Alleen mensen die in Zuid-Limburg wonen zijn nep-Belgen, Brabanders vallen net buiten de boot... geen Hollanders en geen Belgen... een soort staatlozen dus...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En Claudia, ben ik dus een Belg volgens jou?
Ik vrees het wel, Claudia.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn de mensen met een zachte g hier soms in de meerderheid?
Voorlopig alleen Erik en LXIV toch maar?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn de mensen met een zachte g hier soms in de meerderheid?
Limburgse vlaai daarentegen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:01 schreef broer het volgende:
Een Brabantse g valt nog best mee, vind ik. Een Limburgse g is erger.
Da's bijna een h, zo zacht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:01 schreef broer het volgende:
Een Brabantse g valt nog best mee, vind ik. Een Limburgse g is erger.
quote:Navigatiesystemen in 2007 ook voor openbaar vervoer
bron
Ik dachtquote:Op zondag 3 december 2006 00:34 schreef DaMart het volgende:
Vraag: zonder het artikel te lezen, welke inhoud verwacht je bij deze titel?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat buschauffeurs straks ook een dame hebben die hen de route toefluistert?quote:Op zondag 3 december 2006 00:34 schreef DaMart het volgende:
Vraag: zonder het artikel te lezen, welke inhoud verwacht je bij deze titel?
Pssst, hij is wel heel blij met zijn kerstlichtjes (die nu kapot zijn).quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Je gaat er wel prat op dat jij niet zo burgerlijk bent, he broer?
Ik heb zo'n keiharde G. Ik kom van boven de riolen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
Van wyccie weet ik het niet.
Precies. En ik heb ook heel veel Ikea-spul in huis.quote:Op zondag 3 december 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
hij is wel heel blij met zijn kerstlichtjes (die nu kapot zijn).
Ik weet niet of ik me nu vereerd of treurig moet voelen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:17 schreef wyccie het volgende:
Weet je dat de Kruidvat in de Marikenstraat (de bovenverdieping) heel veel kerstverlichtingdingetjes heeft!? Ik moest gelijk aan jou denken toen ik dat allemaal zag.
Die laatste post liet al vijf minuten op zich wachten. Iedereen was 'even iets anders' aan het doen. Ik heb me gewoon opgeofferd.quote:Op zondag 3 december 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Had jij het maar niet vol moeten maken. Ik had de hele OP 10 minuten geleden al klaarstaan
Heel goed van jequote:Op zondag 3 december 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Die laatste post liet al vijf minuten op zich wachten. Iedereen was 'even iets anders' aan het doen. Ik heb me gewoon opgeofferd.
quote:Op zondag 3 december 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Ik ga ervan uit dat je dat gewoon oprecht meent.
Jammer man!quote:Op zondag 3 december 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Nee. Vroeger deden we dat wel. Maar een jaar of vijf terug begon mijn schoonzus de boel te saboteren. Ze zei weken van tevoren dat ze het maar niks vond, ze kocht flauwe cadeautjes en ze haalde zesregelige gedichtjes van internet in plaats van zelf iets leuks en persoonlijks te schrijven.
Toen was het snel afgelopen.
Vind je? Ik was er wel blij mee. Ik had alleen zelf het gore lef niet om ermee op te houden.quote:Op zondag 3 december 2006 01:56 schreef koen_pijl het volgende:
Jammer man!
Maar nu krijg je geen cadeautjes en chocoladeletters meerquote:Op zondag 3 december 2006 01:57 schreef broer het volgende:
Vind je? Ik was er wel blij mee. Ik had alleen zelf het gore lef niet om ermee op te houden.
Nee. Maar die krijg ik de rest van het jaar ook niet. Dus daar ben ik al aardig aan gewend.quote:Op zondag 3 december 2006 01:58 schreef wyccie het volgende:
Maar nu krijg je geen cadeautjes en chocoladeletters meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |