quote:
Hm, nu toen ik 'm hoorde spreken was hij nogal genuanceerd.quote:Op zondag 3 december 2006 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij moet een beetje ingekaderd zijn, dat stimuleert hem op dan af en toe die grens over te steken
en dan kan en mag hij heel vriendelijk toch heel vilijne dingen zeggen![]()
Goed dat je me er aan herinnertquote:Op zondag 3 december 2006 00:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wilde 'm sowieso al heel lang zien, en dit weekend had ik niks om handen, dus kon dat mooi.
Genuanceerd is hij zeker, en ja beetje geengageerd ook welquote:Op zondag 3 december 2006 00:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, nu toen ik 'm hoorde spreken was hij nogal genuanceerd.
Het leek mij meer dat het vileine meer bedoeld was om mensen aan het denken te zetten.
Van m'n moeder mocht ik 'm niet zien omdat ik er toch alleen maar verdrietig van werd. Maarja, nu heb ik 'm zelf....quote:Op zondag 3 december 2006 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goed dat je me er aan herinnert
door al dat gedoe was ik vandaag vergeten om die krant uit de bus te halen
Eens kijken of ik daar komende week nog tijd voor vrij kan maken
Ik had de radio commercials vandaag wel op de autoradio gehoord maar door m'n gevlieg van hot naar haar vergeten om voor 2e maal op zaterdag brievenbus leeg te maken![]()
edit: Dit was vragen naar de bekende wegquote:Op zondag 3 december 2006 00:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Van m'n moeder mocht ik 'm niet zien omdat ik er toch alleen maar verdrietig van werd. Maarja, nu heb ik 'm zelf....
en heb je nu spijt dat je hem toch gekeken hebt ?quote:Op zondag 3 december 2006 00:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Van m'n moeder mocht ik 'm niet zien omdat ik er toch alleen maar verdrietig van werd. Maarja, nu heb ik 'm zelf....
en ben ik verdrietig
Nee de fles blijft dicht.quote:Op zondag 3 december 2006 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
edit Dit is vragen naar de bekende weg![]()
Nee ik vroeg dus of je er weer verdrietig van was gewordenquote:Op zondag 3 december 2006 01:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee de fles blijft dicht.
Ik moest 'm zien, ik heb geen spijt van da'k 'm gezien heb.quote:Op zondag 3 december 2006 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je nu spijt dat je hem toch gekeken hebt ?
glaasje warme bisschopswijn als schale troost ?
Ja maar ik kan je nu toch zo niet verdrietig in het holst van de nacht alleen in dit topic achterlaten ?quote:Op zondag 3 december 2006 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik moest 'm zien, ik heb geen spijt van da'k 'm gezien heb.
Niet dat ik erg nieuwsgierig ben maar hoe staat het met die drank kast van jequote:Op zondag 3 december 2006 01:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Neenee maargoed
*loopt toch naar de drankkast
Lees mijn voorgaande post nog eensquote:Op zondag 3 december 2006 01:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k heb nog twee flessen beerenburger
Denk er maar eens rustig over naquote:Op zondag 3 december 2006 01:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, dank
maar nu ga 'k echt naar bed...
ik erg vermoeid
Heb je z'n theatershow (M-M) ook gezien?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah, nu voel in mij niet meer alleen in mijn Marc Marie adoratie.
Ik was volgens mij ook de enige die wél naar zijn talkshow keek.
Nou, ik heb vandaag een volgens mij verkeerde lens in.quote:Op zondag 3 december 2006 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag een English High Tea.
Leuk! Zoet of hartig?quote:Op zondag 3 december 2006 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag een English High Tea.
quote:Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, ik heb vandaag een volgens mij verkeerde lens in.
Ik heb 2 doosjes, 1 met meer dan 4 maand oude maandlenzen..
en 1 met nieuwe maandlenzen..
En toen ben ik vergeten welke nu welke is..
Geen ideequote:
Gewoon gezellig theedrinken met allerlei kleine hapjes hoorquote:Op zondag 3 december 2006 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn oma wordt [insert leeftijd] jaar, en ze geen een High Tea-party. Meer weet ik niet
.
Ik zal vanavond eens kijken of ik die smileys kan interpreteren.quote:
Have funquote:Op zondag 3 december 2006 12:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens kijken of ik die smileys kan interpreteren.
Nu ga ik sinterklazen![]()
Kijk dat vind ik nou ook! En je raakt je bril tenminste niet kwijt in het zwembad... (maar dan heb ik hem meestal ook niet op..)quote:Op zondag 3 december 2006 12:16 schreef maedel het volgende:
Kijk, dan ben ik toch blij dat ik een brilletje draag
Die valt tenminste niet af als ik de blower aan zet in de auto
Ik heb er trouwens geenquote:Op zondag 3 december 2006 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik raak mijn bril en lenzen nooit kwijt.
Dan heb je dit topic ook gemist??quote:Op zondag 3 december 2006 13:20 schreef soapie het volgende:
Middag allen!!!
Lang geleden dat ik hier was, was jullie een beetje kwijt enz.![]()
was het er niet verschikkelijk druk ??quote:Op zondag 3 december 2006 15:05 schreef Nirak het volgende:
Hallo soapie
zo, net terug uit de stad, toch handig.. koopzondag (vooral als de tandpasta op is)
Takkedrukquote:Op zondag 3 december 2006 15:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het er niet verschikkelijk druk ??
Voor dat soort dingen heb ik hier een avondwinkel om de hoek, daar is het niet zo achterlijk druk als in de stad....quote:Op zondag 3 december 2006 15:05 schreef Nirak het volgende:
toch handig.. koopzondag (vooral als de tandpasta op is)
Wil je erover praten?quote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
MOgguh. Ik heb vannacht met Willem Nijholt gezoend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |