wie ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef Raphaelo29 het volgende:
speelschema: Ajax als enige zonder hoofdletter![]()
voor zondag.. die suffe dozen uit frieslandquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:09 schreef Canisfire het volgende:
Zinds wanneer ligt Rotterdam in de provincie?
gohquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor zondag.. die suffe dozen uit friesland![]()
![]()
We zijn genaaid door de scheidsquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef golfer het volgende:
Heerenveen, net zo'n klein provincieclubje als Nancy en daar werd ook al zo'n goed resultaat geboekt.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
We zijn genaaid door de scheids
En wat zit jij te lachen ? 0-2 in eigen huis tegen een Spaanse middenmotor is nou ook niet bepaald reden voor een feestje.quote:
over het district clubje Espanyol maar te zwijgenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef golfer het volgende:
Heerenveen, net zo'n klein provincieclubje als Nancy en daar werd ook al zo'n goed resultaat geboekt.![]()
Ja maar het gaat om die opmerking dat jullie door de scheids hebben verlorenquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
En wat zit jij te lachen ? 0-2 in eigen huis tegen een Spaanse middenmotor is nou ook niet bepaald reden voor een feestje.
Voor iemand die beweert geen F'noord-fan te zijn zit je wel verdacht veel vaak te posten in die topics.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:20 schreef Doornenburg het volgende:
over het district clubje Espanyol maar te zwijgen![]()
RELLENquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand die beweert geen F'noord-fan te zijn zit je wel verdacht veel vaak te posten in die topics.
Je mag echt wel eens uit de kast komen hoor.![]()
Kom op zeg... Het is echt te simpel voor woorden hoe vaak ik voorzetten van Ajacieden in kan koppen op FOK!quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand die beweert geen F'noord-fan te zijn zit je wel verdacht veel vaak te posten in die topics.
Je mag echt wel eens uit de kast komen hoor.![]()
Dus je komt nu uit de kast en ik hoef je eerdere post waarin je beweert noch voor F'noord of voor Ajax te zijn niet even op te zoeken en te quoten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:25 schreef Doornenburg het volgende:
Kom op zeg... Het is echt te simpel voor woorden hoe vaak ik voorzetten van Ajacieden in kan koppen op FOK!
tja, tis heel makkelijk. Doet lucius mee dan winnen wij, doet tie niet mee, nancy copy paste. Diep triest, maar zo is het wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze hebben in de hele geschiedenis pas 1x gewonnen in De Kuip, dat ze het zo mogen houden.
Bijna net zo lachwekkend als al die smoesjes die ten cate al verzonnen heeft waardoor de joden al verloren hebben. Maar natuurlijk nog lang niet zo lachwekkend als zijn poging om sneijder vrij te pleiten door witte/blinde tyfushond als "onschuldige straattaal' te bestempelen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om die opmerking dat jullie door de scheids hebben verloren![]()
Dan vertrekt ie gewoon in 2008 denk ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Het rapport van ' De Commissie Kerkum ' is uitgelekt en daaruit blijkt dat Feyenoord naar een andere organisatiestructuur moet, althans dat meldt radio 1. Daarnaast blijkt dat de positie van Jorien van den Herik onhoudbaar is geworden. As. maandag is er een persconferentie van de commissie en de verwachting is dat het nog een kwestie van dagen/weken is en dan is Jorien vertrokken.
Het advies van de commissie is bindend! oftewel: Jorien zal vertrekken, alleen wanneer is nog een beetje onduidelijk. Verder schijnt Jorien ook niet persoonlijk te zijn ingelicht over de rellen, dat zegt toch ook wel wat.. Achter de schermen lijkt er al afscheid te zijn genomen van de kale “leider”.
Jullie worden nog kampioen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:24 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Precies met dit team rollen we iedereen op.
Wij geven gewoon toe dat we die wedstrijd echt slecht waren zonder de scheids de schuld te gevenquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:20 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
over het district clubje Espanyol maar te zwijgen![]()
Slappe gast die Jabobs. Bij die opmerking " dat het altijd bij F'noord is die problemen" had makkelijk gewezen kunnen worden naar de acties van supporters van FCDH en Ajax die niet deugdenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:47 schreef Erasmusch het volgende:
Jacobs kon gister weer mooi alle kritiek op Jorien verdraaien naar Nancy.
Je hebt helemaal gelijk - want "blinde tyfushond" is een heel heel erg scheldwoordquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef DenniZZ het volgende:
Maar natuurlijk nog lang niet zo lachwekkend als zijn poging om sneijder vrij te pleiten door witte/blinde tyfushond als "onschuldige straattaal' te bestempelen.![]()
Niet echt zeker voor de camera neequote:Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Slappe gast die Jabobs. Bij die opmerking " dat het altijd bij F'noord is die problemen" had makkelijk gewezen kunnen worden naar de acties van supporters van FCDH en Ajax die niet deugden
Neefje of nichtje van 'm toch? Al 2 (of meer) maanden geleden ofzo, maar toch.. Google d'r maar even voor.. staat vast wel ergens..quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Is van den Heriks familie bedreigd?
en door die natte lesbi van een barendquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:34 schreef Staanplaats het volgende:
Dat is ooit eens gesuggereerd volgens mij is dat nooit bewezen of daadwerkelijk naar voren gekomen. Is dat niet uit de kokert van Derksen gekomen..?
Uitslag van de commissie boeit me eerlijk gezegd niet zo. Jorien moet oppleuren, die commissie is alleen maar ingesteld om het op een nette manier te doen.
En volgende week winnen we gewoon van adoquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:44 schreef Sender_ het volgende:
Ik denk dat we morgen toch wel een zware wedstrijd krijgen tegen die hoerige kut friezen.
Zou goed voor vertrouwen zijn als we is zouden winnen maar ik het er weinig vertrouwen in.
Koeman en Feijenoord zitten vast aan een contract tot 2009.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:51 schreef Messenga het volgende:
Ik ben benieuwd hoor, of Feyenoord zich kan revancheren tegen Heerenveen. Ik ben bang dat et een van de laatste wedstrijden van Koeman wordt..
Jorien heeft nog wel wat aandeeltjes hoor. Ga er maar niet vanuit dat Koeman et red tot 2009.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Koeman en Feijenoord zitten vast aan een contract tot 2009.
Die zit er wel tot 2008, kan bijna niet anders. Koeman gaat z'n contract niet afkopen in dit stadium (kost hem meer dan z'n jaarsalaris) en Feijenoord al helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jorien heeft nog wel wat aandeeltjes hoor. Ga er maar niet vanuit dat Koeman et red tot 2009.
Een trainer die zn contract afkoopt, dat is vrij uitzonderlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die zit er wel tot 2008, kan bijna niet anders. Koeman gaat z'n contract niet afkopen in dit stadium (kost hem meer dan z'n jaarsalaris) en Feijenoord al helemaal niet.
Tenzij er nog ergens clausules in het contract staan dat het contract verbroken mag worden als beide partijen echt graag uit elkaar willen in een bepaalde situatie.
Een trainer heeft zich ook aan z'n contract te houden lijkt me? Gebeurt trouwens wel eens dat een trainer die afkoopsom betaald hoor, maar die krijgt dat geld dan van z'n nieuwe werkgever.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een trainer die zn contract afkoopt, dat is vrij uitzonderlijk.
Oh zeker wel hoor, zelfs als ze bijna degraderen zullen we nog te horen krijgen : "het ligt niet aan Koeman, hem ontslaan lost niets op".quote:Ik denk dat er wel bepaalde voorwaarden aan zitten. Het lijkt me niet dat Koeman er nog zit als ze 12e worden ofzo.
Maargoed, dan moet de trainer wel van uitzonderlijke kwaliteit zijn wil de nieuwe werkgever het voor hem betalen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Een trainer heeft zich ook aan z'n contract te houden lijkt me? Gebeurt trouwens wel eens dat een trainer die afkoopsom betaald hoor, maar die krijgt dat geld dan van z'n nieuwe werkgever.Overigens is een trainer een contract van 4 jaar aanbieden ook redelijk uitzonderlijk.
Dan is Feyenoord verkeerd bezig.quote:[..]
Oh zeker wel hoor, zelfs als ze bijna degraderen zullen we nog te horen krijgen : "het ligt niet aan Koeman, hem ontslaan lost niets op".
Helaas heeft Feijenoord geen ambities meer, en Koeman kan alles maken zonder dat ie eruit vliegt.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:12 schreef Messenga het volgende:
Dan is Feyenoord verkeerd bezig.
Als die waarnemer dat al zegt, denk ik dat we van het ergste mogen uitgaanquote:Ze gingen tekeer als wilde beesten
„Ze gingen tekeer als wilde beesten. Alles wat ze in hun handen kregen, sloopten ze en gooiden ze het veld op.“ Dat heeft de UEFA-waarnemer bij het duel Nancy-Feyenoord, de Tsjech Jaroslav Dudl, gezegd in een interview met het Tsjechische persbureau CTK.
Dudl, die al vele jaren UEFA-waarnemer is, liet weten zo'n toestand nog nooit te hebben meegemaakt. „Toen ze het stalen hek van hun sector vernielden, dreigden ze dat ze de Franse fans zouden aanvallen.“ Volgens Dudl heeft de Franse politiecommandant een fout gemaakt toen hij besloot ongeveer 500 Feyenoord-aanhangers die zich zonder kaartjes voor het stadion bevonden, naar binnen te laten. „Hij ging er kennelijk vanuit dat de onrust anders in de straten door zou gaan en koos voor de in zijn ogen minst erge oplossing“, aldus Dudl.
De Tsjech weerspreekt de versie van Feyenoord dat de onlusten alleen werden veroorzaakt door hooligans en niet door de ‘officiële’ Feyenoord-fans. „Binnen gingen ook degenen tekeer waarvoor Feyenoord instond.“
Dudl zegt dat het gedonder eigenlijk al begon toen AS Nancy in de 22e minuut op een 1-0-voorsprong kwam. „De Nederlanders begonnen stoelen los te trekken, vernielden een plexiglaswand, en verjoegen de Fransen van de naastliggende tribune. Maar de politie kon de zaak nog in de hand houden en de wedstrijd kon doorgaan. Later, na de 70e minuut, ging dat niet meer.“
Op dat moment gebruikte de Franse politie traangas tegen de Feyenoord-aanhang. „Toen moest de wedstrijd wel onderbroken worden. De spelers zagen door de tranen niets meer. Het ergste was, paxadoxaal genoeg, de keeper van Feyenoord er aan toe. Die stond er het dichtst bij.“
Dudl zelf sloeg de gang van zaken gade vanaf de zijlijn, waar ook de Noorse scheidsrecter en diens drie assistenten zich bevonden. „Uiteindelijk besloten wij de wedstrijd uit te spelen. Dat kon pas na 34 minuten, omdat de lucht eerst zo zuiver moest worden zodat je weer kon ademen en de ogen niet meer traanden.“ Bij dat besluit werden ook de artsen van Nancy en Feyenoord betrokken.
Toen de scheidsrechter de wedstrijd tijdelijk had gestaakt, vertrokken de Franse supporters. Alleen de supporters in de Feyenoordvakken moesten in het Stade Marcel Picot blijven. Dudl: „Maar de Feyenoord-aanhang ging door. Die vernielde niet alleen stoelen, maar ook wc's en stalletjes bij het stadion. De eigenaren nemen de schade nog op.“
Dudl moet een officieel, uitvoerig rapport voor de UEFA maken. Op basis daarvan, en van tv-beelden, zal de tuchtcommissie van de UEFA tot een oordeel komen. „Het valt te verwachten dat de straf erg hoog wordt“, aldus Dudl.
Gepubliceerd op: 2 december 2006
Bron: BN De Stem
quote:Oud Feyenoorders komen in actie
ROTTERDAM - Een delegatie van oud-spelers van Feyenoord onderneemt actie, nadat de club afgelopen week bij een UEFA-Cup-wedstrijd in Nancy door relschoppers in diskrediet is gebracht. De voormalige spelers lezen zondag kort voor aanvang van het thuisduel met Heerenveen een open brief voor.
Het schrijven is gericht aan alle supporters en aan de autoriteiten. Ook de Supportersvereniging Feyenoord is een actie begonnen. De instantie roept op de eigen site alle toeschouwers van de wedstrijd tegen Heerenveen op de eerste tien minuten te gaan staan. Dit bij wijze van protest.
Feyenoord zegt blij te zijn met alle constructieve bijdragen. De club hoort in de loop van de komende week welke sancties de UEFA naar aanleiding van de ongeregeldheden in Frankrijk gaat opleggen.
Smolarek mag wel terug naar ons komen danquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Van Marwijk vertrekt einde van het seizoen bij Dortmund.
quote:Lucius en Hofs fit voor Heerenveen
Theo Lucius en Nicky Hofs zijn fit genoeg bevonden om te starten tegen SC Heerenveen. Het tweetal was een twijfelgeval wegens blessures. Feyenoord moet het wel zonder Dwight Tiendalli doen, die last heeft van een liesblessure.
Lucius leek af te haken voor de wedstrijd van zondag, maar ondanks zijn liesklachten heeft de medische staf hem fit verklaard. Hofs had ook last van lies- en knieklachten, toch kan de middenvelder spelen tegen de Friezen.
Laat maar komen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Smolarek mag wel terug naar ons komen dan
Jij bent echt vreemd.quote:Op zondag 3 december 2006 01:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
pff
who the fuck is hoerenveen ?
Die club die wel goede spitsen kan scoutenquote:Op zondag 3 december 2006 01:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
pff
who the fuck is hoerenveen ?
Dat zeker! Ik sta er keer op keer versteld van hoe ze dat telkens toch weer flikkenquote:Op zondag 3 december 2006 10:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die club die wel goede spitsen kan scouten
Ze hebben ook zoveel fout gescout hoorquote:Op zondag 3 december 2006 10:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die club die wel goede spitsen kan scouten
Ik denk dat die van Feyenoord groter isquote:Op zondag 3 december 2006 11:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze hebben ook zoveel fout gescout hoor. Dat eeuwige opgehemel van hun scoutingsapparaat
. Tuurlijk, ze hebben goede spelers gescout, maar lijst van miskopen is minstens net zo groot.
Wat een losers. Er ook nog trots op zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 11:20 schreef Doornenburg het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6234028200438736207&sourceid=docidfeed&hl=nl
Lang niet zo groot als ie van Feijenoord.quote:Op zondag 3 december 2006 11:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze hebben ook zoveel fout gescout hoor. Dat eeuwige opgehemel van hun scoutingsapparaat
. Tuurlijk, ze hebben goede spelers gescout, maar lijst van miskopen is minstens net zo groot.
Pff lekker optimistisch weer...quote:
Nog sneller dan ik al zeiquote:Maandag rentree van Ron Vlaar
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 3 december om 13:19
Heugelijk nieuws voor Feyenoord-trainer Erwin Koeman. De oefenmeester kan spoedig weer een beroep doen op Ron Vlaar. De verdediger maakt maandag zijn rentree in een officieel duel.
Vlaar zal meespelen met Jong-Feyenoord. De talentvolle verdediger, die vorig seizoen overkwam van AZ, was enkele maanden uit de roulatie met een voetbreuk.
Vlaar werkte de afgelopen maanden hard aan zijn revalidatie en is afgelopen week weer fit verklaard. Hij trainde inmiddels alweer mee met de selectie van Feyenoord.
Het is lachwekkend.quote:Op zondag 3 december 2006 11:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een losers. Er ook nog trots op zijn.![]()
en wie moet er dan uit Saidi of Bahia ?quote:
Kan het ook allebei?quote:Op zondag 3 december 2006 15:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
en wie moet er dan uit Saidi of Bahia ?
Gaan we dan met 10 man spelenquote:
En tegen Willem 2 zat je hem nog de hemel in te prijzenquote:Op zondag 3 december 2006 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Yes gewonnen,
Te Koop: Charisteas en Kolkka
Tja die van pierrequote:Op zondag 3 december 2006 17:53 schreef gitaarsnaar het volgende:
volgens de meeste sites was de goal van Pierre onterecht afgekeurd [de zoveelste alweer dit seizoen]...
Verder ben ik wel benieuwd naar het tweede doelpunt van Huysegems
Je ziet er niets op van de wedstrijd.quote:Op zondag 3 december 2006 18:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja die van pierre
http://www.youtube.com/watch?v=CtAHhHHi1dc![]()
Die van de penal goal van lucius
http://www.youtube.com/watch?v=vFPbHJI6yPM
Eens, wat een klootzak is datquote:Op zondag 3 december 2006 18:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die kut Charisteas, weggegooid geld. Hij heeft nog geen reet gedaan, alleen maar ophef en onbegrip veroorzaakt. In de winterstop z.s.m. proberen te lozen.
Mij niet.quote:Op zondag 3 december 2006 19:25 schreef Merkie het volgende:
Huysegems verrast me wel positief dit jaar. Vaak gevaarlijk en pikt z'n goaltjes mee.
Lijkt me vrij duidelijk dat hij in de basis moet.quote:Op zondag 3 december 2006 20:12 schreef Sender_ het volgende:
Die bal die die met rechts de kruising in schoot was echt mooi en zo hard.
Hij speelt zeker goed en verdient wel een basisplaats in tegenstelling tot die kloterige kut griek.
Idd, bij AZ was die ook al vaak weergaloos. Een van de weinige spelers die ik daar kon waarderen indertijd.quote:Op zondag 3 december 2006 19:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mij niet.
Zag je in z'n eerste AZ-jaar al.
Ik vond hem in het begin niet al te best maar hij is erg goed gaan voetballen bij Feijenoord. Had ik niet verwacht van hem.quote:Op zondag 3 december 2006 20:24 schreef TC03 het volgende:
Toen Huysegems gekocht werd, werd ie behoorlijk afgebrand. Die AZ Frikandel die hier rond loopt was zelfs nog blij dat ze van hem verlost waren.
Goede aankoop.
29 doelpunten tegen alweer, lekkere verdedigingquote:Op zondag 3 december 2006 20:55 schreef renz0r het volgende:
Leuke 2dehelft!
Alleen waarom nou weer 3 tegengoals
Was van te voren al te verwachten dat hij nooit zou slagen..quote:Op zondag 3 december 2006 20:59 schreef renz0r het volgende:
Harry, wat een drama
Ik heb het echt met hem te doen, echt zielig voor hem...Hij kan beter in de winterstop weg, dit is gewoon te erg
Huysegems in de spits en dan Vincken op links proberen ofzo. Hopen dat Castelen weer terug is. Alles beter dan Pierre of Harry.quote:
Bijvoorbeeld, optyfen met die kut jood.quote:Op zondag 3 december 2006 21:23 schreef TC03 het volgende:
Huysegems in de spits en dan Vincken op links proberen ofzo. Hopen dat Castelen weer terug is. Alles beter dan Pierre of Harry.
Drenthe heeft steeds onberekenbare aanvallende impulsen dat hij steeds wordt neergehaald, levert aardig wat gevaarlijke vrije trappen op.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Drenthe begint ook met de week lekkerder te voetballen, tenminste een back die mee naar voren kan én durft te gaan, zag je vandaag ook weer. Natuurlijk heeft ie nog wel zijn kinderziektes, maar ik ben blij met 'm!
Hagary?quote:Op zondag 3 december 2006 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Tja wat loopt er in de A1 voor spits
En dat iedereen dan weer fan van hem wasquote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef ruud_fr het volgende:
bij Studio Voetbal net de vraag of de GKL ipv Peter Houtman de brief had moeten lezen
Dat opperde Jan Mulder ook al bij Talpa...quote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef ruud_fr het volgende:
bij Studio Voetbal net de vraag of de GKL ipv Peter Houtman de brief had moeten lezen
ik moest ook lachenquote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef ruud_fr het volgende:
Als ik me niet vergis begonnen Gullit en Mulder daar ook al over bij de wedstrijden.quote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef ruud_fr het volgende:
En afgemaakt worden?quote:Op zondag 3 december 2006 23:06 schreef Keltie het volgende:
Hebben ze gelijk in, hij is de voorzitter.
Voorzitter moet dan het sleeptouw nemen.
win-win situatie lijkt me zo!quote:
Indd, Jack zei vorige week ook dat Charisteas al omarmd is door het legioenquote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef TC03 het volgende:
Ze dachten serieus dat Jorien op die manier weer 'vergeven' kon worden...
quote:Op zondag 3 december 2006 23:16 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Indd, Jack zei vorige week ook dat Charisteas al omarmd is door het legioen![]()
ojaquote:Op zondag 3 december 2006 23:16 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Indd, Jack zei vorige week ook dat Charisteas al omarmd is door het legioen![]()
1. Hij had nooit naar Feyenoord moeten komenquote:Op zondag 3 december 2006 23:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Harry lijkt me een symphatieke kerel, maar het wordt niets met hem.
quote:Op zondag 3 december 2006 23:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
1. Feyenoord had hem nooit moeten halen
2. Feyenoord had hem nooit moeten halen
Ik vond de opmerking dat ze eigenlijk natuurlijk niet partijdig mogen zijn, maar het de Guzman wel gunnen nog mooierquote:Op zondag 3 december 2006 23:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat opperde Jan Mulder ook al bij Talpa...
Kunnen ze jou niet als voorzitter aanstellen?quote:
Ik wil het Marketing management baantje wel op me nemen dan!quote:Op zondag 3 december 2006 23:48 schreef ruud_fr het volgende:
de Commissie Kerkum buigt zich erover om de Feijenoord Fok!kers aan te stellen als nieuwe voorzitter, RvC en bestuursleden
Dacht ik ook, aardige terugval gehad dit jaar. Vandaag kon hij eindelijk weer eens een bal normaal raken.quote:Op zondag 3 december 2006 23:42 schreef Steve_I. het volgende:
Greene gaat eindelijk weer wat beter spelen. Zoals hij vorig jaar speelde vond ik hem erg goed, ik had serieus het idee dat hij als hij zo door ontwikkelde oranje ging halen, wie weet komt dat nog dan...
quote:Op zondag 3 december 2006 23:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet als voorzitter aanstellen?
Heeft denk ik een aantal oorzaken.quote:Op zondag 3 december 2006 23:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dacht ik ook, aardige terugval gehad dit jaar. Vandaag kon hij eindelijk weer eens een bal normaal raken.
En de volgende paus wordt een negroide, vrouwelijke, lesbische paashaas met paarse stippels?quote:Op zondag 3 december 2006 23:48 schreef ruud_fr het volgende:
de Commissie Kerkum buigt zich erover om de Feijenoord Fok!kers aan te stellen als nieuwe voorzitter, RvC en bestuursleden
Hagary, maar hij is pas een eerste jaars A1 junior. Vorig jaar in de B1 was hij topscoorder en verkozen tot beste speler.quote:Op zondag 3 december 2006 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Tja wat loopt er in de A1 voor spits
Vind hem teveel signalen uitstralen waaruit blijkt dat hij met de gedachte speelt weg te gaan.quote:Op maandag 4 december 2006 09:40 schreef DenniZZ het volgende:
AD Koeman
Of Koeman weer assistent laten worden, maar dan van Bertjequote:Op maandag 4 december 2006 10:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind hem teveel signalen uitstralen waaruit blijkt dat hij met de gedachte speelt weg te gaan.
Na dit seizoen toch maar Bertje terughalen?
Of Mario?
Of..... Ruud?![]()
![]()
Dan hebben we drama2.quote:Op maandag 4 december 2006 10:10 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Of Koeman weer assistent laten worden, maar dan van Bertje![]()
Heeft nog te weinig ervaring, maar is misschien wel de enige die op korte termijn zin heeft om Koeman op te volgen... Alleen probeer hem maar eens af te kopen van NECquote:Op maandag 4 december 2006 10:25 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij zou Mario Been perfect bij jullie passen.
Ruilen tegen Griekquote:Op maandag 4 december 2006 10:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heeft nog te weinig ervaring, maar is misschien wel de enige die op korte termijn zin heeft om Koeman op te volgen... Alleen probeer hem maar eens af te kopen van NEC
Klopt. Maar Koeman doet het ook niet zo goed met Feyenoord.quote:Op maandag 4 december 2006 10:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Zo goed doet Been het nog niet met NEC.
denk ook niet dat een andere trainer er veel meer uit kan halen.... (jammer genoeg)quote:Op maandag 4 december 2006 10:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt. Maar Koeman doet het ook niet zo goed met Feyenoord.
Een toptrainer had het denk ik iets beter gedaan met deze selectie, maar belangerijker : die had destijds voor een betere selectie gezorgd. Een goede trainer had vorig jaar nooit spelers als Griek en Kolkka aangekocht.quote:Op maandag 4 december 2006 11:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
denk ook niet dat een andere trainer er veel meer uit kan halen.... (jammer genoeg)
quote:Op maandag 4 december 2006 11:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Beter zo dan dat ze bier naar je gooien’’, aldus Bosvelt. ,,Behalve als het heel lekker weer is natuurlijk.![]()
Met zo'n jongen in je selectie heb je behalve kwaliteit ook nog een goeie sfeer.quote:
Inderdaad, een echte Feyenoorder!quote:Op maandag 4 december 2006 10:25 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij zou Mario Been perfect bij jullie passen.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef renz0r het volgende:
Lekker boeiend van zn ajax verleden, hebben er meerdere gehad
quote:Leo
quote:Ruudje
quote:Vanavond: 18.30u Jong Feyenoord - Jong FC Den Bosch
Naar verwachting zal bij Jong Feyenoord Ron Vlaar zijn rentree maken na zijn maandenlange blessureleed.
Co komt niet, al is het maar omdat hij zelf vind dat'ie niet bij Feijenoord past.quote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef renz0r het volgende:
Co Adriaanse
Als Co in zn mood is dan zullen ze spelers zeker voetballen voor hun leven!
Zo iemand hebben we nodig en hij is vrij. Lekker boeiend van zn ajax verleden, hebben er meerdere gehad als Leo en Ruudje
Dat is wel boeiend!! Opkankeren met al die joden, we hebben er helaas al veels te veel.quote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef renz0r het volgende:
Co Adriaanse
Als Co in zn mood is dan zullen ze spelers zeker voetballen voor hun leven!
Zo iemand hebben we nodig en hij is vrij. Lekker boeiend van zn ajax verleden, hebben er meerdere gehad als Leo en Ruudje
Die gewoon allebei, Mario meer als assistent. Prima duo. En dan wat goeie aankopen en het gaat de goede kant weer op!quote:Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Van Hanegem of Mario Been, Feyenoorders in hart en nieren, dat past bij deze club.
Ik ben het eens met deze vent.quote:Feyenoord gaat niet naar de kloten vanwege rellende supporters. Dat was toen niet, vandaag niet en morgen ook niet. Vergis je niet, want ik ben ook niet ‘amused’ over wat er is gebeurd in o.a. Basel en Nancy, maar als lid van de ‘oude garde’ vind ik dat jij en ik medeverantwoordelijk zijn voor de reputatie die Feyenoord in de loop der jaren heeft opgebouwd. Jij en ik zijn inmiddels verandert want ook ik heb mijn fanatieke houding al jaren geleden aan de wilgen gehouden.
Maar ook de maatschappij is verandert en de ‘jonkies’ van toen ook. Wat echter wel gebleven is, is een hondstrouwe aanhang, die inderdaad soms ‘onze’ regels van toen overschrijdt.
Deze aanhang, zowel de oude als de nieuwe, wordt nog steeds systematisch door Feyenoord genegeerd. Nog nooit is er waardering, erkenning of sympathie door het bestuur uitgesproken. Nog nooit is er naar de aanhang geluisterd. Nog nooit heeft men rekening gehouden met het grootste legioen van Nederland.
Al jaren is er sprake van een wanbeleid en bestuurlijk falen, maar zodra supporters zich hebben misdragen hoor je iedereen roepen hoe schandelijk het wel niet is en dat Feyenoord hierdoor naar de kloten gaat.
Nee, Boterman, hierdoor gaat Feyenoord niet naar de kloten.
Wanneer heeft Feyenoord ooit iets positiefs gedaan voor zijn aanhang ?
Invallen bij DHZ, iedereen opgepakt.
Bij 020 onrechtmatig en met buitengewoon veel geweld behandeld door de ME.
Meer dan 800 man opgepakt op een brug?
10-tallen belachelijke stadionverboden opgelegd.
Geen enkele waardering tijdens seizoen 2002
5 spelers aankopen met een jeaden-achtergrond
Spandoeken die worden geweigerd.
Kritische uitlatingen worden aangepakt
Etc.etc.etc Om gek van te worden.
Nog nooit heeft het Feyenoordbestuur zich daadwerkelijk ingezet voor, wat ze zelf zeggen, die 95% die wel goede bedoelingen heeft.
Wel spelers kopen waarvan iedereen zich afvraagt wat je ermee moet doen.
Wat verlang ik terug naar de tijd van Heus, Fraser, de Wolf, van Hanegem, Larsson en noem maar op. Wat loopt er nu? Exneuzen en spelers die nergens anders terecht kunnen.
Geen Feyenoordhart, geen binding en geen passie. (Op een enkeling na)
Feyenoord gaat kapot aan een neerwaartse spiraal die al jaren geleden is ingezet.
Daar gaat Feyenoord aan kapot en niet aan een stelletje herrieschoppers.
VdH, Troost, Koeman, Jansen en Jacobs en veel spelers moeten eruit.
Een goed en degelijk bestuur met een keiharde zakenlijke mentaliteit, die, wat mij betreft, geen Feyenoordhart hoeven te hebben, maar wel spelers aankopen die bij Feyenoord passen en dan het liefst met een Feyenoordhart.
Als dat niet gebeurd, dan gaat Feyenoord echt naar de kloten.
Van Peter Bosz en Wim Jansen heb ik ook geen hoge pet op. Maar in Mario Been zie ik wel een goede trainer. Afgelopen seizoenen is hij al succesvol geweest met Excelsior en met Jong Feyenoord. Tuurlijk is dat niet te vergelijken, maar Erwin Koeman had zelf ook niet echt veel gepresteerd toen hij onze trainer werd.quote:Op maandag 4 december 2006 15:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Ook mee eens ja.
Bij Feijenoord hebben de supporters iets te snel het idee dat alles wat een Feijenoord-hart heeft meteen goed voor de club is.
"Mario Been, een echte Feijenoorder, die moet komen dus".Dan maar liever een goede trainer die geen echte Feijenoorder is, maar wel eens voor de prijzen gaat. Laat Been eerst maar eens NEC naar de subtop leiden en de UEFA Cup ingaan, dan mag ie misschien komen.
Peter Bosz en Wim Jansen : echte Feijenoorders, maar ze bereiken niets met de club.
dat heb ik in de afgelopen dagen vaker gehoord.quote:Op maandag 4 december 2006 15:12 schreef LuukBes het volgende:
Weet je wat ik raar vind, dat er geen heksenjacht plaatsvindt op die raddraaiers door de harde kern echte supporters.
Klopt, maar ik wil hem eerst nog 1 a 2 jaar bij NEC echt zien presteren. De opvolger van Koeman moet een trainer zijn die van een subtopper een topper kan maken, en daarom wil hem eerst van een middenmoter een subtopper zien makenquote:Op maandag 4 december 2006 15:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Van Peter Bosz en Wim Jansen heb ik ook geen hoge pet op. Maar in Mario Been zie ik wel een goede trainer. Afgelopen seizoenen is hij al succesvol geweest met Excelsior en met Jong Feyenoord. Tuurlijk is dat niet te vergelijken, maar Erwin Koeman had zelf ook niet echt veel gepresteerd toen hij onze trainer werd.
Lijkt me een kwalitatief sterk duo.quote:Op maandag 4 december 2006 14:52 schreef zevenkamp het volgende:
Die gewoon allebei, Mario meer als assistent. Prima duo.
Dit is overigens nog niet het geheel.quote:Bevindingen Commissie Kerkum
De Commissie Kerkum heeft haar bevindingen openbaar gemaakt, zoals de toekomst er van Feyenoord uit zou moeten zien de komende jaren.
De aandelen van Feyenoord zullen in twee stichtingen ondergebracht worden:
- Stichting Continuïteit Feyenoord
- Stichting administratiekantoor Feyenoord
De leiding zal in handen komen van drie directieleden en de heer Blankert zal een Raad van Commissarissen samenstellen van vijf personen. Expliciet is niet gezegd dat de huidige drie leden Van den Herik, Scholten en Troost moeten verdwijnen. Maar een toekomst hebben ze niet.
Volgens de Commissie moet er binnen tien jaar een nieuw stadion gebouwd worden. Volgende week bij de aandeelhoudersvergadering van Stadion Feijenoord zal Chris Woerts een presentatie geven.
Zal wel te maken hebben met continuiteit van de club, dergelijke investeringen kun je niet een jaartje van tevoren verzinnen namelijkquote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef zevenkamp het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom de commissie ineens komt vertellen dat er binnen 10 jaar een nieuw stadion moet komen. Daarvoor waren ze toch niet aangesteld??
Je kan nieuw stadion ook vervangen door Beter bestuurquote:Op maandag 4 december 2006 16:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Nieuw stadion > meer inkomsten > meer investeringen > betere spelers?
- Een groot staanvak achter het goal.quote:Op maandag 4 december 2006 16:32 schreef Malibu-06 het volgende:
Liefst hetzelfde model als de Kuip, maar dan verbeterd.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:32 schreef Malibu-06 het volgende:
Liefst hetzelfde model als de Kuip
wat is er mis meequote:maar dan verbeterd
quote:Van: Ruud
Verzonden: donderdag 17 november 2005 8:45
Aan: Topsport
Onderwerp: De Kuip[Scanned]
Geachte heer, mevrouw,
Aanleiding van deze mail zijn plannen (of ze concreet zijn weet ik niet) om
een nieuw stadion te bouwen en die te gebruiken i.p.v. De Kuip.
Dat zal er hoe dan ook een keer van komen, dat is helaas niet anders.
Mijn vraag is: wat is de gemeente Rotterdam van plan met De Kuip als er ooit
een nieuw stadion komt?
Ik, en vele supporters met mij, zijn bang dat De Kuip wordt afgebroken.
Graag wil ik hierover duidelijkheid (als er überhaupt al plannen zijn).
Als ik niet aan het goede adres ben, wilt u dan zo vriendelijk zijn een
juist e-mail adres aan mij door te geven?
Met vriendelijke groet,
Ruud
--------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer Ruud,
Ik zal proberen kort op uw vragen in te gaan.
De Kuip dateert van 1937 en was toen één van de modernste 'voetbal'stadions ter wereld.
De exploitatie van De Kuip staat organisatorisch en financieel los van de Betaald Voetbal Organisatie Feyenoord.
Om het stadion te kunnen exploiteren en te onderhouden, zonder een onmogelijk hoge huur van de club te vragen (logisch dat de club liever geld in goede spelers steekt, dan in de huur), moet de Stadion N.V. ook andere commerciële activiteiten ontplooien (KNVB-interlands, Amstel Cup - tegenwoordig Gatorade Cup, popconcerten, congressen, feesten en partijen). Om voor die activiteiten in de nationale en internationale concurrentiestrijd mee te gaan, is in 1994 het stadion zoveel mogelijk aangepast aan de hedendaagse eisen (grotere overkapping, business-seats en -units, het Maasgebouw met vergader- en ontvangstzalen enz.).
Aan de Kuip zelf is feitelijk weinig veranderd en alle voertballiefhebbers vinden nog steeds dat De Kuip de beste voetbalsfeer heeft van alle stadions in Nederland.
Toch staat de wereld buiten Rotterdam niet stil (komst van de Amsterdam Arena en het Gelredôme, modernisering/uitbreiding van het Philips stadion) en komt De Kuip steeds minder vaak in aanmerking voor interlands (de wedstrijden worden over meer stadions verdeeld) en met name voor popconcerten (een weekje Marco Borsato levert De Kuip bijna net zoveel op als 20 thuiswedstrijden van Feyenoord!); dus ook de inkomsten lopen terug. Naast steeds hogere moderne eisen van comfort en functionaliteit, nemen zoals altijd met oude gebouwen, oude auto's enz. het geval is, de onderhoudskosten alleen maar toe.
Vandaar dat er serieus moet worden nagedacht over ooit (!) een nieuwe Kuip; of dat nu over 5, 10 of 15 jaar het geval is, er zal een keer iets moeten gebeuren. Bouw op precies dezelfde plaats lukt natuurlijk niet (we kunnen moeilijk Feyenoord elders laten spelen of twee jaar uit de competitie halen). Dat betekent dus op een andere plaats, met als voorkeur zo dicht mogelijk bij de huidige historische plek. Als er dan een nieuw stadion komt - met hopelijk dezelfde voetbalsfeer (en geen 2e Arena) - dan is natuurlijk de vraag wat te doen met de oude Kuip. Zonder hoofdhuurder, zonder andere evenementen enz. zijn er geen inkomsten, maar zal er toch onderhoud enz. moeten plaatsvinden, en om De Kuip langzaam te laten wegroesten...daar wordt ook niemand vrolijk van. Gekeken zou kunnen worden naar een herbestemming zoals bij het Olympisch Stadion in A'dam, maar ook daar zit men met hoge financiële lasten die niet terugverdiend kunnen worden. Ook handhaving van een deel van het stadion als 'monument' is wellicht een optie. Op dit moment ligt de planontwikkeling voor een nieuw stadion even stil, maar zal ongetwijfeld in de nabije toekomst weer aan de orde komen. Ook de positie van de huidige Kuip komt daarbij altijd weer aan de orde. Creatieve ideeën blijven altijd welkom.
Ik kan u dus geen definitief antwoord geven, maar ik hoop u toch iets meer achtergrond-informatie te hebben verstrekt.
Met vriendelijke groeten,
Hans
Rotterdam Topsport
ik stel een ruil voor:quote:Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zal wel een behoorlijk prijskaartje aan hangen.
Je zou zo de halve selectie in kunnen ruilen, het is niet dat alleen die Griek waardeloos is.quote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik stel een ruil voor:
GKL, RvC, Griek en nepsupporters < > Alves
Niet zoveel, al vind ik het nog steeds niet fijn als de olympia-tribune gigantisch op en neer gaatquote:
Tegenwoordig is niets meer heilig, zelfs het Wembey-stadion nietquote:hoop alleen dat De Kuip niet afgebroken wordt, heb daar ooit eens een mail over gestuurd:
quote:Op maandag 4 december 2006 16:47 schreef Malibu-06 het volgende:
En een scherm waarop je doelpunten/buitenspelmomenten etc. beter kunt zien zou ook niet slecht zijn. Doet niets af aan de sfeer, dus waarom niet?
Die vragen tenminste de hoofdprijs. Zijn gewoon slim bezig.quote:Op maandag 4 december 2006 16:57 schreef Keltie het volgende:
Heerenveen wil hoofdprijs voor Alves
04 december 2006
De scoringsdrift van SC Heerenveen-aanvaller Afonso Alves is niet onopgemerkt gebleven bij buitenlandse clubs. Paulo Cesar, de zaakwaarnemer van de Braziliaan, is voor een transfer in de winterstop benaderd door Spaanse, Italiaanse en Franse ploegen.
Ad powered by www.webads.nl
De Friezen willen echter een forse vergoeding voor Alves, die in vijftien competitieduels goed was voor evenveel treffers. Waar Cesar denkt aan een beginbod van 10 miljoen euro, gaat Heerenveen-voorzitter Koos Formsma een flinke stap verder. "Om alle clubs af te schrikken: 20 miljoen lijkt me nog te weinig. Als je huis drie ton waard is en het is te verkopen voor drie miljoen dan denk je daar wel over na", aldus Formsma in de Leeuwarder Courant.
Heerenveen kocht Alves afgelopen zomer voor ruim vier miljoen euro van Malmö FF. De Zweedse club krijgt 15 procent van de transfersom bij een eventuele transfer. Volgens Formsma heeft echter nog geen enkele club naar Alves geinformeerd. Het contract van de Braziliaan bij Heerenveen loopt nog tot juli 2011
Die friezen hebben het in de bol
v/d Herik stapt waarschijnlijk op, in Amsterdam hebben ze nog wel een voorzitter overquote:Op maandag 4 december 2006 14:51 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dat is wel boeiend!! Opkankeren met al die joden, we hebben er helaas al veels te veel.
De Kuip is, meen ik, een monument?quote:Op maandag 4 december 2006 16:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
wat is er mis meeedit: wat zevenkamp zegt ben ik het wel mee eens
hoop alleen dat De Kuip niet afgebroken wordt, heb daar ooit eens een mail over gestuurd:
[..]
10 - 20 miljoen? Iedere schele mongool ziet dat'ie dat niet waard is.quote:Op maandag 4 december 2006 16:58 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die vragen tenminste de hoofdprijs. Zijn gewoon slim bezig.
Moet jij niet zo blij mee zijn, straks komt er nog een goede voorzitter met geld en wordt Feijenoord nog goedquote:
Las het net ook , toch nog een sinterklaaskado voor de feyenoordersquote:Van den Herik ga waarschijnlijk weg:
Gullit liep alleen niet de hele tijd te zeiken dat'ie niet op ging stappenquote:Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Koeman was niet bij de training aanwezig dus... Was dat bij Gullit niet ook het geval vlak voordat ie opstapte?
dit staat in het antwoord:quote:Op maandag 4 december 2006 17:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
De Kuip is, meen ik, een monument?
Bepalend voor het aangezicht van Rotterdam, zal dus niet 1-2-3 afgebroken worden.
quote:Ook handhaving van een deel van het stadion als 'monument' is wellicht een optie.
aan de ene kant vind ik het wel mooi, een groot stadion (komt ook eerder in aanmerking voor finales)quote:Nieuw stadion meer inkomsten? Vraag mij af of je het vol krijgt.
Hoeveel kunnen er in deze? 50? Hoeveel zitten er nu? 30-40? Dus sjah.
dat een boot ons toch nog eens iets goeds zou brengenquote:Op maandag 4 december 2006 17:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Las het net ook , toch nog een sinterklaaskado voor de feyenoorders![]()
Groter stadion willen ze omdat dat aantrekkelijker is voor sponsoren. Meer ruimten voor Business-units etcquote:Op maandag 4 december 2006 17:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dit staat in het antwoord:
[..]
[..]
aan de ene kant vind ik het wel mooi, een groot stadion (komt ook eerder in aanmerking voor finales)
aan de andere kant heb ik liever een stadion met een capaciteit van 30.000 (goede sfeer), kunnen de gloryhunters thuisblijven (zullen ze volgend jaar toch wel doen)
ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 4 december 2006 17:08 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Groter stadion willen ze omdat dat aantrekkelijker is voor sponsoren. Meer ruimten voor Business-units etc
Niet zozeer vanwege de supporters.
Hoop het, 3 ringenquote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef koningdavid het volgende:
Wilde ze niet een stadion met 60.000/70.000 plaatsen?
Was het niet zo dat er 1/2 stadions met capaciteit 60.000+ oid moeten zijn voor het organiseren van een WK?quote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef koningdavid het volgende:
Wilde ze niet een stadion met 60.000/70.000 plaatsen?
quote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Was het niet zo dat er 1/2 stadions met capaciteit 60.000+ oid moeten zijn voor het organiseren van een WK?
En wilden ze niet het WK 2018 halen...? Als ze dat willen binnenhalen lijkt Feyenoord mij de eerste kandidaat voor zo'n stadion.
vind het overigens nog maar niets.Kuip
en dan zit je straks met een leeg stadion, of als het tzt beter gaat met Feyenoord, met gloryhunters ...
quote:Wij vernamen eerder al dat Chris Woerts bij de komende aandeelhoudersvergadering van Stadion Feijenoord een presentatie zal geven over een nieuw te bouwen stadion op de locatie van het Clara Ziekenhuis. Dit zou een kopie van de huidige Kuip moeten worden met een capaciteit van 65.000.
quote:'Van den Herik vertrekt 11 december'
Foto: Orangepictures04 december 2006, 17:16
Door: Andy Vinkenborg
Uit de vergadering van de Commissie Kerkum is voortgekomen dat Jorien van den Herik zo spoedig mogelijk moet opstappen. Van den Herik zelf heeft ook ingestemd met het verzoek. De Commissie Kerkum is een onderzoekscommissie van Feyenoord.
De commissie onderzocht de laatste weken onder leiding van voormalig voorzitter Gerard Kerkum de organisatiestructuur van de Rotterdamse club. De commissie stelt een compleet nieuwe structuur voor bij Feyenoord, waarin de huidige Raad van Commissarissen wordt vervangen. Van den Herik heeft zich solidair verklaard met de overige commissarissen en zal dus aftreden. Kerkum verwacht dat hij 11 december, tijdens de algemene aandeelhoudersvergadering van de club, zijn positie zal neerleggen.
Op de vergadering werd tevens duidelijk dat het totaal gaat veranderen in Rotterdam. Feyenoord moet binnen tien jaar in een nieuw stadion spelen, twee keer in de vier jaar Champions League-voetbal spelen en in de Nederlandse top voetballen. Daarin heeft een nieuw stadion de hoogste prioriteit. Alleen zo zou de Rotterdamse club de boel financieel op orde kunnen krijgen.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman liet maandag de training schieten om aanwezig te kunnen zijn bij de vergadering, weet het ANP.
voetbalprimeur.nl
verkopenquote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk doen met je account?
Hangt er vanaf wie ervoor terugkomt.quote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd met het vertrek van v.d. Herik. Opluchting?
nee, hij is nog niet weg en ik mis hem alquote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef RayMania het volgende:
Das dat kindervak toch? Onder de bezoekers? Die juichten voor SC Heerenveen? (dacht ik te zien vanaf T)quote:Op maandag 4 december 2006 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
hèhè.
Vak Y btw
Ze kijken je echt raar aan als je dood loop te juichen bij de 4-3
Geen opluchting. Daarvoor ben ik te wantrouwig, teveel zaken zijn nu nog onduidelijk of hebben een luchtje.quote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef RayMania het volgende:
Ja.quote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef RayMania het volgende:
Maar serieus, wie willen jullie als nieuwe GKL?quote:
Hele goede vraag... Misschien wil die kerel van Davilex alsnog?quote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar serieus, wie willen jullie als nieuwe GKL?
jaquote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das dat kindervak toch? Onder de bezoekers? Die juichten voor SC Heerenveen? (dacht ik te zien vanaf T)
Heeft die centen dan?quote:Op maandag 4 december 2006 20:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Theo van Duivenbode iets?
hihiquote:Op maandag 4 december 2006 20:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Theo van Duivenbode iets?
Alsof dat boeit voor 1 jaartje. Een man met centen komt er toch niet, ook die aarsbanaan van Davilex niet.quote:
Wat we ook doen, over tien jaar staat er toch een nieuw stadion.quote:
doe's liefquote:Op maandag 4 december 2006 16:54 schreef avw1982 het volgende:
Van den Herik ga waarschijnlijk weg:
http://www.nu.nl/news/906(...)_in_met_vertrek.html
Dat is al iets. Zondag wel erg genoten van de wedstrijd in de Kuip. Tweede helft was leuk voor een niet Feyenoord of Heerenveen fan.
Heb je liever dat het instort?quote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat we ook doen, over tien jaar staat er toch een nieuw stadion.Echt te kut voor woorden
snap er niks van. Feyenoord trekt nu gemiddeld zo'n 40.000 toeschouwers [wel ruime schatting]. De Kuip voldoet hier aan en over tien jaar nog steeds. Als ik het verhaal zo lees moet de nieuwe Kuip 60.000 toeschouwers gaan herbergen, een minimaal verschil [máár 10.000 toeschouwers extra] vergeleken met de oude kuip.quote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat we ook doen, over tien jaar staat er toch een nieuw stadion.Echt te kut voor woorden
inderdaad...quote:Op maandag 4 december 2006 21:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heb je liever dat het instort?
Ik vind het ook extreem zonde hoor, maar je moet wel realistisch blijven...
quote:
kan me voorstellen dat je dat vergeleken met je eigen stadion mooi vind jaquote:
zou mooi zijn, dichtbij De Kuipquote:Volgens de Commissie moet er binnen tien jaar een nieuw stadion gebouwd worden.
Wij vernamen eerder al dat Chris Woerts bij de komende aandeelhoudersvergadering van Stadion Feijenoord een presentatie zal geven over een nieuw te bouwen stadion op de locatie van het Clara Ziekenhuis. Dit zou een kopie van de huidige Kuip moeten worden met een capaciteit van 65.000.
quote:Op maandag 4 december 2006 21:26 schreef Staanplaats het volgende:
DE ENIGE REDEN VOOR DAT NIEUWE STADION IS DAT BRITNEY SPEARS EN WEET IK VEEL WIE ALLEMAAL DROOG KUNNEN OPTREDEN!!![]()
![]()
Dat geouwehoer dat de bende uit elkaar tyft, pleurt toch op zeg. Dat sommige dat geloven.
Heb je weleens de kuip goed bekekenquote:Op maandag 4 december 2006 21:26 schreef Staanplaats het volgende:
DE ENIGE REDEN VOOR DAT NIEUWE STADION IS DAT BRITNEY SPEARS EN WEET IK VEEL WIE ALLEMAAL DROOG KUNNEN OPTREDEN!!![]()
![]()
Dat geouwehoer dat de bende uit elkaar tyft, pleurt toch op zeg. Dat sommige dat geloven.
dus de wedstrijd gaat doorquote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je weleens de kuip goed bekeken![]()
Feyenoord - Wisla Krakow krijgt wel scheidsrechter
Feyenoord - Wisla Krakow heeft een Italiaanse scheidsrechter toegewezen gekregen. De arbiter, Paolo Dondarini, floot slechts één keer eerder een UEFA Cup wedstrijd. Aanstaande donderdag, een week voor de wedstrijd, doet de UEFA uitspraak over de rellen in Nancy.
![]()
![]()
Aangezien al die idioten nu allemaal naar a'dam zijn verhuist, krijgt Stadion Feyenoord minder inkomsten. Stadion Feyenoord en Feyenoord komen onder 1 stichting, dus dan krijgt ook Feyenoord minder geld. Tadaaa.quote:Op maandag 4 december 2006 21:26 schreef Staanplaats het volgende:
![]()
Ach nu betalen we 3 miljoen euro huur, of meer. Dus wat is het verschil?quote:Op maandag 4 december 2006 21:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Aangezien al die idioten nu allemaal naar a'dam zijn verhuist, krijgt Stadion Feyenoord minder inkomsten. Stadion Feyenoord en Feyenoord komen onder 1 stichting, dus dan krijgt ook Feyenoord minder geld. Tadaaa.
Maar ja, commercie is zeker bullshit. Maar dan wel lopen te klagen dat Feyenoord geen geld heeft. Het is of het een, of het ander...
Je hebt architectuur gestudeerd en de Kuip onderzocht?quote:Op maandag 4 december 2006 21:33 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff speling so what? De erasmusbrug wiebelt ook bij windkracht 5..
Wat buigt dat breekt niet, toch? De Kuip kan fysiek nog makkelijk mee. Gewoon een kwestie van onderhoud. Commercie is de enige reden tot vervanging.
![]()
Als het gevaarlijk zou zijn had de tweede ring allang op last van de brandweer gesloten geweest. Nee, de kuip trekt het zoals hij nu is zeker tot 2018 en na een relatief goedkope renovatie MINIMAAL tot 2032, met een uitloop tot 2050 (die 2032 is een 'slag om de arm' va nhet bedrijf wat dit uitgetekend heeft).quote:Op maandag 4 december 2006 21:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je hebt architectuur gestudeerd en de Kuip onderzocht?
Dat een nieuw stadion aantrekkingskracht heeft ten opzichte van sponsors en artiesten. Dus dat er wel degelijk meer geld binnenkomt.quote:Op maandag 4 december 2006 21:34 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ach nu betalen we 3 miljoen euro huur, of meer. Dus wat is het verschil?
Als je vrouwtje goed voor je is, vertrek je er toch ook niet? Wat een vergelijkingen joh..quote:Op maandag 4 december 2006 21:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat een nieuw stadion aantrekkingskracht heeft ten opzichte van sponsors en artiesten. Dus dat er wel degelijk meer geld binnenkomt.
Echt, niet alles wat nieuw is hoeft per defenitie kut te zijn hoor. Een nieuwe baby van jezelf zeg je toch ook niet tegen: "He bah, kutlelijk jong, alles om de commercie!"
Men loopt alweer te kankeren voordat er ook maar 1 woord over is gezegd. Je weet nog niet hoeveel capaciteit het biedt, wat het bevat, je weet zelfs nog geen eens hoe het eruit ziet! Wat zeuren jullie in godsnaam al zeg"Wat de boer niet kent dat vreet hij niet" gaat hier heel goed op.
En wat heeft Groningen? Net een nieuw stadion. Je kon geen beter voorbeeld gevenquote:Op maandag 4 december 2006 21:38 schreef BiMeWet het volgende:
Jij vergeet dat de Kuip = Feyenoord en Feyenoord = De kuip. Ik hou van dat stadion. Ik heb er al zoveel in zien gebeuren. Het is gewoon prachtig, sfeervol, groot, mooi, indrukwekkend. Iets wat geen andere club in dit land heeft, Groningen komt nog het dichtste bij (alleen is dat een klein pokkestadion, maar wel mooi opzich). Maar echt, niets zo mooi als de kuip.
Ik wil geen ander kutstadion..
Metaalmoeheid ontstaat bij enorme flexis (zoals vliegtuigvleugels die op en neer 'klepperen'). De kuip is een vaststaand gebouw waar niet veel kracht op uitgeoefend wordt (wat windkracht en springende supporters, big deal voor zo'n kolos). Metaalmoeheid is dus bullcrap. Het grootste probleem is gewoon roest op sommige plekken, maar dat is heel makkelijk te verhelpen met bijv. een aluminiumoxide laagje zodat alleen de toplaag moleculen wegroest en de rest vast als een huis blijft staan.quote:Op maandag 4 december 2006 21:38 schreef Staanplaats het volgende:
Inderdaad wanneer gevaar zou bestaan binnen 10 jaar zou er nu allang actie moeten worden ondernomen, want dan zou de situatie nu ook al niet meer veilig zijn.
ZIjn inderdaad in het verleden weleens onderzoeken naar geweest, om het 'metaalmoeiheid' verhaal te ontkrechten.
Ja, die vergelijking ging wel beetje ver, maar het was het eerste wat in me op kwamquote:Op maandag 4 december 2006 21:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Als je vrouwtje goed voor je is, vertrek je er toch ook niet? Wat een vergelijkingen joh..
Feijenoord en de Kuip zijn gewoon met elkaar verbonden.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat Groningen nog steeds mijlenver achterligt op onze Kuip, en daarnaast relatief 'makkelijk' mooi te ontwerpen is sinds het niet zo'n kolos is als ons gebouwtje.quote:Op maandag 4 december 2006 21:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En wat heeft Groningen? Net een nieuw stadion. Je kon geen beter voorbeeld geven
Bedankt he
Dat valt niet te voorspellen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee, over 10 jaar DAN begint de kans te ontstaan dat het onveilig wordt, en zal er actie ondernomen worden.
Je emoties spreken nu en niet je hersenen.quote:Op maandag 4 december 2006 21:43 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat Groningen nog steeds mijlenver achterligt op onze Kuip, en daarnaast relatief 'makkelijk' mooi te ontwerpen is sinds het niet zo'n kolos is als ons gebouwtje.
Daarnaast is groningen zelf óók een volksclub, net als wij. Daarom ook die vergelijking.
De kans dat je een mooier stadion dan de kuip uittekent wat betaalbaar blijft, waar de sfeer zo goed is als de kuip en waar de grasmat zo mooi is, is ... kleiner dan de kans dat een man in de komende tien jaar via zn aars een kind geboren laat worden.
Dus jij denkt het beter te weten dan die experts die hiervoor jaren gestudeerd hebben en jaren onderzocht hebben?quote:
En die het in opdracht hebben gedaan van de mensen de er een commercieel belang bij hebben dat er een multifunctioneel stadion komt?quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dus jij denkt het beter te weten dan die experts die hiervoor jaren gestudeerd hebben en jaren onderzocht hebben?
wel een keer natuurlijk, maar laten we dat maar zo lang mogelijk uitstellenquote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef Staanplaats het volgende:
Technisch gezien hoef de Kuip niet weg.
Mijn vriendin is 1 van de onderzoekers die aan heeft getoond dat de Kuip nog vele jaren meekan.quote:Op maandag 4 december 2006 21:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dus jij denkt het beter te weten dan die experts die hiervoor jaren gestudeerd hebben en jaren onderzocht hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |