't is niet echt hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:09 schreef maedel het volgende:
dat filmpje... Ik heb het halverwege afgezet, wat een klojo's.![]()
Hoi Wondererquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:14 schreef wonderer het volgende:
Mensen die bij je in het wchokje komen staan klagen dat het zo lang duurt. Ja, hallo, als er iemand op me neer staat te kijken terwijl ik mijn behoefte probeer te doen, schiet het niet op!
Dromen
Mogguh dames
Maar deze tactiek werkt niet voor de Eindhovense Media Markt hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't is niet echt hoor
Yep, geweldig was die, en na afloop bij de AU ook, zij is ECHT een tof wijfquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Wonderer![]()
Had jij nu Joke de Kruijf in Chess afgelopen herfst al gezien ??
Okay dan verheug ik mij nog meer op vanaafquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, geweldig was die, en na afloop bij de AU ook, zij is ECHT een tof wijf
Zo hebben ze mij ook ooit aangesproken. Nou okee, dan ga ik dus gewoon niet naar binnen via de begane grond. Parkeergarage op de Mathildelaan ingelopen, naar de 4e verdieping, en daar kon ik zo doorlopenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Mediamarkt.. Ik was er vandaa, en ook was er een te ijverige bewaarkster en die zei dat ik mijn tas in een kluisje mocht doen omdat ik er ander niet in mocht. Dat is allemaal best mooi en aardig en ik ben daartoe ook best bereid om het te doen, mits het consequent gebeurt en dus niet zo dat mensen voor en na mij de winkel binnenkomen met tassen en zakken en allerhande andere draagdingen.
Stomme bewaakster.
DISCRIMINATIEIk zeg het je
!
proestquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:14 schreef wonderer het volgende:
Mensen die bij je in het wchokje komen staan klagen dat het zo lang duurt. Ja, hallo, als er iemand op me neer staat te kijken terwijl ik mijn behoefte probeer te doen, schiet het niet op!
Dromen
Mogguh dames
Oh, zit daar ook een tussendeur tussen MM en die garage??quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:32 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zo hebben ze mij ook ooit aangesproken. Nou okee, dan ga ik dus gewoon niet naar binnen via de begane grond. Parkeergarage op de Mathildelaan ingelopen, naar de 4e verdieping, en daar kon ik zo doorlopen
Hm, zulks heb ik dus nooit meegemaakt. Voor mij maken ze het dan wel erg makkelijk om voor een andere winkel te kiezen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:32 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zo hebben ze mij ook ooit aangesproken. Nou okee, dan ga ik dus gewoon niet naar binnen via de begane grond. Parkeergarage op de Mathildelaan ingelopen, naar de 4e verdieping, en daar kon ik zo doorlopen
Ga je na afloop nog blauwbekken bij de AU of doe je daar niet aan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay dan verheug ik mij nog meer op vanaaf![]()
Ik droomde dus zo'n beetje over alles waar we het gister over gehad hebbenquote:
zeg dat wel inderdaad! ik heb eigenlijk geen idee waar ik vannacht over gedroomd heb.... soms lijkt het wel alsof ik niet heb gedroomd, jammer, want meestal zijn m'n dromen wel leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik droomde dus zo'n beetje over alles waar we het gister over gehad hebben
op de vierde verdieping van de parkeergarage en op de 2e verdieping van de mediamarktquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, zit daar ook een tussendeur tussen MM en die garage??![]()
Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:00 schreef Stroekie het volgende:
Zo ik ga naar het theater toe
tot straks![]()
Chess kijken.quote:
Al heel lang, deze show is al dertig jaar oud of zo en geschreven door Tim Rice en de mannelijke helft van Abba.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook al theatershows over schaken?
quote:
*goeie dag heeft nu*quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*kusje op doet*
Was de eerste musical die Benny en Bjorn van Abba gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook al theatershows over schaken?
Told you soquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ging kijken naar Chess
Een musical met o.a. Joke de Kruijf![]()
en het was GE WEL DIG![]()
Ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
Stroek kijk jij ook zo uit naar de nieuwe serie van ''t schaep met de 5 poten"?
Welke Fokkert? en in welke scene?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen ja
ik ken het alleen maar van de oude liedjes
want het werd volgens mij in 1969 uitgezonden en toen was ik 1 en hadden we thuis nog geen TV![]()
Bovendien figureerd er een Fokker uit het H topic in![]()
Ja Marc Marie is alleen al een reden om wel te gaan kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Welke Fokkert? en in welke scene?.
Marc marie speelt mee dus ik vind het nu al geweldig.
edit was wel een hele kromme zin.
En u is geschenken zoals Goud Wierook en Mirre waardigquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve schattenvol smaragden, robijnen, parels en jade.
Ah, nu voel in mij niet meer alleen in mijn Marc Marie adoratiequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Marc Marie is alleen al een reden om wel te gaan kijken![]()
welke scene Davidov te zien is geen idee
moet het dat straks eens vragen want hij zit in de nachtploeg van het H topic
die heb ik dan weer wel gemistquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah, nu voel in mij niet meer alleen in mijn Marc Marie adoratie.
Ik was volgens mij ook de enige die wél naar zijn talkshow keek.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens Wie Is De Mol ben ik van 'm gaan houden. OOkal tijdens Dit Was Het Nieuws, trouwens.
Wist jij trouwens dat de stem van Marc Marie een poosje vanuit de parkeer automaat aan de Parade in 's Hertogenbosch te horen was.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens Wie Is De Mol ben ik van 'm gaan houden. OOkal tijdens Dit Was Het Nieuws, trouwens.
Nu ja, ik kijk nooit zoveel televisie, maar ik vond die Marc Marie ook wel sympathiekquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah, nu voel in mij niet meer alleen in mijn Marc Marie adoratie.
Ik was volgens mij ook de enige die wél naar zijn talkshow keek.
het NRC Sinterklaas cadeau ?quote:Op zondag 3 december 2006 00:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava keek zojuist naar 'una giornata particolare'
Hij moet een beetje ingekaderd zijn, dat stimuleert hem op dan af en toe die grens over te stekenquote:Op zondag 3 december 2006 00:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, ik kijk nooit zoveel televisie, maar ik vond die Marc Marie ook wel sympathiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |