hou dr eens overdag wakker. misschien slaapt ze 's nachts dan beter. je hebt kinderen die de dag en nacht omdraaien.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Ladybos het volgende:
Gelukkig slaapt ze eindelijk, nou maar hopen dat ze vanmiddag niet weer te lang slaapt en vannacht dus weer niet wil slapen. We zijn begonnen met homeopatische korreltjes omdat ze zo slecht slaapt en volgens de homeopaat kan dit een teken zijn dat het juist heel goed werkt. Kon wel enkele dagen duren
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Ladybos het volgende:
Gelukkig slaapt ze eindelijk, nou maar hopen dat ze vanmiddag niet weer te lang slaapt en vannacht dus weer niet wil slapen. We zijn begonnen met homeopatische korreltjes omdat ze zo slecht slaapt en volgens de homeopaat kan dit een teken zijn dat het juist heel goed werkt. Kon wel enkele dagen duren
Als ze 's middags slaapt is dat meestal maar een uurtje, en helemaal wakker houden lukt dus niet, gistermiddag had ze dus alleen maar een dutje gedaan in de auto van een half uurtje, vandaar dat ze om 5 uur in slaap viel en echt niet wakker te houden was.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hou dr eens overdag wakker. misschien slaapt ze 's nachts dan beter. je hebt kinderen die de dag en nacht omdraaien.
Dat is natuurlijk maar te doen tot een zekere leeftijd, daarna moeten (whahahahaha) ze "gewoon" luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef Martineke het volgende:
en de deur op slot doen totdat ze slaapt?
Ik heb mijn halve melkgebit ooit eens verloren op zo'n ondingquote:en glazen tafeldie hebben wij de deur uit gedaan toen Maxim een klimactie erop deed.
daar is maxim er 1 vanquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef bixister het volgende:
ik doe de traphekjes op de verdieping waar de kinderen zijn standaard dicht. of ze nou wel of niet die deur al open kunnen krijgen (anna kan sinds kort trouwens ook bij de klinken). maar ik heb ook wel eens van kinderen gehoord die daar dan weer overheen beginnen te klauteren. deur op slot zou ik denk ik ook niet zo gauw doen.
ow jeequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:22 schreef poemojn het volgende:
Myrthe heeft vandaag een bieb-boek kapot gekniptmet een plastic schaartje (dat ze daarna mocht inleveren), omdat ze vond dat ik te lang met Juliette bezig was
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Jelief het volgende:
HEt is een faaaseeee
Ja hoor, het is een faaaaase, nog een jaar of 4quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wil het horen: het is toch een faaaaaaaaase? *smeek*
Ik moest hier even om lachenquote:Op maandag 19 februari 2007 06:33 schreef Belana het volgende:
ja maar Liam is drie-hieeeee![]()
het is dus: ik ben twee en ik zeg nee, ik ben drie en ik wilnie?
wat zwordt vier dan? het interesseert me geen sier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |