quote:Op zondag 3 december 2006 15:53 schreef KreKkeR het volgende:
"Mijn toekomstige vriendin"![]()
Waar maak je je trouwens druk om, who cares, als ze maar knaprijk en aardig is.
quote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef 3keerlinksisrechts het volgende:
Gelukkig is dit een land waar je als vrouw mag dragen wat je wilt, en dat je vriendje daar verdomd weinig over te zeggen kan hebben, Honderd. Burkah anyone? Doe niet zo onnozel: als jij afknapt op de kleren en het innerlijk vind je niet het belangrijkste, dan heb JIJ toch een probleem? Ow ja, inderdaad, je hebt een probleem, een verliesverlies-situatie. Boehoehoe mag ik een tissue?
Hij is uitgehuwelijkt aan een skater, hoe kutquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef luciferist het volgende:
das juist geil, wijde broek van etnies ofzo, etnies, DC, emerica eronder. hipster onder de broek
strak truitje aan
Lijkt me sterkquote:Op zondag 3 december 2006 16:13 schreef icebliss het volgende:
Misschien zaten al haar broeken in de was en was ze gedwongen om in haar 4 jaar oude skatebroek naar de stad te gaan?
Zo doe je datquote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef excalibee het volgende:
"neem" der gewoon en binnen 6 maanden heb je der subtiel gestuurd naar andere kledijZeker als ze een kuddedier is
![]()
Nou, voor Honderd is het in ieder geval het belangrijkste. Prioriteiten stellen, zeg ik maar zo.quote:Op zondag 3 december 2006 16:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Net alsof het uiterlijk er niet toe doet
he hallo... een skater is niet meteen een gothic ja... dat heeft er helemaal nix mee te makenquote:Op zondag 3 december 2006 15:33 schreef EvilWasp het volgende:
HAHA GOTHIC!!!11!!
wat is er mis met skaters?!?!?!?!quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef kollie het volgende:
[..]
Hij is uitgehuwelijkt aan een skater, hoe kut![]()
![]()
![]()
Mensen met hun hokjesgehuil zoals jij stinken ergerquote:
Whehe jij bent zeker een gothic.quote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef MaVeJuH het volgende:
[..]
Mensen met hun hokjesgehuil zoals jij stinken erger![]()
Gothic, Gabber, Casual, R&B teef, Skater etc etc
Whatever!!!!!!!!!!!!!!!!!! als ze toch lekker is ?
Duh, logisch toch?quote:Op zondag 3 december 2006 15:59 schreef wise het volgende:
afknappen om wat ze draagt
fucking sukkel!!
Rare broeken kunnen óók uit.quote:Op zondag 3 december 2006 17:23 schreef honderd het volgende:
Stel je voor dat jou vriendin ineens in rare broeken gaat lopen
Ja dat zou best, maar aan de ene kant vind ik het ook weer een grote afknapper als ik een vriendin heb die alles doet wat ik zeg zonder tegenspraak. Maar ik kwam net in de videotheek ook weer een heel knap meisje tegen, maar weet niet hoe ze verder is en/of zij ook twee levens lijdtquote:
Ik heb 7 strakke broeken en 1 wijde, heb ik nu 2 levens of 8?quote:Op zondag 3 december 2006 17:26 schreef honderd het volgende:
Maar ik kwam net in de videotheek ook weer een heel knap meisje tegen, maar weet niet hoe ze verder is en/of zij ook twee levens lijdt![]()
Ja, maar zo'n vriendin durf je toch niet aan je vrienden voor te stellen of mee in het openbaar te lopenquote:Op zondag 3 december 2006 17:27 schreef super-muffin het volgende:
Als een meisje een wijde broek aan heeft, kun je haar makkelijker vingeren, en die gaan makkelijker uit dan zo'n strakke broek.
Bekijk het eens van de positieve kant!
Maar voor de een is een goedgeklede man een man in pak met stropdas, en voor de ander een met een mouwloos shirt en baggy broek. Zij zal denk ik niet afknappen op een man in skatebroek.quote:Op zondag 3 december 2006 17:33 schreef honderd het volgende:
Alle vrouwen willen een goedgeklede man.
ik snap jou niet... alleen omdat ze een uitgebreide kledingsmaak heeft leid ze opeens 2 levens... kom op zeg.. je kunt ook overdrijven hoorquote:Op zondag 3 december 2006 17:26 schreef honderd het volgende:
[..]
Ja dat zou best, maar aan de ene kant vind ik het ook weer een grote afknapper als ik een vriendin heb die alles doet wat ik zeg zonder tegenspraak. Maar ik kwam net in de videotheek ook weer een heel knap meisje tegen, maar weet niet hoe ze verder is en/of zij ook twee levens lijdt![]()
mij boeit het niet wat een man draagt... ik vind iemand in een skatebroek heel stoer maar als hij normale kleding draagt vind ik dat ook wel leuk..quote:Op zondag 3 december 2006 17:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar voor de een is een goedgeklede man een man in pak met stropdas, en voor de ander een met een mouwloos shirt en baggy broek. Zij zal denk ik niet afknappen op een man in skatebroek.
Dat laatste was een grapje. HAHAquote:Op zondag 3 december 2006 17:35 schreef lucina het volgende:
[..]
ik snap jou niet... alleen omdat ze een uitgebreide kledingsmaak heeft leid ze opeens 2 levens... kom op zeg.. je kunt ook overdrijven hoor
Jawel, ik heb hoge eisen, niks mis mee toch?quote:Op zondag 3 december 2006 17:39 schreef Keios het volgende:
Ik hoop, voor haar dan, dat het niets wordt tussen jullie. Wie wil er nou een zo'n zeur van een vent?
zonder een bijgaande foto van jou kan ik niet beoordelen of je het recht hebt om kieskeurig te zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 17:42 schreef honderd het volgende:
[..]
Jawel, ik heb hoge eisen, niks mis mee toch?
quote:Op zondag 3 december 2006 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n vriendin durf je toch niet aan je vrienden voor te stellen of mee in het openbaar te lopen.
4 maanden, toen had ik het gehad omdat ze niet echt met mijn vrienden overweg kon.quote:Op zondag 3 december 2006 17:44 schreef Keios het volgende:
aks je uw lat te hoog legt, wordt het nooit iets met iemand... zeg eens, hoe lang ben je al vrijgezel???
quote:Op zondag 3 december 2006 15:53 schreef KreKkeR het volgende:
"Mijn toekomstige vriendin"![]()
Waar maak je je trouwens druk om, who cares, als ze maar knap en aardig is.goed kan pijpen
maar meestal zijn strakke broeken wel geilerquote:Op zondag 3 december 2006 22:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hangt ervanbaf wat voor skatebroek
Zo'n zwarte kan wel geil lijken, maar die met schotse ruit is echtOf een groene
En ja skatebroeken gaan makkelijker uit (ervaring)
Of lekker dr kontje masseren, omdat je bijj de broek inkan...
Jij moet nog veel leren. Zo raar is dat niet, zeker niet als je de jaren des onderscheids hebt bereikt.quote:Op zondag 3 december 2006 15:59 schreef wise het volgende:
afknappen om wat ze draagt
fucking sukkel!!
Post eens een pic! Fuifduif zegt dat je een knappe vrouw bent, en ik heb Fuifduif heel hoog zitten.quote:Op zondag 3 december 2006 17:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb 7 strakke broeken en 1 wijde, heb ik nu 2 levens of 8?![]()
Hij is waarschijnlijk zo wanhopig dat ie alles wel pakt, zelfs al draagt het een bloemetjesjurk.quote:Op zondag 3 december 2006 22:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren. Zo raar is dat niet, zeker niet als je de jaren des onderscheids hebt bereikt.
mijn type dus laat haar een pm sturen naar mequote:Op zondag 3 december 2006 15:32 schreef honderd het volgende:
Ik kwam dus vorige week tijdens het stappen echt mijn droomvrouw tegen, superknap, tof en kleedde zich goed, ze droeg een soort van jurkje. Ik had haar versierd, en sprak haar nog weleens over de telefoon allemaal goed. Donderdag meette ik haar weer, zag ze er weer zwaar goed uit en had ze ook toffe kleren aan. Maar toen kwam het, liep ik zaterdagmiddag in de stad met een paar vrienden zag ik haar ineens lopen met een skatebroek aan. Wat doe je, wat een afknapper. Ik vind haar ineens een stuk minder leuk, ik dacht er nog over om tegen haar te zeggen dat als ze me nog wilde andere kleren moest dragen, maja als ze hierna zou luisteren zou het ook een afknapper zijn. Nu zit ik dus in een verlies-verlies situatie. Ik had nog nooit zon lekker wijf gezien, ik ben echt blij gemaakt met een dode mus
en zweet stinktquote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
mijn type dus laat haar een pm sturen naar me
skaters zijn zweet![]()
![]()
Zoals met alles in het leven, als je geen eisen stelt, krijg je nooit kwaliteit.quote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk zo wanhopig dat ie alles wel pakt, zelfs al draagt het een bloemetjesjurk.
Met deze kloon blijf ik onverbeterlijk anoniem. Aandacht is leuk maar het soort aandacht wat je hier krijgt is niet het soort waar ik van houquote:Op zondag 3 december 2006 22:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
Post eens een pic! Fuifduif zegt dat je een knappe vrouw bent, en ik heb Fuifduif heel hoog zitten.
Kloon... dat impliceert dat je ook een ander account hebt (met pics hopelijkquote:Op zondag 3 december 2006 23:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met deze kloon blijf ik onverbeterlijk anoniem. Aandacht is leuk maar het soort aandacht wat je hier krijgt is niet het soort waar ik van houdus tenzij iemand tot mn msn lijst weet door te dringen kunnen ze het verder vergeten, ben niet zo'n aandachtshoer.
Die foto's zijn verwijderd, en nee dat vertel ik nietquote:Op zondag 3 december 2006 23:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kloon... dat impliceert dat je ook een ander account hebt (met pics hopelijk)? Wie is dat? Vertel!
Iemand die het begrijpt!quote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef Droopie het volgende:
Een lekker wijf blijft gewoon een lekker wijf.
Dit scheelt me weer typen.quote:Op maandag 4 december 2006 02:53 schreef DarkManta het volgende:
Damn wat maken kleren nou uit man, verbaasd me niks dat de helft van Nederland achter hun pc zit om een relatie te vinden.
Het gaat toch uiteindelijk hoe iemand is en of dat jullie raakvlakken hebben? Misschien had ze wel een ruime smaak in kleding.
Damn hoe dom kun je zijn.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef luciferist het volgende:
das juist geil, wijde broek van etnies ofzo, etnies, DC, emerica eronder. hipster onder de broek
strak truitje aan
quote:Op zondag 3 december 2006 16:00 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Geef haar mijn nummer dan maar
Skatechickies de bom
quote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef CodeCaster het volgende:
Skater ben je niet "ineens", skater ben je for life!
toffe userpicquote:Op zondag 3 december 2006 16:04 schreef Pjetr het volgende:
kleren kunnen ook uit toch?
ook helemaal waarquote:Op zondag 3 december 2006 17:39 schreef Dipkip het volgende:
Skatebroeken bij mannen zijn geil. Suggereert dat de schwanz niet comfy in een normale pantaloni past![]()
nee die flipt em op door deweeks nette schoenen VS weekend aftetrapte nikeairmaxjesquote:Op zondag 3 december 2006 17:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar voor de een is een goedgeklede man een man in pak met stropdas, en voor de ander een met een mouwloos shirt en baggy broek. Zij zal denk ik niet afknappen op een man in skatebroek.
He er is wel een verschil tussen een baggy fatsoenlijke broek, en van die rare skatebroeken met skateschoenen.quote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef Droopie het volgende:
heb je toevallig de laatste clip van beyonce gezien, daar heeft ze ook een beetje baggy kleren aan.
Een lekker wijf blijft gewoon een lekker wijf.
Skatebroek met Skates bedoel je? Of zijn er ook schoenen waar je op kunt skatenquote:Op maandag 4 december 2006 14:25 schreef honderd het volgende:
[..]
He er is wel een verschil tussen een baggy fatsoenlijke broek, en van die rare skatebroeken met skateschoenen.
Schoenen die de meeste mensen dragen als ze aan t skateboarden zijn dus..quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Skatebroek met Skates bedoel je? Of zijn er ook schoenen waar je op kunt skaten
quote:Op maandag 4 december 2006 15:09 schreef Noud_ het volgende:
Skatermeisjes.
En nee, ik draag geen dreads in m'n haar, je kan me niet vanaf 3 kilometer ruiken en ik bedek mezelf ook niet met allerlei puntvormige stalen objecten.
ik dacht dat het een vent wasquote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
zij kan wel skaaaten... maar heeft een rotkop
langzaam omvormen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:32 schreef honderd het volgende:
Ik kwam dus vorige week tijdens het stappen echt mijn droomvrouw tegen, superknap, tof en kleedde zich goed, ze droeg een soort van jurkje. Ik had haar versierd, en sprak haar nog weleens over de telefoon allemaal goed. Donderdag meette ik haar weer, zag ze er weer zwaar goed uit en had ze ook toffe kleren aan. Maar toen kwam het, liep ik zaterdagmiddag in de stad met een paar vrienden zag ik haar ineens lopen met een skatebroek aan. Wat doe je, wat een afknapper. Ik vind haar ineens een stuk minder leuk, ik dacht er nog over om tegen haar te zeggen dat als ze me nog wilde andere kleren moest dragen, maja als ze hierna zou luisteren zou het ook een afknapper zijn. Nu zit ik dus in een verlies-verlies situatie. Ik had nog nooit zon lekker wijf gezien, ik ben echt blij gemaakt met een dode mus
Lekkere vriend heb je, eentje die echt met andere omgaat voor de inhoud, of toch alleen voor hoeveel breezers je kunt drinken/pillen kunt slikken?quote:Op maandag 4 december 2006 23:24 schreef Timmehhh het volgende:
TS heeft helemaal gelijk![]()
Het begint met een skatebroek, maar voor je het weet heeft ze haar haren zwart geverfd en is ze veranderd in een smerige gothic.
Ik heb veel "vrienden" besmet zien worden met het alto-virus, het beste kun je er gewoon meteen afstand van nemen zodra de eerste symptonen zich aandienen. Voor je het weet loop jezelf met zwarte make-up rond![]()
Geile chick, wat is dr MSN, hoe oud is ze en waar komt ze vandaan?quote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef KumA het volgende:
Mij ook welles gebeurt...
Kom haar tegen in een bar, dit;
[afbeelding]
Uiteindelijk blijkt t meer een goth treehugger te zijn die goed was in "normaal" in openbaar te zijn
[afbeelding]
En dit kreeg ik als laatste te zien, maar gelukkig alleen de foto, ik zat al aan de andere kant van de wereld![]()
[afbeelding]
ben zelf skater maar dit gaat te verquote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef KumA het volgende:
Mij ook welles gebeurt...
Kom haar tegen in een bar, dit;
[afbeelding]
Uiteindelijk blijkt t meer een goth treehugger te zijn die goed was in "normaal" in openbaar te zijn
[afbeelding]
En dit kreeg ik als laatste te zien, maar gelukkig alleen de foto, ik zat al aan de andere kant van de wereld![]()
Volgens mij heb ik of niemand anders wat van t scheren gezegdquote:Op dinsdag 5 december 2006 04:53 schreef OFfSprngr het volgende:
Alleen omdat ze de zijkant van dr haar scheert?, stelletje zwakkelingen.
Jij bent een van henquote:Op dinsdag 5 december 2006 04:53 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben jij ook zo'n schooier?quote:Op dinsdag 5 december 2006 04:53 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is idd lekkerquote:Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef luciferist het volgende:
strak truitje aan
Jij snapt het ten minstequote:Op woensdag 6 december 2006 10:28 schreef chiren het volgende:
Jullie zijn echt dom allemaal, het gaat niet om die lelijke kutbroek, het gaat erom dat de TS dacht dat ze een mooi net meisje met een goede kledingsmaak was, terwijl hij er nu achter komt dat ze een vieze ongewassen linkse SP stemmert is!!!
Zo heb ik mijn vriendin al gevonden, en het werkt verdomd goed moet ik zeggen, lekker samen schelden tegen mocro'squote:Op woensdag 6 december 2006 12:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Wat heeft politieke voorkeur nou te maken of je iemand lekker vindt of niet :S. Ik hoop niet dat jij later zo je vrouw gaat zoeken
Ik heb alweer me nieuwe droomvrouw gevonden, morgen heb ik een date, alleen deze is voor kort aangezien ze weg gaat maar ze is wel heel sweety, en zij draagt geen rare skatebroeken.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:28 schreef chiren het volgende:
Jullie zijn echt dom allemaal, het gaat niet om die lelijke kutbroek, het gaat erom dat de TS dacht dat ze een mooi net meisje met een goede kledingsmaak was, terwijl hij er nu achter komt dat ze een vieze ongewassen linkse SP stemmert is!!!
Sommige, ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:57 schreef Luth. het volgende:
Skatergirls kunnen trouwens best geyl zijn hoor.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |