Jongen, laat je eens nakijken. Dat jij hierbij al allerlei rare gedachten krijgt, is echt te erg voor woorden.quote:Op zondag 3 december 2006 13:34 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
Check die linkerhand van Stam![]()
Gozer..quote:Op zondag 3 december 2006 13:34 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
FIjn dat je het ff meld onze ALLER maxquote:Op zondag 3 december 2006 13:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Morgen ons aller AJAX bellen
Voor een halve seizoenskaart van ons aller AJAX
quote:Op zondag 3 december 2006 13:34 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
Jeejquote:
Je hebt toch wel bier he?quote:Op zondag 3 december 2006 13:52 schreef Sethje het volgende:
Heeft er iemand een gratis livestream ?
ZIt thuis met een kapotte knie en ik wil het wel zien uiteraard...
haha nee geen bier, wel paracetamol.quote:Op zondag 3 december 2006 13:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je hebt toch wel bier he?![]()
Er is geen illegale livestream. Je kan wel legaal tegen betaling van 4 euri's via Planet Internet de wedstrijd kijken.
Storing inderdaad.quote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef JeroenV het volgende:
Die doet het nu volgens mij alleen niet
www.voetbalinbeeld.nlquote:Op zondag 3 december 2006 13:58 schreef Sethje het volgende:
Ik had ooit een site,daar stond dan een overzicht welke streams er waren, en als je daarop klikte opende hij zich in sopcast... Iemand enig idee welke site dit betreft?
Werkt dat een beetje?quote:Op zondag 3 december 2006 13:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je hebt toch wel bier he?![]()
Er is geen illegale livestream. Je kan wel legaal tegen betaling van 4 euri's via Planet Internet de wedstrijd kijken.
ja die site bedoel ik niet. Het was iets vaags van www.myp2.eu.org ofzo...maar ik weet hem niet meer...quote:Op zondag 3 december 2006 13:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
www.voetbalinbeeld.nl
Maar er is geen stream voor Ajax vandaag.
Nou op dit moment niet, er is namelijk een storing. Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan, maar het schijnt erg goed te werken.quote:
Komt hij niet op sopcast dan? Volgens Ajaxlive wel dacht ik.quote:Op zondag 3 december 2006 13:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
www.voetbalinbeeld.nl
Maar er is geen stream voor Ajax vandaag.
Tjaquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Lang leve tele2.
Snap nog steeds niet dat er VBL users zijn die dat niet hebben, een internet verbinding moet je toch hebben en voor die paar euro extra per maand kan je alles live zien, en zelfs terugkijken etc.....
Nee ok, maar tochquote:Op zondag 3 december 2006 14:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja
Het is ook nog niet overal beschikbaar he
Daar heb ik niks aan als ik in het stadion zitquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Lang leve tele2.
Snap nog steeds niet dat er VBL users zijn die dat niet hebben, een internet verbinding moet je toch hebben en voor die paar euro extra per maand kan je alles live zien, en zelfs terugkijken etc.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |