Aan de telefoon.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
(broer, waar was je nou?)
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:48 schreef broer het volgende:
[..]
Aan de telefoon.
En ik had hem geweten.
Op partners na zijn ze allemaal goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:56 schreef seekfaM het volgende:
product, plaats, prijs, Promotie, Personeel, Partners
Die dus.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:57 schreef erkel het volgende:
presentatie
Jawohl !quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nova Scotia
plaats waar de thee groeit?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok dan,
de volgende
Wat geeft Earl Grey thee zijn specifieke smaak?
Ik had de vraag goed, en nu stel ik een vraag over de WOII, ik zoek nog de beslissende slag aan het Afrikafront...quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef vdvorst het volgende:
ik volg er niks meer van hoor
gaat dit om mijn vraag?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef vdvorst het volgende:
ik volg er niks meer van hoor
nee alles gaat een beetje door elkaar, en er is niet echt 1 vraag. maar dat kan ook aan mij liggen, dit is btw wel een snelle ronden hebben al veel mensen veel punten verdientquote:
nee, mark_v gaf al antwoord, hij gaf het goede antwoord en stelde dus meteen een vraag (omdat hij weg moest)quote:
Ja, wij begrepen het wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
nee, mark_v gaf al antwoord, hij gaf het goede antwoord en stelde dus meteen een vraag (omdat hij weg moest)
Ja, maar ik niet, gaat veel te snel hier, voor je een antwoord hebt getypt, is de volgende vraag al weer beantwoord hahaquote:
Gewoon continu op F5 rammenquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ja, maar ik niet, gaat veel te snel hier, voor je een antwoord hebt getypt, is de volgende vraag al weer beantwoord haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |