abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 12:04:38 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44127385
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik, als Feijenoorder, zeg : bij Ajax zijn er al lang geen echte rellen geweest, dus hoe kun je er dan aandacht aan besteden?
Heb je gelijk in, iets vergelijkbaars (tijdens wedstrijd) is bij Ajax al héél lang geleden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44127429
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

. Woont ie zelf in Amsterdam . Kneus eerste klas.
"Vooral die neuzen uit 020! Ik woon zelf ook in 020"

Houd van een lijntje.
pi_44127581
Heb dat stukje toevallig op de radio gehoord, man wat een triest figuur.
"En ik woon zelf in 020-land"
pi_44127593
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.caz.nl/video/playerAudio_ie.asp?m=NaN&pl=NaN&q=NaN&u=http%3A%2F%2Fupload%2Ecaz%2Enl%2Fdownloads%2Fpodcasts%2Fcaz%5Fmogge%5Fjeroen%2Fpodcast%5F411%5F0%5F01%5F12%5F2006%5FHooligans%2Emp3

Calimero 'antineusje': "Ajax-hooligans staan nooit in de kranten, als Feyenoord wat doet staat het weer op de voorpagina."

Wat een held.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 4 december 2006 @ 12:13:15 #165
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44127632
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, iets vergelijkbaars (tijdens wedstrijd) is bij Ajax al héél lang geleden.
Het 'staafincident' is eigenlijk het enige wat ik me echt kan herinneren, en Beverwijk iets langer geleden. Ja, en misschien de rellen in Rotterdam 2 jaar geleden.
pi_44127658
Oh men wat is die gast toch dom.
pi_44127738
Over tot de orde van de dag.
Wat zijn de kansen tegen AZ?
Ik denk dat Ajax nog niet ver genoeg is om tegen AZ dominant te voetballen.
Ik zie Ajax dan ook niet winnen, of het moet op een "Feyenoord-manier" gaan.
  maandag 4 december 2006 @ 12:19:21 #168
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44127794
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.caz.nl/video/playerAudio_ie.asp?m=NaN&pl=NaN&q=NaN&u=http%3A%2F%2Fupload%2Ecaz%2Enl%2Fdownloads%2Fpodcasts%2Fcaz%5Fmogge%5Fjeroen%2Fpodcast%5F411%5F0%5F01%5F12%5F2006%5FHooligans%2Emp3

Calimero 'antineusje': "Ajax-hooligans staan nooit in de kranten, als Feyenoord wat doet staat het weer op de voorpagina."

Haha die gast is echt apart

"ik doe zeker mee ja, het is gewoon een verslaving " "Zeker de neuzen uit 020 "
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44127800
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef Robar het volgende:
Ajax wint gewoon. Zo sterk is AZ niet zeker verdedigend gezien. Hun sterkste man is gewoon Arveladze..iedere wedstrijd weer. Voor de rest weinig te duchten van AZ.
pi_44127814
Ik wel. Ik weet nog 2 seizoenen geleden toen we ook in een megadip zaten. Az thuis zou zeker verloren worden was de mening van de meesten. Vervolgens wordt az met 4-2 weggespeeld.

Op de een of andere manier winnen we die wedstrijd altijd. Ook vorig jaar toen we veel minder waren. Dus ik denk dat we winnen zondag.
Houd van een lijntje.
  maandag 4 december 2006 @ 12:20:00 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44127819
Tja, weinig over te zeggen vrees ik.

De wedstrijd van gisteren zegt niets, het kan nu opeens weer lopen bij Ajax of niet .

AZ is gewoon heel sterk op het moment, maat legt het vaak toch af tegen de "grote" 3.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44127821
quote:
Ik wil geen pessimist zijn, maar ik vrees het ergste.

AZ heeft op dit moment gewoon een beter team dan wij. Zij spelen beter verzorgd voetbal en ze willen denk ik ook maar al te graag van dat stempel af dat ze niet kunnen winnen van topclubs.
Dominant voetballen tegen AZ gaat sowieso behoorlijk lastig worden, als we maar winnen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  maandag 4 december 2006 @ 12:21:53 #173
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_44127861
quote:
Als AZ op de aanval gaat dan krijgen wel wel wat ruimte denk ik. Zal er een beetje vanaf hangen of we de slag op het middenveld eens een keertje kunnen winnen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 4 december 2006 @ 12:22:23 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44127871
Gisteren speelden we met een elftal lichtgewichten, tegen AZ wordt het dan héél lastig.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 4 december 2006 @ 12:22:56 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44127890
Toch kan het zomaar weer lopen bij Ajax, nu de Mul lekker speelt en Babel er weer bij is kan het voorin opeens weer gewoon goed zijn.

De verdediging is ook niet heel slecht opzich. Dan zal het op het middenveld gebeuren, en daar heeft Ajax het op dit moment iets minder voor elkaar...
Get woke, go broke!
  maandag 4 december 2006 @ 12:31:37 #176
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44128105
Ik gok Zondag op een gelijk spelletje of kleine winst voor ajax.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_44128272
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:20 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik wil geen pessimist zijn, maar ik vrees het ergste.

AZ heeft op dit moment gewoon een beter team dan wij. Zij spelen beter verzorgd voetbal en ze willen denk ik ook maar al te graag van dat stempel af dat ze niet kunnen winnen van topclubs.
Dominant voetballen tegen AZ gaat sowieso behoorlijk lastig worden, als we maar winnen.
Zo sterk is dat AZ echt niet. EN zeker achterin zijn ze heel kwetsbaar. Ze hebben voorin Arveladze lopen en een iets meer dan modaal middenveld.. voor de rest is hun spel pas goed als ze de ruimte krijgen . Als de tegenstander er kort op zit komen ze nauwelijks aan voetballen toe omdat ze gewoon niet genoeg kwaliteit in huis hebben.
  maandag 4 december 2006 @ 12:39:59 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44128309
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zo sterk is dat AZ echt niet. EN zeker achterin zijn ze heel kwetsbaar. Ze hebben voorin Arveladze lopen en een iets meer dan modaal middenveld.. voor de rest is hun spel pas goed als ze de ruimte krijgen . Als de tegenstander er kort op zit komen ze nauwelijks aan voetballen toe omdat ze gewoon niet genoeg kwaliteit in huis hebben.
Nou ja, ala Utrecht uit er meteen vol op en hopen op snelle Ajax goals dan.... En niet verslappen want terugkomen kunnen ze ook prima.

Hoop dat iedereen fit is dan...
Get woke, go broke!
pi_44128408
quote:

[..]

Sorry hoor, maar ik wil een middenveld met Schaars, de Zeeuw, Martens, Mendes da Silva kort daarachter, niet echt modaal noemen.
pi_44128473
Maar wij hebben Gabri.
Houd van een lijntje.
pi_44128516
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wij hebben Gabri.
Dat was sarcastisch?
pi_44128581
Waarschijnlijk wel.
Houd van een lijntje.
  maandag 4 december 2006 @ 12:54:33 #183
82589 S-Two
barba macacu
pi_44128763
Tegen AZ gaat erg lastig worden ja, maar als we goed spelen moeten ze wel te pakken zijn.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44129262
Wat is die site met de samenvattingen van Ajax? Wil die goals nog wel eens zien
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_44129280
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:31 schreef PyTh het volgende:
Ik gok Zondag op een gelijk spelletje of kleine winst voor ajax.
Ik teken voor die kleine winst
pi_44129308
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef Badabingea het volgende:
ajaxfilmsite
ultrasuid
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44129332
quote:
of gewoon ajaxinternettv
pi_44129385
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

of gewoon ajaxinternettv
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

ajaxfilmsite
ultrasuid
Bedankt
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_44129457
quote:
Het was overigens een weekend vol hele mooie doelpunten
Niet alleen bij Ajax.
pi_44129466
quote:

[..]

Hun middenveld is op dit moment wel een stukje beter dan de onze hoor. Mendes da Silva, Martens, Schaars en De Zeeuw schat ik iets hoger in dan Maduro, Gabri en Urby.

Maar verdedigend zijn ze inderdaad kwetsbaar. Qua backs hebben ze het wel goed voor elkaar (goede test voor De Mul tegen De Cler), maar in het centrum is het nog niet echt solide nee. Vooral Opdam wil nog wel eens een fout maken.

Al met al, AZ is op dit moment nog wat beter maar het kan elke kant opgaan. (de bal is rond )
pi_44129569
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hun middenveld is op dit moment wel een stukje beter dan de onze hoor. Mendes da Silva, Martens, Schaars en De Zeeuw schat ik iets hoger in dan Maduro, Gabri en Urby.

Maar verdedigend zijn ze inderdaad kwetsbaar. Qua backs hebben ze het wel goed voor elkaar (goede test voor De Mul tegen De Cler), maar in het centrum is het nog niet echt solide nee. Vooral Opdam wil nog wel eens een fout maken.

Al met al, AZ is op dit moment nog wat beter maar het kan elke kant opgaan. (de bal is rond )
Elk nadeel hep zn voordeel
pi_44129678
De bal is rond en zal rollen!
Houd van een lijntje.
pi_44130041
Is AjaxFilmSite overleden ofzo?
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  maandag 4 december 2006 @ 13:34:26 #194
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44130058
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:33 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Is AjaxFilmSite overleden ofzo?
Nee...gezeik met tijd en cam kapot enzo
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44130094
FF extra oefenen op corners en vrije trappen, Ronald 'Hete krokketen' Waterreus staat zondag op doel bij AZ.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_44130508
We missen Sneijder en Perez dus zondag. En omdat we nu 6-0 zonder hun winnen, betekent het echt niet dat zij de oorzaak zijn. Met een Sneijder of Perez druk je de tweede helft nog door naar 10-0, zoals Ten Cate terecht aangaf na afloop.

Maar goed, zonder onze beste aanvallende middenvelders wordt het lastig. Denk dat het huidige Ajax, zonder Sneijder en Perez, niet heel veel beter is dan AZ. Babel kan misschien het verschil maken tussen de huidige elftallen. De rest van de spelers ontloopt elkaar niet veel, al hebben wij een veel betere verdediging. Dát en Babel moeten het verschil maken.

Tot slot denk ik dat de entourage weer een belangrijk aandeel kan hebben. Met een indrukwekkende tifo-actie, het clublied zijn de spelers van AZ toch onder de indruk. Je zag het met Willem II, de helft van de spelers bibberde al voor de wedstrijd zoals trainer Van Wijk aangaf. De Arena is gewoon heel indrukwekkend, qua hoogte een van de hoogste van Europa. Dat is voor iedere club wennen, zeker voor AZ uit zo'n lief provinciestadiontje. Niet voor niets spelen ze altijd veel minder in uitwedstrijden in de Arena en De Kuip. Misschien speelt die herinnering aan de prijzenkast van Ajax in de gang naar het veld toe ook wel een rol in het indruk maken, doet Fontein toch weer iets goed

Ik zou niet veel veranderen aan de basiself, ik twijfel nog of Babel moet starten. Is hij helemaal fit? Kan hij 90 minuten spelen? Is het niet verstandiger om hem te laten invallen, zodat hij een echt breekijzer kan vormen? Als invaller heeft hij logischerwijs meer energie over dan de rechtsback van AZ en is hij dus nóg sneller en sterker.

Stekelenburg;
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen;
Maduro, Vertonghen, Emanuelson;
De Mul, Huntelaar en Mitea (Babel)
pi_44130565
Geen Gabri?
pi_44130585
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:50 schreef koningdavid het volgende:
Geen Gabri?
Erg matig laatste weken, Maduro is fysiek beter.
  maandag 4 december 2006 @ 13:52:15 #199
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44130608
Gabri mag er van mij wel weer in, in plaats van Jan Vertonghen.
pi_44130629
quote:
‘Hansson, Sankoh in belangstelling Ajax’
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 4 december om 13:42

Volgens het voetbalmaandblad ELF heeft Ajax verregaande interesse in Petter Hansson en Gibril Sankoh. Eén van deze twee verdedigers moet aankomende zomer het vertrek van Zdenek Grygera opvolgen. De Tsjechische international is in juni transfervrij en wil zijn geluk in de sterke voetbalcompetities gaan beproeven.

Hansson speelt momenteel in het shirt van SC Heerenveen. De Zweed heeft onlangs besloten zijn contract in Friesland niet te verlengen en clubs uit Engeland en Italie toonden direct belangstelling.

Naast de aanvoerder van SC Heerenveen staat ook Gibril Sankoh (FC Groningen) op het lijstje van vervangers. De 23-jarige verdediger van Sierra Leone heeft een doorlopend contract tot medio 2008.
Voetbalzone.nl

Lijken me niet echt versterkingen?
We hebben met Stam, Heitinga, Vermaelen en Vertonghen wel opties genoeg toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')