Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:26 schreef CherryLips het volgende:
wehe
ik wilde weten of je een lekker ding was.
sorryquote:zou een paaltje uit het perkje hiervoor pakken en hem keihard in zijn ster dauwen!!
Daar krijgt hij binnenkort vermoedelijk alle kans toe.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:29 schreef Sjowhan het volgende:
Er zijn zat TBS-ers die hij had kunnen pakken
ACh, ik zou het niet weten voor straf hij krijgt, hopelijk goed lang.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar krijgt hij binnenkort vermoedelijk alle kans toe.![]()
ja.. als ontbijtquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef CherryLips het volgende:
in de gevangenis zullen ze dol zijn op kindermoordenaars.
Daar gaat ik over drie weken heen. In Amschterdam.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:32 schreef Christine het volgende:
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 9.99 EUR 9.99 Morrissey - Who Put the M in Manchester.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar gaat ik over drie weken heen. In Amschterdam.
Sure!quote:
Dat zou wel tof zijn, want ik wil heeeeeeeel graag gaan, maar heb niemand om mee te gaan.quote:
Ik heb de beste man eigenlijk pas niet zo gek lang geleden 'ontdekt'quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:36 schreef Christine het volgende:
Dat zou wel tof zijn, want ik wil heeeeeeeel graag gaan, maar heb niemand om mee te gaan.
Ben je in het voorjaar ook geweest?
Jaja, ik kras al. Hier, is het weer R&P.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:42 schreef nixxx het volgende:
schopje [MUZ]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, ik kras al. Hier, is het weer R&P.
Weet ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
je bent een (kras)lot uit de loterij
Puick!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:43 schreef Christine het volgende:
We mailen nog wel, JDude. Ik hou het hier even voor gezien. Andere dingen te doen.!
Toedeloe, poppies.
zelfbewust, edoch niet arrogant 14.gifquote:
en ik ben naar de trein! ik zal naar rotjeknor zwaaien!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmpf. Ik hoor al onder de douche te staan.
We zullen terugzwaaien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
en ik ben naar de trein! ik zal naar rotjeknor zwaaien!
Niet dat ik het niet makkelijk vind om in dit topic bij te kunnen houden wat een beetje R&P mod tegenwoordig "doet" op de markt, maar is het niet handiger als dit in V&A staat?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:24 schreef Nosh het volgende:
Overigens, c_c hoereert zichzelf ook voor de zieke kindjes?
20 euro, in dat geval..
Het is nog niet 'officieel'. Het ging ook niet bepaald 'vrijwillig'. Vandaar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet makkelijk vind om in dit topic bij te kunnen houden wat een beetje R&P mod tegenwoordig "doet" op de markt, maar is het niet handiger als dit in V&A staat?
Onvrijwillig hoereren. Kinkyquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is nog niet 'officieel'. Het ging ook niet bepaald 'vrijwillig'. Vandaar.
Weheheheh, doe niet zo ontzettend naief.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:52 schreef CherryLips het volgende:
blegh, heeft iedereen een leven op zaterdagavond tegenwoordig.
wat nosh zegt dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Weheheheh, doe niet zo ontzettend naief.
Wat precies?quote:
quote:
Oh verrek ja! Mijn geheugen moet nog even op gang komen na een uitgebreid diner met plenty of bier.quote:
Já. Het was ik en mijn huisgenoot. Dus dan gaan we niet aan decadente wijnen ofzo. Neen, gewoon ouderwets pilsenerquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:44 schreef JDude het volgende:
Oh verrek ja! Mijn geheugen moet nog even op gang komen na een uitgebreid diner met plenty of bier.
Wanneer hebben jullie over mij geroddeld?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat Christine met je mee wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |