quote:Op zondag 3 december 2006 15:53 schreef KreKkeR het volgende:
"Mijn toekomstige vriendin"![]()
Waar maak je je trouwens druk om, who cares, als ze maar knaprijk en aardig is.
quote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef 3keerlinksisrechts het volgende:
Gelukkig is dit een land waar je als vrouw mag dragen wat je wilt, en dat je vriendje daar verdomd weinig over te zeggen kan hebben, Honderd. Burkah anyone? Doe niet zo onnozel: als jij afknapt op de kleren en het innerlijk vind je niet het belangrijkste, dan heb JIJ toch een probleem? Ow ja, inderdaad, je hebt een probleem, een verliesverlies-situatie. Boehoehoe mag ik een tissue?
Hij is uitgehuwelijkt aan een skater, hoe kutquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef luciferist het volgende:
das juist geil, wijde broek van etnies ofzo, etnies, DC, emerica eronder. hipster onder de broek
strak truitje aan
Lijkt me sterkquote:Op zondag 3 december 2006 16:13 schreef icebliss het volgende:
Misschien zaten al haar broeken in de was en was ze gedwongen om in haar 4 jaar oude skatebroek naar de stad te gaan?
Zo doe je datquote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef excalibee het volgende:
"neem" der gewoon en binnen 6 maanden heb je der subtiel gestuurd naar andere kledijZeker als ze een kuddedier is
![]()
Nou, voor Honderd is het in ieder geval het belangrijkste. Prioriteiten stellen, zeg ik maar zo.quote:Op zondag 3 december 2006 16:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Net alsof het uiterlijk er niet toe doet
he hallo... een skater is niet meteen een gothic ja... dat heeft er helemaal nix mee te makenquote:Op zondag 3 december 2006 15:33 schreef EvilWasp het volgende:
HAHA GOTHIC!!!11!!
wat is er mis met skaters?!?!?!?!quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef kollie het volgende:
[..]
Hij is uitgehuwelijkt aan een skater, hoe kut![]()
![]()
![]()
Mensen met hun hokjesgehuil zoals jij stinken ergerquote:
Whehe jij bent zeker een gothic.quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef MaVeJuH het volgende:
[..]
Mensen met hun hokjesgehuil zoals jij stinken erger![]()
Gothic, Gabber, Casual, R&B teef, Skater etc etc
Whatever!!!!!!!!!!!!!!!!!! als ze toch lekker is ?
Duh, logisch toch?quote:Op zondag 3 december 2006 15:59 schreef wise het volgende:
afknappen om wat ze draagt
fucking sukkel!!
Rare broeken kunnen óók uit.quote:Op zondag 3 december 2006 17:23 schreef honderd het volgende:
Stel je voor dat jou vriendin ineens in rare broeken gaat lopen
Ja dat zou best, maar aan de ene kant vind ik het ook weer een grote afknapper als ik een vriendin heb die alles doet wat ik zeg zonder tegenspraak. Maar ik kwam net in de videotheek ook weer een heel knap meisje tegen, maar weet niet hoe ze verder is en/of zij ook twee levens lijdtquote:
Ik heb 7 strakke broeken en 1 wijde, heb ik nu 2 levens of 8?quote:Op zondag 3 december 2006 17:26 schreef honderd het volgende:
Maar ik kwam net in de videotheek ook weer een heel knap meisje tegen, maar weet niet hoe ze verder is en/of zij ook twee levens lijdt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |