voor wat?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:56 schreef beelz het volgende:
Ik heb net ook een sollicitatiebrief de deur uit gedaan
Thuiswinkeladviseur bij dynabytequote:
Dynabyte in Zwolle?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Thuiswinkeladviseur bij dynabyte
Heb geen zin meer in systeembeheer...
Yep, op het hoofdkantoor.quote:
ohw niet in de winkel... jammer, anders konden we na de macmeet bij jou in de winkel een after meet houden en allemaal een toetsenbord kopenquote:
Hehehe met korting uiteraardquote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ohw niet in de winkel... jammer, anders konden we na de macmeet bij jou in de winkel een after meet houden en allemaal een toetsenbord kopen
nu nog aangenomen worden, dat word ik jouw vriend!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe met korting uiteraard
Ze bieden wel goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Met andere woorden: Als je bij Dynabyte werkt krijg je gratis electronica
Dan pasquote:Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nu nog aangenomen worden, dat word ik jouw vriend!![]()
![]()
Ik hoop op Dual core opteronsquote:
Klote is dat he. Fucking kansloos werk doen omdat er geen vraag is naar wat jij zoekt. Zelf ook 2 jaar tegenaan gelopen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef descendent1 het volgende:
Iedereen op zoek naar een baan ineens hier lijkt het wel. Ik ook (een beetje). Helaas is de vraag naar 1e graads geschiedenisdocenten in omgeving Zwolle niet echt hoog op het moment. Dat wordt eerst een tijdje bij de TPG TNT of iets dergelijks denk ik...![]()
Yep; maar de perspectieven zijn voor mij op zich wel goed als t nieuwe schooljaar weer begint.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Klote is dat he. Fucking kansloos werk doen omdat er geen vraag is naar wat jij zoekt. Zelf ook 2 jaar tegenaan gelopen.
Was ff zoeken. Stonden in het 2e topicquote:Op woensdag 6 december 2006 16:56 schreef PaRaR het volgende:
Zwolle
Morgen weer ff 2 uurtjes college en dan is het weer weekeind!
Wil de OP-maker ook ff de foto's uit het eerste topic(geloof ik) halen ?
Ik had speciaal voor de Zwolle topics toen een foto van de peperbus gemaakt vanuit m'n raam
nope, alleen jij en ik zouden gaan dan en ik ben nog niet helemaal beter, dus lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 7 december 2006 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
dus dat wordt geen macmeet vanaaf?
Ja, dat weten we niet, planning zou eerst vanavond zijn, maar dat gaat niet door, dus moet ff andere datum gekozen worden waarop wat meer mensen kunnenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:11 schreef descendent1 het volgende:
heej effe reactie van annoylikethewind via descendent's naam. Heb geen zin om hem uit te loggenEn we hebben nog steeds geen wireless networkje dus vechten af en toe om de laptop-met-internet. Macmeet? flurry rolo! Wanneer?
ik geloof niet dat jij het erg vond om een paar dagen thuis te zittenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:52 schreef Rann het volgende:
HIiii!!...Ziek thuis....je hebt me aangestoken sylvana... :/
ik haat dit weer, paraplu had het onderweg naar sollicitatie begeven, dus kwam helemaal zeiknat aanquote:Op donderdag 7 december 2006 15:44 schreef beelz het volgende:
Ik vind het nogsteeds fijn weerIk hou van rotweer want als ik straks op de fiets zit kijkt iedereen heel chaggerijnig en dan ga ik blijer kijken. Ik ben een beetje een rotjong
Paraplu werkt ook niet op je fiets in de windquote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik haat dit weer, paraplu had het onderweg naar sollicitatie begeven, dus kwam helemaal zeiknat aan
heb wel goed gevoel over gesprekWas met assistent winkelmanager, vroeg waarom ik daar wilde werken, wat ik verwachtte, sterke en zwakke punten, standaardvragen dus waar ik me wel op voor had bereid
Ze zoeken flexibele hulpkrachten, voor 2-12 uur in de week en ze zoeken er een stuk of 4/5. Er zijn nog een aantal sollicitaties, maar hij wilde het wel zo snel mogelijk laten weten door middel van een brief of telefoontje, dus afwachten maar
ik liep, AH to Go is maar 3 minuten lopen hiervandaan ( woon midden in centrum) maar zelfs dat hield ie niet dus. En in 3 minuten kun je aardig nat worden hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 16:59 schreef Ludger het volgende:
[..]
Paraplu werkt ook niet op je fiets in de wind![]()
Haha, denk dat fietsen met de wind in je rug toch effectiever is..quote:Op donderdag 7 december 2006 18:05 schreef beelz het volgende:
Als ik de wind in de rug heb vanavond dan neme ik ook paraplu mee... dan kan ik een kwartier later weg
wind in je rug is altijd beter dan een mes in je rugquote:Op donderdag 7 december 2006 18:31 schreef Ludger het volgende:
[..]
Haha, denk dat fietsen met de wind in je rug toch effectiever is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |