Alleen mensen die in Zuid-Limburg wonen zijn nep-Belgen, Brabanders vallen net buiten de boot... geen Hollanders en geen Belgen... een soort staatlozen dus...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En Claudia, ben ik dus een Belg volgens jou?
Ik vrees het wel, Claudia.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn de mensen met een zachte g hier soms in de meerderheid?
Voorlopig alleen Erik en LXIV toch maar?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn de mensen met een zachte g hier soms in de meerderheid?
Limburgse vlaai daarentegen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:01 schreef broer het volgende:
Een Brabantse g valt nog best mee, vind ik. Een Limburgse g is erger.
Da's bijna een h, zo zacht.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:01 schreef broer het volgende:
Een Brabantse g valt nog best mee, vind ik. Een Limburgse g is erger.
quote:Navigatiesystemen in 2007 ook voor openbaar vervoer
bron
Ik dachtquote:Op zondag 3 december 2006 00:34 schreef DaMart het volgende:
Vraag: zonder het artikel te lezen, welke inhoud verwacht je bij deze titel?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat buschauffeurs straks ook een dame hebben die hen de route toefluistert?quote:Op zondag 3 december 2006 00:34 schreef DaMart het volgende:
Vraag: zonder het artikel te lezen, welke inhoud verwacht je bij deze titel?
Pssst, hij is wel heel blij met zijn kerstlichtjes (die nu kapot zijn).quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Je gaat er wel prat op dat jij niet zo burgerlijk bent, he broer?
Ik heb zo'n keiharde G. Ik kom van boven de riolen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
Van wyccie weet ik het niet.
Precies. En ik heb ook heel veel Ikea-spul in huis.quote:Op zondag 3 december 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
hij is wel heel blij met zijn kerstlichtjes (die nu kapot zijn).
Ik weet niet of ik me nu vereerd of treurig moet voelen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:17 schreef wyccie het volgende:
Weet je dat de Kruidvat in de Marikenstraat (de bovenverdieping) heel veel kerstverlichtingdingetjes heeft!? Ik moest gelijk aan jou denken toen ik dat allemaal zag.
Die laatste post liet al vijf minuten op zich wachten. Iedereen was 'even iets anders' aan het doen. Ik heb me gewoon opgeofferd.quote:Op zondag 3 december 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Had jij het maar niet vol moeten maken. Ik had de hele OP 10 minuten geleden al klaarstaan
Heel goed van jequote:Op zondag 3 december 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Die laatste post liet al vijf minuten op zich wachten. Iedereen was 'even iets anders' aan het doen. Ik heb me gewoon opgeofferd.
quote:Op zondag 3 december 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Ik ga ervan uit dat je dat gewoon oprecht meent.
Jammer man!quote:Op zondag 3 december 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Nee. Vroeger deden we dat wel. Maar een jaar of vijf terug begon mijn schoonzus de boel te saboteren. Ze zei weken van tevoren dat ze het maar niks vond, ze kocht flauwe cadeautjes en ze haalde zesregelige gedichtjes van internet in plaats van zelf iets leuks en persoonlijks te schrijven.
Toen was het snel afgelopen.
Vind je? Ik was er wel blij mee. Ik had alleen zelf het gore lef niet om ermee op te houden.quote:Op zondag 3 december 2006 01:56 schreef koen_pijl het volgende:
Jammer man!
Maar nu krijg je geen cadeautjes en chocoladeletters meerquote:Op zondag 3 december 2006 01:57 schreef broer het volgende:
Vind je? Ik was er wel blij mee. Ik had alleen zelf het gore lef niet om ermee op te houden.
Nee. Maar die krijg ik de rest van het jaar ook niet. Dus daar ben ik al aardig aan gewend.quote:Op zondag 3 december 2006 01:58 schreef wyccie het volgende:
Maar nu krijg je geen cadeautjes en chocoladeletters meer![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Mij werd vorig jaar verteld dat er NIET aan kerstcadeautjes werd gedaan.
En toen had iedereen cadeau's gekocht, behalve ikDat voelt best lullig.
Helemaal nooit?quote:Op zondag 3 december 2006 02:18 schreef wyccie het volgende:
Bij ons thuis, wat je waarschijnlijk met huize wyccie bedoelde, wordt er helemaal nooit iets gevierd.
Ik heb wel eens mijn verjaardag gevierd, maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet leuk. Verder doen we niet aan feestdagen. Alleen vind mijn moeder het wel fijn als ik met oud & nieuw gewoon thuis ben, dat vind ik dan geen probleem. Maar dan zit ik gewoon suf tv te kijken of zoquote:
Ik vier nu inmiddels twee jaar mijn verjaardag niet, maar dat stuit op heel wat onbegrip in verschillende kringen. Mensen verwachten toch taart, mensen willen toch langskomen. (Nietwaar, Isa?) Ik ben nu al benieuwd wat ik volgend jaar doe.quote:Op zondag 3 december 2006 02:24 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eens mijn verjaardag gevierd, maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet leuk.
De feestdagen bij mijn ouders doorbrengen is geen aantrekkelijk beeld. Maar helemaal niets doen voelt ook niet helemaal goed. Stiekem ben ik wel blij met die paar uurtjes op eerste Kerstdag, geloof ik.quote:Verder doen we niet aan feestdagen. Alleen vind mijn moeder het wel fijn als ik met oud & nieuw gewoon thuis ben, dat vind ik dan geen probleem.
Nee, is alleen maar onhandig zo'n ding.quote:Op zondag 3 december 2006 02:28 schreef Isabeau het volgende:
'doen niet aan feestdagen'Echt helemaal niets? Dus ook geen kerstboom etc?
Hier te vinden. Tekst en mp3.quote:Op zondag 3 december 2006 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Die ken ik volgens mij! Mooi nummer(als het nummer in mijn hoofd het nummer is wat jij bedoelt)
De cadeautjes die ik krijg herinneren me er vaak pijnlijk aan hoe slecht mensen me kennen.quote:Op zondag 3 december 2006 02:52 schreef wyccie het volgende:
Cadeautjes vind ik leuker dan felicitaties, mits ze nuttig zijn.
Het enige leuke eraan is wel dat je ongegeneerd veel taart mag eten![]()
Daarom zei ik ook:quote:Op zondag 3 december 2006 02:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg bar veel troep waarvan ik denk: huh, wat moet ik er mee??
Het zijn inderdaad de mensen die je niet goed kent die altijd weer een fotolijstje, waxinelichthouder of fles drank meenemen.quote:Op zondag 3 december 2006 02:52 schreef wyccie het volgende:
mits ze nuttig zijn.
Maar ik drink niet, dus dat verdort (??)... oh! Haha, ik snap nu wat je bedoelt. Het gaat dus niet op bij mij.quote:Op zondag 3 december 2006 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Een fles drank is nog een redelijk cadeau uit de categorie 'gaat vanzelf op of verdort'. Hoort thuis tussen de bonbons en bloemen.
Ik krijg wel eens ongevraagd meubels van familie.
Hoeveel mensen heb je gezoend? En hoe vaak?quote:Op zondag 3 december 2006 02:59 schreef Isabeau het volgende:
Overigens feliciteerden beide familiehelften (eigen familie en schoonfamilie) elkaar ook enthousiast vandaag.
Als je de drank weggooit zal ook niemand dat weten. Drank hoef je niet in de woonkamer te bewaren voor als gulle gever ooit terugkeert. Bij drank kanje gewoon zeggen dat je het op hebt gemaakt.quote:Op zondag 3 december 2006 03:03 schreef wyccie het volgende:
Maar ik drink niet, dus dat verdort (??)... oh! Haha, ik snap nu wat je bedoelt. Het gaat dus niet op bij mij.
Heb je die stoel nou eigenlijk al weggegooid?
Vandaag 14 geloof ik. Geprobeerd telkens maar 1 kus te geven. Redelijk gelukt.quote:Op zondag 3 december 2006 03:04 schreef broer het volgende:
Hoeveel mensen heb je gezoend? En hoe vaak?
Maar ze weten dat ik niet drink. Dus ik geef het maar mee aan de (andere) gasten, weggooien is ook zo zonde.quote:Op zondag 3 december 2006 03:05 schreef Isabeau het volgende:
Als je de drank weggooit zal ook niemand dat weten. Drank hoef je niet in de woonkamer te bewaren voor als gulle gever ooit terugkeert. Bij drank kanje gewoon zeggen dat je het op hebt gemaakt.
Niet naar Magritte, als dat is wat je bedoelt.quote:Op zondag 3 december 2006 03:05 schreef wyccie het volgende:
Broer, wat ga jij morgen doen?
Heel goed.quote:Op zondag 3 december 2006 03:07 schreef Isabeau het volgende:
Geprobeerd telkens maar 1 kus te geven. Redelijk gelukt.
Ook niet als ik je dwing?quote:Op zondag 3 december 2006 03:09 schreef broer het volgende:
Niet naar Magritte, als dat is wat je bedoelt.
Wij gaan ergens in die periode de kroeg in, goed?quote:Op zondag 3 december 2006 02:28 schreef broer het volgende:
De feestdagen bij mijn ouders doorbrengen is geen aantrekkelijk beeld. Maar helemaal niets doen voelt ook niet helemaal goed. Stiekem ben ik wel blij met die paar uurtjes op eerste Kerstdag, geloof ik.
Doe je best.quote:Op zondag 3 december 2006 03:11 schreef wyccie het volgende:
Ook niet als ik je dwing?
Ik ben eerste kerstdag om een uur of zes, zeven weer thuis. Daarna ga ik mee naar elke kroeg waar je naartoe wilt.quote:Op zondag 3 december 2006 03:12 schreef thaleia het volgende:
Wij gaan ergens in die periode de kroeg in, goed?
Ja, maar de rest van het jaar dan?quote:Op zondag 3 december 2006 03:15 schreef wyccie het volgende:
Nou, broer, geloof me. Jij hoeft nooit meer alleen te zijn met kerst.
Ik moet werken. Sorry.quote:Op zondag 3 december 2006 03:15 schreef wyccie het volgende:
Je moet!
Ik ook. Morgen moet ik studeren, werken, studeren. En dan zeggen de klanten ook nog eens vrolijk "Fijn weekend!"quote:Op zondag 3 december 2006 03:17 schreef broer het volgende:
Ik moet werken. Sorry.
"juist omdat je dat de rest van het jaar niet krijgt is de vreugde des te groter aan het eind van het jaar!"quote:Op zondag 3 december 2006 03:18 schreef wyccie het volgende:
Wat heb ik nou net gezegd over de chocoladeletter en cadeautjes?
Ik ben eerste kerstdag eenzaam bij mijn vader omdat die anders eenzaam is, maar op andere dagen ga ik mee naarquote:Op zondag 3 december 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Ik ben eerste kerstdag om een uur of zes, zeven weer thuis. Daarna ga ik mee naar elke kroeg waar je naartoe wilt. [afbeelding]
quote:Op zondag 3 december 2006 03:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het wel goed dat je zoveel discipline hebt.![]()
En is aangenomen. Ik denk dat ik tegen die tijd wel toe ben aan kroegbezoek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |