Ik kan niet objectief zijn bij dat nummer. Ik krijg altijd de haast onbedwingbare zin om mjin AB richting de tv/radio de smijten in de hoop dat het ophoudt. Ze zal ongetwijfeld geweldig goed zijn geweest daar ze twee mensen tot in tranen beroerde, maar ik was eigenlijk spontaan chagrijnig.quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef Lynx666 het volgende:
Maar je kan toch niet ontkennen dat ze toen "I will always love you" erg goed zong, ookal is het een zeiknummer? Ben ook geen fan van WH, en al helemaal niet van het nummer, maar ik kreeg ook gewoon kippenvel toen ik het hoorde in die uitzending
Ze wás geweldig. Vond haar de beste van de avondquote:Verder vond ik Sharon in deze live uitzending weer ijzersterk. Ik weet niet hoe het op tv overkwam, dat moet ik nog eens terugkijken, maar ik was erg onder de indruk van wat ik er vanaf mn plek kon horen
quote:Op zondag 31 december 2006 10:30 schreef Natalie het volgende:
Ze wás ís geweldig. Vond haar de beste van de avond
Kon er een complimentje af Fir3?quote:Op zondag 31 december 2006 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
Toch de beste van de avond qua zang, en op zich wel een leuk optreden. Nog steeds een klein beetje saai, maar omdat ze geen verschrikkelijke gezichtsuitdrukkingen meer maakte toch maar op 1.
quote:
Ik vond het ook niks. Maar ze was wel gewoon heel erg goed.quote:
Nou ja, internationaal is een heel groot woord. Haar optreden deed mij persoonlijk niet zoveel.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:05 schreef BVO het volgende:
Sharon heeft voorlopig als enige echt een internationale kwaliteit en uitstraling wat mij betreft.
Jij met je internationaal ook altijdquote:Op maandag 1 januari 2007 18:05 schreef BVO het volgende:
Sharon heeft voorlopig als enige echt een internationale kwaliteit en uitstraling wat mij betreft.
Beweer ik dat? Heb ik het daar überhaupt over?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij met je internationaal ook altijd! Winnaars van dit soort programma gaan echt niet doorbreken buiten de landsgrenzen hoor
!
Nou, leg eens uit wat je dan bedoelt met 'internationale kwaliteit en uitstraling' ?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Beweer ik dat? Heb ik het daar überhaupt over?.
Dat zij de Nederlandse truttig- en matigheid van bijvoorbeeld Hearts ontstijgt en i.t.t. die groepen niet had misstaan in bijvoorbeeld American Idolquote:Op maandag 1 januari 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, leg eens uit wat je dan bedoelt met 'internationale kwaliteit en uitstraling' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |