abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44110852
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:00 schreef milagro het volgende:
Verder zegt mr. Saso dat dit (zo ken ik hem niet, hij had juist een hekel aan dieven, hij was de dag ervoor verward in mijn beleving) voldoende bewijs is om te geloven dat hij niet bewust die school ingegaan is, maar last had van een psychose ws.

ik begrijp wat mrSaso wil zeggen , ik vind alleen het een kulargument, en ook misplaatst.
En ook dat is jouw interpretatie van zijn post. Hij zegt niet meer of minder dan dat Julien bekend stond als overvaller en niet als gelegenheidsdief.

Ik begreep ook heel goed wat JD wilde zeggen en vond dat een veel groter kulargument, en ook veel misplaatster.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_44110896
Ik bespeur hier 'Moussy-gedrag'.
pi_44110931
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:12 schreef Foo_niks het volgende:
Koffie? TVP
Lekkâh.
pi_44111459
Meneer heeft een hekel aan dieven? Hij heeft een kind gestolen van zijn ouders en zusjes
pi_44111539
Het zou me overigens niets verbazen als meneer voorheen niet in een gevangenis in Bergen op Zoom heeft gezeten( is er ook niet), maar in het dorp ernaast, Halsteren.
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 19:54:31 #26
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44111843
Lang leve BNDeStem

Foto's van het huis van de pleegouders, hoe ver ga je in godsnaam met niet relevante zaken te noemen in je krant...
pi_44111948
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:15 schreef r_one het volgende:

[..]

En ook dat is jouw interpretatie van zijn post. Hij zegt niet meer of minder dan dat Julien bekend stond als overvaller en niet als gelegenheidsdief.

Ik begreep ook heel goed wat JD wilde zeggen en vond dat een veel groter kulargument, en ook veel misplaatster.
ik denk dat het feit dat de verdachte zelf zijn winkelovervallen bagatelliseerde in feite door te stellen dat ze iig niet sneaky waren itt kruimeldiefstallen, genoeg zegt over 's mans normen.

en ja, mrSaso is de boodschapper slechts idd, maar ik viel dus puur over het "hij is geen dief" als argument en de uitleg (die de verdachte dus zelf gaf en mrSaso doorgaf) is ridicuul.

Maar goed, los daarvan, iemand snàpt ook niet zomaar uit een psychose na zijn daad, en het lijkt me niet dat iemand die overduidelijk psychotisch gedrag vertoont op een politiebureau of dergelijke faciliteit wordt vastgehouden, maar dat weet ik niet zeker, hoe men dan handelt.
Iemand in een psychose is ook niet echt aanspreekbaar, lijkt me, dus ondervraging heeft weinig zin.
En ik vraag me af of een psychotisch iemand wel kalm is na zo een daad, en in een voorhem vijandige omgeving (politie agenten/auto/bureau).
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 19:58:21 #28
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44111949
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:57 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik kende hem hij had een gruwlijke hekel aan mensen die stelen, ikzelf denk gewoon dat hij is doorgedraaid en in een roes dat kind heeft neergestoken.
Ik heb er geen andere verklaring voor.
\Hoe kwam hij dan in vredesnaam aan een strafblad en spreekt men zelfs van overvallen in sommige media?
pi_44111982
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:58 schreef Loedertje het volgende:

[..]

\Hoe kwam hij dan in vredesnaam aan een strafblad en spreekt men zelfs van overvallen in sommige media?
de verdachte maakt een verschil tussen 'sneaky stelen, zoals kruimeldieven dat doen en openlijk stelen zoals winkelovervallers dat doen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 20:05:39 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44112137
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:59 schreef milagro het volgende:

[..]

de verdachte maakt een verschil tussen 'sneaky stelen, zoals kruimeldieven dat doen en openlijk stelen zoals winkelovervallers dat doen
Het was dus een hele rechtvaardige eerlijke jongen begrijp ik?

pi_44112541
ik hoop dat de kindermoordenaar de doodstraf krijgt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 december 2006 @ 20:22:47 #32
862 Arcee
Look closer
pi_44112586
Ik vind de berichtgeving maar klinisch. Ter kennisgeving worden mededelingen gedaan over de mogelijke dader. Alsof het om een misverstand gaat, om een toevallige samenloop van omstandigheden.

Terwijl er een kind is vermoord. Met een mes. Een kind. Vermoord. Op z'n school.

Vermoedelijk door die verdachte.

Ik bespeur weinig woede richting de dader.

Wellicht dat dat nog komt?

Misschien is het te schokkend om goed te bevatten?

Ik vind dat er een vreemde sfeer rond dit nieuws hangt.

Er is een kind vermoord. Er is godverdomme een kind vermoord!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_44112726
Ik vraag mij af hoelang zo een ondervraging duurt ?

4 uur per dag ? 10 uur zonder stoppen ? 24/24 ?

Hopelijk stellen ze hem zelf vragen als ie aan het scheiten is.
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 20:27:59 #34
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44112735
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:

Wat wil jij dan
Hysterische reacties zoals die van Zhe-Devil? Een kruistocht tegen de pleegouders van de verdachte, niet alleen foto's en alle NAW gegevens van die pleegouders maar ook nog bij de pleeg-opa-oma gaan interviewen en stalken?

Iedereen is al ver voorbij dat stadium..
  zondag 3 december 2006 @ 20:34:29 #35
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_44112942
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:27 schreef tjolder het volgende:
Ik vraag mij af hoelang zo een ondervraging duurt ?

4 uur per dag ? 10 uur zonder stoppen ? 24/24 ?

Hopelijk stellen ze hem zelf vragen als ie aan het scheiten is.
Zaanse verhoormethode is al even verboden hoor.
Klaar?
Ik niet!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 december 2006 @ 20:38:52 #36
862 Arcee
Look closer
pi_44113089
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:27 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Wat wil jij dan
Hysterische reacties zoals die van Zhe-Devil? Een kruistocht tegen de pleegouders van de verdachte, niet alleen foto's en alle NAW gegevens van die pleegouders maar ook nog bij de pleeg-opa-oma gaan interviewen en stalken?

Iedereen is al ver voorbij dat stadium..
Ja, na 2 dagen al.

Nee, niet hysterisch, maar ook niet zo klinisch als nu.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_44113268
Ik kom toch vaak genoeg langs de Schapendreef maar ik ken heel die gozer niet. Een maat van me die in de buurt woont ook niet.
Houd van een lijntje.
pi_44113304
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:22 schreef Arcee het volgende:
Ja, Moussie-gedrag.
pi_44113462
Weet iemand eigenlijk of er al iets van een mes (of ander snijgerei) gevonden is?
  zondag 3 december 2006 @ 20:49:38 #40
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44113471
Van mij mogen ze de dader ophangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')