abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 december 2006 @ 12:51:53 #151
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_44100160
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:48 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Nee, dat is inderdaad geen probleem. Dat gebeurt al jaren in dit land via de belastingheffing en ik heb er geen enkele moeite mee dat gedetineerden de staat geld kosten.
Ik snap die triomfantelijke emoticon van jou niet zo goed???
Nee, belasting betaal ik ook. En je buurman ook. Ik heb het erover dat jij het betaald (jij en iedereen die tegen de doodstraf is). Niet de mensen die voor de doodstraf zijn.
pi_44100203
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

WIC, niet VOC...
Helemaal gelijk, excuses!
pi_44100210
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:51 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Nee, belasting betaal ik ook. En je buurman ook. Ik heb het erover dat jij het betaald (jij en iedereen die tegen de doodstraf is). Niet de mensen die voor de doodstraf zijn.
Ik vermoed dat je de doodstraf ook bij de Schiedammer parkmoord toe had willen passen? Net zo'n gruwelijke daad als dit.
  zondag 3 december 2006 @ 12:54:35 #154
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44100211
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:51 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

We gaan dus, als samenleving, mensen vermoorden om mensen te leren dat je geen mensen mag vermoorden? En wat doe je met mensen die na executie toch onschuldig bleken? Zoals Kees B.? Of de twee verdachten van de moord op Cristel Ambrozius?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44100276
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

We gaan dus, als samenleving, mensen vermoorden om mensen te leren dat je geen mensen mag vermoorden?
Dat oog om oog, tand om tand principe is nog tot daaraantoe. Maar we gaan blijkbaar ook het risico dat we misschien een onschuldig iemand ter dood veroordelen voor lief nemen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44100382
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:43 schreef liefbeesje het volgende:
Hmmm, de vermoedelijke dader is inmiddels al tig keer veroordeeld. Is het niet op grond van wat hij gedaan heeft dan is het wel op grond van waar hij vandaan komt. Een hoeveelheid aan motieven is bedacht en velen weten precies welke straf de dader moet krijgen en wat dat gaat kosten.

En dat terwijl de kist nog boven de grond staat, ouders, zusjes, opa's en oma's in diepe rouw zijn en een pleeggezin een enorme opdonder heeft gehad. Zou het die mensen nou goed doen, dat ze zulke dingen hier terug kunnen lezen?

Ik snap dat zo'n gebeurtenis mensen boos maakt hoor, maar kunnen we niet een klein beetje respect opbrengen voor de mensen waar het hier eigenlijk om gaat?
Oh, ik ben hier roepende in de woestijn, blijkbaar....
pi_44100403
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je de doodstraf ook bij de Schiedammer parkmoord toe had willen passen? Net zo'n gruwelijke daad als dit.
In die zaak zou het niet uitmaken, want die Kees B is een pedofiel en gaat vroeg of laat toch weer de fout in.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 3 december 2006 @ 13:05:33 #158
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44100454
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:01 schreef liefbeesje het volgende:

[..]

Oh, ik ben hier roepende in de woestijn, blijkbaar....
Ben het met je eens hoor.
  zondag 3 december 2006 @ 13:08:34 #159
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_44100531
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In die zaak zou het niet uitmaken, want die Kees B is een pedofiel en gaat vroeg of laat toch weer de fout in.
Kijk eens aan, we zijn nu al bij het preventieve liquideren aanbeland. Het gaat hard...
It's not a lie, if you believe
  zondag 3 december 2006 @ 13:10:28 #160
66444 Lord_Vetinari
pi_44100574
quote:

[..]

Misschien moeten we die regel eens gaan toepassen op stupiditeit op een forum... Zijn we heel snel van jou verlost.
pi_44100626
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:08 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Kijk eens aan, we zijn nu al bij het preventieve liquideren aanbeland. Het gaat hard...
Je leest verkeerd, doe nog eens een poging.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 3 december 2006 @ 13:14:30 #162
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_44100669
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je leest verkeerd, doe nog eens een poging.
Ik lees wat er staat. Jij wilt iemand straffen voor misdaden die hij nog niet gepleegd heeft.
  zondag 3 december 2006 @ 13:16:45 #163
66444 Lord_Vetinari
pi_44100731
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:14 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Ik lees wat er staat. Jij wilt iemand straffen voor misdaden die hij nog niet gepleegd heeft.
Sterker nog: Hij wil iemand laten executeren voor iets wat hij niet gedaan heeft (de Schiedammer Parkmoord) en vervolgens dit goedpraten door te beweren dat deze persoon toch wel weer in de fout zou zijn gegaan in een heel ander soort misdaad. Dat lijkt net zoveel op preventief ruimen als 3+7 lijkt op 2+8.
pi_44100768
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:14 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Zucht...

SCH suggereerde dat iemand hier boven wel de doodstraf had willen toepassen in de SchiedammerParkmoord.

Toen zei ik dat het maatschappelijk gezien geen nadelen zou opleveren. Want we weten allemaal dat Kees B vroeg of laat toch weer in de fout gaat met zijn PedoFielepraktijken.
pi_44100807
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:54 schreef mariel18 het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, excuses!
Raar, dat iedereen het aan de VOC associeert en niet aan de WIC.......
  zondag 3 december 2006 @ 13:20:21 #166
66444 Lord_Vetinari
pi_44100831
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zucht...

SCH suggereerde dat iemand hier boven wel de doodstraf had willen toepassen in de SchiedammerParkmoord.

Toen zei ik dat het maatschappelijk gezien geen nadelen zou opleveren. Want we weten allemaal dat Kees B vroeg of laat toch weer in de fout gaat met zijn PedoFielepraktijken.
Preventief ruimen dus, onder het mom van Algemeen Belang. Hmm, waar heb ik dat eerder gezien?
pi_44100853
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Preventief ruimen dus, onder het mom van Algemeen Belang. Hmm, waar heb ik dat eerder gezien?
Nee niks preventief. Geluk bij een ongeluk. Het ongeluk is, is dat de verkeerde gestraft is voor de SchiedammerParkmoord en het geluk is is dat die onschuldige geen andere kinderen meer kan schaden.

Jij en nog een aantal mensen moeten eens ophouden met mij woorden in de mond te leggen. Lees het desnoods 2 keer en post dan pas jouw reactie.
pi_44100872
quote:

[..]

Het is allemaal ook zo kortzichtig van die mensen die dwepen met de doodstraf...

Ze hebben het niet eens door dat levenslang straffen veel erger is....
pi_44100919
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:22 schreef EchtGaaf het volgende:

Ze hebben het niet eens door dat levenslang straffen veel erger is....
Dat is voor ieder mens verschillend, wat mij betreft wordt de veroordeelde in kwestie eerst onderworpen aan een grondig psychologisch onderzoek.
  zondag 3 december 2006 @ 13:25:25 #170
66444 Lord_Vetinari
pi_44100948
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee niks preventief. Geluk bij een ongeluk. Het ongeluk is, is dat de verkeerde gestraft is voor de SchiedammerParkmoord en het geluk is is dat die onschuldige geen andere kinderen meer kan schaden.

Jij en nog een aantal mensen moeten eens ophouden met mij woorden in de mond te leggen. Lees het desnoods 2 keer en post dan pas jouw reactie.
quote:

[..]

Met andere woorden: Jammer dat hij hiervoor gedood is, maar ach, het scheelt ons een doodvonnis in de toekomst, want ik bepaal nu al dat hij toch weer in de fout gaat, dus hebben we dat alvast gehad.

Preventief ruimen, dus.
pi_44100953
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zucht...

Tering
  zondag 3 december 2006 @ 13:26:04 #172
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_44100963
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

het geluk is is dat die onschuldige geen andere kinderen meer kan schaden.
Klinkt logisch
Klaar?
Ik niet!
pi_44100992
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is voor ieder mens verschillend, wat mij betreft wordt de veroordeelde in kwestie eerst onderworpen aan een grondig psychologisch onderzoek.
Dat is een goede stap van je

Maar hoe los je het probleem van de onherroepelijkheid van de straf op? Maw als je de verkeerde executeert?
  zondag 3 december 2006 @ 13:27:29 #174
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44101004
hey dames. is er al iets bekend over het motief?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_44101006
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]

Met andere woorden: Jammer dat hij hiervoor gedood is, maar ach, het scheelt ons een doodvonnis in de toekomst, want ik bepaal nu al dat hij toch weer in de fout gaat, dus hebben we dat alvast gehad.

Preventief ruimen, dus.
Doe je het weer verkeerd.

De man is al 'geruimd' door een gerechtelijke dwaling. Dus er is helemaal niks preventiefs aan. Achteraf blijkt dat de man onschuldig is en dan ontstaat het moment van "Geluk bij een ongeluk".
Het ongeluk is dat de man niet schuldig was in die zaak. Het geluk is dat Kees B in de toekomst geen zedenmisdrijven meer kan plegen.
pi_44101031
quote:

[..]

doe eens niet zulke coclusies trekken en associeren "waar heb ik dat eerder gezien" als de user dat helemaal niet zo bedoelt, dat is net zo naar als wat jij denkt wat hij zegt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_44101055
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:27 schreef zoalshetis het volgende:
hey dames. is er al iets bekend over het motief?
nu.nl ad.nl. telegraaf.nl. GS.nl VK.nl NRC.nl , ga je gang
  zondag 3 december 2006 @ 13:30:07 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44101059
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:28 schreef milagro het volgende:

[..]

doe eens niet zulke coclusies trekken en associeren "waar heb ik dat eerder gezien" als de user dat helemaal niet zo bedoelt, dat is net zo naar als wat jij denkt wat hij zegt.
nou in dit geval staat er toch echt "preventief ruimen is niet zo erg, want hij zou wel eens de fout in kunnen gaan". best eng toch?
pi_44101080
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou in dit geval staat er toch echt "preventief ruimen is niet zo erg, want hij zou wel eens de fout in kunnen gaan". best eng toch?
nee, dat staat er niet.

het is achteraf gezien niet echt een verlies, dát staat er .

(het had niet echt een verlies geweest, om preciezer te zijn)
pi_44101102
Kees B van de Schiedammer parkmoord had wat mij betreft wel de doodstraf kunnen krijgen.
Want dat is toch een vieze pedo die al eerder veroordeeld was voor smerige dingetjes.

Idd preventief ruimen tezamen met de duizenden niet meer te helpen junks die volslagen doorgeslagen zijn en het ene na het andere geweldsdelict uitvoeren.

En als we toch lekker aan een schoonmaakactie gaan beginnen, ook alle tbs klanten die na verlof weer de fout ingaan opruimen.

En als je gaat ruimen kom je vanzelf wel meer rommel tegen, en af en toe gooi je idd iets weg wat eigenlijk bewaard had moeten blijven en dat is dan zeer vervelend.
Maar uiteindelijke zal alles er toch beter uitziet na een grote schoonmaak.

[ Bericht 36% gewijzigd door mar1m op 03-12-2006 13:37:42 ]
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_44101121
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Jij bent pas eng door mijn woorden te verdraaien. Of je hebt moeite met begrijpend lezen
  zondag 3 december 2006 @ 13:33:15 #182
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44101134
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:31 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, dat staat er niet.

het is achteraf gezien niet echt een verlies, dát staat er .

(het had niet echt een verlies geweest, om preciezer te zijn)
nou nee er staat:

"In die zaak zou het niet uitmaken, want die Kees B is een pedofiel en gaat vroeg of laat toch weer de fout in".

hoe ga je dat rechtlullen?
  zondag 3 december 2006 @ 13:35:05 #183
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_44101168
Moet ik deeltje IX al klaarmaken ?
Klaar?
Ik niet!
  zondag 3 december 2006 @ 13:37:54 #184
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_44101244
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]
Doe je het weer verkeerd.
De man is al 'geruimd' door een gerechtelijke dwaling. Dus er is helemaal niks preventiefs aan. Achteraf blijkt dat de man onschuldig is en dan ontstaat het moment van "Geluk bij een ongeluk".
Het ongeluk is dat de man niet schuldig was in die zaak. Het geluk is dat Kees B in de toekomst geen zedenmisdrijven meer kan plegen.
Voor de laatste keer: je betrekt MOGELIJKE volgende misdrijven in je rechtvaardiging van de straf. Je stelt namelijk dat het een geluk voor de maatschappij is dat betrokkene geen misdrijven meer kan plegen, dus dat die straf in elk geval ergens goed voor is ook al is het misdrijf niet door diegene gepleegd. Een ander woord hiervoor is: PREVENTIEF straffen.
De conclusie kan niet anders zijn dan dat je straffen voor misdrijven die niet gepleegd zijn rechtvaardigt omdat dit een zegen voor de maatschappij zou blijken te zijn.
pi_44101332
lees het nou nog even 1 keer terug.....
pi_44101363
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee er staat:

"In die zaak zou het niet uitmaken, want die Kees B is een pedofiel en gaat vroeg of laat toch weer de fout in".

hoe ga je dat rechtlullen?
nou, Kees B. had al een en ander aan reputatie verzilverd, hè en liep toen weer in het park te shoppen naar minderjarig vlees.
wat JD dus zegt, is dat stel dat hij veroordeeld zou zijn geweest dan is hij weliswaar voor het verkeerde vergrijp veroordeeld, maar gezien zijn dagelijks bezigheden is er geen goed mens heengegaan verloren opgesloten dan.
dat heeft niets met preventief ruimen te maken, maar met schouders ophalen voor een gerechtelijke dwaling.
jullie lezen er echter graag iets anders in.

maar goed, iedere lange straf is tevens een preventie, en zeker TBS, en bij een onterechte veroordeling is ook de verloren tijd niet terug te halen.

uiteraard is het met de doodstraf nog erger, omdat het niet enkel om verloren tijd gaat maar om je leven, de reden dus ook dat ik tegen de doodstraf ben, omdat de keren dat het onomstotelijk bewezen is, niet opwegen wmb tegen de keren dat er mogelijk sprake zou kunnen zijn van op de verkeerde plek op het verkeerde moment, zoals dus bij Kees B.
pi_44101396
iemand die bij de herdenking/stille tocht is geweest vandaag?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 3 december 2006 @ 13:43:35 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44101421
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:41 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, Kees B. had al een en ander aan reputatie verzilverd, hè en liep toen weer in het park te shoppen naar minderjarig vlees.
wat JD dus zegt, is dat stel dat hij veroordeeld zou zijn geweest dan is hij weliswaar voor het verkeerde vergrijp veroordeeld, maar gezien zijn dagelijks bezigheden is er geen goed mens heengegaan verloren opgesloten dan.
dat heeft niets met preventief ruimen te maken, maar met schouders ophalen voor een gerechtelijke dwaling.
jullie lezen er echter graag iets anders in.

maar goed, iedere lange straf is tevens een preventie, en zeker TBS, en bij een onterechte veroordeling is ook de verloren tijd niet terug te halen.

uiteraard is het met de doodstraf nog erger, omdat het niet enkel om verloren tijd gaat maar om je leven, de reden dus ook dat ik tegen de doodstraf ben, omdat de keren dat het omonstotelijk bewezen is, niet opwegen wmb tegen de keren dat er mogelijk sprake zou kunnen zijn van op de verkeerde plek op het verkeerde moment, zoals dus bij Kees B.
aangezien ik ook tegen de doodstraf ben, snap ik je verdediging op alleen juist die strofe van johnny niet helemaal. maar dat kan ook zijn omdat ik nu al aardig dronken en stoned begin te raken.

daarnaast is kees b geen kinderverkrachter. hij is een zwakzinnige die in het verleden in ruil voor een snoepje zijn pielemuis heeft laten zien. helaas voor hem ooit ook aan het dochterje van een rechercheur...
pi_44101445
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef Foo_niks het volgende:
Moet ik deeltje IX al klaarmaken ?
ben ik al mee bezig......

Nooit meegemaakt dit.....
pi_44101452
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]
maar dat kan ook zijn omdat ik nu al aardig dronken en stoned begin te raken.
ghehe nu komt de aap uit de mouw, je bent wel lekker vroeg begonnen trouwens of nog bezig?
  zondag 3 december 2006 @ 13:45:47 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44101467
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ghehe nu komt de aap uit de mouw, je bent wel lekker vroeg begonnen trouwens of nog bezig?
vroeg begonnen.

daarnaast lees mijn heldere bovenstaande post aan milagro.
pi_44101505
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

aangezien ik ook tegen de doodstraf ben, snap ik je verdediging op alleen juist die strofe van johnny niet helemaal. maar dat kan ook zijn omdat ik nu al aardig dronken en stoned begin te raken.
dat zal het zijn dan

JD haalt zijn schouders op voor de fictieve rechtelijke dwaling.
hij zegt nergens dat men maar eens preventief gasten op moet gaan sluiten/ophangen, omdat ze ws toch weer in de fout gaan.

jullie draaien het om.
zou de rechter in de fout gaan, dán zou JD het niet boeien in dit geval omdat de man al aangetoond heeft onverbeterlijk te zijn, want hij was al weer aan het shoppen ondanks eerdere 'misstapjes".

zuip ze verder
  Moderator zondag 3 december 2006 @ 13:46:54 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44101507
ik vind het zo wrang altijd dat mensen in dit soort gevallen over de kosten van een evt celstraf gaan zitten mekkeren ... ik snap dat we als hollanders goed op onze centjes letten maar als dit soort figuren levenslang de cel in gaan dan hoop ik op een heel lang leven en betaal ik daar heel graag aan mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_44101530
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vroeg begonnen.

daarnaast lees mijn heldere bovenstaande post aan milagro.
Lees jij maar even die heldere posts van Milagro
pi_44101576
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:46 schreef milagro het volgende:
jullie draaien het om.
zou de rechter in de fout gaan, dán zou JD het niet boeien in dit geval omdat de man al aangetoond heeft onverbeterlijk te zijn, want hij was al weer aan het shoppen ondanks eerdere 'misstapjes".

zuip ze verder
Da's toch een krankzinnige redenering? Dat je ter dood wordt gebracht om dingen die je zou kunnen gaan doen.
  zondag 3 december 2006 @ 13:49:34 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44101588
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:46 schreef sp3c het volgende:
ik vind het zo wrang altijd dat mensen in dit soort gevallen over de kosten van een evt celstraf gaan zitten mekkeren ... ik snap dat we als hollanders goed op onze centjes letten maar als dit soort figuren levenslang de cel in gaan dan hoop ik op een heel lang leven en betaal ik daar heel graag aan mee
dito. sterker nog. die gasten gaan, als het aan mij ligt, hun hele leven lang keihard werken om hun verblijf te betalen.
  zondag 3 december 2006 @ 13:50:23 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44101628
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:46 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zal het zijn dan

JD haalt zijn schouders op voor de fictieve rechtelijke dwaling.
hij zegt nergens dat men maar eens preventief gasten op moet gaan sluiten/ophangen, omdat ze ws toch weer in de fout gaan.

jullie draaien het om.

zuip ze verder
ik denk dat als ik nuchter ben, ik je nog steeds niet zou kunnen volgen omdat je het verkeerde verdedigt. maar dat doen we allemaal wel eens.
pi_44101692
wellicht verre familie van mij
pi_44101701
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Da's toch een krankzinnige redenering? Dat je ter dood wordt gebracht om dingen die je zou kunnen gaan doen.
Heb jij moeite met begrijpend lezen. Wat een drama ben jij zeg.

Fictief gezien zou kees ter dood zijn gebracht door een gerechtelijke dwaling! En niet iets om wat hij in de toekomst kan gaan doen.

Of jij, zoalshetis en nog een paar zijn gewoon dom. Dat kan ook.
pi_44101796
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heb jij moeite met begrijpend lezen. Wat een drama ben jij zeg.

Fictief gezien zou kees ter dood zijn gebracht door een gerechtelijke dwaling! En niet iets om wat hij in de toekomst kan gaan doen.

Of jij, zoalshetis en nog een paar zijn gewoon dom. Dat kan ook.
Je lult je er helemaal niet uit, ook niet met behulp van die rare draaiende redeneringen van milagro.

Jullie tonen juist feilloos aan waarom de doodstraf zo risicovol en daarmee verkeerd is. Je brengt iemand onterecht om het leven maar gaat staan dansen op zijn graf door er een theorette bij te verzinnen.

Leer maar eens begrijpend schrijven, al kun je dit soort onzinnige theorettes nooit begrijpend brengen omdat het totaal doorgeslagen nonsens is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')