En ook dat is jouw interpretatie van zijn post. Hij zegt niet meer of minder dan dat Julien bekend stond als overvaller en niet als gelegenheidsdief.quote:Op zondag 3 december 2006 19:00 schreef milagro het volgende:
Verder zegt mr. Saso dat dit (zo ken ik hem niet, hij had juist een hekel aan dieven, hij was de dag ervoor verward in mijn beleving) voldoende bewijs is om te geloven dat hij niet bewust die school ingegaan is, maar last had van een psychose ws.
ik begrijp wat mrSaso wil zeggen , ik vind alleen het een kulargument, en ook misplaatst.
ik denk dat het feit dat de verdachte zelf zijn winkelovervallen bagatelliseerde in feite door te stellen dat ze iig niet sneaky waren itt kruimeldiefstallen, genoeg zegt over 's mans normen.quote:Op zondag 3 december 2006 19:15 schreef r_one het volgende:
[..]
En ook dat is jouw interpretatie van zijn post. Hij zegt niet meer of minder dan dat Julien bekend stond als overvaller en niet als gelegenheidsdief.
Ik begreep ook heel goed wat JD wilde zeggen en vond dat een veel groter kulargument, en ook veel misplaatster.
\Hoe kwam hij dan in vredesnaam aan een strafblad en spreekt men zelfs van overvallen in sommige media?quote:Op zondag 3 december 2006 17:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik kende hem hij had een gruwlijke hekel aan mensen die stelen, ikzelf denk gewoon dat hij is doorgedraaid en in een roes dat kind heeft neergestoken.
Ik heb er geen andere verklaring voor.
de verdachte maakt een verschil tussen 'sneaky stelen, zoals kruimeldieven dat doen en openlijk stelen zoals winkelovervallers dat doenquote:Op zondag 3 december 2006 19:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
\Hoe kwam hij dan in vredesnaam aan een strafblad en spreekt men zelfs van overvallen in sommige media?
Het was dus een hele rechtvaardige eerlijke jongen begrijp ik?quote:Op zondag 3 december 2006 19:59 schreef milagro het volgende:
[..]
de verdachte maakt een verschil tussen 'sneaky stelen, zoals kruimeldieven dat doen en openlijk stelen zoals winkelovervallers dat doen
Wat wil jij danquote:Op zondag 3 december 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
Ik bespeur weinig woede richting de dader.
quote:Op zondag 3 december 2006 20:27 schreef tjolder het volgende:
Ik vraag mij af hoelang zo een ondervraging duurt ?
4 uur per dag ? 10 uur zonder stoppen ? 24/24 ?
Hopelijk stellen ze hem zelf vragen als ie aan het scheiten is.![]()
Ja, na 2 dagen al.quote:Op zondag 3 december 2006 20:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat wil jij dan
Hysterische reacties zoals die van Zhe-Devil? Een kruistocht tegen de pleegouders van de verdachte, niet alleen foto's en alle NAW gegevens van die pleegouders maar ook nog bij de pleeg-opa-oma gaan interviewen en stalken?
Iedereen is al ver voorbij dat stadium..
Ja, Moussie-gedrag.quote:Op zondag 3 december 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
Ik bespeur weinig woede richting de dader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |