abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 december 2006 @ 18:34:59 #201
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44400195
Wat een roerige tijden hier..... 2 dames met goed hoop, en weer anderen waarvoor het even neit zo mee zit.
Ik denk aan jullie allemaal. Een dikke kus nog maar eens.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44402403
Oeeeeh! Ook nog steeds spannend voor Annemiek!! Houden zo!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 19:49:22 #203
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44403163
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je zoiets niet niet-samen kunt beslissen.
Dan ken jij mijn man niet
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 13 december 2006 @ 20:14:38 #205
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44403240
Vraag aan de ervaringsdeskundigen.....
Ik heb het gevoel dat ik vanavond of vannacht ongesteld ga worden. De fertiliteitskliniek is nog tot de 19e december open. Daarna zijn ze tot 8 januari dicht. Als het doorzet, kan ik ze dan morgen nog bellen voor een afspraak? Ik wil graag weten welke hoeveelheid Clomid ik het beste kan gebruiken. Maar het is misschien voor hun te kort dag. (Ik twijfel over alles nu, eng en spannend enzo. Zo voor het eerst weer. En dat ik dan een ongeduldige patient ben)
pi_44404113
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:14 schreef Lishe het volgende:
Vraag aan de ervaringsdeskundigen.....
Ik heb het gevoel dat ik vanavond of vannacht ongesteld ga worden. De fertiliteitskliniek is nog tot de 19e december open. Daarna zijn ze tot 8 januari dicht. Als het doorzet, kan ik ze dan morgen nog bellen voor een afspraak? Ik wil graag weten welke hoeveelheid Clomid ik het beste kan gebruiken. Maar het is misschien voor hun te kort dag. (Ik twijfel over alles nu, eng en spannend enzo. Zo voor het eerst weer. En dat ik dan een ongeduldige patient ben)
Ik heb geen ervaring, maar ik denk dat je gewoon moet bellen. Je moet wel goed voor jezelf opkomen, en het is toch maar een korte vraag.... en anders moet je relatief lang wachten... ik denk dat ik even zou bellen... Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?
  woensdag 13 december 2006 @ 20:50:15 #207
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44404535
Ik ben vandaag ongi geworden, maar er verandert niets voor mijn OP... we hadden het wel verwacht. TOch een normale cyclus lijkt het zonder Clomid... zelfs maar 29 dagen en met Clomid 31 tot 33 dagen. Op naar de volgende ronde, al zijn we er even niet zo mee bezig.

Lishe... gewoon bellen hoor... heel veel succes
Make love, not war ☮
pi_44416370
oe annemiek, het wordt wel spannend he??

Volgens mij is het gewoon hardstikke raak bij jou!! Wat is je geheim???
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 14 december 2006 @ 13:16:57 #209
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44423035
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:31 schreef Ticootje het volgende:
oe annemiek, het wordt wel spannend he??

Volgens mij is het gewoon hardstikke raak bij jou!! Wat is je geheim???
Ze hangt vast de hele dag op de kop

Annemiek het moet gewoon een goede plakkerd zijn
  donderdag 14 december 2006 @ 15:25:36 #210
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44427045
Annemiek, nog 2 daagjes!! Spannend hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 14 december 2006 @ 18:58:47 #211
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44433569
Oehoe, Nog steeds spannend hier. Dames, piesen!
Ik ben helemaal niet ongesteld geworden. Misschien was het een (heule verlate?) eisprong die ik voelde. Ik heb dus ook niet hoeven bellen. Wat ik na jullie reacties toch maar gedaan zou hebben. (Of ik word morgen ongesteld. Nouja, ik zie het wel weer verschijnen.)
  donderdag 14 december 2006 @ 19:36:09 #212
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44434718
Begin hem nu wel te knijpen hoor... Alles nog rustig en schoon, maar komt nu angstig dichtbij...
Heb zelfs nog geen test durven kopen.. Moet ik zelfs nog gaan doen...
Afijn, jullie horen het wel komend weekend...
Positive thinking, my way of thinking!
  donderdag 14 december 2006 @ 19:38:42 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44434810
Het is echt superspannend Annemiek!

Jose? Ook bij jou nog niks?
pi_44442310
volgens mij gaat het hier niks worden. Had net een beetje roze op mijn wcpapier na ontlasting... (sorry voor de details). Dit hoeft nog niet alles te zeggen, maar het zal dus wel doorzetten vrees is... dus ALS dat zo is toch op naar de MMM...

Was wel even een flinke tegenvaller net....
pi_44443310
Jose, wat rot. Misschien zet het alsnog niet door, maar toch alvast
Kan me voorstellen dat het tegenvalt, als je stiekem had gehoopt (en daar ook goede tekenen voor had) dat je die mmm mooi kon skippen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44447687
Kan door de spanning komen hoor jose dat je ongi nu zo laat komt...

Maar t kan ook niets zijn....
pi_44448128
had je nog getempt josé? ik hoop voor je dat het vals alarm was.
pi_44448239
Oh hier is de ongi alweer bijna weg...
Dat is niets raars, ik ben nu eenmaal heel kort ongesteld. Meestal een dag of 3 a 4.

Beetje raar wel, daar de gyn pas eigenlijk rond vandaag mijn ongi verwachtte en dat er nu dus niet veel meer is..
Verder heb ik wel steeds rare steken in mn buik. In de buurt van mn heup en dan een beetje naar binnen.... Raar he? Dat heb ik nog nooit gehad...
pi_44452307
heb vanmorgen wel getempt en het was iets lager... 36.6/7. Dus nog niet eens erg laag voor mijn doen. Die lage temperatuur zal morgen wel komen.

Het is op het moment nog niet helemaal doorgezet, maar als ik geplast heb en het papiertje even wat verder duw zeg maar, zit er wel wat rood op...(sorry voor de details). De ongi gaat dus ongetwijfeld komen...

Heb net een flinke jankbui gehad toen mijn moeder me belde en zometeen komt thuis... nou, dan kan ik weer verder janken... zodra ik hem zie, begin ik weer denk ik...

Heb net ook de huisarts gebeld om te verwijzingen aan te vragen (ik zou eerst mijn verzekering checken om te zien of die behandelingen bij een gynaecoloog wel vergoed worden... maar ik had er ook niet zo'n haast mee, omdat het dus zo positief was afgelopen dagen...).

Eén positief ding: had vorige week bloed laten testen en het FSH was WEL goed!! Dus nu gaan we verder kijken hoe het dan kan dat het zaad niet goed was... want de huisarts dacht dat het daar aan lag... dus er is nog wel wat licht aan het eind van de tunnel...!
pi_44452380
Ik ben overgestapt naar zilveren kruis en heb me laten verzekeren tot 3 sterrenpolis. Ik maak me lekker geen zorgen over vergoedingen meer.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:03:43 #221
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44454114
Ticootje, ik was ook 3 sterren bij ZK, maar heb het om laten zetten tot 4. Als het wel lukt, dan heb je het verschil in premie er namelijk dik uit aangezien dan de verloskamer en kraamzorg beter vergoed worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44454672
hmmz, je hebt een goed punt!
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 21:20:32 #223
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44468869
Ach nee Jose toch Heel veel sterkte meid, het leek allemaal zo positief

Annemiek nog heeeeeel eventjes geduld. Hou je het nog een beetje uit?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:58:37 #224
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44469901
Ik blijf nog gezellig even hier.. Is blijkbaar nog niet mijn tijd voor "zwanger en geboorte"

Heb net getest en helaas negatief...

morgenochtend doen we nog wel een "controle" test om zeker te zijn, maar verwacht dan niet eens een andere uitslag..

Helaas, dit was het dan.. Maandag ziekenhuis maar bellen..
Tot die tijd blijf ik in ieder geval nog wel even de medicijnen doorgebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Annemiek78 op 15-12-2006 22:04:35 ]
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:59:18 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44469919
Echt? Shit...

Ik klikte om te vragen hoe het ermee stond en ineens zie ik je bericht je al.
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:03:31 #226
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44470023
Hè Annemiek wat jammer.

Lishe, ik vind het stiekum toch wel een beetje spannend. Al iets bekend?
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:12:06 #227
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44470264
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:03 schreef dutchie het volgende:
Hè Annemiek wat jammer.
Idd, erg jammer
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:25:27 #228
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:26:02 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44470606
he bah
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:32:37 #230
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44470779
he verdorie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44472096
Shit Annemiek. Wat kl*te voor je... wat een teleurstelling ook bij jou...! Sterkte!!!

Hier is de menstruatie zoals verwacht goed doorgezet...
pi_44472777
he annemiek en martijn, wat vind ik dit erg voor jullie, echt ontzettend jammer zeg. veel sterkte met het weer te boven komen van deze teleurstelling.
pi_44472794
en josé dus ook echt mis nu, bah wat balen!!!
  Moderator vrijdag 15 december 2006 @ 23:54:27 #234
5428 crew  miss_sly
pi_44473100
Annemiek en Martijn, wat ontzettend k*t
Bij jou heeft het dus toch echt doorgezet Jose?

voor jullie allemaal
  zaterdag 16 december 2006 @ 00:56:59 #235
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44474475
Annemiek, een hele, hele dikke knuffel, ook voor je lief. Wat een tegenvaller.
En Jose ook al. Ik vind het echt heel naar voor jullie.

Dutch, je hoeft het niet spannend te vinden (denk ik) . M'n eieren bleven zo klein, ik verwacht er zelf niks van. En je bent een schat. Natuurlijk.
  zaterdag 16 december 2006 @ 08:28:53 #236
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44477072
Vanmorgen inderdaad ook weer negatief, zoals verwacht...
We gaan nu lekker kerstshoppen met vrienden in Duitsland! Daar heb ik dan wel weer zin in!
pi_44477198
He wat balen Jose!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44478346
José en Annemiek en Martijn, wat vervelend! Veel sterkte allen

En voor de andere dames ook een dikke knuffel Ik heb helaas geen tijd meer om alles goed bij te houden, maar ik zit met mijn gedachten wel bij jullie hoor!

Hier gaat het ook niet zo goed, de laatste week steeds een veel te hoge onderdruk > 100. Ik neem nu weer meer van mijn oude medicatie totdat ik een ander recept van de dokter ontvang. Dat moet ik dan bij de Aldomet(methyldopa) slikken (ik zit daar nu al op 2 gram). Dat andere is Adelat en had ik al eerder gehad, daardoor krijg ik weer last van heel veel vocht vasthouden, snellere hartslag en opvliegers. Ik zie er nu al ontzettend tegen op, maar ja we zullen toch wat moeten proberen. Ik ben er bijna...
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_44478449
Mariposa, wat moeiljk voor je! Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Sterke en ook een dikke knuffel voor jou
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:52:01 #240
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44483678
Annemiek nee... wat erg. Het zou zo mooi zijn geweest.

Sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44484096
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 11:30 schreef Mariposa het volgende:

....
Ik ben er bijna...
Veel sterkte ook voor jou... het zit jou ook niet mee... Wel goed dat je zo optimistisch blijft!!

Dank jullie wel voor al jullie reacties.

Hier is de menstruatie echt flink doorgezet. Het is lang geleden (volgens mij vóórdat ik met de pil begonnen ben...) dat ik zo erg ongesteld ben geweest als nu. Het is vrij heftig en heb veel buikpijn... Ik hoop dan maar dat het nu echt 'schoon' wordt van binnen zeg maar, omdat ik ook wel eens menstruaties heb gehad die niet zo gek veel voorstelden...

Ben momenteel best emotioneel elke keer.. die definitieve stap naar de MMM valt me zwaar en ik zie er erg tegenop...

Maar op een dag... komt het goed! Ook voor jullie! Ik denk aan jullie...!!
pi_44488431
Annemiek, wat raar!!! Je bent toch nog niet ongi???

Wat stom zeg!!

Hebben jullie nog cryo's?
  zondag 17 december 2006 @ 09:39:25 #243
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44500872
Ja, we hebben nog 1 cryo over...
En dat ik nog niet ongi bent komt door de progestan, die zorgt dat het slijmvlies vast gehouden word zodat het emmy ook de kans heeft om in te nestelen, maar helaas.. Ben nu gestopt met de medicijnen en zal over een dag of wat wel ongi worden. Morgen ook maar even het zkhs bellen.
pi_44502487
quote:
Op zondag 17 december 2006 09:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Ja, we hebben nog 1 cryo over...
En dat ik nog niet ongi bent komt door de progestan, die zorgt dat het slijmvlies vast gehouden word zodat het emmy ook de kans heeft om in te nestelen, maar helaas.. Ben nu gestopt met de medicijnen en zal over een dag of wat wel ongi worden. Morgen ook maar even het zkhs bellen.
Shit, joh...! Wat ontzettend balen voor jullie.... sterkte...
  zondag 17 december 2006 @ 15:52:34 #245
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44509567
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:12 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Veel sterkte ook voor jou... het zit jou ook niet mee... Wel goed dat je zo optimistisch blijft!!

Dank jullie wel voor al jullie reacties.

Hier is de menstruatie echt flink doorgezet. Het is lang geleden (volgens mij vóórdat ik met de pil begonnen ben...) dat ik zo erg ongesteld ben geweest als nu. Het is vrij heftig en heb veel buikpijn... Ik hoop dan maar dat het nu echt 'schoon' wordt van binnen zeg maar, omdat ik ook wel eens menstruaties heb gehad die niet zo gek veel voorstelden...

Ben momenteel best emotioneel elke keer.. die definitieve stap naar de MMM valt me zwaar en ik zie er erg tegenop...

Maar op een dag... komt het goed! Ook voor jullie! Ik denk aan jullie...!!
Heej...dat heb ik ook gehad... Ik ben in sept.2004 gestopt met de pil en in januari 2006 had ik ook opeens een zware menstruatie en ook met veel pijn en krampen.Dit is bij mij nadien zo gebleven...de laatste keer was helemaal niet te harden Misschien invloed van de clomid.

Jose lekker alles op je eigen tempo doen.!! Mijn ervaring is tot op heden het naar de huisarts gaan het moeilijkste geweest.De gyn is me erg meegevallen...maar het is bj mij ook een prima man.Maar gewoon voor het eerst toegeven aan een ander (buitenstaander) dat het niet zo makkelijk lukt vond ik het allermoeilijkste.Inmiddels zeg ik het tegen iedereen die er om vraagt.

Inmiddels zit de 2e ronde clomid er weer in...zit op dag 13 en volgens mij heb ik mijn eisprong net gehad!! Wat dus moet betekenen dat ik deze ronde een hele mooie cyclus krijg van onder de 30 dagen!! Dat zal ook voor het eerst zijn
pi_44520411
Hee Suzzieee, dat zou mooi zijn! Het is te hopen dat dat inderdaad zo is en dat je nu zo'n mooie cycluslengte hebt!!

Ik vond het niet heel erg moeilijk om voor het eerst naar de huisarts te gaan en ons probleem voor te leggen... ik vond het veel moeilijker de uitslagen te krijgen, die dus ook nog eens niet goed waren. De huisarts vroeg toen "valt dit erg tegen?", maar ik zei toen dat ik dat echt wel verwachtte, omdat we inmiddels al een jaar aan het proberen waren. Ze dacht volgens mij dat we in tranen uit zouden barsten, zo afwachtend deed ze.

Ik weet ook niet goed wat ik van onze eigen huisarts op dit moment moet denken... Ik heb op verschillende sites gelezen dat de zaadkwaliteit per keer nogal kan verschillen... en de huisarts zei dus dat we een hele kleine kans hebben op een spontane zwangerschap... En nee, natuurlijk verwacht ik geen wonderen...maar zij was er nogal van overtuigd dat het lag aan het FSH hormoon van , maar dat bleek dus -na het bloedonderzoek- gewoon helemaal in orde te zijn... Soms heb ik het gevoel dat zij misschien conclusies heeft getrokken, die ze helemaal niet zeker weet, zeg maar. Zij is tenslotte geen gynaecoloog... en je kunt toch niet n.a.v alleen een eenmalig zaadonderzoek zeggen hoe het er definitief voorstaat?!

Naar de gynaecoloog gaan... nee, ook daar zie ik niet zo tegenop. Ik ben wel bang wat voor ellende ons verder nog te wachten staat... en ik ben ook erg benieuwd wat ze bij mijzelf nog tegen zullen komen...

Morgen ga ik een afspraak maken... ben benieuwd wanneer we terecht kunnen...

Misschien een stomme vraag, maar moet je nou met z'n tweeen naar de gyn? Ik zei tegen dat hij de eerste keer iig mee moest... maar daarna? Gaan jullie altijd samen of hangt dat van het onderzoek af?
pi_44520735
Moet niet hoor Jose..
Ik ben met mijn moeder geweest
Ik wilde toch iemand meenemen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator zondag 17 december 2006 @ 21:43:15 #248
5428 crew  miss_sly
pi_44520884
De eerste keer samen gaan vond ik wel fijn. Dan krijg je ook samen het gesprek en alle info. de tweede keer als we de uitslagen krijgen idem. Verder denk ik dat het vooral afhangt van wat de bedoeling per bezoek is en hoe mijn in zijn tijd zit. Hij heeft het gemakkelijk met indelen van zijn tijd mbt werk, en dan zal het soms toch het handigste zijn als hij met de auto meegaat. Als hij niet kan of als het niet uitkomt, hoeft hij zeker niet telkens mee.
  zondag 17 december 2006 @ 22:03:46 #249
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44521723
Ik ga eigenlijk "altijd" alleen tot nu toe..... in het begin kon het ook niet anders omdat Peaceman toen nog in Gorinchem woonde en werkte. Nu woont hij hier bij mij, maar een volgende keer zal ik denk ik ook alleen gaan, vind ik voor nu/deze fase ook prima eigenlijk.
Make love, not war ☮
  zondag 17 december 2006 @ 22:12:53 #250
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44522051
Ik ben ook de eerste keer samen gegaan....de volgende keer ga ik alleen... Verder denk ik ook netzo als miss-sly zegt dat het afhangt waarvoor je komt.

Veel succes iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')