quote:Op zondag 3 december 2006 16:36 schreef Misstique het volgende:
_Saviour_
Precies dat voor mijquote:Op zondag 3 december 2006 18:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
die van lynx en _saviour_ zijn allebei erg mooi, maar ik kies voor Lynx
En is ook minder depressief zo zonder die regen/sneeuwbuien die we ook al bij dit logo hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je twijfelt op die van mij stemmen! ik wil ook eens winnen!
idd, maar ik ga voor saviour.quote:Op zondag 3 december 2006 14:08 schreef Fir3fly het volgende:
Moeilijk kiezen tussen die van _Saviour_ en Lynx. Ik ga toch voor Lynx
.
Maar goed daar zit wel een mooi verhaal achter. Ik heb de personen die het regelen al aangekaart en het zal spoedig verlopenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
je hoeft het toch alleen maar even naar achter door te passen zeg maar.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:34 schreef Lynx666 het volgende:
Qua plaatsing zou er nu weinig problemen meer moeten zijn, aangezien de template er nu wel op voorbereid is (toch?). Na stemming zou ie na een minuutje kunnen staan (toch?)
Trance_Force metquote:Op zondag 3 december 2006 09:44 schreef dutchie het volgende:
We hebben een aantal mooie inzendingen gekregen. Nu is het aan jullie om te kiezen.
Welke mag het worden?
Dat duurt dus nog ff, dan kan ik ook nog wel stemmen!quote:Stemmen kan t/m 5 december. Daarna gaan we proberen zo snel mogelijk het logo erop te gooien.
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed daar zit wel een mooi verhaal achter. Ik heb de personen die het regelen al aangekaart en het zal spoedig verlopen
Nee, eerst moet een designer nog de lay-outbalk er aan vast photoshoppen, zoals hier:quote:Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef Yeahinho het volgende:
Het enige dat moet gebeuren is het overschrijven van een plaatje, en daar wachten we nu al anderhalve dag op.
Saviour proficiat trouwens.
Gefixt, erop met die handel!!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, eerst moet een designer nog de lay-outbalk er aan vast photoshoppen, zoals hier:
[afbeelding]
Probleem is denk ik dat sommige personen geen werk uit handen durven of willen geven...en dat er dus geen tijd is om dit soort "lage prioriteit"-dingen af te handelen...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mij lijkt het nogal desinteresse vanuit de crew. één bestandje overschrijven. 5 seconden werk.
Ik schreef eerder op de avond in een ander topic iets soortgelijks, het is idd jammer dat zoveel op één persoon neerkomt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Probleem is denk ik dat sommige personen geen werk uit handen durven of willen geven...en dat er dus geen tijd is om dit soort "lage prioriteit"-dingen af te handelen...
wel ff control-f5 doen meestalquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 06:14 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik schreef eerder op de avond in een ander topic iets soortgelijks, het is idd jammer dat zoveel op één persoon neerkomt.
quote:Op woensdag 6 december 2006 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed daar zit wel een mooi verhaal achter. Ik heb de personen die het regelen al aangekaart en het zal spoedig verlopen
Dat is idd jammer, misschien was de uitslag wel heel anders geweest danquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat ik deze topic niet eerder heb gezien
dan had ik ook voor _Saviour_ gestemd![]()
Nu pas ja!quote:
Ik denk zeker te weten van wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |