Uitwedstrijden zijn ook livequote:Op zondag 3 december 2006 14:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan als ik in het stadion zit![]()
Dan geldt hetzelfde...óf ik zit in het uitvak óf ik ga in de kroeg of kantine kijken. Alleeen ik kan nu geen kant op met mijn pootquote:
Agossiequote:Op zondag 3 december 2006 14:05 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde...óf ik zit in het uitvak óf ik ga in de kroeg of kantine kijken. Alleeen ik kan nu geen kant op met mijn poot
klote zondag!
Balenquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou op dit moment niet, er is namelijk een storing. Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan, maar het schijnt erg goed te werken.
quote:
quote:
Vertonghen?quote:Op zondag 3 december 2006 14:14 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
maduro?
Ja maar toch niet met Urby, Vertonghen en Maduro op het middenveldquote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Sethje het volgende:
Vertonghen viel goed in tegen Espaynol..en het is zoiezo tijd om wat anders te proberen denk ik om het tij te keren....
Sta jij 410?quote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
vertonghen speelde zeer goed donderdag! was nog de gevaarlijkste van allemaal ook!
prcs, straks pakt het heel goed uitquote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Sethje het volgende:
Vertonghen viel goed in tegen Espaynol..en het is zoiezo tijd om wat anders te proberen denk ik om het tij te keren....
Ik vind Urby op het middenveld beter renderen als op linksback. hier kan hij meer met zijn diepgang/dribbel en goede schot/voorzet/pass. Op back vergat hij zijn verdedigende taken nog welleens. Ik ben ook geen fan van Maduro in zijn houdige vorm, maar gabri liep de laatste wedstrijden ook zijn kop voorbij, en heitinga op het middenveld is helemaal rampzalig dus dan houdt hij weinig over...quote:Op zondag 3 december 2006 14:17 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja maar toch niet met Urby, Vertonghen en Maduro op het middenveld
Maar donderdag speelde hij centraal achterin toch?quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind Urby op het middenveld beter renderen als op linksback. hier kan hij meer met zijn diepgang/dribbel en goede schot/voorzet/pass. Op back vergat hij zijn verdedigende taken nog welleens. Ik ben ook geen fan van Maduro in zijn houdige vorm, maar gabri liep de laatste wedstrijden ook zijn kop voorbij, en heitinga op het middenveld is helemaal rampzalig dus dan houdt hij weinig over...
Vertonghen terecht beloont voor zijn goede spel afg. donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |