abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44103077
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Antillianen zijn net zo Nederlands als jij, hoor.
Maar niet net zo blank
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_44103089
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:37 schreef vosss het volgende:
Gaat dit topic over JohnDope, of over die buitenlander die dat menneke de nek afgesneden heeft?
Beide. Maar laten me maar weer on-topic gaan.
pi_44103323
quote:
Op zondag 3 december 2006 13:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
iemand die bij de herdenking/stille tocht is geweest vandaag?
Ik ben niet geweest, woon wel in het dorp. Ik moest zowiezo thuis blijven voor de thuiszorg die voor mijn vriend komt. Aan de andere kant had ik er zelf geen behoefte aan..
And so the lion fell in love with the lamb
pi_44103349
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik ben niet geweest, woon wel in het dorp. Ik moest zowiezo thuis blijven voor de thuiszorg die voor mijn vriend komt. Aan de andere kant had ik er zelf geen behoefte aan..
hoor jij nog wat nieuwtjes zo uit het dorp.......meer over de verdachte etc
  zondag 3 december 2006 @ 14:48:35 #225
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_44103365
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:01 schreef milagro het volgende:
en als er geen bloedsporen gevonden worden op de kleding/lichaam vd verdachte, maar wel dna vh slachtoffer, wat dan?
Er was een jongetje op het nieuws die zei dat de verdachte die opgepakt was, zijn handen aan een paar bosjes afveegde. Heeft iemand dit ook gehoord?
Wat je vindt, ...
  Moderator zondag 3 december 2006 @ 14:49:00 #226
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44103375
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Antillianen zijn net zo Nederlands als jij, hoor.
Nou, bij een aantal die ik ken is dat maar net hoe het ze uit komt hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44103399
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:48 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

hoor jij nog wat nieuwtjes zo uit het dorp.......meer over de verdachte etc
Niet meer dan wat ik hier al heb opgeschreven. Ik ben vandaag ook nog niet naar buiten geweest, vind het te koud/te waaierig ..
pi_44103414
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Er was een jongetje op het nieuws die zei dat de verdachte die opgepakt was, zijn handen aan een paar bosjes afveegde. Heeft iemand dit ook gehoord?
Gehoord op radio 1 volgens mij....
  zondag 3 december 2006 @ 14:50:25 #229
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44103439
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou, bij een aantal die ik ken is dat maar net hoe het ze uit komt hoor
Dat geldt ook voor Friezen en Limburgers
pi_44103443
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Ja dat schijnt waar te zijn. Ze hebben bloedsporen, dat is in ieder geval wat ik heb gehoord...misschien dat de politie er nog mee bezig is en dat ze tot morgen wachten wanneer de verdachte voorgeleid wordt?
pi_44103448
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef Bamba het volgende:

[..]

Niet meer dan wat ik hier al heb opgeschreven. Ik ben vandaag ook nog niet naar buiten geweest, vind het te koud/te waaierig ..
ik begreep wel dat verdachte nog maar kort woonde in Hoogerheide. Niet gek dus dat slechts weinigen hem kennen....
pi_44103465
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Doodstraf is minimaal net zo duur, zo niet duurder als levenslang.
1 kogel kost 45 cent. een gevangene kost duizenden euros per maand. kwestie van snel de daad kogel bij het woord doen

ja ik ben voor de doodstraf maar onder strenge voorwaarden zo moet het 100% zeker zijn dat hij/zij de dader is
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_44103495
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

ik begreep wel dat verdachte nog maar kort woonde in Hoogerheide. Niet gek dus dat slechts weinigen hem kennen....
Idd, hij schijnt wel wat langere tijd in Bergen op Zoom gewoond te hebben.
pi_44103575
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:52 schreef Bamba het volgende:

[..]

Idd, hij schijnt wel wat langere tijd in Bergen op Zoom gewoond te hebben.
Hij leek verhaal te komen halen voor pesterijen van een ander kindje...En dan doet hij dit....Wie pest er dan harder...

Ik ga zo langszamerhand vermoeden dat persoon een psychose had oid....
  zondag 3 december 2006 @ 15:19:47 #235
3542 Gia
User under construction
pi_44104445
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef GewoneMan het volgende:

ja ik ben voor de doodstraf maar onder strenge voorwaarden zo moet het 100% zeker zijn dat hij/zij de dader is
Ik ook. Dus wanneer onomstotelijk bewezen is dat iemand de dader is, of wanneer er een bekentenis is. Ik weet dat mensen weleens dingen bekennen die ze niet gedaan hebben, maar als ze graag dood gaan, is dat hun eigen keuze.

Verder ben ik er wel voor om iemand die door een psychose een dergelijke daad pleegt, levenslang in een inrichting op te sluiten, omdat zo iemand nooit meer te vertrouwen is in de buitenwereld. Met medicijnen functioneert zo iemand prima, maar ik ken mensen met een psychische stoornis en die denken regelmatig dat ze best zonder medicijnen kunnen. En natuurlijk gaat dat dan fout en moeten ze weer opgenomen worden. Nu zijn die alleen maar een gevaar voor zichzelf, maar zoiets kan ook gebeuren met mensen die een gevaar voor anderen zijn als ze hun medicijnen niet innemen. Daarom vind ik preventief opsluiten in die gevallen wel goed. Uiteraard nadat ze een criminele daad gepleegd hebben.
  zondag 3 december 2006 @ 15:21:42 #236
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_44104520
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

1 kogel kost 45 cent. een gevangene kost duizenden euros per maand. kwestie van snel de daad kogel bij het woord doen

Een terdoodveroordeelde zal iedere kans grijpen om zijn straf aan te vechten. Iemand die terecht levenslang krijgt kan zich daarin berusten en zal dat dus niet doen. Ervaring leert dat de doodstraf altijd duurder is dan levenslang.

Van Wilco Viets en Herman duBois wisten we ook 100% zeker dat ze Christel Ambrosius hadden vermoord.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 3 december 2006 @ 15:21:45 #237
3542 Gia
User under construction
pi_44104521
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hij leek verhaal te komen halen voor pesterijen van een ander kindje...En dan doet hij dit....Wie pest er dan harder...
Denk niet dat het nog zo leuk zal zijn voor dat broertje/neefje whatever, in die klas. Schijnbaar was het al niet zo leuk, maar leuker zal het nu niet worden.
pi_44104623
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Denk niet dat het nog zo leuk zal zijn voor dat broertje/neefje whatever, in die klas. Schijnbaar was het al niet zo leuk, maar leuker zal het nu niet worden.
Zeker ook niet. Ik zou dat ook niet graag beweren......Dat gepeste kindje had dit natuurlijk zeker niet gewild.

Voor hem wordt het er zo ook moeilijker op. Hij wordt er toch ongewild mee geassocieerd. Het kind heeft er zo geen enkel belang bij...
pi_44104722
CONDOLEANCE

Voor degenen die behoefte hebben voor een oprechte deelneming kunnen terecht op het condoleance register voor Jesse op de website van basisschool De Klim-op via onderstaande link....:

Website basisschool Klim-op te Hoogerheide
  zondag 3 december 2006 @ 15:30:24 #240
3542 Gia
User under construction
pi_44104783
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:21 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Een terdoodveroordeelde zal iedere kans grijpen om zijn straf aan te vechten. Iemand die terecht levenslang krijgt kan zich daarin berusten en zal dat dus niet doen. Ervaring leert dat de doodstraf altijd duurder is dan levenslang.
Ja, kijk, we moeten dit natuurlijk niet zo doen als met de asielzoekers. Steeds maar weer een hoger beroep. Als je door de hoge raad uiteindelijk bent veroordeeld, dan moet geen beroep meer mogelijk zijn.
quote:
Van Wilco Viets en Herman duBois wisten we ook 100% zeker dat ze Christel Ambrosius hadden vermoord.
Niet waar. Zolang iemand blijft ontkennen en niet met dna of heterdaad vaststaat dat iemand de schuldige is, dan moet doodstraf niet mogelijk zijn. Gevangenisstraf mag wel als een rechter de bewijsvoering voldoende vindt. Voldoende is niet 100 %.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')