quote:assendorperstraat in Zwolle
Geplaatst: 5 december 2006 10:25 (vandaag geplaatst, 49 keer bekeken)
Omschrijving:
wij krijgen per 1 januari ca. 15 kamers vrij in zwolle. Kamers varierend van 200 tot 390 euro. 15 tot 30 m². Bezichtigingen beginnen rond 10 december.
Om in aanmerking te komen voor deze en andere kamers is inschrijving vereist. Inschrijving kan op ons kantoor aan de Assendorperstraat 51 te zwolle. Wij zijn dagelijks geopend van 9.00 tot 18.00.
DAN
assendorperstraat 51
038 4 211 200
ja, het ging net zo goedquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:21 schreef Rann het volgende:
Werken Sitethief !
tis een schande!!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:23 schreef Sitethief het volgende:
Nouhou, ik zit ff 10 minuten op Fok! hoor..................
ik ga zo ook maar es kijken of ik wat binnen kan krijgen danquote:
quote:
O, ja, ik las het net.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar es kijken of ik wat binnen kan krijgen dan
tis wel goed om af te vallen, ziek zijn
dank je welquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
O, ja, ik las het net.
Beterschap Sylvana,,
.
Iederen snel naar binnen dus!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:37 schreef Ludger het volgende:
Ik maak zometeen Zwolle weer onveilig, heb rijles![]()
eetsequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:38 schreef Rann het volgende:
Ik ga nu metzelf even ontmoeten bij de mac....brb....
Jij met jequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
eetse
gezellig, zo'n macmeet in je eentje
Dat was Ludger zeker danquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:00 schreef Rann het volgende:
Werd ik bijna aangereden door iemand in een lesauto...lol...
2x hb +flurry rolo !!
whahaha,,,quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:27 schreef SofaKing het volgende:
Ah ja de pil als middel om macht uit te oefenen. Dat soort vrouwen weten precies hoe het werkt.
Onder het motto: Geen seks voor jou als je m niet voor me ophaalt...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:27 schreef SofaKing het volgende:
Ah ja de pil als middel om macht uit te oefenen. Dat soort vrouwen weten precies hoe het werkt.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:00 schreef Rann het volgende:
Werd ik bijna aangereden door iemand in een lesauto...lol...
2x hb +flurry rolo !!
Das minder erg dan dat ze eist dat je haar tampons eruit haaltquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:12 schreef beelz het volgende:
Oi Zwolle
Ik heb asociaal lang uitgeslapen, ben net pas wakker
Gelukkig is het droog, ik moet zo naar de stad om de pil op te halen voor mijn vriendin... Sjezus straks wil ze ook nog dat ik maandverband voor haar haal
In sexualiteit was pas volgens mij een topic van een man die het opwindend leek om tampons in te doen bij menstruerende vrouwenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das minder erg dan dat ze eist dat je haar tampons eruit haalt![]()
ah getverdemme man!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das minder erg dan dat ze eist dat je haar tampons eruit haalt![]()
Dat doe je idd goed dan jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef xuanery het volgende:
[..]
ah getverdemme man!
ik kreeg het voor elkaar wakker te worden om kwart over 10 en toch nog netjes op tijd om half 11 in de les te zijnik ben de beste, ja toch?
dusss wie viert er vanavond sinterklaas dan? dit jaar is de eerste keer voor mij dat het niet doorgaat.![]()
same here, hier ook puppy van net 5 maanden, dus doen nou maar gewoon klein kerstboompje voor op de kast waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:33 schreef beelz het volgende:
Geen Sinterklaas hier
Komt zelfs geen kerstboom dit jaaromdat we een puppy hebben
Kerstavond ga ik koken voor mijn vriendin (eend met sinaasappelsausquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
same here, hier ook puppy van net 5 maanden, dus doen nou maar gewoon klein kerstboompje voor op de kast waarschijnlijk
verder doen we ook niet echt aan kerst omdat we Sinterklaas uitgebreid gevierd hebben, we gaan alleen gourmetten met familie, meer niet
Hou 's op met baggeren in een Zwolle topicquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In sexualiteit was pas volgens mij een topic van een man die het opwindend leek om tampons in te doen bij menstruerende vrouwen
Dat lijkt mij dus echt helemaal niks
Ik niet, behalve een bak koffie met wat pepernotenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef xuanery het volgende:
[..]
ah getverdemme man!
ik kreeg het voor elkaar wakker te worden om kwart over 10 en toch nog netjes op tijd om half 11 in de les te zijnik ben de beste, ja toch?
dusss wie viert er vanavond sinterklaas dan? dit jaar is de eerste keer voor mij dat het niet doorgaat.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:27 schreef xuanery het volgende:
[..]
ah getverdemme man!
Agut,quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hiero!
Ik heb alleen niets voor mezelf![]()
Magoed, de kinderen zullen stoned van de kleurstoffen en suiker door het huis plunderen met hun nieuwe onverantwoorde troep, dus de dag slaagt toch vast wel![]()
Jij hebt pas het mooiste cadeautje dat er is gehad toch?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]Hiero!
Ik heb alleen niets voor mezelf![]()
Magoed, de kinderen zullen stoned van de kleurstoffen en suiker door het huis plunderen met hun nieuwe onverantwoorde troep, dus de dag slaagt toch vast wel![]()
sow hee... vervelende man inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:54 schreef beelz het volgende:
Ik ben ECW: December to dismember aan het kijken.... Wat een kutshow
Vince heeft ECW vermoord. Nare man.
Pro-wrestlingquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sow hee... vervelende man inderdaad
Touchéquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jij hebt pas het mooiste cadeautje dat er is gehad toch?
Koste wel een beetje moeite, maar ik kan me niks mooiers voorstellen
Hier ook niet, ik heb een schurfthekel aan sinterklaas. Klote ouwe lul met die cheesy pieten van hem. Geef me maar pepernoten en rot dan maar weer lekker op naar dat klotespanje van je. En je hoeft volgend jaar niet terug te komen, of je moet chocoladepepernoten hebben.quote:
Ik heb wel zin in beschuit met muisjes,quote:
nou de 18e ben ik jarig, dus is het pilsje op mijn kosten!quote:Op woensdag 6 december 2006 06:15 schreef SofaKing het volgende:
Ik moet maar eens gaan slapen.
Ties, ik denk dat ik zondag de 17e verhuis. Dus dan moeten we maar gauw eens dat biertje gaan drinken.
Sollicitatiegesprekken zijn tofquote:Op woensdag 6 december 2006 09:53 schreef Sylvana het volgende:
mogguh
en nog steeds ziek, maar moet morgen echt wat beter zijn, want dan heb ik mn eerste sollicitatiegesprek van mn leven![]()
"*kuch* Heeft hu zelf nog vragen?"quote:Op woensdag 6 december 2006 12:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekken zijn tof
Tijdens zo'n gesprek weet je meteen hoe die lui zijn en als ze teringlijers blijken te zijn dan kun je stomme antwoorden gaan geven zodat je niet aangenomen wordt
Hehehe zoiets jaquote:Op woensdag 6 december 2006 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"*kuch* Heeft hu zelf nog vragen?"
"Heeft u tering, met dat hoestje?"
voor wat?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:56 schreef beelz het volgende:
Ik heb net ook een sollicitatiebrief de deur uit gedaan
Thuiswinkeladviseur bij dynabytequote:
Dynabyte in Zwolle?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Thuiswinkeladviseur bij dynabyte
Heb geen zin meer in systeembeheer...
Yep, op het hoofdkantoor.quote:
ohw niet in de winkel... jammer, anders konden we na de macmeet bij jou in de winkel een after meet houden en allemaal een toetsenbord kopenquote:
Hehehe met korting uiteraardquote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ohw niet in de winkel... jammer, anders konden we na de macmeet bij jou in de winkel een after meet houden en allemaal een toetsenbord kopen
nu nog aangenomen worden, dat word ik jouw vriend!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe met korting uiteraard
Ze bieden wel goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Met andere woorden: Als je bij Dynabyte werkt krijg je gratis electronica
Dan pasquote:Op woensdag 6 december 2006 15:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nu nog aangenomen worden, dat word ik jouw vriend!![]()
![]()
Ik hoop op Dual core opteronsquote:
Klote is dat he. Fucking kansloos werk doen omdat er geen vraag is naar wat jij zoekt. Zelf ook 2 jaar tegenaan gelopen.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef descendent1 het volgende:
Iedereen op zoek naar een baan ineens hier lijkt het wel. Ik ook (een beetje). Helaas is de vraag naar 1e graads geschiedenisdocenten in omgeving Zwolle niet echt hoog op het moment. Dat wordt eerst een tijdje bij de TPG TNT of iets dergelijks denk ik...![]()
Yep; maar de perspectieven zijn voor mij op zich wel goed als t nieuwe schooljaar weer begint.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Klote is dat he. Fucking kansloos werk doen omdat er geen vraag is naar wat jij zoekt. Zelf ook 2 jaar tegenaan gelopen.
Was ff zoeken. Stonden in het 2e topicquote:Op woensdag 6 december 2006 16:56 schreef PaRaR het volgende:
Zwolle
Morgen weer ff 2 uurtjes college en dan is het weer weekeind!
Wil de OP-maker ook ff de foto's uit het eerste topic(geloof ik) halen ?
Ik had speciaal voor de Zwolle topics toen een foto van de peperbus gemaakt vanuit m'n raam
nope, alleen jij en ik zouden gaan dan en ik ben nog niet helemaal beter, dus lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 7 december 2006 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
dus dat wordt geen macmeet vanaaf?
Ja, dat weten we niet, planning zou eerst vanavond zijn, maar dat gaat niet door, dus moet ff andere datum gekozen worden waarop wat meer mensen kunnenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:11 schreef descendent1 het volgende:
heej effe reactie van annoylikethewind via descendent's naam. Heb geen zin om hem uit te loggenEn we hebben nog steeds geen wireless networkje dus vechten af en toe om de laptop-met-internet. Macmeet? flurry rolo! Wanneer?
ik geloof niet dat jij het erg vond om een paar dagen thuis te zittenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:52 schreef Rann het volgende:
HIiii!!...Ziek thuis....je hebt me aangestoken sylvana... :/
ik haat dit weer, paraplu had het onderweg naar sollicitatie begeven, dus kwam helemaal zeiknat aanquote:Op donderdag 7 december 2006 15:44 schreef beelz het volgende:
Ik vind het nogsteeds fijn weerIk hou van rotweer want als ik straks op de fiets zit kijkt iedereen heel chaggerijnig en dan ga ik blijer kijken. Ik ben een beetje een rotjong
Paraplu werkt ook niet op je fiets in de windquote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik haat dit weer, paraplu had het onderweg naar sollicitatie begeven, dus kwam helemaal zeiknat aan
heb wel goed gevoel over gesprekWas met assistent winkelmanager, vroeg waarom ik daar wilde werken, wat ik verwachtte, sterke en zwakke punten, standaardvragen dus waar ik me wel op voor had bereid
Ze zoeken flexibele hulpkrachten, voor 2-12 uur in de week en ze zoeken er een stuk of 4/5. Er zijn nog een aantal sollicitaties, maar hij wilde het wel zo snel mogelijk laten weten door middel van een brief of telefoontje, dus afwachten maar
ik liep, AH to Go is maar 3 minuten lopen hiervandaan ( woon midden in centrum) maar zelfs dat hield ie niet dus. En in 3 minuten kun je aardig nat worden hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 16:59 schreef Ludger het volgende:
[..]
Paraplu werkt ook niet op je fiets in de wind![]()
Haha, denk dat fietsen met de wind in je rug toch effectiever is..quote:Op donderdag 7 december 2006 18:05 schreef beelz het volgende:
Als ik de wind in de rug heb vanavond dan neme ik ook paraplu mee... dan kan ik een kwartier later weg
wind in je rug is altijd beter dan een mes in je rugquote:Op donderdag 7 december 2006 18:31 schreef Ludger het volgende:
[..]
Haha, denk dat fietsen met de wind in je rug toch effectiever is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |