Daar heb ik nog geen bewijzen van gezien.quote:
Dat gaat je niks aanquote:Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vraag ik me ook af, ik wil ook uit eten !
17 x 1 euro Kroket bij de Feboquote:Op zondag 3 december 2006 10:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat gaat je niks aan![]()
Het was genoeg om met 17 man te uit eten
nee ik draag geen lenzenquote:Op zondag 3 december 2006 10:50 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zie weleens regenboogkringen rondom lampen. Halo's heet dat. Draag je soms lenzen?
Het was meer denk maar een paar hondertjes meerquote:Op zondag 3 december 2006 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
17 x 1 euro Kroket bij de Febo
17 x 2 euro milkshake febo
17 x 2,50 patat speciaal febo.je kreeg 93,50 van je opa!?
Ik draai het om....ga eens dood en kom dan nog eens hier posten...dan heb jij voor mij overtuigend bewijs geleverd dat het wel zo is.quote:Op zondag 3 december 2006 10:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen bewijzen van gezien.
Bewijs maar eens !!
En dat is in rookkringen opgegaan?quote:Op zondag 3 december 2006 10:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het was meer denk maar een paar hondertjes meer![]()
je kletst steeds dommer uit je nek.quote:Op zondag 3 december 2006 10:53 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik draai het om....ga eens dood en kom dan nog eens hier posten...dan heb jij voor mij overtuigend bewijs geleverd dat het wel zo is.
Blak splinterquote:
wat is dan voor jou bewijs dat dood niet dood is?quote:Iemand die niet kan posten is dus het bewijs dat dood dood is ??
en andersom ?
Dus?quote:* Mirage plukt iemand uit het revalidaticentrum die beide handen verloren heeft.
och jeee.... ik heb mijzelf eerlijk gezegd nog niet op dom lullen betrapt en zeker niet op het opdringen van mijn mening en het uitschelden van andersdenkenden.quote:
waar heb ik gezegd in dit topic dat ik denk dat dood niet dood isquote:[..]
wat is dan voor jou bewijs dat dood niet dood is?
[..]
dusquote:Dus?
En wat doe je nu dan?quote:Op zondag 3 december 2006 11:08 schreef Mirage het volgende:
och jeee.... ik heb mijzelf eerlijk gezegd nog niet op dom lullen betrapt en zeker niet op het opdringen van mijn mening en het uitschelden van andersdenkenden.
Dus?quote:Ik heb toch al verschillende posts over drugs, dom en leugenaars gezien hierboven.
Die waren niet van mij !
waar zeg ik dat jij dat zegt?quote:waar heb ik gezegd in dit topic dat ik denk dat dood niet dood is
want?quote:Zuig jij altijd zaken uit je duim ?
Dat maak jij ervan.quote:" dus jij denkt dat je het al dan niet op FOK! kunnen posten een leven na de dood kan bevestigen of weerleggen ?
wodkaquote:![]()
wat heb jij gezopen gisteravond ?
Iemand die beide handen verloren heeft kan nog altijd een audiobericht posten.quote:Op zondag 3 december 2006 10:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
je kletst steeds dommer uit je nek.
Iemand die niet kan posten is dus het bewijs dat dood dood is ??
en andersom ?
* Mirage plukt iemand uit het revalidaticentrum die beide handen verloren heeft.
nogmaals !!quote:Op zondag 3 december 2006 11:22 schreef Secretus het volgende:
[..]
Iemand die beide handen verloren heeft kan nog altijd een audiobericht posten.
Er is geen enkel bewijs voor leven na de dood, alle "bewijzen" zijn wetenschappelijk weerlegd; En in talloze gevallen is er de observatie dat de persoon die overleden was, niet meer terugkwam, geen signalen meer gaf, en niet leefde.
Als je zo graag wilt bewijzen dat er wél leven na de dood is, ligt de bewijsplicht bij jou, en dan is het niet aan jou om de andere persoon uit te dagen om bewijs te geven voor zijn stelling, en dat als eventueel bewijs voor je eigen stelling te gebruiken (als hij geen bewijs heeft gegeven of kan geven)
Het lijkt wel alsof je een argumentum ad ignorantiam gebruikt om het leven na de dood te "bewijzen": "Ja, kan niet aantonen dat hij _niet_ leeft, daarom..."
Dit is alsof ik zou beweren dat ik God was, bewijs maar eens dat het niet zo is !
Of dat een rechter je zou verwijten voor een perfecte misdaad, bewijs maar eens dat je die niet hebt gedaan (Alles wat daarop zou wijzen is dan door jou geplant) --> Je kunt het niet bewijzen, dus de bak in.
Afgaande op al het bewijs dat we nu hebben, is een dode persoon echt dood in alle vlakken, leuk dat je in iets anders gelooft, maar iemand die dus in _echt_ bewijs gelooft klets echt niet dom uit zijn nek.
het spijt mij erg voor topicstarter en meestal negeer ik dit gezwam, maar ik kon het even niet nalaten om op hun post te reageren zoals ze normaal gesproken ook op die van anderen doen.quote:Op zondag 3 december 2006 11:25 schreef scrub_nurse het volgende:
jongens jongens jongens moet dit gezeik nou?
open er een eigen topic over zou ik zeggen
als er iemand in mijn omgeving dood gaat is tie voor mij gewoon hardstikke dood en komt ook nooit meer terug in wat voor vorm dan ookquote:Op zondag 3 december 2006 11:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
nogmaals !!
Ik heb hier niet beweerd dat er leven na de dood is, ik heb hier niet beweerd dat er geen leven na de dood is.
Ik val over de respectloze en alwetende posts die geen ruimte over houden voor de mening van een ander hier in dit topic van mensen die zelf hun eigen beweringen niet eens kunnen bewijzen.
![]()
Ze zei dat ze het mijn opa kon zijn meer zei ze niet daana hebben we even gepraat en zag ik een kring boven het hoofd van mijn vaderquote:Op zondag 3 december 2006 11:32 schreef Mirage het volgende:
Teunebeun, hoe heeft je moeder hetgeen ze heeft gezien geinterpreteerd ?
Voor mij was het niet zo vreselijk, ik dacht er niet over na het "was" gewoon zoals het was...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |