Leg eens uit?quote:
Sinterklaas is langs geweestquote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef jna het volgende:
Ik weet niet wat er is gedaan tussen donderdag en vandaag maar dat moeten ze vaker doen
Mwah, zó goed was Ajax ook niet hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 16:18 schreef Urquhart het volgende:
Vooraf had ik getekend voor het resultaat, maar gezien de wedstrijd valt het toch nog wat tegen.
quote:Op zondag 3 december 2006 11:40 schreef BadRabbit het volgende:
Klaas gaat Ajax er vandaag bovenop helpen en scoort 2x![]()
Denk dat de nieuwe spelers op het middenveld de boel even op scherp hebben gezet. En goede wedstrijd van De Mul en ook Vertonghenquote:Ontketend Ajax leeft zich uit tegen arm Willem II
3/12/2006 16:18
Willem II maakte kennis met een ontketend Ajax, dat alle frustratie van de laatste weken uitstortte over de Tilburgse gasten (6-0).
Getergd door de slechte resultaten én de commotie rond de schorsingen voor Kenneth Perez en Wesley Sneijder botvierde Ajax alle frustraties op Willem II. Binnen twintig minuten was duidelijk dat er voor de Tilburgers geen eer te behalen was in Amsterdam.
Tom De Mul, die van zijn directe tegenstander José Valencia alle ruimte kreeg, stond aan de basis van de voortvarende start van Ajax. De rechtsbuiten was bij de eerste drie doelpunten betrokken. Zdenek Grygera (kopbal), Urby Emanuelson (bekeken schot) en Nicolae Mitea (gekruist schot) profiteerden van het voorbereidende werk van de Belg.
En mochten er nog vraagtekens zijn over de vorm van Klaas-Jan Huntelaar, de Ajax-spits brak ook tegen Willem II zijn improductieve periode. En hoe! Goalie Bjorn Sengier probeerde met het hoofd buiten het strafschopgebied te redden, maar de Belg raakte de bal onvoldoende. Met een omhaal strafte Huntelaar het halfslachtige wegwerken: 4-0.
Huntelaar maakte op slag van rust het Amsterdamse feest compleet met zijn tweede treffer van de middag. In de tweede helft was De Mul de man die zijn geslaagde wedstrijd bekroonde met de 6-0 voor Ajax. Zijn opponent Valencia verdween niet lang daarna ook nog eens van het veld na zijn tweede gele kaart.
Bijna nog beter nieuws dan de 6-0quote:Op zondag 3 december 2006 16:23 schreef jna het volgende:
Rosales zien we voorlopig even niet terug denk ik
En nog beter nieuws is misschien wel de terugkeer van Babel, ging meteen weer veel dreiging van 'm uit wanneer hij aan de bal wasquote:Op zondag 3 december 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna nog beter nieuws dan de 6-0.
Het belangrijkste is dat Ajax eindelijk weer eens weet te winnen en of dit nou met 3-0 of 9-0 is, maakt geen hol uit. De 3 punten zijn nu van belang om PSV bij te blijven.quote:Op zondag 3 december 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna nog beter nieuws dan de 6-0.
jammer dat ze idd in de 2de helft weer bezig waren met de komende wedstrijden. Tis wel begrijpelijk, maar gewoon zo jammer....
Yeps, net op tijd hoop ik. De laatste weken vergeten en nu weer een beetje behoorlijk voetballen. De schade is behoorlijk maar goed...quote:Op zondag 3 december 2006 16:30 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
En nog beter nieuws is misschien wel de terugkeer van Babel, ging meteen weer veel dreiging van 'm uit wanneer hij aan de bal was
Als PSV vaker gaat voetballen zoals gisteravond dan zie ik ze nog wel punten verspelen en kan het nog leuk wordenquote:Op zondag 3 december 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, net op tijd hoop ik. De laatste weken vergeten en nu weer een beetje behoorlijk voetballen. De schade is behoorlijk maar goed...
Tja, ik hoop het. Maar ze spelen kut, maar wel weer 3 punten.. Je kan echt wel eens een mindere dag hebben, maar als je dan gewoon wint ben je gewoon heel sterk...quote:Op zondag 3 december 2006 16:32 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Als PSV vaker gaat voetballen zoals gisteravond dan zie ik ze nog wel punten verspelen en kan het nog leuk worden
Ik ben bang dat PSV nog altijd te sterk en consistent is om dit jaar bedreigd te worden voor het kampioenschap. Alles is nog mogelijk, maar PSV wint zelfs de meest kutte wedstrijden.quote:Op zondag 3 december 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik hoop het. Maar ze spelen kut, maar wel weer 3 punten.. Je kan echt wel eens een mindere dag hebben, maar als je dan gewoon wint ben je gewoon heel sterk...
Ik vrees het ook, zeker als ze Maxwell halen zal het heel lastig worden om ze te verslaan..quote:Op zondag 3 december 2006 16:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat PSV nog altijd te sterk en consistent is om dit jaar bedreigd te worden voor het kampioenschap. Alles is nog mogelijk, maar PSV wint zelfs de meest kutte wedstrijden.
Alsof hij nog het verschil zou maken. Sinds hij bij Inter speelt hebben we helemaal niks meer van hem gezien, aangezien hij wekelijks op de bank zitquote:Op zondag 3 december 2006 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, zeker als ze Maxwell halen zal het heel lastig worden om ze te verslaan..
ja dus? Een bankzitter bij Inter is niet per definitie niet goed.quote:Op zondag 3 december 2006 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof hij nog het verschil zou maken. Sinds hij bij Inter speelt hebben we helemaal niks meer van hem gezien, aangezien hij wekelijks op de bank zit
Maxwell gaat niet naar Psv.quote:Op zondag 3 december 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja dus? Een bankzitter bij Inter is niet per definitie niet goed.
De verdediging van PSV is in orde, dus met Kromkamp, Alex, Da Costa en Salcido. Ik denk dat PSV dan ook niet sterker wordt met Maxwell.quote:Op zondag 3 december 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja dus? Een bankzitter bij Inter is niet per definitie niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |