Heb je gelijk in, iets vergelijkbaars (tijdens wedstrijd) is bij Ajax al héél lang geleden.quote:Op maandag 4 december 2006 11:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik, als Feijenoorder, zeg : bij Ajax zijn er al lang geen echte rellen geweest, dus hoe kun je er dan aandacht aan besteden?
"Vooral die neuzen uit 020! Ik woon zelf ook in 020"quote:Op maandag 4 december 2006 12:03 schreef Nashje het volgende:
[..]. Woont ie zelf in Amsterdam
. Kneus eerste klas.
Wat een held.quote:Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.caz.nl/video/playerAudio_ie.asp?m=NaN&pl=NaN&q=NaN&u=http%3A%2F%2Fupload%2Ecaz%2Enl%2Fdownloads%2Fpodcasts%2Fcaz%5Fmogge%5Fjeroen%2Fpodcast%5F411%5F0%5F01%5F12%5F2006%5FHooligans%2Emp3
Calimero 'antineusje': "Ajax-hooligans staan nooit in de kranten, als Feyenoord wat doet staat het weer op de voorpagina."
Het 'staafincident' is eigenlijk het enige wat ik me echt kan herinneren, en Beverwijk iets langer geleden. Ja, en misschien de rellen in Rotterdam 2 jaar geleden.quote:Op maandag 4 december 2006 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, iets vergelijkbaars (tijdens wedstrijd) is bij Ajax al héél lang geleden.
Haha die gast is echt apartquote:Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.caz.nl/video/playerAudio_ie.asp?m=NaN&pl=NaN&q=NaN&u=http%3A%2F%2Fupload%2Ecaz%2Enl%2Fdownloads%2Fpodcasts%2Fcaz%5Fmogge%5Fjeroen%2Fpodcast%5F411%5F0%5F01%5F12%5F2006%5FHooligans%2Emp3
Calimero 'antineusje': "Ajax-hooligans staan nooit in de kranten, als Feyenoord wat doet staat het weer op de voorpagina."
Ajax wint gewoon. Zo sterk is AZ niet zeker verdedigend gezien. Hun sterkste man is gewoon Arveladze..iedere wedstrijd weer. Voor de rest weinig te duchten van AZ.quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef Robar het volgende:
Over tot de orde van de dag.
Wat zijn de kansen tegen AZ?
Ik denk dat Ajax nog niet ver genoeg is om tegen AZ dominant te voetballen.
Ik zie Ajax dan ook niet winnen, of het moet op een "Feyenoord-manier" gaan.
Ik wil geen pessimist zijn, maar ik vrees het ergste.quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef Robar het volgende:
Als AZ op de aanval gaat dan krijgen wel wel wat ruimte denk ik. Zal er een beetje vanaf hangen of we de slag op het middenveld eens een keertje kunnen winnen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef Robar het volgende:
Zo sterk is dat AZ echt niet. EN zeker achterin zijn ze heel kwetsbaar. Ze hebben voorin Arveladze lopen en een iets meer dan modaal middenveld.. voor de rest is hun spel pas goed als ze de ruimte krijgen . Als de tegenstander er kort op zit komen ze nauwelijks aan voetballen toe omdat ze gewoon niet genoeg kwaliteit in huis hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 12:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wil geen pessimist zijn, maar ik vrees het ergste.
AZ heeft op dit moment gewoon een beter team dan wij. Zij spelen beter verzorgd voetbal en ze willen denk ik ook maar al te graag van dat stempel af dat ze niet kunnen winnen van topclubs.
Dominant voetballen tegen AZ gaat sowieso behoorlijk lastig worden, als we maar winnen.
Nou ja, ala Utrecht uit er meteen vol op en hopen op snelle Ajax goals dan.... En niet verslappen want terugkomen kunnen ze ook prima.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo sterk is dat AZ echt niet. EN zeker achterin zijn ze heel kwetsbaar. Ze hebben voorin Arveladze lopen en een iets meer dan modaal middenveld.. voor de rest is hun spel pas goed als ze de ruimte krijgen . Als de tegenstander er kort op zit komen ze nauwelijks aan voetballen toe omdat ze gewoon niet genoeg kwaliteit in huis hebben.
Sorry hoor, maar ik wil een middenveld met Schaars, de Zeeuw, Martens, Mendes da Silva kort daarachter, niet echt modaal noemen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo sterk is dat AZ echt niet. EN zeker achterin zijn ze heel kwetsbaar. Ze hebben voorin Arveladze lopen en een iets meer dan modaal middenveld.. voor de rest is hun spel pas goed als ze de ruimte krijgen . Als de tegenstander er kort op zit komen ze nauwelijks aan voetballen toe omdat ze gewoon niet genoeg kwaliteit in huis hebben.
Dat was sarcastisch?quote:Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wij hebben Gabri.
Ik teken voor die kleine winstquote:Op maandag 4 december 2006 12:31 schreef PyTh het volgende:
Ik gok Zondag op een gelijk spelletje of kleine winst voor ajax.
ajaxfilmsitequote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Badabingea het volgende:
Wat is die site met de samenvattingen van Ajax? Wil die goals nog wel eens zien
of gewoon ajaxinternettvquote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Badabingea het volgende:
Het was overigens een weekend vol hele mooie doelpuntenquote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Badabingea het volgende:
Hun middenveld is op dit moment wel een stukje beter dan de onze hoor. Mendes da Silva, Martens, Schaars en De Zeeuw schat ik iets hoger in dan Maduro, Gabri en Urby.quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Elk nadeel hep zn voordeelquote:Op maandag 4 december 2006 13:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hun middenveld is op dit moment wel een stukje beter dan de onze hoor. Mendes da Silva, Martens, Schaars en De Zeeuw schat ik iets hoger in dan Maduro, Gabri en Urby.
Maar verdedigend zijn ze inderdaad kwetsbaar. Qua backs hebben ze het wel goed voor elkaar (goede test voor De Mul tegen De Cler), maar in het centrum is het nog niet echt solide nee. Vooral Opdam wil nog wel eens een fout maken.
Al met al, AZ is op dit moment nog wat beter maar het kan elke kant opgaan. (de bal is rond)
Nee...gezeik met tijd en cam kapot enzoquote:Op maandag 4 december 2006 13:33 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Is AjaxFilmSite overleden ofzo?
Erg matig laatste weken, Maduro is fysiek beter.quote:Op maandag 4 december 2006 13:50 schreef koningdavid het volgende:
Geen Gabri?
Voetbalzone.nlquote:‘Hansson, Sankoh in belangstelling Ajax’
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 4 december om 13:42
Volgens het voetbalmaandblad ELF heeft Ajax verregaande interesse in Petter Hansson en Gibril Sankoh. Eén van deze twee verdedigers moet aankomende zomer het vertrek van Zdenek Grygera opvolgen. De Tsjechische international is in juni transfervrij en wil zijn geluk in de sterke voetbalcompetities gaan beproeven.
Hansson speelt momenteel in het shirt van SC Heerenveen. De Zweed heeft onlangs besloten zijn contract in Friesland niet te verlengen en clubs uit Engeland en Italie toonden direct belangstelling.
Naast de aanvoerder van SC Heerenveen staat ook Gibril Sankoh (FC Groningen) op het lijstje van vervangers. De 23-jarige verdediger van Sierra Leone heeft een doorlopend contract tot medio 2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |