Ik kom helemaal niet om te provoceren, maar je ziet toch zelf wel in dat het een overdreven reactie is? Ik zie Ajax juist wel weer uit de dip komen. Dat die supporters zo gaan janken, dat is het rare!quote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Absoluut, tyf gauw op uit dit forum als je komt provoceren.

Misschien moet je mijn stukkie tekst eens lezen.quote:Op zondag 3 december 2006 01:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet om te provoceren, maar je ziet toch zelf wel in dat het een overdreven reactie is? Ik zie Ajax juist wel weer uit de dip komen. Dat die supporters zo gaan janken, dat is het rare!

Anders moet je even een heel topic doorlezen waaronder een heel artikel over het hele gebeuren van afgelopen donderdagquote:Op zondag 3 december 2006 01:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet om te provoceren, maar je ziet toch zelf wel in dat het een overdreven reactie is? Ik zie Ajax juist wel weer uit de dip komen. Dat die supporters zo gaan janken, dat is het rare!

quote:Op zondag 3 december 2006 03:41 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Al 36 keer Huntelaar!
Goal! GOAL!!! GOOOOAAAALLLL!!!!!!!!!

quote:Op zondag 3 december 2006 03:41 schreef -Wolf- het volgende:
Al 36 keer Huntelaar!
Goal! GOAL!!! GOOOOAAAALLLL!!!!!!!!!

Misschien wel ja,maar het is een opsomming van gebeurtenissen.Ik heb het gevoel dat Ajax hun eigen supporters al jaren tegenwerkt, en de structuur binnen Ajax is gewoon verrot.quote:Op zondag 3 december 2006 02:12 schreef Zyggie het volgende:
Oh kut, ik heb me inderdaad vergist. Sorry was een beetje verdoofd na een sinterklaasavond. Toch zal de vormdip wel een beetje meespelen in de emoties, maar dat is logisch.

ik zeg 3-1quote:Op zondag 3 december 2006 12:35 schreef denthemen het volgende:
vandaag gaan we gewoon winnen! Ook met dit hoeren middenveld, klaas gaat scoren!

ik lachte.quote:Op zondag 3 december 2006 12:37 schreef denthemen het volgende:
nog even een mooi spreekwoord dat ik net las:
Al is de ellende nog zo groot, kijk even in Rotterdam Zuid en je lacht je dood

Wat?quote:

OMG spreekwoord van het jaar!quote:Op zondag 3 december 2006 12:37 schreef denthemen het volgende:
nog even een mooi spreekwoord dat ik net las:
Al is de ellende nog zo groot, kijk even in Rotterdam Zuid en je lacht je dood

iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wij scoren ook moeizaam dus het wordt spannend

Niet voor 5,5 miljoenquote:Op zondag 3 december 2006 12:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat?
Ach, ze doen maar. Goed genoeg voor de top is hij niet, maar wel handig om erbij te hebben. Soort Culina.

Jongen, laat je eens nakijken. Dat jij hierbij al allerlei rare gedachten krijgt, is echt te erg voor woorden.quote:Op zondag 3 december 2006 13:34 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
Check die linkerhand van Stam![]()

Gozer..quote:Op zondag 3 december 2006 13:34 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]

FIjn dat je het ff meld onze ALLER maxquote:Op zondag 3 december 2006 13:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Morgen ons aller AJAX bellen
Voor een halve seizoenskaart van ons aller AJAX

quote:Op zondag 3 december 2006 13:34 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]

Jeejquote:

Je hebt toch wel bier he?quote:Op zondag 3 december 2006 13:52 schreef Sethje het volgende:
Heeft er iemand een gratis livestream ?
ZIt thuis met een kapotte knie en ik wil het wel zien uiteraard...

haha nee geen bier, wel paracetamol.quote:Op zondag 3 december 2006 13:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je hebt toch wel bier he?![]()
Er is geen illegale livestream. Je kan wel legaal tegen betaling van 4 euri's via Planet Internet de wedstrijd kijken.

Storing inderdaad.quote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef JeroenV het volgende:
Die doet het nu volgens mij alleen niet

www.voetbalinbeeld.nlquote:Op zondag 3 december 2006 13:58 schreef Sethje het volgende:
Ik had ooit een site,daar stond dan een overzicht welke streams er waren, en als je daarop klikte opende hij zich in sopcast... Iemand enig idee welke site dit betreft?

Werkt dat een beetje?quote:Op zondag 3 december 2006 13:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je hebt toch wel bier he?![]()
Er is geen illegale livestream. Je kan wel legaal tegen betaling van 4 euri's via Planet Internet de wedstrijd kijken.

ja die site bedoel ik niet. Het was iets vaags van www.myp2.eu.org ofzo...maar ik weet hem niet meer...quote:Op zondag 3 december 2006 13:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
www.voetbalinbeeld.nl
Maar er is geen stream voor Ajax vandaag.

Nou op dit moment niet, er is namelijk een storing. Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan, maar het schijnt erg goed te werken.quote:

Komt hij niet op sopcast dan? Volgens Ajaxlive wel dacht ik.quote:Op zondag 3 december 2006 13:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
www.voetbalinbeeld.nl
Maar er is geen stream voor Ajax vandaag.

Tjaquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Lang leve tele2.
Snap nog steeds niet dat er VBL users zijn die dat niet hebben, een internet verbinding moet je toch hebben en voor die paar euro extra per maand kan je alles live zien, en zelfs terugkijken etc.....

Nee ok, maar tochquote:Op zondag 3 december 2006 14:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja
Het is ook nog niet overal beschikbaar he

Daar heb ik niks aan als ik in het stadion zitquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Lang leve tele2.
Snap nog steeds niet dat er VBL users zijn die dat niet hebben, een internet verbinding moet je toch hebben en voor die paar euro extra per maand kan je alles live zien, en zelfs terugkijken etc.....

Uitwedstrijden zijn ook livequote:Op zondag 3 december 2006 14:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan als ik in het stadion zit![]()

Dan geldt hetzelfde...óf ik zit in het uitvak óf ik ga in de kroeg of kantine kijken. Alleeen ik kan nu geen kant op met mijn pootquote:

Agossiequote:Op zondag 3 december 2006 14:05 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde...óf ik zit in het uitvak óf ik ga in de kroeg of kantine kijken. Alleeen ik kan nu geen kant op met mijn poot
klote zondag!

Balenquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou op dit moment niet, er is namelijk een storing. Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan, maar het schijnt erg goed te werken.

quote:

quote:

Vertonghen?quote:Op zondag 3 december 2006 14:14 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
maduro?

Ja maar toch niet met Urby, Vertonghen en Maduro op het middenveldquote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Sethje het volgende:
Vertonghen viel goed in tegen Espaynol..en het is zoiezo tijd om wat anders te proberen denk ik om het tij te keren....

Sta jij 410?quote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
vertonghen speelde zeer goed donderdag! was nog de gevaarlijkste van allemaal ook!

prcs, straks pakt het heel goed uitquote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Sethje het volgende:
Vertonghen viel goed in tegen Espaynol..en het is zoiezo tijd om wat anders te proberen denk ik om het tij te keren....

Ik vind Urby op het middenveld beter renderen als op linksback. hier kan hij meer met zijn diepgang/dribbel en goede schot/voorzet/pass. Op back vergat hij zijn verdedigende taken nog welleens. Ik ben ook geen fan van Maduro in zijn houdige vorm, maar gabri liep de laatste wedstrijden ook zijn kop voorbij, en heitinga op het middenveld is helemaal rampzalig dus dan houdt hij weinig over...quote:Op zondag 3 december 2006 14:17 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja maar toch niet met Urby, Vertonghen en Maduro op het middenveld

Maar donderdag speelde hij centraal achterin toch?quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind Urby op het middenveld beter renderen als op linksback. hier kan hij meer met zijn diepgang/dribbel en goede schot/voorzet/pass. Op back vergat hij zijn verdedigende taken nog welleens. Ik ben ook geen fan van Maduro in zijn houdige vorm, maar gabri liep de laatste wedstrijden ook zijn kop voorbij, en heitinga op het middenveld is helemaal rampzalig dus dan houdt hij weinig over...
Vertonghen terecht beloont voor zijn goede spel afg. donderdag.

En kennen wij elkaar of nietquote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ja, maar ik heb sinterklaas(A)

Omdat het andere alternatief Lindenbergh isquote:Op zondag 3 december 2006 14:19 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
Urby komt goed tot zijn rechts al middenvelder, dan geef je hem wat meer vrijheid. Vertongen krijgt gewoon een beloning voor zijn goede verdiensten. Alleen maduro snap ik dan niet maar daar zal wel weer een logische rede achter zitten.

ja klopt maar dat vond ik ook weer zo debiel. Hij ging toen Heitinga weer doorschuiven ofzo, en dan Jan V. naar achteren. Maar gelukkig staat het vandaag wel beter. Jan is een betere middenvelder dan Heitinga...quote:Op zondag 3 december 2006 14:19 schreef keijz het volgende:
[..]
Maar donderdag speelde hij centraal achterin toch?

Alleen die commentator kon ik wel kapot schieten het leek net of hij klaar kwam als Jantje de bal aanraaktequote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
vertonghen speelde zeer goed donderdag! was nog de gevaarlijkste van allemaal ook!

Ik had het wel aangedurft met een 3-4-3 en dan Vermaelen of Hetinga achterin weg halen..en roger voor de verdediging om het spel te maken...en dan een 10 erbij en 2 man op de flanken...quote:Op zondag 3 december 2006 14:20 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Omdat het andere alternatief Lindenbergh isOf Roger... Maar die is verdedigend niet beter.

Zonder schorsingen kun je spelen met Sneijder of Perez op 10 met daarachter Urby en Verthongen of Gabriquote:Op zondag 3 december 2006 14:21 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
BadRabbit: Dat is een hele goeie reden, om een nieuwe middenvelder te kopen!

op voetbalstreaming.cautela.nl ?quote:Op zondag 3 december 2006 14:31 schreef Sethje het volgende:
Godverdomme heb ik eindelijk beeld, gaan ze de kakkerlakken uitzenden!

jaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |