Okequote:Op zaterdag 2 december 2006 13:30 schreef Lienekien het volgende:
Alleen is 't meer om de bewuste kies af te schermen van de rest van de mond.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:41 schreef sjimz het volgende:
Dat waren toch de Eikenprocessierupsen?
Ja, nou is het een hele andere vraag geworden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:41 schreef seekfaM het volgende:
Hmm had beter even de vraag aan kunnen passen * doet dat even*
Hmm ja dat klopte ik stelde de vraag zo heel snel, wat de oorzaak was, maar die is helemaal niet bekendquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nou is het een hele andere vraag geworden.
Ja, nooit weer doen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hmm ja dat klopte ik stelde de vraag zo heel snel, wat de oorzaak was, maar die is helemaal niet bekend![]()
dus nu is de vraag geworden, wat zijn de symtonen, gewoon een vraag verkeerd geformuleerd
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
"bloedende" boom. Dan komt de hars eruit lopen.
Nou, zo erg is het niet, hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:48 schreef seekfaM het volgende:
[..]
*heeft een beetje spijt van zen bagger vragen van de laatste tijd![]()
Lienekien +1quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:18 schreef Lienekien het volgende:
Frank Furillo, Joyce Davenport, Washington, Larue.
Zo hey..wel 3 vragen. Dat in tegenstelling tot de 30 voetbalvragen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:36 schreef seekfaM het volgende:
Heget weer een vraag over die serie....... *zucht* wanneer komen er weer andere vragen
Het komt op hetzelfde neer, maar is langer geformuleerdquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Stay safe?
Uiteraardquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:37 schreef Lienekien het volgende:
Of de andere:"Let;'s be careful out there."
Die andere klopt ook. Er zijn er twee geweest.quote:
Die vind ik ook niet leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo hey..wel 3 vragen. Dat in tegenstelling tot de 30 voetbalvragen...
Die is ingevoerd nadat Esterhaus was overleden (want de acteur was overleden) en vervangen was door Jablonskiquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die andere klopt ook. Er zijn er twee geweest.
Binnenhuisquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:40 schreef Lienekien het volgende:
seekfaM noem maar een categorie.
Precies.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:40 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Die is ingevoerd nadat Esterhaus was overleden (want de acteur was overleden) en vervangen was door Jablonski.
Je kan ook overdrijven. Net als als deze reeks van 3 vragen, zo gebeurt dat meestal ook bij voetbalvragen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo hey..wel 3 vragen. Dat in tegenstelling tot de 30 voetbalvragen...
Een IKEA-vraag.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:41 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat nou voor categorie?
Aan de telefoon.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
(broer, waar was je nou?)
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:48 schreef broer het volgende:
[..]
Aan de telefoon.
En ik had hem geweten.
Op partners na zijn ze allemaal goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:56 schreef seekfaM het volgende:
product, plaats, prijs, Promotie, Personeel, Partners
Die dus.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:57 schreef erkel het volgende:
presentatie
Jawohl !quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nova Scotia
plaats waar de thee groeit?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok dan,
de volgende
Wat geeft Earl Grey thee zijn specifieke smaak?
Ik had de vraag goed, en nu stel ik een vraag over de WOII, ik zoek nog de beslissende slag aan het Afrikafront...quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef vdvorst het volgende:
ik volg er niks meer van hoor
gaat dit om mijn vraag?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:16 schreef vdvorst het volgende:
ik volg er niks meer van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |