Oja en als een kind volwassen is, heeft hij geen moeder of vader meer nodig uiteraard.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Die is dan geen kind meer. Ik zou de dader namelijk eerst zijn gevangenisstraf uit laten zitten. Geeft mij de tijd om te rouwen en mijn andere kind groot te brengen. Als dan de dader vrij komt is het andere kind inmiddels volwassen.
Uiteraard zou ik wel proberen niet gepakt te worden. Huurmoordenaar of zo.
Hoe heet die film?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Die is dan geen kind meer. Ik zou de dader namelijk eerst zijn gevangenisstraf uit laten zitten. Geeft mij de tijd om te rouwen en mijn andere kind groot te brengen. Als dan de dader vrij komt is het andere kind inmiddels volwassen.
Uiteraard zou ik wel proberen niet gepakt te worden. Huurmoordenaar of zo.
Ben toch blij dat mijn eigen ouders zo niet in elkaar steken...quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:55 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Oja en als een kind volwassen is, heeft hij geen moeder of vader meer nodig uiteraard.
![]()
De meeste ouders wel, ja. Maar je hebt ouders die er een zootje van maken. Heb dit zelf al verschillende keren meegemaakt, in mijn directe omgeving.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om te zeggen dat zijn ouders hem verkeerd hebben opgevoed, zodat hij nu een moordenaar is geworden....
Wat als jouw zoon opeens iemand doodschiet, vergeet niet dat zijn ouders nu ook veroordeeld zijn hier in het dorp....
Ik neem aan dat iedere ouder zijn/haar best doet om een zo goed en eerlijk mens op te voeden....
maar als jij dan zo iemand zelf gaat vermoorden, wat voor een voorbeeld ben jij dan voor jouw kinderen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
De meeste ouders wel, ja. Maar je hebt ouders die er een zootje van maken. Heb dit zelf al verschillende keren meegemaakt, in mijn directe omgeving.
Ouders gescheiden, moeder legt het aan met rijke kerels, de een na de ander en zoonlief vindt, als hij uit school komt een tientje met een briefje: Schat, haal maar even een frietje.
Als zoonlief besluit bij zijn vader te gaan wonen, omdat hij thuis niks heeft, koopt moeder hem wel weer om met een scooter. Enz.....
Op zijn 21ste zit dit schatje in de bak wegens straatroof.
En wat zou jouw reaktie zijn als de vader of moeder van Jesse dit zouden doen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ben toch blij dat mijn eigen ouders zo niet in elkaar steken...
Hoezo? Waarom wil je dat weten? Ben je iets van plan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
En hoe krijg je die huurmoordenaar als ik vragen mag?
De bak...ik vind dat je het recht niet in eigen handen moet nemen....quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat zou jouw reaktie zijn als de vader of moeder van Jesse dit zouden doen?
Zou je vinden dat ze dan maar de bak in moeten of zou je daar begrip voor hebben?
Ik het laatste.
Ze vergeten het gezellige dorpje Den - Helderquote:
Nou, jij bent diegene die al heeft uitgestippeld wat te doen als je kind wordt vermoord, dus vroeg me af hoe je dat gaat doen ja.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom wil je dat weten? Ben je iets van plan?
Ik heb deze reaktie geplaatst omdat ik me wel kan inleven in de gevoelens van Zhe-devill, die hier genadeloos afgemaakt wordt. Uiteraard kan het zo zijn dat ik dat toch niet doe, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ouders dat WEL doen. Het is in het verleden ook al eens voorgekomen en toen is die ouder ook nog vrijgesproken/vervangende straf, maar niet in de gevangenis. En terecht. Iemand die in koelen bloede een kind vermoord, verdient het niet te leven. Dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
De bak...ik vind dat je het recht niet in eigen handen moet nemen....
Ik vind het wel knap dat jij al weet wat jij zou doen in hun geval...ik weet het namelijk echt niet...je weet pas hoe je reageert, als het je overkomt en ik vind het zinloos om hier een discussie over te beginnen..
Amen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
De bak...ik vind dat je het recht niet in eigen handen moet nemen....
Ik vind het wel knap dat jij al weet wat jij zou doen in hun geval...ik weet het namelijk echt niet...je weet pas hoe je reageert, als het je overkomt en ik vind het zinloos om hier een discussie over te beginnen..
ga alsjeblieft gauw weer terug naar je koffie..quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb deze reaktie geplaatst omdat ik me wel kan inleven in de gevoelens van Zhe-devill, die hier genadeloos afgemaakt wordt. Uiteraard kan het zo zijn dat ik dat toch niet doe, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ouders dat WEL doen. Het is in het verleden ook al eens voorgekomen en toen is die ouder ook nog vrijgesproken/vervangende straf, maar niet in de gevangenis. En terecht. Iemand die in koelen bloede een kind vermoord, verdient het niet te leven. Dat is mijn mening.
Ik heb niks uitgestippeld en ga ervan uit dat mijn kinderen niet vermoord worden. Ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat ik dat zou doen. Net zoals ik er begrip voor heb dat andere ouders dat zouden doen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, jij bent diegene die al heeft uitgestippeld wat te doen als je kind wordt vermoord, dus vroeg me af hoe je dat gaat doen ja.
ik kan me voorstellen dat je die persoon ook dood wilt zien....maar het ook daadwerkelijk doen? Dat maakt jou geen beter mens als die moordenaar dan...het is ook gewoon oneerlijk in deze wereld....quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb deze reaktie geplaatst omdat ik me wel kan inleven in de gevoelens van Zhe-devill, die hier genadeloos afgemaakt wordt. Uiteraard kan het zo zijn dat ik dat toch niet doe, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ouders dat WEL doen. Het is in het verleden ook al eens voorgekomen en toen is die ouder ook nog vrijgesproken/vervangende straf, maar niet in de gevangenis. En terecht. Iemand die in koelen bloede een kind vermoord, verdient het niet te leven. Dat is mijn mening.
Waar bemoei je je mee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
ga alsjeblieft gauw weer terug naar je koffie..
Overdrijf toch niet zo mensquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb niks uitgestippeld en ga ervan uit dat mijn kinderen niet vermoord worden. Ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat ik dat zou doen. Net zoals ik er begrip voor heb dat andere ouders dat zouden doen.
En als ik een huurmoordenaar nodig zou hebben, dan zou ik die echt wel vinden. 't Is niet zo dat ik vrienden heb in die scene, maar ik ken wel mensen die dan weer mensen kennen enz....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |