ik dacht dat het een vent wasquote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
zij kan wel skaaaten... maar heeft een rotkop
langzaam omvormen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:32 schreef honderd het volgende:
Ik kwam dus vorige week tijdens het stappen echt mijn droomvrouw tegen, superknap, tof en kleedde zich goed, ze droeg een soort van jurkje. Ik had haar versierd, en sprak haar nog weleens over de telefoon allemaal goed. Donderdag meette ik haar weer, zag ze er weer zwaar goed uit en had ze ook toffe kleren aan. Maar toen kwam het, liep ik zaterdagmiddag in de stad met een paar vrienden zag ik haar ineens lopen met een skatebroek aan. Wat doe je, wat een afknapper. Ik vind haar ineens een stuk minder leuk, ik dacht er nog over om tegen haar te zeggen dat als ze me nog wilde andere kleren moest dragen, maja als ze hierna zou luisteren zou het ook een afknapper zijn. Nu zit ik dus in een verlies-verlies situatie. Ik had nog nooit zon lekker wijf gezien, ik ben echt blij gemaakt met een dode mus
Lekkere vriend heb je, eentje die echt met andere omgaat voor de inhoud, of toch alleen voor hoeveel breezers je kunt drinken/pillen kunt slikken?quote:Op maandag 4 december 2006 23:24 schreef Timmehhh het volgende:
TS heeft helemaal gelijk![]()
Het begint met een skatebroek, maar voor je het weet heeft ze haar haren zwart geverfd en is ze veranderd in een smerige gothic.
Ik heb veel "vrienden" besmet zien worden met het alto-virus, het beste kun je er gewoon meteen afstand van nemen zodra de eerste symptonen zich aandienen. Voor je het weet loop jezelf met zwarte make-up rond![]()
Geile chick, wat is dr MSN, hoe oud is ze en waar komt ze vandaan?quote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef KumA het volgende:
Mij ook welles gebeurt...
Kom haar tegen in een bar, dit;
[afbeelding]
Uiteindelijk blijkt t meer een goth treehugger te zijn die goed was in "normaal" in openbaar te zijn
[afbeelding]
En dit kreeg ik als laatste te zien, maar gelukkig alleen de foto, ik zat al aan de andere kant van de wereld![]()
[afbeelding]
ben zelf skater maar dit gaat te verquote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef KumA het volgende:
Mij ook welles gebeurt...
Kom haar tegen in een bar, dit;
[afbeelding]
Uiteindelijk blijkt t meer een goth treehugger te zijn die goed was in "normaal" in openbaar te zijn
[afbeelding]
En dit kreeg ik als laatste te zien, maar gelukkig alleen de foto, ik zat al aan de andere kant van de wereld![]()
Volgens mij heb ik of niemand anders wat van t scheren gezegdquote:Op dinsdag 5 december 2006 04:53 schreef OFfSprngr het volgende:
Alleen omdat ze de zijkant van dr haar scheert?, stelletje zwakkelingen.
Jij bent een van henquote:Op dinsdag 5 december 2006 04:53 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben jij ook zo'n schooier?quote:Op dinsdag 5 december 2006 04:53 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is idd lekkerquote:Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef luciferist het volgende:
das juist geil, wijde broek van etnies ofzo, etnies, DC, emerica eronder. hipster onder de broek
strak truitje aan
Jij snapt het ten minstequote:Op woensdag 6 december 2006 10:28 schreef chiren het volgende:
Jullie zijn echt dom allemaal, het gaat niet om die lelijke kutbroek, het gaat erom dat de TS dacht dat ze een mooi net meisje met een goede kledingsmaak was, terwijl hij er nu achter komt dat ze een vieze ongewassen linkse SP stemmert is!!!
Zo heb ik mijn vriendin al gevonden, en het werkt verdomd goed moet ik zeggen, lekker samen schelden tegen mocro'squote:Op woensdag 6 december 2006 12:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Wat heeft politieke voorkeur nou te maken of je iemand lekker vindt of niet :S. Ik hoop niet dat jij later zo je vrouw gaat zoeken
Ik heb alweer me nieuwe droomvrouw gevonden, morgen heb ik een date, alleen deze is voor kort aangezien ze weg gaat maar ze is wel heel sweety, en zij draagt geen rare skatebroeken.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:28 schreef chiren het volgende:
Jullie zijn echt dom allemaal, het gaat niet om die lelijke kutbroek, het gaat erom dat de TS dacht dat ze een mooi net meisje met een goede kledingsmaak was, terwijl hij er nu achter komt dat ze een vieze ongewassen linkse SP stemmert is!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |