overall weinig talent imo ...quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Weinig talent bij de mannengroep net...
Ja ben daar ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
Oja, dat naamloze groepje was wel aardig.
jah en die andere 2... die man met teveel make-up volgens wendy.. en die meid met dat blonde haar, die met die jaloerse vriendquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En Eric Forrester en Stasja..
Dat ook.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En Eric Forrester en Stasja..
mwah, aan de andere kant: ik zou 't er wel op kunnen doen geloof ik......quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ollie. Gatver. Die zingt kut.
Shut up, lay down and be beautifulquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
mwah, aan de andere kant: ik zou 't er wel op kunnen doen geloof ik......
echt nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ollie. Gatver. Die zingt kut.
oftewel: tais-toi et sois beauquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Shut up, lay down and be beautiful
Nah, uit het "gesprekje" dat hij met zijn secondant had blijkt dat het toch niet alleen om zangtalent gaat.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:36 schreef Lynx666 het volgende:
"Misschien vindt HJ me wel heel leuk, maakt het niet uit of ik vals zong"
Naieve doos
Als ze slim zijn, rekken ze het uit naar morgenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:35 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben benieuwd of we de uitslag vandaag al te horen krijgen.
Jonge solisten gok ik wel. Toch de grootste kanshebbers als je het mij zal vragen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:35 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben benieuwd of we de uitslag vandaag al te horen krijgen.
Oh, dat zou wel balen zijn ja. Zondagavond is mijn man's televisieavondje (we spreken verschillende talen, vandaar)quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ze slim zijn, rekken ze het uit naar morgen
Ja, heb je helemaal gelijk in. Maar ZO slecht zingen, daar kan geen zgn. X-factor bovenop. Dat ze wmb ook al niet heeft.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nah, uit het "gesprekje" dat hij met zijn secondant had blijkt dat het toch niet alleen om zangtalent gaat.
wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die Joey uit All Of Us gaat wel door gok ik..
Dat is vorige week pas geweest he?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
beetje vaag trouwens: ze hebben zichzelf wél al teruggezien, maar ze weten nog níet wie hun coach is?!
Zeker 2quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:41 schreef pberends het volgende:
Zitten er 3 travo's in die 26+ groep?
jah maar deze ronde was wel veel eerder dan de bekendmakingquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is vorige week pas geweest he?
rimpelende borsten.quote:
1quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:41 schreef pberends het volgende:
Zitten er 3 travo's in die 26+ groep?
Ja dát hoef ik dus niet te zien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jovanna in dat jurkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |