En 71px hoogquote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had al een logo redelijk klaar (niet die hierboven staat), die is 600 breed. Als ik inplak in het forum, ziet dat er wel goed uit.
Ik heb er net ook 1 zitten fixen. Ik hou voorlopig maar 2 maten aan. 1x 770 breed en 1x 640 breed...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Dan zal dat vast okay zijn hoor.
Zolang ie dus maar 71 px hoog is en niet breder dan 770px.
Ik zit alleen met het gedoe of het Forum.fok.nl wat rechts staat er later ingeplempt kan worden, want dan zouden de banners dus gewoonweg 770px breed mogen worden. Zolang je maar wat herkenbaarheid erin laat van de balk, de inlogtekst maar leesbaar is en zolang er ook maar een plekje is voor de tekst Forum.fok.nl
Maar dat weet ik niet zeker. Dat wordt nagevraagd nu.
Nice!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Die van mij tot nu toe:
[afbeelding]
In het forum zou dat er zo uit zien:
[afbeelding]
Maar maar maar, bij de 640 past het er ook nog netjes op... sterker nog.. ik heb een deel van de normale header er ook in verwerkt, waardoor het er netter uit zietquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
Trance-Force, ik hoop dat je het nog kan aanpassen oid.
Want ik stel voor dat we het houden tot 600 px breed.
Zodat uiteindelijk het Forum.fok.nl er netjes naast blijft staan.
__Saviour__, vraagje: wat gebeurd er als de user (voorbeeldje): ash_nazg_durbatulyk zich aanmeld...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Die van mij tot nu toe:
[afbeelding]
In het forum zou dat er zo uit zien:
[afbeelding]
Hmm, oke, dan is het okayquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:51 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Maar maar maar, bij de 640 past het er ook nog netjes op... sterker nog.. ik heb een deel van de normale header er ook in verwerkt, waardoor het er netter uit ziet![]()
maar goed, mocht het een probleem zijn, fix ik em tot 600...
is er ondertussen alweer meer bekend?
Voor veruit de meeste namen is het meer dan lang genoeg. Het vak kan nog langer, dan verplaats ik wat dingen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:54 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
__Saviour__, vraagje: wat gebeurd er als de user (voorbeeldje): ash_nazg_durbatulyk zich aanmeld...
past die text dan nog wel in dat 'je bent ingelogd onder'' venster?
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Maar dat weet ik niet zeker. Dat wordt nagevraagd nu.
Is dit allemaal ondertussen nu ook 100% zekerquote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Want ik stel voor dat we het houden tot 600 px breed.
http://danny.fok.nl/foklogo.zipquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:57 schreef miss_bleu het volgende:
iemand fok.zip voor me?
Ja en anders geven we Jump de schuldquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:00 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
[..]
Is dit allemaal ondertussen nu ook 100% zeker
OMG, die is tofquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
Hier mijn zo goed als zeker definitieve inzending:
[afbeelding]
Ben morgen overdag niet op de pc, en weet niet tot wanneer je precies in kunt zenden, en stemmen?
ENNNN wanneer komt ie header nu tevoorschijn? Ik heb vorige keer heeeeeeeeel kort een glimp kunnen opvangen, alleen die was er ook zo weer afquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef dutchie het volgende:
Let's vote!
Laatste kans om je logo nog mee te laten doen, na vanavond gaat het over.
Dit jaar?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
het gaat idd allemaal wat traag ja dit jaar.
vorige keer ging het sneller toch dacht ikquote:
het zou zonde zijn als zo'n mooi logo er maar een paar dagen zou staan.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef Lynx666 het volgende:
Misschien zitten er een paar pixeltjes klem
Toen was er geloof ik niet eens een sint-banner.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vorige keer ging het sneller toch dacht ik![]()
Ik heb eerst een sneeuwlaag gemaakt (zwarte laag, noise filter, levels eroverheen en schuiven tot ik een laag vol random witte pixels heb. Blending op "screen". Deze laag kopieren, 180 graden draaien en uitvergroten voor wat grotere/vervaagde vlokken, voor de diepte. Als laatste een witte laag erbij, laagmasker eroverheen, en de filter fibers in het masker toepassen. Laagmasker stukje roteren en uitrekken tot de schuine randen weer weg zijn. Deze 3 lagen nog een beetje nabewerken in de laagmaskers met een normale zachte grote brush, of gradient het verloop maken.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het zou zonde zijn als zo'n mooi logo er maar een paar dagen zou staan.
maar hoe heb je die mooie overgang gekregen? zijn dat 2 layermask ofzo getekend met een speciale brush?
Het ging fout met het "forum.fok.nl" logo. Het grote logo duwde die op een andere regel, en daardoor stond de navigatie en de banners ook lager. Slarioux heeft het nu in de templates aangepast. Het kerstlogo moet dus even sneller gaanquote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef Lynx666 het volgende:
Misschien zitten er een paar pixeltjes klem
ah ok bedankt, eens een keertje proberen. het ziet er echt leuk uit. je hebt terecht gewonnen, keimooi logoquote:Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb eerst een sneeuwlaag gemaakt (zwarte laag, noise filter, levels eroverheen en schuiven tot ik een laag vol random witte pixels heb. Blending op "screen". Deze laag kopieren, 180 graden draaien en uitvergroten voor wat grotere/vervaagde vlokken, voor de diepte. Als laatste een witte laag erbij, laagmasker eroverheen, en de filter fibers in het masker toepassen. Laagmasker stukje roteren en uitrekken tot de schuine randen weer weg zijn. Deze 3 lagen nog een beetje nabewerken in de laagmaskers met een normale zachte grote brush, of gradient het verloop maken.
Veel tekst, maar kost niet meer dan een minuutje.
Thnx!quote:Op donderdag 23 november 2006 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ah ok bedankt, eens een keertje proberen. het ziet er echt leuk uit. je hebt terecht gewonnen, keimooi logo![]()
Ja kan toch ook met de rechte lassotool een selectie maken... ctrl+alt+d, pixels instellen en deze selectie als masker gebruiken?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Deze 3 lagen nog een beetje nabewerken in de laagmaskers met een normale zachte grote brush, of gradient het verloop maken.
dat zie ik af en toe ook verschijnen ja. iets met de template zit nog niet precies goed.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:05 schreef dutchie het volgende:
Mmm, bij mij staat ie nog niet helemaal lekker hoor. Zien jullie ook onder de topictitel een randje van het logo?
soms wel, soms niet, nu weer wel, maar tijdens het invoeren van dit berichtje weer nietquote:Op donderdag 23 november 2006 11:05 schreef dutchie het volgende:
Mmm, bij mij staat ie nog niet helemaal lekker hoor. Zien jullie ook onder de topictitel een randje van het logo?
Kan ook, al vind ik gradient een snellere methode met een beter resultaat.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:19 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Ja kan toch ook met de rechte lassotool een selectie maken... ctrl+alt+d, pixels instellen en deze selectie als masker gebruiken?
ik wilde er niets van zeggenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:40 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zie ook een randje van het sint-logo onder de topictitel idd.
Maar gelukkig is er wel rekening gehouden met de inlognaam enzo.
kunnen we weer 3 weken wachten tot het overleg afgerond is...quote:Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
de 25e is al wel rap.
voor het kerstlogo lijkt een paar dagen voor sinterklaas een toffe datum. dan is er een paar dagen stemtijd en kan het daarna zo in de layout gezet worden.
Die tekst kan toch ook in de template makkelijk een andere kleur gegeven worden wat wel afsteekt tegen de achtergrond, dus leesbaar is? Wat dat betreft wil ik best een kleurcode voorstellen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:19 schreef Yeahinho het volgende:
Links, wil jij de volgende keer aub rekening houden met "Je bent ingelogd als...."?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:22 schreef Lynx666 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de forum_light en FP logo's die ik een paar dagen geleden op verzoek afgeleverd heb?
De forum_light logo is als het goed is via PeRi bij Slarioux terecht gekomen, en bij het logo voor de FP kwam het verzoek van Veerboot en is daar ook beland.quote:Op maandag 27 november 2006 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sorry heb ik nog niets over gelezen, misschien dat een FA meer duidelijkheid kan verschaffen. Waar heb je het naar toe gestuurd?
over de Je bent ingelogd als .... - regel in de headerquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:24 schreef Lynx666 het volgende:
Zo'n kleurcode wijzigen is toch niet zo'n probleem? (maar dat hoor ik graag van de template-verantwoordelijken)
Ben langer bezig om eromheen te werken (en minder mooi)
Ik heb 'm aan Slar gegeven, gepost maar nog niks van gezien idd.quote:Op maandag 27 november 2006 13:40 schreef Jump het volgende:
Ik zal het vanavond eens navragen als ik thuis ben
Die heeft Veerboot al.quote:Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef Jump het volgende:
Lynx666, heb jij van het logo dat op foksilver staat een versie voor de FP? Dus met frontpage.fok.nl erop? Dan kan ik dat ook eventueel direct doorgeven.
Ik vind je erg tof, maar je sint-logo is ook al zo depressief, kun je er niet iets vrolijkers van makenquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:05 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
M'n probeersel voor een kerst/nieuwjaar logo
Iets met lampjes?quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind je erg tof, maar je sint-logo is ook al zo depressief, kun je er niet iets vrolijkers van maken?
Vergeet deze van T-F niet, dutchiequote:Op vrijdag 17 november 2006 14:13 schreef Trance-Force het volgende:
Tijd voor mijn kick-off in kerst style:
de 600 versie:
[afbeelding]
En stiekem had ik deze ookal gemaakt
de 770 versie:
[afbeelding]
Wat maakt het uit, we hebben tijd zat. Morgenavond lijkt mij een mooie tijd. Kunnen mensen in het weekend nog even knutselen klaar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Doe nou eens een keertje professioneel en verander niet constant de voorwaarden als het je niet aanstaat
Dat is zeer wel mogelijk, maar goed het is nu het geval dat we tot morgen de limiet stellen. Daarna nemen we de headers mee naar achteren stemmen we daar en hier ook natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
We hebben al eerder de traagheid hier gezien. Voordat dat logo er op staat, zijn er dagen verstreken. Er stond gewoon een duidelijke eindtijd. Die ineens aanpassen omdat je een bijdrage wilt zien van een bepaalde user is flauw. Als hij nu wel iets had ingestuurd, zou de deadline ook niet verruimd worden.
In jouw ogen, voor sommigen is het juist een kans om toch nog mee te doen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Duidelijk wel ja, maar erg oneerlijk. En onprofessioneel.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:34 schreef Lynx666 het volgende:
Qua plaatsing zou er nu weinig problemen meer moeten zijn, aangezien de template er nu wel op voorbereid is (toch?). Na stemming zou ie na een minuutje kunnen staan (toch?)
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:22 schreef Yeahinho het volgende:
Gewoon zaterdagavond de knoop doorhakken. Iedereen die dan nog niets heeft kunnen maken, heeft pech gehad. Ook als ik dat ben, heb ik pech.
Ja, omdat het gewoon oneerlijk is. Als ik bijv. niks had ingestuurd zou het ook niet voor mij uitgesteld worden.quote:
Had even gePM't en het was opgelost.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, omdat het gewoon oneerlijk is. Als ik bijv. niks had ingestuurd zou het ook niet voor mij uitgesteld worden.
Gelukkig heb ik ook een mening.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, want dan zou er al een stemtopic geweest zijn en zou het antwoord Dikke Pech geweest zijn. De post van dutchie is erg duidelijk. Deze uitstelling is er maar om één specifieke reden.
dan sluiten we hierbij de discussie. Dan besluit je zelf of je je inzending wilt laten meetellen want het zit je nogal hoog. Morgenavond 20:00 is voor ons de deadline. Klaar. Laten we het nu weer hebben over waar het hier over gaat.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Jij volgt haar gewoon in het kader van één lijn trekken. Dit is erg onprofessioneel, maar ik had niet anders verwacht eigenlijk.
770 is prima.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mag hij ook korter zijn dan die 771?
Ik zoek nog steeds naar het forum.fok.nlgifjequote:
Ik kan het me niet herinneren, help is meequote:Op zaterdag 2 december 2006 22:27 schreef dutchie het volgende:
D_A, zou jij niet nog wat posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |