abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47394581
Myrthe viel gisteravond om 17.00 uur in slaap op de bank, tot 18.30. Dus die wilde never nooit niet naar bed, uiteindelijk was het 23.30 voordat ze sliep, na twee uur miepen en mauwen. En om 3.30 werd ze weer wakker.... en ze bleef wakker... tot aan nu toe... ze vertikt het om te gaan slapen, krijsen, brullen, we hebben d'r geheel tegen ons principe in vannacht 3 uur lang laten krijsen, maar mooi dat ze niet ging slapen. Afgelopen donderdag had ze ook al een nacht met maar 4 uurtjes slaap, maar ik hoop toch niet dat dit de nieuwe 'fase' wordt, want dit trek ik niet lang... men ik heb een barstende koppijn, en ik ben zo verschrikkelijk moe. En Myrthe valt bijna in slaap iedere keer als ze even stil zit, om vervolgens weer krijsend op te springen of liedjes te gaan zingen om maar niet in slaap te vallen. En dan trots zeggen: 'Myrthe wakker he mama? Myrthe niet slapen, Myrthe nooit moe!'. Iemand een rolletje behang over?
  zondag 18 maart 2007 @ 13:01:10 #152
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_47394700
Oeh wat zwaar zo weinig slaap! Hopelijk haalt ze de boel vannacht flink in zodat jij ook weer bij kan tanken.
*geeft rollen behang en emmertje plak aan*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_47395842
Gelukkig slaapt ze eindelijk, nou maar hopen dat ze vanmiddag niet weer te lang slaapt en vannacht dus weer niet wil slapen. We zijn begonnen met homeopatische korreltjes omdat ze zo slecht slaapt en volgens de homeopaat kan dit een teken zijn dat het juist heel goed werkt. Kon wel enkele dagen duren
  zondag 18 maart 2007 @ 13:58:10 #154
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47396587
Noah wil ook niet slapen nu terwijl ie wel doodmoe is volgens mij. Probeer nu de 5-10-15 minuten methode maar hoe lang moet je daarmee doorgaan eigenlijk? Meestal werkt het wel goed en hoeft het nooit langer dan de 10 of 10 minuten. Maar wat als ie daarna nog niet slaapt? Na 20 minuten weer en daarna naar 25 minuten weer? of weer opnieuw beginnen met 5 minuten

Hij is echt driftig nu, dus vraag me af of het überhaupt gaat werken nu Anders even buiten wandelen zo....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2007 @ 16:35:22 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47402939
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Ladybos het volgende:
Gelukkig slaapt ze eindelijk, nou maar hopen dat ze vanmiddag niet weer te lang slaapt en vannacht dus weer niet wil slapen. We zijn begonnen met homeopatische korreltjes omdat ze zo slecht slaapt en volgens de homeopaat kan dit een teken zijn dat het juist heel goed werkt. Kon wel enkele dagen duren
hou dr eens overdag wakker. misschien slaapt ze 's nachts dan beter. je hebt kinderen die de dag en nacht omdraaien.
pi_47405668
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Ladybos het volgende:
Heel vaak zie je bij homeopatische middeltjes dat het eerst andersom werkt.
Verder lijkt het me vreselijk slopend, zowel voor jullie als voor Myrthe. Hopelijk draait het snel bij!
  zondag 18 maart 2007 @ 17:51:42 #157
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47405703
En nu een wat meer ontopic post

Noah heeft een seelgoedvrachtwagen, een metalen auto-ding zeg maar met een plastic vrachtwagen die je los kunt maken en weer vast. Hij kan het zelf nog niet vastmaken dus elke keer als ie 'stuk' gaat moet ik hem maken. Toen het net voor het zoveelste keer kapot was gooit ie beide delen hard in mijn gezicht! Ik kreeg dus een metalen auto tegen mijn neus aan. Het deed echt pijn en moest zelfs even huilen, al was dat deels ook door de schrik denk ik. Dit was de eerste en hopelijk ook laatte keer!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 18 maart 2007 @ 18:38:43 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_47407247
Ladybos, kan best dat het een fase is waarin ze begint van haar middagslaapjes af te komen. de 1 is daar vroeger mee dan de ander. heb dat met Liam ook een tijd gehad en inmiddels slaapt ie dus niet meer 's middags. wat wij een hele tijd gedaan hebben is Liam, als ie wel sliep 's middags, na 2 uur wakker maken, omdat ie anders idd 's avonds niet ging slapen. sterkte!

oe tex, lekker driftkikkertje he? vreselijk is dat. en zo moeilijk af te leren evengoed. ik zet Liam regelrecht op de gang als ie weer aan het gooien en smijten is.
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 maart 2007 @ 19:55:35 #159
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47410178
Ja ik weet niet zeker of het nu boosheid of gewoon zonder bij na te denken gewoon gooien. Er was niks aan de hand en ineens die auto in m'n gezicht. En idd mocht hij ook meteen naar de gang.
Ik schrok wel, zoiets had ie nog nooit gedaan. Wel gewoon slaan maar dat doet tenminste niet zo'n pijn. Niet dat ie dat daarom wel mag natuurlijk Maar dit was voor het eerst dat ie mij opzettelijk echt pijn deed...
©Dumbo
pi_47411149
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hou dr eens overdag wakker. misschien slaapt ze 's nachts dan beter. je hebt kinderen die de dag en nacht omdraaien.
Als ze 's middags slaapt is dat meestal maar een uurtje, en helemaal wakker houden lukt dus niet, gistermiddag had ze dus alleen maar een dutje gedaan in de auto van een half uurtje, vandaar dat ze om 5 uur in slaap viel en echt niet wakker te houden was.
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:21:40 #161
156412 hestria
erg gastvrij
pi_47549211
Kan iemand mijn kind even komen uitleggen dat als mama een boekje voorleest, lekker in bed legt, en een kusje geeft dat je dan moet gaan slapen, en niet via de stoel de deur openmaken, en met je knuffels en doek de trap naar beneden moet afdalen?

Dat het ook niet leuk is om op een glazen eetkamer tafel te klimmen en te springen van mama zie je me?

Dat een man van net volwassen nog geen OMA is

(een wonder dat dat kind nog niks gebroken heeft)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_47549659
wat dacht je van traphekjes installeren?
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:36:55 #163
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47549759
en de deur op slot doen totdat ze slaapt?

en glazen tafel die hebben wij de deur uit gedaan toen Maxim een klimactie erop deed.
pi_47550117
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef Martineke het volgende:
en de deur op slot doen totdat ze slaapt?
Dat is natuurlijk maar te doen tot een zekere leeftijd, daarna moeten (whahahahaha) ze "gewoon" luisteren.
quote:
en glazen tafel die hebben wij de deur uit gedaan toen Maxim een klimactie erop deed.
Ik heb mijn halve melkgebit ooit eens verloren op zo'n onding
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:58:24 #165
156412 hestria
erg gastvrij
pi_47552771
wij hebben traphekjes, ik had alleen nog niet door dat ze al zo gewiekst was om een stoel te gebruiken om de deur te openen(klink staat al omhoog). Overigens gaan we nu ook maar alle deuren dicht doen, vanwege gereedschappen enz. En deur op slot vind ik zelf een eng idee, als er nood is kan het net te lang duren.

Overigens terwijl ik dit typ heb ik d'r alweer gered, is kenlijk erg leuk om op een hobbelpaard te gaan staan om iets te pakken

ach ik wou dat ik ogen in mijn achterhoofd had.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_47552948
ik doe de traphekjes op de verdieping waar de kinderen zijn standaard dicht. of ze nou wel of niet die deur al open kunnen krijgen (anna kan sinds kort trouwens ook bij de klinken). maar ik heb ook wel eens van kinderen gehoord die daar dan weer overheen beginnen te klauteren. deur op slot zou ik denk ik ook niet zo gauw doen.
pi_47558798
Traphekjes worden vanaf 2jr om die reden afgeraden; het is nog veel gevaarlijker als ze over een dicht traphekje klimmen.
Maar lastig is het wel
pi_47561361
die van mij zijn de twee inmiddels allebei gepasseerd maar ze zijn gelukkig erg braaf wat dat betreft *afkloppen!* (en sorry, 't is ook wel erg off topic hier ).
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:02:10 #169
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_47585172
Hoi,

ik kom even herkenning zoeken

Ik heb nu sinds kort twee kindjes en in het begin ging dat heel goed. Wat jaloersheid betreft. Maar de laatste dagen heeft Aiken het toch echt wel moeilijk. Hij vraagt constant aandacht en als ik zeg constant bedoel ik dat ook. Ik mag echt geen twee minuten met Iben bezig zijn of hij is al daar. En dan altijd op zo'n jengelig, zagerig toontje.
Hij is vaak écht stout. Voortdurend doet hij dingen die niet mogen. En ik weet dat het enkel en alleen is om aandacht te trekken. Ik heb soms het gevoel dat ik hem de hele dag loop dingen te verbieden. 'Nee Aiken. Afblijven! Stop daarmee.' is de laatste tijd nog de enige communicatie die ik met mijn zoon heb. En ik voel mij er echt niet goed bij.
Nochtans kan hij heeeeel flink zijn. Maar alleen als ik met hem bezig ben. Van zodra ik Iben pak, of probeer iets voor mezelf te doen, doet hij iets wat niet mag of begint te huilen (zo zeuren, jengelen bedoel ik).
Ik weet dat het normaal gedrag is, maar het begint wel op mijn systeem te werken zo. En vandaag ben ik ook nog eens zoooo moe dat ik weinig kan verdragen.
Ach ja, het is een fase zeker
pi_47586134
oeh moeilijk he libel. dat vond ik echt een van de ergste dingen van een tweede kind krijgen, dat je je oudste ermee in zo'n lastige positie brengt dat ie er echt vervelend van gaat doen. je leert 'm van een heel andere kant kennen en dat is helemaal niet zo leuk nee. probeer ook veel positieve aandacht aan hem te blijven geven, heel veel knuffels uit te delen waar maar mogelijk, geintjes met 'm maken etc, zodra het maar even kan. het vervelende gedrag dan wel zo strak mogelijk afkappen en verder negeren. maar vooral dus dat eerste, dat je 'm voortdurend blijft laten merken hoe lief je 'm vindt en hoe leuk en hoe blij je met 'm bent. hij zal even niet weten wat ie aanmoet misschien met al die positieve aandacht maar het kan de negatieve spiraal zeker doorbreken. soms moet ie even wachten, dat is nou eenmaal zo, daar zal hij mee om moeten leren gaan. hoe oud is aiken nu?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:35:13 #171
133767 Libel
pi_47586587
Dat is idd zo, bixister, dat ik hem van een heel andere kant leer kennen ;-)

Het erge is (vind ik), dat ik wéét dat ik hem heel veel positieve aandacht moet geven, en dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar af en toe (lees: steeds vaker), vindt hij zo de spreekwoordelijke druppel en dan word ik écht boos op hem. Ik voel mij dan naderhand, of zelfs terwijl, zo slecht dat ik boos geworden ben.
Hij is nu 21 maandjes dus de 'terrible two' komt eraan. :-)
pi_47586903
ik ken 't hoor, het is echt schokkend hoe zo'n kleintje je al het bloed onder de nagels vandaan kan halen. heel naar hoe je op die manier ook jezelf van een andere kant leert kennen... maar het is bij te stellen, echt, het komt wel weer in evenwicht. alleen kost 't veel energie en ook wel wat tijd. en 'trucjes' als zo'n positieve-aandachtsbombardementje kunnen wel een beetje helpen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:07:19 #173
133767 Libel
pi_47587753
Bedankt alleszins voor de tip!
Ik ga hem heel vaak proberen toepassen!! Ben er net mee begonnen ;-)
pi_47599785
Myrthe heeft vandaag een bieb-boek kapot geknipt met een plastic schaartje (dat ze daarna mocht inleveren), omdat ze vond dat ik te lang met Juliette bezig was
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:02:33 #175
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_47601188
Ow, kan iemand dat topic "En dan heb je er twee" even zoeken ?

Mijn adresbalk is namelijk even zoek (met dank aan de bijna 5 jarige ).
Alles wat je schrijft is zo herkenbaar, Libel.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:16:43 #177
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47612849
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef bixister het volgende:
ik doe de traphekjes op de verdieping waar de kinderen zijn standaard dicht. of ze nou wel of niet die deur al open kunnen krijgen (anna kan sinds kort trouwens ook bij de klinken). maar ik heb ook wel eens van kinderen gehoord die daar dan weer overheen beginnen te klauteren. deur op slot zou ik denk ik ook niet zo gauw doen.
daar is maxim er 1 van sinds hij dat kan doe ik zijn deur op slot. sleutel zit wel in het slot voor het geval dat. en als ik boven ben doe ik altijd zn deur van het slot af zodat hij er wel uit kan.
en ik heb nog steeds een erge goede babyfoon, ik hoor alles wat hij doet op zn kamer,ook al staat dat ding op de gang.

1 jaar geleden zou ik dat ook nooit doen maar soms moet je weleens wat wijzigen in je systeem.
wij zijn van mening dat dit toch wat veiliger is voor hem op het moment, traphekje open laten staan begin ik (nog) niet aan, dan zul je zien dat het er insluipt dat het een keer openstaat als romijn aan het rommelen is boven, en dan valt hij vd trap af moet er niet aan denken.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:29:56 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_47613228
ik heb tot op heden nog nooit traphekjes gehad. Liam is heeeel voorzichtig in, op en rondom de trap. het is hier gewoon nooit nodig geweest. hij weigerde heel lang ook om alleen de trap af op op te gaan. Nu gaat ie wel zelf en vaak zit ie ook boven voor ik er erg in heb, maar nog steeds zal ie altijd heel voorzichtig doen. we gaan ze overigens wel plaatsen binnenkort, want 2 kinderen tegelijk in de gaten houden is toch anders en ezra kan wel heel anders zijn.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:30:40 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_47613252
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 23:22 schreef poemojn het volgende:
Myrthe heeft vandaag een bieb-boek kapot geknipt met een plastic schaartje (dat ze daarna mocht inleveren), omdat ze vond dat ik te lang met Juliette bezig was
ow jee ooooowww!!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:37:55 #180
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47614988
goh wat fijn dat Liam zo voorzichtig is voorzichtig komt niet in Maxim's woordenboek voor die klimt en klautert overal op en overheen en onderdoor.
overigens erg leuk als je boodschappen aan het doen bent
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:38:11 #181
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47614996
ja poemojn dat wordt betalen
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:14:00 #182
133767 Libel
pi_47617575
Oei, poemojn!!!!
(daar zie ik de mijne ook nog toe in staat als hij wat ouder is)
pi_47625254
Joshua is trappengek, en dan bedoel ik ook dat elke trap die hij ziet daar moet hij op en vanaf. Toen hij net kon lopen moesten we hem al goed in de gaten houden en hij is dus ook wel een paar keer van de trap afgedonderd

Hier dus wel een haakje op de deur, want mijnheer ging dus echt niet in zijn kamertje blijven de eerste 6 maanden. Haakje gaat er altijd vanaf voordat wij naar bed gaan. Maar goed wat ik dus bedoel te zeggen, het is misschien wel eng enzo, maar als je kind stevig blijft doorgaan met slaapkamertje uit en weer terug, en dat voor maanden lang, dan ga je echt wel een keertje overstag.
Volgens mij gaan we dat niet nog eens herhalen met Chantel. Ze is veel makkelijker, en gaat eigenlijk vrijwel meteen liggen in bed als je haar erin legt.

Ladybos is myrthe zowieso niet altijd al een meisje van korte nachtrusten. Ik ken hier ook een meisje hoor, die gaat nu pas om 9 uur slapen en is om half 7 wakker. Ze is dik 3 jaar oud. Maar die sliep s'middags al niet meer toen ze net 1 jaar oud was.

Poemojn Dat gaat je een boek kosten. Oeh wat zijn ze soms toch ook monsters he
pi_47627101
Soms is het zo'n schatje maar als ze daarna heel zielig uitlegt dat ze het deed omdat ze verdrietig was omdat ze helemaal alleen was, is het wel lastig om kwaad te blijven. Ze had wel goed door iig dat het dus echt niet mag.
En binnenkort idd het verhaal opbiechten in de bieb ja.
  maandag 26 maart 2007 @ 11:05:04 #185
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47665340
ik doe het niet meer ik weiger om nog naar buiten te gaan met bugaboo en meerijdplankje
Maxim wordt voort vastgesnoerd in de tweelingbuggy.
elke keer als ik naar buiten ga is er wel wat, vandaag waren we bij de apotheek en meneer besloot dat hij zo door die schuifdeuren naar buiten moet rennen en de straat oprennen, gelukkig is het maar een achteraf straatje waar amper een auto doorkomt, maar toch.

en dan loop je even later gezellig terug en besluit hij om de andere kant op te lopen, ik denk ik loop door, hij komt wel. nou mooi niet hij zet het op een rennen ineens. ik liet Romijn staan en moest een heel eind rennen om hem te pakken te krijgen. en gelukkig was dit in een straat waar alleen stoep is, en dus geen verkeer komt. hij kon geen kant op, maar toch. ik kom elke keer poepsjaggerijnig thuis
nog ff en ik lijn hem aan

*zo stoom afgeblaast heeft*
  maandag 26 maart 2007 @ 12:02:10 #186
133767 Libel
pi_47667218
Oeeeeee Martineke!
Wij zijn er juist over aan het denken om zo'n meerijdplankje te kopen. Toch maar niet dan...
pi_47668152
Oeh Martineke, dan helpt zelfs dit weer niet meer om je naar buiten te krijgen nee
Ik had er ook zo eentje, daarbij hielp het ook niet om gewoon door te lopen, dan liep-ie vrolijk een sloot in als het even kon (komt je volleybaltraining toch weer van pas, met die snoekduiken )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Hoofdredactie Fotografie maandag 26 maart 2007 @ 14:20:25 #188
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47671774
Martineke, kun je 'm niet leren dat ie de wagen vast moet houden? Of 'm als ie vervelend is dus voor 'straf' een bepaalde tijd de wagen vast laten houden? Of inderdaad een lijntje op de momenten dat ie weg blijft lopen. Afgekeken van Super Nanny en daar werkte het
  maandag 26 maart 2007 @ 15:00:34 #189
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47673176
nou ja, op stukken waar het "gevaarlijk" is, moet hij van mij op het plankje blijven staan. en dat doet hij dan ook. alleen in de apotheek vertikte hij het om erop te gaan staan en nam dus een spurt naar buiten.
en hij mag "los" lopen als ik zeker weet dat hij bijna geen kant op kan. hij heeft wel meer van die fratsen, zomaar ineens de straat opschieten, of net zoals zaterdag liepen we super de boer uit en hij liep mooi mee, toen zag hij een duif en hij zette het op een rennen, recht op de straat af leuk als je in de ene arm Romijn hebt, en in de andere losse boodschapjes.
of wat dacht je leuk winkelen in het Oosterhof, kan geen kant op dus kan lekker los lopen, meneer ziet een rolband hij vliegt er zo op, valt natuurlijk om. ik erachteraan met buggy en al, een andere mevrouw ook, die pakte mijn buggy vast zodat ik Maxim kon pakken voordat er dadelijk 1 of andere vinger ergens tussen komt.

na zulke dingen krijg je toch echt de neiging om een lijntje te kopen en indd wat Yoni zegt vast te lijnen als hij niet luistert, die aflevering heb ik ook gezien
  maandag 26 maart 2007 @ 15:41:21 #190
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_47674836
Ik heb dus zo'n lijntje. Nou ja, elastiek is het eigenlijk.

Bij ons is het niet voor het niet luisteren en/of wegrennen. Maar juist omdat Wilyan er vaak met z'n koppie niet echt bij is en dan bijvoorbeeld zo op iets anders gefocust is dat ie zo blind onder een bus zou lopen.

Voorbeeld:
Dierenpark Emmen.. Op het pad van het park naar de parkeerplaatsen weet hij ieder persoon te raken die er loopt. Op één of andere manier kijkt hij echt niet voor zich en we kunnen honderd keer zeggen: "Pas op Wilyan, daar lopen mensen" *BOINK* Hij hoort het niet, ziet het niet, is met zijn gedachten ergens anders en loopt alsnog tegen die mensen aan.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:16:54 #191
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49282206
Geen behang, geen plaksel. Gewoon de deur achter mezelf dicht doen en beneden in de kamer stoom afblazen!!!

De afgelopen tijd is Kendahl aan het rommelen met eten. Hij wil niet, hij huilt, hij wil wel, maar toch niet. Drama, drama, drama! PV en Bels met handen in haren.

Op het aankleedkussen worstelen om de luier om te doen, terwijl Kendahl onder mijn handen zich steeds op zijn buik draait en wegkruipt. Grrrrrr.....

Ook op zijn buik in bed en dan van streek zijn omdat hij niet terug kan draaien. Feitelijk is het bed te smal voor zijn capriolen.

Ik wil het horen: het is toch een faaaaaaaaase? *smeek*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:19:18 #192
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49282282
HEt is een faaaseeee
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:19:45 #193
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49282297
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Jelief het volgende:
HEt is een faaaseeee
Dankjewel
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:20:44 #194
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49282329
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

Ik wil het horen: het is toch een faaaaaaaaase? *smeek*
Ja hoor, het is een faaaaase, nog een jaar of 4 .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:20:51 #195
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49282332
oh het spijt me PV, maar dat draaien op het aankleedkussen is hier nogsteeds, en drama drama drama, dan ook echt krijsen alsof ik hem pijn doe ofzo. vre-se-lijk elke dag hoop ik dat hij hooguit 1 keer poept, want ik heb hem al een paar keer onder de douche moeten zetten omdat dat de beste manier was op dat moment
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:30:58 #196
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49282604
Tja, douchen. In bad gaan vindt hij nog wel leuk. Mja... waarschijnlijk moet ik mijn muurtje geduld even verder opbouwen. Misschien helpt het om te gaan sporten, dan krijg ik meer conditie en het schijnt dat je met sporten een stof aanmaakt waar je gelukkig van wordt.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:25:14 #197
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49286535
quote:
Op maandag 19 februari 2007 06:33 schreef Belana het volgende:
ja maar Liam is drie-hieeeee

het is dus: ik ben twee en ik zeg nee, ik ben drie en ik wilnie?

wat zwordt vier dan? het interesseert me geen sier?
Ik moest hier even om lachen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 07:48:39 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_49293488
ow, maar dan wil ik wel even melden dat het de laatste tijd eigenlijk harstikke leuk gaat met Liam hij heeft zijn buien natuurlijk, maar hij is een stuk gezelliger en liever en leuk aan het spelen. ben harstikke blij met mijn ventje
stormy waters...
sailin'
  zondag 13 mei 2007 @ 22:00:21 #199
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49345270
Waarom laten mijn kinderen zich altijd van hun allerslechtste kant zien als er bezoek is?
Vanavond na het eten hadden de kinderen zin om nog buiten te spelen. Ze wilden voetballen en wij gingen lekker mee voetballen. Het was zo leuk dat we de tijd een beetje vergaten en om 20.00 gingen we weer naar binnen. Mijn vriend vroeg een buurman om nog even bij ons iets te komen drinken en ik wou de kinderen meteen naar bed brengen. Zegt mijn vriend doodleuk dat ze eerst op moeten ruimen. In het kader van het consequent zijn en elkaar niet afvallen had ik dus geen enkele keus meer en moest mee in het opruimverhaal terwijl ik ze het liefst meteen naar bed had gebracht.
Opruimen is hier nog steeds een heel moeizaam verhaal, dus de kinderen weigerden en gingen moeilijk doen. Mijn vriend die de bom had gedropt was inmiddels vrolijk met de buurman aan het praten en liet het verder maar aan mij over
Dus ik werd weer boos op mijn vriend en Job plaste in alle consternatie ook nog even vrolijk in zijn broek.

Om 20.30 waren de kinderen en ik bijna in tranen en was er toch wel een gedeelte opgeruimd. Dus ik vond het best en wilde de kinderen eindelijk naar bed brengen toen mijn vriend vrolijk zei dat nog niet alles opgeruimd was. Ik ontplofte vervolgens en de buurman besloot t wijselijk maar naar huis te gaan.

En nu voel ik me dus hardstikke rot. Ik ben boos op mijn vriend, boos op de kinderen en boos op mezelf.
Ik vind dat opvoeden echt niet leuk! Ik ben er ook echt het type niet voor. Ik wil helemaal geen consequente moeder zijn. Ik vind het heerlijk om lekker inconsequent te zijn. Ik vind opruimen helemaal niet belangrijk. Ik vond opruimen vroeger ook altijd vreselijk en ik voel helemaal met de kinderen mee op dat punt.
En het is al erg genoeg dat ik zelf wel weet dat ik niet zo goed ben in opvoeden, maar voel me ook nog eens extra rot als buitenstaanders me ook zo zien modderen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_49345846
oh livelink, dat klinkt wel erg begrijpelijk hoor. wat een rotsituatie! ik vind 't vooral een domme zet van je vriend, om zoiets op dat moment te eisen. de volgende keer moet je 'm toch maar gewoon overrulen hoor, lijkt me minder erg dan dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')