Klopt, en dus niet op 31 december of daarvoor - je zegt het eigenlijk zelf al, 1 januari is ook "pas" in januari natuurlijk.quote:Op maandag 4 december 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
Waarom pas in januari? Jaarlijsten moet je op 1 januari van het volgende jaar kunnen aanleveren vind ik!
Nou, organiseren dan. Topic openen. Hupquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Nee, op 1 januari dient de volledig opgetelde jaarlijst klaar te zijn. Opgemaakt uit alle inzendingen die tussen 1 en 31 december binnen dienen te komen.
Doe ik elders vermoedelijk wel weer. Dat is genoeg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, organiseren dan. Topic openen. Hup
welke zijn het geworden?quote:Op woensdag 6 december 2006 02:38 schreef MaJo het volgende:
Heb gelijk geboden op 4 cd's van de lijst op ebay omdat ik ze al een tijdje wil hebben/ danwel benieuwd naar benIk heb namelijk maar 12 cd's van deze lijst
Even ter verdediging: ben pas dit jaar echt begonnen met actief cd's kopen en veel muziek luisteren dus ik loop nog wat achter
ik heb er 20 van de top 101, maar daarvan staan er 19 in de top 60quote:Op woensdag 6 december 2006 09:27 schreef ranja het volgende:
Ik heb 21 van de top 101 op lp of cd, en ik koop al tegen de 20 jaar muziek
Ik kwam er tot m'n schrik achter dat ik toch nog ongeveer 17/18 van de albums uit de lijst in m'n kast heb staanquote:Op woensdag 6 december 2006 10:22 schreef cafca het volgende:
Ik heb zo'n beetje de helft van de top 100 op LP of CD. Eigenlijk heb ik een heel algemene smaak...
Interpol - Turn on the Bright Lightsquote:
Had jij die nog niet?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Interpol - Turn on the Bright Lights
Arcade Fire - Funeral
The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
The Strokes - Is this it
En ik heb gelijk the Smiths - The Queen is dead besteld. Ben nu wel erg benieuwd
Ben trouwens blij dat ik niet de enige ben die weinig cd's uit de lijst heeft
Nee na First impressions of earth moest ik even een hele grote drempel over om ooit weer iets van the Strokes aan te schaffenquote:
Ja, eng hè?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee na First impressions of earth moest ik even een hele grote drempel over om ooit weer iets van the Strokes aan te schaffen
Ik zei ook dat ik cd's aan had geschaft die ik al een tijdje wilde hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, eng hè?
Maar ik zei toch dat Is This It een goed album is![]()
en nu Room On Fire nogquote:Op woensdag 6 december 2006 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik cd's aan had geschaft die ik al een tijdje wilde hebben![]()
Stapje voor stapje he?quote:
Concerto, Get Records, en Kroesequote:Op woensdag 6 december 2006 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stapje voor stapje he?Er zijn zoveel cd's die ik nog wil hebben, waarom is het toch zo duur
![]()
Misschien moet ik eens als bijbaantje in een platenzaak gaan werken, krijg je kortingen enzoquote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Concerto, Get Records, en Kroese![]()
Ik ook nu ik het eens na ben gelopenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:22 schreef cafca het volgende:
Ik heb zo'n beetje de helft van de top 100 op LP of CD. Eigenlijk heb ik een heel algemene smaak...
Ik iets meer dan de helftquote:Op woensdag 6 december 2006 10:22 schreef cafca het volgende:
Niks mis met de combinatie jazz en indie, hoor. In mijn collectie zijn ze allebei even welkom!quote:Op woensdag 6 december 2006 23:18 schreef Norrage het volgende:
Zie nu pas dat er ook jazz albums in de top staan.Dat vind ik nou een verademing tussen alle rock en indie
Miles Davis en Coltrane!
Ook niet zo gek gezien de grootte van je collectie natuurlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:19 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb er 56 uit de top 100.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |