En 71px hoogquote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had al een logo redelijk klaar (niet die hierboven staat), die is 600 breed. Als ik inplak in het forum, ziet dat er wel goed uit.
Ik heb er net ook 1 zitten fixen. Ik hou voorlopig maar 2 maten aan. 1x 770 breed en 1x 640 breed...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Dan zal dat vast okay zijn hoor.
Zolang ie dus maar 71 px hoog is en niet breder dan 770px.
Ik zit alleen met het gedoe of het Forum.fok.nl wat rechts staat er later ingeplempt kan worden, want dan zouden de banners dus gewoonweg 770px breed mogen worden. Zolang je maar wat herkenbaarheid erin laat van de balk, de inlogtekst maar leesbaar is en zolang er ook maar een plekje is voor de tekst Forum.fok.nl
Maar dat weet ik niet zeker. Dat wordt nagevraagd nu.
Nice!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Die van mij tot nu toe:
[afbeelding]
In het forum zou dat er zo uit zien:
[afbeelding]
Maar maar maar, bij de 640 past het er ook nog netjes op... sterker nog.. ik heb een deel van de normale header er ook in verwerkt, waardoor het er netter uit zietquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
Trance-Force, ik hoop dat je het nog kan aanpassen oid.
Want ik stel voor dat we het houden tot 600 px breed.
Zodat uiteindelijk het Forum.fok.nl er netjes naast blijft staan.
__Saviour__, vraagje: wat gebeurd er als de user (voorbeeldje): ash_nazg_durbatulyk zich aanmeld...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Die van mij tot nu toe:
[afbeelding]
In het forum zou dat er zo uit zien:
[afbeelding]
Hmm, oke, dan is het okayquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:51 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Maar maar maar, bij de 640 past het er ook nog netjes op... sterker nog.. ik heb een deel van de normale header er ook in verwerkt, waardoor het er netter uit ziet![]()
maar goed, mocht het een probleem zijn, fix ik em tot 600...
is er ondertussen alweer meer bekend?
Voor veruit de meeste namen is het meer dan lang genoeg. Het vak kan nog langer, dan verplaats ik wat dingen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:54 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
__Saviour__, vraagje: wat gebeurd er als de user (voorbeeldje): ash_nazg_durbatulyk zich aanmeld...
past die text dan nog wel in dat 'je bent ingelogd onder'' venster?
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Maar dat weet ik niet zeker. Dat wordt nagevraagd nu.
Is dit allemaal ondertussen nu ook 100% zekerquote:Op donderdag 16 november 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Want ik stel voor dat we het houden tot 600 px breed.
http://danny.fok.nl/foklogo.zipquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:57 schreef miss_bleu het volgende:
iemand fok.zip voor me?
Ja en anders geven we Jump de schuldquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:00 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
[..]
Is dit allemaal ondertussen nu ook 100% zeker
OMG, die is tofquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
Hier mijn zo goed als zeker definitieve inzending:
[afbeelding]
Ben morgen overdag niet op de pc, en weet niet tot wanneer je precies in kunt zenden, en stemmen?
ENNNN wanneer komt ie header nu tevoorschijn? Ik heb vorige keer heeeeeeeeel kort een glimp kunnen opvangen, alleen die was er ook zo weer afquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef dutchie het volgende:
Let's vote!
Laatste kans om je logo nog mee te laten doen, na vanavond gaat het over.
Dit jaar?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
het gaat idd allemaal wat traag ja dit jaar.
vorige keer ging het sneller toch dacht ikquote:
het zou zonde zijn als zo'n mooi logo er maar een paar dagen zou staan.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef Lynx666 het volgende:
Misschien zitten er een paar pixeltjes klem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |