats in de verdediging maakt hij natuurlijk geen kans.
Inderdaad, hij is een fantastische centrale verdediger zoals hij de tweede helft liet zien. Prima commentaar toch? Middenveld deed hij het iets minder, al vond ik dat ook niet slecht. Vertonghen is de man van de toekomst.quote:Op maandag 4 december 2006 11:26 schreef Chadi het volgende:
Zo negatief is dat stuk van Henk niet
Je schetst nu een toekomstplaatje. Op het moment is hij blijkbaar niet goed genoeg om aan spelen toe te komen in het eerste (blijkbaar niet goed genoeg voor het middenveld, te grote concurrentie in de verdediging), en dan moet je hem gewoon verhuren.quote:Op maandag 4 december 2006 11:23 schreef Cheiron het volgende:
Nou nou, wat Henk zegt kan ook als compliment opgevat worden hoor. Niet alleen het negatieve eruit pakken. Grygera is weg aan het eind van het seizoen, en dat biedt kansen voor Verthongen. Volgens jaar stopt Stam waarschijnlijk, ook dat biedt kansen. Hij zegt alleen dat het een betere verdediger is dan middenvelder, en dat zal Verthongen zelf ook wel weten.
Nou, niks mis mee toch? En een half jaartje als invaller zal hij ook wel overleven. Nee, ik vind dat Henk gewoon gelijk heeft. Aan de andere kant: na een serie van abominabele wedstrijden hoor je niets van Henk, en nu na een aardige wedstrijd komt er opeens wel commentaar naar buiten. Dat is wel een beetje gek.quote:Op maandag 4 december 2006 11:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je schetst nu een toekomstplaatje. Op het moment is hij blijkbaar niet goed genoeg om aan spelen toe te komen in het eerste (blijkbaar niet goed genoeg voor het middenveld, te grote concurrentie in de verdediging), en dan moet je hem gewoon verhuren.
Soms is het beter de rust te bewaren, en soms moet je de jubelstemming een beetje temperenquote:Op maandag 4 december 2006 11:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou, niks mis mee toch? En een half jaartje als invaller zal hij ook wel overleven. Nee, ik vind dat Henk gewoon gelijk heeft. Aan de andere kant: na een serie van abominabele wedstrijden hoor je niets van Henk, en nu na een aardige wedstrijd komt er opeens wel commentaar naar buiten. Dat is wel een beetje gek.
Ik, als Feijenoorder, zeg : bij Ajax zijn er al lang geen echte rellen geweest, dus hoe kun je er dan aandacht aan besteden?quote:Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.caz.nl/video/playerAudio_ie.asp?m=NaN&pl=NaN&q=NaN&u=http%3A%2F%2Fupload%2Ecaz%2Enl%2Fdownloads%2Fpodcasts%2Fcaz%5Fmogge%5Fjeroen%2Fpodcast%5F411%5F0%5F01%5F12%5F2006%5FHooligans%2Emp3
Calimero 'antineusje': "Ajax-hooligans staan nooit in de kranten, als Feyenoord wat doet staat het weer op de voorpagina."
quote:Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.caz.nl/video/playerAudio_ie.asp?m=NaN&pl=NaN&q=NaN&u=http%3A%2F%2Fupload%2Ecaz%2Enl%2Fdownloads%2Fpodcasts%2Fcaz%5Fmogge%5Fjeroen%2Fpodcast%5F411%5F0%5F01%5F12%5F2006%5FHooligans%2Emp3
Calimero 'antineusje': "Ajax-hooligans staan nooit in de kranten, als Feyenoord wat doet staat het weer op de voorpagina."
Heb je gelijk in, iets vergelijkbaars (tijdens wedstrijd) is bij Ajax al héél lang geleden.quote:Op maandag 4 december 2006 11:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik, als Feijenoorder, zeg : bij Ajax zijn er al lang geen echte rellen geweest, dus hoe kun je er dan aandacht aan besteden?
"Vooral die neuzen uit 020! Ik woon zelf ook in 020"quote:Op maandag 4 december 2006 12:03 schreef Nashje het volgende:
[..]. Woont ie zelf in Amsterdam
. Kneus eerste klas.
Wat een held.quote:Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Het 'staafincident' is eigenlijk het enige wat ik me echt kan herinneren, en Beverwijk iets langer geleden. Ja, en misschien de rellen in Rotterdam 2 jaar geleden.quote:Op maandag 4 december 2006 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, iets vergelijkbaars (tijdens wedstrijd) is bij Ajax al héél lang geleden.
Haha die gast is echt apartquote:Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ajax wint gewoon. Zo sterk is AZ niet zeker verdedigend gezien. Hun sterkste man is gewoon Arveladze..iedere wedstrijd weer. Voor de rest weinig te duchten van AZ.quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef Robar het volgende:
Over tot de orde van de dag.
Wat zijn de kansen tegen AZ?
Ik denk dat Ajax nog niet ver genoeg is om tegen AZ dominant te voetballen.
Ik zie Ajax dan ook niet winnen, of het moet op een "Feyenoord-manier" gaan.
Ik wil geen pessimist zijn, maar ik vrees het ergste.quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef Robar het volgende:
Als AZ op de aanval gaat dan krijgen wel wel wat ruimte denk ik. Zal er een beetje vanaf hangen of we de slag op het middenveld eens een keertje kunnen winnen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef Robar het volgende:
Zo sterk is dat AZ echt niet. EN zeker achterin zijn ze heel kwetsbaar. Ze hebben voorin Arveladze lopen en een iets meer dan modaal middenveld.. voor de rest is hun spel pas goed als ze de ruimte krijgen . Als de tegenstander er kort op zit komen ze nauwelijks aan voetballen toe omdat ze gewoon niet genoeg kwaliteit in huis hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 12:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wil geen pessimist zijn, maar ik vrees het ergste.
AZ heeft op dit moment gewoon een beter team dan wij. Zij spelen beter verzorgd voetbal en ze willen denk ik ook maar al te graag van dat stempel af dat ze niet kunnen winnen van topclubs.
Dominant voetballen tegen AZ gaat sowieso behoorlijk lastig worden, als we maar winnen.
Nou ja, ala Utrecht uit er meteen vol op en hopen op snelle Ajax goals dan.... En niet verslappen want terugkomen kunnen ze ook prima.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo sterk is dat AZ echt niet. EN zeker achterin zijn ze heel kwetsbaar. Ze hebben voorin Arveladze lopen en een iets meer dan modaal middenveld.. voor de rest is hun spel pas goed als ze de ruimte krijgen . Als de tegenstander er kort op zit komen ze nauwelijks aan voetballen toe omdat ze gewoon niet genoeg kwaliteit in huis hebben.
Sorry hoor, maar ik wil een middenveld met Schaars, de Zeeuw, Martens, Mendes da Silva kort daarachter, niet echt modaal noemen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo sterk is dat AZ echt niet. EN zeker achterin zijn ze heel kwetsbaar. Ze hebben voorin Arveladze lopen en een iets meer dan modaal middenveld.. voor de rest is hun spel pas goed als ze de ruimte krijgen . Als de tegenstander er kort op zit komen ze nauwelijks aan voetballen toe omdat ze gewoon niet genoeg kwaliteit in huis hebben.
Dat was sarcastisch?quote:Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wij hebben Gabri.
Ik teken voor die kleine winstquote:Op maandag 4 december 2006 12:31 schreef PyTh het volgende:
Ik gok Zondag op een gelijk spelletje of kleine winst voor ajax.
ajaxfilmsitequote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Badabingea het volgende:
Wat is die site met de samenvattingen van Ajax? Wil die goals nog wel eens zien
of gewoon ajaxinternettvquote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Badabingea het volgende:
Het was overigens een weekend vol hele mooie doelpuntenquote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Badabingea het volgende:
Hun middenveld is op dit moment wel een stukje beter dan de onze hoor. Mendes da Silva, Martens, Schaars en De Zeeuw schat ik iets hoger in dan Maduro, Gabri en Urby.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Elk nadeel hep zn voordeelquote:Op maandag 4 december 2006 13:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hun middenveld is op dit moment wel een stukje beter dan de onze hoor. Mendes da Silva, Martens, Schaars en De Zeeuw schat ik iets hoger in dan Maduro, Gabri en Urby.
Maar verdedigend zijn ze inderdaad kwetsbaar. Qua backs hebben ze het wel goed voor elkaar (goede test voor De Mul tegen De Cler), maar in het centrum is het nog niet echt solide nee. Vooral Opdam wil nog wel eens een fout maken.
Al met al, AZ is op dit moment nog wat beter maar het kan elke kant opgaan. (de bal is rond)
Nee...gezeik met tijd en cam kapot enzoquote:Op maandag 4 december 2006 13:33 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Is AjaxFilmSite overleden ofzo?
Erg matig laatste weken, Maduro is fysiek beter.quote:Op maandag 4 december 2006 13:50 schreef koningdavid het volgende:
Geen Gabri?
Voetbalzone.nlquote:‘Hansson, Sankoh in belangstelling Ajax’
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 4 december om 13:42
Volgens het voetbalmaandblad ELF heeft Ajax verregaande interesse in Petter Hansson en Gibril Sankoh. Eén van deze twee verdedigers moet aankomende zomer het vertrek van Zdenek Grygera opvolgen. De Tsjechische international is in juni transfervrij en wil zijn geluk in de sterke voetbalcompetities gaan beproeven.
Hansson speelt momenteel in het shirt van SC Heerenveen. De Zweed heeft onlangs besloten zijn contract in Friesland niet te verlengen en clubs uit Engeland en Italie toonden direct belangstelling.
Naast de aanvoerder van SC Heerenveen staat ook Gibril Sankoh (FC Groningen) op het lijstje van vervangers. De 23-jarige verdediger van Sierra Leone heeft een doorlopend contract tot medio 2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |