abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44075155
Ik was een bericht aan het kopieren hoor. Wat een achterlijke conclusie trek jij...
pi_44075176
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben het wel met haar eens. Ik zou zo ongeveer hetzelfde doen. Alleen mag hij van mij wel eerst de gevangenisstraf uitzitten. Kindermoordenaars hebben daar niet zo'n fijne tijd. Als hij dan eindelijk vrij komt, schiet ik hem alsnog overhoop. Of mijn man. Die denkt daar ook zo over.

En nee, ik gebruik geen drugs.
mijn zege heb je hoor daar niet van....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44075179
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:29 schreef UndercoverEd het volgende:
Ik was een bericht aan het kopieren hoor. Wat een achterlijke conclusie trek jij...
Ik neem aan dat je er volledig achterstaat. Geen Stijl.
pi_44075191
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:25 schreef UndercoverEd het volgende:
Dit las ik op geenstijl:

Joes Kloppenburg werd in Amsterdam doodgetrapt door een Antilliaan. Puur voor de kick. Een beetje het prototype van zinloos geweld. De twee meisjes uit Gorinchem werden doodgeschoten door Turken. Op de achtergrond speelde een vete waarbij Turken, Marokkanen en Albanese asielzoekers betrokken waren. In Tiel werd een willekeurige cafébezoeker, Jacob de Haan, doodgeschoten; de dader een Antilliaan. Iets verder terug, een fietsenmaker in Amsterdam werd neergestoken door een Marokkaan. Deze moest te lang op zijn reparatie wachten. In Scheveningen werd een jongeman op de boulevard doodgestoken door een Marokkaan. Een vergissing aldus de dader (; kan het overigens zinlozer?) In de Dordtse wijk Crispijn werd een bewoner zomaar doodgestoken; de dader een Antilliaan. De brand in de schilderswijk waarbij vijf personen van de familie Köcedag om het leven kwamen. De dader, een Turkse neef.
Maar het prototype van zinloos geweld is natuurlijk wel de zaak van enkele jaren geleden, de moordpartij in het Delftse café "Het Koetsiertje". De dader, een Turk, vond dat hij in het café onbehoorlijk behandeld was, liep naar huis, haalde een pistool en schoot dat in het café leeg. Resultaat; acht doden en een aantal gewonden. Zo zijn er nog vele, vele andere voorbeelden te geven, overigens niet allemaal met dodelijke afloop.

Tsja, dit soort dingen doen Nederlanders soms ook, denk ik dan...
Hoe laag kun je gaan.. geen stijl is echt diep gezonken
pi_44075199
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
'Geen Stijl' , die toen Melanie Sijbers vermoord werd zich alleen maar verkneukelden over dat het toch maar een lelijk sletje was.

Ik op Geen Stijl.
Jij moet het verschil eens gaan zien tussen de redactie van geenstijl en de onzin van bezoekers die er iets opplaatsen (net als er een verschil is tussen Fok Nieuws en Fok Forum)
pi_44075212
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:32 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoe laag kun je gaan.. geen stijl is echt diep gezonken
Och, dat hebben ze bij mij al gedaan omtrent de moord op melanie Sijbers en hoe ze een vermoord kind door het slijk haalden. En over haar autochtone moordenaar hoor je ze niet!
pi_44075231
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:32 schreef UndercoverEd het volgende:

[..]

Jij moet het verschil eens gaan zien tussen de redactie van geenstijl en de onzin van bezoekers die er iets opplaatsen (net als er een verschil is tussen Fok Nieuws en Fok Forum)
De redactie had het over een breezah-sletje ja.
pi_44075262
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Och, dat hebben ze bij mij al gedaan omtrent de moord op melanie Sijbers en hoe ze een vermoord kind door het slijk haalden. En over haar autochtone moordenaar hoor je ze niet!
die is daar ook goed door het slijk gehaald hoor en de mensen die verantwoordelijk voor hem waren ook.
In principe moet er ook nog een onderzoek komen naar de verantwoordelijken van die TBS-er, want dit lijkt weer een doofpotje te gaan worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44075280
quote:
Op het weblog van de Telegraaf, geenstijl.nl, gaan ze in hun ijverigheid om ‘’amusement’’ te brengen regelmatig té ver.
Zo werd de vermissing, verkrachting én moord van het 15-jarige meisje Melanie Sijbers op geenstijl.nl gepresenteerd in twee delen.

In deel één, Br33z@h kwijt deel XVII, werd het toen vermiste meisje neergezet als een ‘’ breezahbitch’’.
En zoals al het bagger op geenstijl.nl was ook dit stukje er geplaatst met de intentie om de reageerders los te laten gaan.
Die opzet van de GS-redactie is dan ook wel wéér gelukt, kreten zoals ‘’ Ga maar deaud, breezah-hardstyle-slet’’ en ‘’ dat wijf is echt te dom om te kakken, ik zal dr niet missen’’ waren niet van de lucht.
Dit alles omdat Melanie Sijbers een profiel op sugababes.nl had, zoals duizenden andere tieners, en dan is het gebruikelijk op geenstijl.nl om met zulke onbeschofte en zieke commentaren te komen.

Op 25 September, drie dagen nadat het ontzielde lichaam van Melanie Sijbers gevonden was, kwam Ambroos Wiegers met deel twee Dag Melanie...
Nogmaals werd de nadruk gelegd op haar profiel op sugababes.nl. Ondanks het feit dat dat profiel geen enkele relevantie had met die gruwelijke moord, werd de suggestie gewekt dat vanwege haar sugababes profiel het eigenlijk gewoon haar eigen schuld was.
Ook hierop kwamen in eerste instantie reacties op zoals ‘’ Rest In Pieces’’ en ‘’ Jammer, dit meisje had nog een hoop mannen kunnen plezieren in haar leven ‘’.

Gelukkig begon na verloop van tijd één klein deel van de reageerders, onder aanvoering van J-One, zich te distantiëren van Ambroos Wiegers en de andere smakeloze reageerders.
Later op die dag zette Ambroos Wiegers een alter ego, BoX, in om het onverdedigbare te verdedigen, maar een beetje vent zou zich verweerd hebben onder zijn eigen psuedoniem.

Wederom kunnen we constateren dat de stijlloze gierput geen bodem heeft.
Bron: de volkskrant
pi_44075323
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben het wel met haar eens. Ik zou zo ongeveer hetzelfde doen. Alleen mag hij van mij wel eerst de gevangenisstraf uitzitten. Kindermoordenaars hebben daar niet zo'n fijne tijd. Als hij dan eindelijk vrij komt, schiet ik hem alsnog overhoop. Of mijn man. Die denkt daar ook zo over.

En nee, ik gebruik geen drugs.
Dus jij gunt andere ouders, die er weinig mee te maken hebben, ook zoveel verdriet als jezelf?
Je schiet immers ook iemand anders zijn/haar zoon dood.
Wat maakt jou dan beter?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_44075331
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Bron: de volkskrant
Dat is de Volkskrant, die hebben een vete met geenstijl, omdat ze door geenstijl lezers verliezen. Die zetten geenstijl maar al te graag in een slecht daglicht.
pi_44075363
Ik vind het lekker makkelijk hoor, ' ik zou dit of dat'.
Je weet nooit hoe je reageert als je zoiets overkomt. Leuk voor die ouders ook, als ze horen wat andere mensen in hun geval wel 'effe' zouden doen. Laat die mensen op hun manier rouwen, ik denk dat ze misschien niet eens bezig zijn met de dader, maar nog verdoofd om het verlies van hun zoon.
pi_44075389
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dus jij gunt andere ouders, die er weinig mee te maken hebben, ook zoveel verdriet als jezelf?
Wat maakt jou dan beter?
Helemaal niks.
Het is alleen voor hun eigen gevoel zogenaamd bevredigend, een stukje schijnveiligheid inbouwen. Wel mooi op zich, zijn we ook van dat soort lui verlost. Sneu voor eventuele kinderen die het dan zonder ma of pa moeten doen, want die zit dan in de bak voor moord de rest van hun leven.

[ Bericht 1% gewijzigd door MM-Luna op 02-12-2006 11:53:15 ]
pi_44075434
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:43 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Helemaal niks.
Het is alleen voor hun eigen gevoel zogenaamd bevredigent, een stukje schijnveiligheid inbouwen. Wel mooi op zich, zijn we ook van dat soort lui verlost. Sneu voor eventuele kinderen die het dan zonder ma of pa moeten doen, want die zit dan in de bak voor moord de rest van hun leven.
Ik denk dat de meeste mensen dit uiteindelijk niet doen. Want het is lekker makkelijk vanachter je pc te vertellen wat je wel niet zou doen als het je zou overkomen. Het lijkt wel of de meeste mensen dan denken dat ze de dader vermoorden. Maar in het echt gebeurd dat hier zelden.
pi_44075436
Verschrikkelijk, zag gister de persconferentie op tv. Moet er niet aan denken als mijn kind (later) zoiets zou gebeuren, ik denk dat ik zelf echt gek zou worden en zelf mn leven zou willen opgeven. Ouders horen geen kinderen te begraven, en al helemaal niet als het op deze brute wijze gebeurt.
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:51:08 #216
3542 Gia
User under construction
pi_44075558
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat maakt jou dan beter?
Hadden die hem/haar maar beter op moeten voeden.
Dus, ja, ik vind het niet erg als de ouders van een moordenaar verdriet hebben om de dood van hun zoon. Dat zou ook het geval zijn als de doodstraf nog bestond. Waar ik overigens ook vóór ben.
pi_44075583
als die gast die ze nu aangehouden heb bekend, mogen ze hem van mij direct ophangen aan de hoogste boom.
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:53:16 #218
3542 Gia
User under construction
pi_44075601
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:43 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Helemaal niks.
Het is alleen voor hun eigen gevoel zogenaamd bevredigent, een stukje schijnveiligheid inbouwen. Wel mooi op zich, zijn we ook van dat soort lui verlost. Sneu voor eventuele kinderen die het dan zonder ma of pa moeten doen, want die zit dan in de bak voor moord de rest van hun leven.
Die is dan geen kind meer. Ik zou de dader namelijk eerst zijn gevangenisstraf uit laten zitten. Geeft mij de tijd om te rouwen en mijn andere kind groot te brengen. Als dan de dader vrij komt is het andere kind inmiddels volwassen.

Uiteraard zou ik wel proberen niet gepakt te worden. Huurmoordenaar of zo.
pi_44075603
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, ja, ik vind het niet erg als de ouders van een moordenaar verdriet hebben om de dood van hun zoon. Dat zou ook het geval zijn als de doodstraf nog bestond. Waar ik overigens ook vóór ben.
Ik vind het nogal wat om te zeggen dat zijn ouders hem verkeerd hebben opgevoed, zodat hij nu een moordenaar is geworden....

Wat als jouw zoon opeens iemand doodschiet, vergeet niet dat zijn ouders nu ook veroordeeld zijn hier in het dorp....

Ik neem aan dat iedere ouder zijn/haar best doet om een zo goed en eerlijk mens op te voeden....
And so the lion fell in love with the lamb
pi_44075629
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:51 schreef Gia het volgende:

[..]
Hahaha beter op moeten voeden, ja hoor.. alles valt of staat met de opvoeding.
Anyway, een moordenaar vermoorden is uiteraard minder erg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')