Ik zie nu pas dat er al een uitslag isquote:Op woensdag 6 december 2006 23:18 schreef Norrage het volgende:
Zie nu pas dat er ook jazz albums in de top staan.Dat vind ik nou een verademing tussen alle rock en indie
Miles Davis en Coltrane!
May I suggest:quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef MutZ het volgende:
En nu ga ik hard uitzoeken wat we gaan draaien met FOK!radio
Ik had Meindert Talma op #37 maar dat bleek dus niet genoeg voor een plek in de eindlijst.quote:Op zondag 10 december 2006 13:27 schreef peaceman het volgende:
Ik vind er maar weinig Friezen in staan trouwens... stelletje racisten![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 11:28 schreef methodmich het volgende:
091 (---) Editors - The Back Room - 374 Iets van Interpol
Doe maar lekker gewoon the Scientist of Clocks. Het album hoort gewoon in zo'n top 100 of je het nou wilt of nietquote:Op zondag 10 december 2006 18:37 schreef icebliss het volgende:
Editors - All Sparks
Muse - Citizen Erased
Coldplay, doe daar maar een minuut stilte voor de nabestaanden van, eh. Iets.
Bij Parachutes zou ik je misschien nog gelijk geven, maar nu niet.quote:Op zondag 10 december 2006 23:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doe maar lekker gewoon the Scientist of Clocks. Het album hoort gewoon in zo'n top 100 of je het nou wilt of niet
of of of Headmaster Ritual, of How Soon Is Now? (als je het over de non-LP versie hebt iig) of gewoon het hele albumquote:Op zondag 10 december 2006 12:35 schreef JelleS het volgende:
Meat Is Murder Rusholme Ruffians
Aanvulling:quote:
101 toernooien wat het beste nummer per album isquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:28 schreef Grobbel het volgende:
Hey, misschien is het een idee om een verkiezing te houden voor de nummers die we van de Fok! Album Top 100 moeten afspelen.![]()
Als ze nou The Chins hadden geheten...quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:21 schreef pfaf het volgende:
Waarom staat FF eigenlijk boven The Shins!?
nee 5 years!quote:Op maandag 11 december 2006 08:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Aanvulling:
034 (081) David Bowie - The Rise And Fall Of Ziggy Stardust And The Spiders From Mars - 622 Soul Love
die staat niet op het album.quote:046 (---) Talking Heads - Stop Making Sense - 557 Psycho Killer
of gewoon het titelnummer natuurlijkquote:072 (---) Television - Marquee Moon - 423 See No Evil
Heb je dan niet de plaat die het minst is genoemd en dus gemiddeld de meeste punten heeft op 100 gezet trouwens?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Als ze nou The Chins hadden geheten...
Nee. Ik zag ook pas laat dat Shins ook 100 punten hadquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Heb je dan niet de plaat die het minst is genoemd en dus gemiddeld de meeste punten heeft op 100 gezet trouwens?
Tja, of Rock 'n' Roll Suicide, of Ziggy Stardust, of één van die andere geweldige nummersquote:
Eg wel!quote:[..]
die staat niet op het album.
Ja, dacht ik ook aan, maar leek me wat lang voor de radio...quote:[..]
of gewoon het titelnummer natuurlijk![]()
laat ze zelf maar iets uitzoeken om het verassingseffect groter te makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:28 schreef Grobbel het volgende:
Hey, misschien is het een idee om een verkiezing te houden voor de nummers die we van de Fok! Album Top 100 moeten afspelen.![]()
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, of Rock 'n' Roll Suicide, of Ziggy Stardust, of één van die andere geweldige nummers
[..]
Eg wel!
[..]
Ja, dacht ik ook aan, maar leek me wat lang voor de radio...
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef Frollo het volgende:
De conclusie is schokkend... De gemiddelde Fok!ker houdt van Engelstalige, grotendeels mannelijke bands uit de jaren 90 en 00!
en genre, als je het even globaal indeelt naar pop/rock/dance/hiphop/jazz/overigquote:Op donderdag 14 december 2006 11:15 schreef Frollo het volgende:
Zal ik ook nog even naar het percentage niet-blanken kijken?
Dat is vrij makkelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:20 schreef ranja het volgende:
[..]
en genre, als je het even globaal indeelt naar pop/rock/dance/hiphop/jazz/overig
6 januari, op een zaterdag...quote:Op woensdag 13 december 2006 19:44 schreef cafca het volgende:
Wanneer komt het op de radio, eigenlijk?
Stevie Wonder anyone???quote:Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef Frollo het volgende:
Ik hou best wel van Motown en soul en echte R&B, maar dat was nu eenmaal geen albummateriaal.
Ik ben nog niet zo lang met Stevie bezig.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:19 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Stevie Wonder anyone???
Ter promotie had ik geloof ik 3 albums van hem in mijn top 5, maar het heeft niet geholpen![]()
Blijf het wel een beetje raar vinden, hoezeer Stevie tegenwoordig genegeerd wordt. Zou dat komen doordat de meeste mensen hem tegenwoordig vooral kent van I just called to say I love you enzo, ipv zijn jaren '70 platen![]()
Hmmm, als je op de riff van Superstition niet spontaan begint mee te swingen moet je je laten onderzoeken door een neuroloogquote:Op donderdag 14 december 2006 19:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang met Stevie bezig.
Ik ben me uiteraard bewust van de geniale reputatie van albums als Talking Book en Songs in the Key of Life, maar vooralsnog doet het mij persoonlijk niet zo veel. Misschien komt dat nog.
Ken geen albums van hem. Alleen singles waarvan ik niet wist op welk album ze staan dus vandaar is hij hier niet teruggekomen....(alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat zijn singles in de single top 50 van mij ook niet zijn teruggekomen....vergeten...maar dat vind ik als ik er nu over denk wel onterecht)quote:Op donderdag 14 december 2006 19:19 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Stevie Wonder anyone???
Ter promotie had ik geloof ik 3 albums van hem in mijn top 5, maar het heeft niet geholpen![]()
Blijf het wel een beetje raar vinden, hoezeer Stevie tegenwoordig genegeerd wordt. Zou dat komen doordat de meeste mensen hem tegenwoordig vooral kent van I just called to say I love you enzo, ipv zijn jaren '70 platen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |