wie ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef Raphaelo29 het volgende:
speelschema: Ajax als enige zonder hoofdletter![]()
voor zondag.. die suffe dozen uit frieslandquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:09 schreef Canisfire het volgende:
Zinds wanneer ligt Rotterdam in de provincie?
gohquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor zondag.. die suffe dozen uit friesland![]()
![]()
We zijn genaaid door de scheidsquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef golfer het volgende:
Heerenveen, net zo'n klein provincieclubje als Nancy en daar werd ook al zo'n goed resultaat geboekt.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
We zijn genaaid door de scheids
En wat zit jij te lachen ? 0-2 in eigen huis tegen een Spaanse middenmotor is nou ook niet bepaald reden voor een feestje.quote:
over het district clubje Espanyol maar te zwijgenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef golfer het volgende:
Heerenveen, net zo'n klein provincieclubje als Nancy en daar werd ook al zo'n goed resultaat geboekt.![]()
Ja maar het gaat om die opmerking dat jullie door de scheids hebben verlorenquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
En wat zit jij te lachen ? 0-2 in eigen huis tegen een Spaanse middenmotor is nou ook niet bepaald reden voor een feestje.
Voor iemand die beweert geen F'noord-fan te zijn zit je wel verdacht veel vaak te posten in die topics.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:20 schreef Doornenburg het volgende:
over het district clubje Espanyol maar te zwijgen![]()
RELLENquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand die beweert geen F'noord-fan te zijn zit je wel verdacht veel vaak te posten in die topics.
Je mag echt wel eens uit de kast komen hoor.![]()
Kom op zeg... Het is echt te simpel voor woorden hoe vaak ik voorzetten van Ajacieden in kan koppen op FOK!quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand die beweert geen F'noord-fan te zijn zit je wel verdacht veel vaak te posten in die topics.
Je mag echt wel eens uit de kast komen hoor.![]()
Dus je komt nu uit de kast en ik hoef je eerdere post waarin je beweert noch voor F'noord of voor Ajax te zijn niet even op te zoeken en te quoten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:25 schreef Doornenburg het volgende:
Kom op zeg... Het is echt te simpel voor woorden hoe vaak ik voorzetten van Ajacieden in kan koppen op FOK!
tja, tis heel makkelijk. Doet lucius mee dan winnen wij, doet tie niet mee, nancy copy paste. Diep triest, maar zo is het wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze hebben in de hele geschiedenis pas 1x gewonnen in De Kuip, dat ze het zo mogen houden.
Bijna net zo lachwekkend als al die smoesjes die ten cate al verzonnen heeft waardoor de joden al verloren hebben. Maar natuurlijk nog lang niet zo lachwekkend als zijn poging om sneijder vrij te pleiten door witte/blinde tyfushond als "onschuldige straattaal' te bestempelen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om die opmerking dat jullie door de scheids hebben verloren![]()
Dan vertrekt ie gewoon in 2008 denk ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Het rapport van ' De Commissie Kerkum ' is uitgelekt en daaruit blijkt dat Feyenoord naar een andere organisatiestructuur moet, althans dat meldt radio 1. Daarnaast blijkt dat de positie van Jorien van den Herik onhoudbaar is geworden. As. maandag is er een persconferentie van de commissie en de verwachting is dat het nog een kwestie van dagen/weken is en dan is Jorien vertrokken.
Het advies van de commissie is bindend! oftewel: Jorien zal vertrekken, alleen wanneer is nog een beetje onduidelijk. Verder schijnt Jorien ook niet persoonlijk te zijn ingelicht over de rellen, dat zegt toch ook wel wat.. Achter de schermen lijkt er al afscheid te zijn genomen van de kale “leider”.
Jullie worden nog kampioen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:24 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Precies met dit team rollen we iedereen op.
Wij geven gewoon toe dat we die wedstrijd echt slecht waren zonder de scheids de schuld te gevenquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:20 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
over het district clubje Espanyol maar te zwijgen![]()
Slappe gast die Jabobs. Bij die opmerking " dat het altijd bij F'noord is die problemen" had makkelijk gewezen kunnen worden naar de acties van supporters van FCDH en Ajax die niet deugdenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:47 schreef Erasmusch het volgende:
Jacobs kon gister weer mooi alle kritiek op Jorien verdraaien naar Nancy.
Je hebt helemaal gelijk - want "blinde tyfushond" is een heel heel erg scheldwoordquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:44 schreef DenniZZ het volgende:
Maar natuurlijk nog lang niet zo lachwekkend als zijn poging om sneijder vrij te pleiten door witte/blinde tyfushond als "onschuldige straattaal' te bestempelen.![]()
Niet echt zeker voor de camera neequote:Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Slappe gast die Jabobs. Bij die opmerking " dat het altijd bij F'noord is die problemen" had makkelijk gewezen kunnen worden naar de acties van supporters van FCDH en Ajax die niet deugden
Neefje of nichtje van 'm toch? Al 2 (of meer) maanden geleden ofzo, maar toch.. Google d'r maar even voor.. staat vast wel ergens..quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Is van den Heriks familie bedreigd?
en door die natte lesbi van een barendquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:34 schreef Staanplaats het volgende:
Dat is ooit eens gesuggereerd volgens mij is dat nooit bewezen of daadwerkelijk naar voren gekomen. Is dat niet uit de kokert van Derksen gekomen..?
Uitslag van de commissie boeit me eerlijk gezegd niet zo. Jorien moet oppleuren, die commissie is alleen maar ingesteld om het op een nette manier te doen.
En volgende week winnen we gewoon van adoquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:44 schreef Sender_ het volgende:
Ik denk dat we morgen toch wel een zware wedstrijd krijgen tegen die hoerige kut friezen.
Zou goed voor vertrouwen zijn als we is zouden winnen maar ik het er weinig vertrouwen in.
Koeman en Feijenoord zitten vast aan een contract tot 2009.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:51 schreef Messenga het volgende:
Ik ben benieuwd hoor, of Feyenoord zich kan revancheren tegen Heerenveen. Ik ben bang dat et een van de laatste wedstrijden van Koeman wordt..
Jorien heeft nog wel wat aandeeltjes hoor. Ga er maar niet vanuit dat Koeman et red tot 2009.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Koeman en Feijenoord zitten vast aan een contract tot 2009.
Die zit er wel tot 2008, kan bijna niet anders. Koeman gaat z'n contract niet afkopen in dit stadium (kost hem meer dan z'n jaarsalaris) en Feijenoord al helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jorien heeft nog wel wat aandeeltjes hoor. Ga er maar niet vanuit dat Koeman et red tot 2009.
Een trainer die zn contract afkoopt, dat is vrij uitzonderlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die zit er wel tot 2008, kan bijna niet anders. Koeman gaat z'n contract niet afkopen in dit stadium (kost hem meer dan z'n jaarsalaris) en Feijenoord al helemaal niet.
Tenzij er nog ergens clausules in het contract staan dat het contract verbroken mag worden als beide partijen echt graag uit elkaar willen in een bepaalde situatie.
Een trainer heeft zich ook aan z'n contract te houden lijkt me? Gebeurt trouwens wel eens dat een trainer die afkoopsom betaald hoor, maar die krijgt dat geld dan van z'n nieuwe werkgever.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een trainer die zn contract afkoopt, dat is vrij uitzonderlijk.
Oh zeker wel hoor, zelfs als ze bijna degraderen zullen we nog te horen krijgen : "het ligt niet aan Koeman, hem ontslaan lost niets op".quote:Ik denk dat er wel bepaalde voorwaarden aan zitten. Het lijkt me niet dat Koeman er nog zit als ze 12e worden ofzo.
Maargoed, dan moet de trainer wel van uitzonderlijke kwaliteit zijn wil de nieuwe werkgever het voor hem betalen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Een trainer heeft zich ook aan z'n contract te houden lijkt me? Gebeurt trouwens wel eens dat een trainer die afkoopsom betaald hoor, maar die krijgt dat geld dan van z'n nieuwe werkgever.Overigens is een trainer een contract van 4 jaar aanbieden ook redelijk uitzonderlijk.
Dan is Feyenoord verkeerd bezig.quote:[..]
Oh zeker wel hoor, zelfs als ze bijna degraderen zullen we nog te horen krijgen : "het ligt niet aan Koeman, hem ontslaan lost niets op".
Helaas heeft Feijenoord geen ambities meer, en Koeman kan alles maken zonder dat ie eruit vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |