Als ze dat laten doorgaan snap ik het niet hoor. Die lui moeten een comedy show starten en niet proberen serieus te zingen. Die kleding weerquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tulipz...whahaha
Bij de audities hadden ze nog wel iets... Maar dit was bar slecht jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:03 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Tulipz stom. Stomme kleren, stom uiterlijk en meest belangrijk: miserablele uitspraak!
Dit is toch een voorselectie?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
Er mochten toch maar 6 kandiaten door?
je snapt het niet hequote:Op zaterdag 2 december 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
ja, ze hebben nog 'n dagquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
Het waren toch 6 kanditaten...quote:
Aan het einde van volgend weekend moet elk jurylid 6 kandidaten over hebben. Hoe ze dat doen, mogen ze zelf weten. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
Hobbit?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
oh please die hobbit eruit...
Het zal wel... X-factorquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aan het einde van volgend weekend moet elk jurylid 6 kandidaten over hebben. Hoe ze dat doen, mogen ze zelf weten. Zo moeilijk is dat toch niet?
Dylan.... zou 'n goeie understudy van Frodo kunnen zijn....quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:08 schreef Afwezig het volgende:
Hobbit?
Dat was die Dylan, die gnoom met die rare oren en rare lok voor zn hoofd.quote:
in dat geval dachten Wendy en Babette hetzelfdequote:Op zaterdag 2 december 2006 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy denkt "Doe maar even lief tegen patrick, anders mept ie me in zn psychose!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |