Dan ken jij mijn man nietquote:Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zoiets niet niet-samen kunt beslissen.
Ik heb geen ervaring, maar ik denk dat je gewoon moet bellen. Je moet wel goed voor jezelf opkomen, en het is toch maar een korte vraag.... en anders moet je relatief lang wachten... ik denk dat ik even zou bellen... Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:14 schreef Lishe het volgende:
Vraag aan de ervaringsdeskundigen.....
Ik heb het gevoel dat ik vanavond of vannacht ongesteld ga worden. De fertiliteitskliniek is nog tot de 19e december open. Daarna zijn ze tot 8 januari dicht. Als het doorzet, kan ik ze dan morgen nog bellen voor een afspraak? Ik wil graag weten welke hoeveelheid Clomid ik het beste kan gebruiken. Maar het is misschien voor hun te kort dag. (Ik twijfel over alles nu, eng en spannend enzo. Zo voor het eerst weer. En dat ik dan een ongeduldige patient ben)
Ze hangt vast de hele dag op de kopquote:Op donderdag 14 december 2006 08:31 schreef Ticootje het volgende:
oe annemiek, het wordt wel spannend he??
Volgens mij is het gewoon hardstikke raak bij jou!! Wat is je geheim???
Idd, erg jammerquote:
Veel sterkte ook voor jou... het zit jou ook niet mee... Wel goed dat je zo optimistisch blijft!!quote:
Shit, joh...! Wat ontzettend balen voor jullie.... sterkte...quote:Op zondag 17 december 2006 09:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Ja, we hebben nog 1 cryo over...
En dat ik nog niet ongi bent komt door de progestan, die zorgt dat het slijmvlies vast gehouden word zodat het emmy ook de kans heeft om in te nestelen, maar helaas.. Ben nu gestopt met de medicijnen en zal over een dag of wat wel ongi worden. Morgen ook maar even het zkhs bellen.
Heej...dat heb ik ook gehad... Ik ben in sept.2004 gestopt met de pil en in januari 2006 had ik ook opeens een zware menstruatie en ook met veel pijn en krampen.Dit is bij mij nadien zo gebleven...de laatste keer was helemaal niet te hardenquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:12 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Veel sterkte ook voor jou... het zit jou ook niet mee... Wel goed dat je zo optimistisch blijft!!![]()
Dank jullie wel voor al jullie reacties.![]()
Hier is de menstruatie echt flink doorgezet. Het is lang geleden (volgens mij vóórdat ik met de pil begonnen ben...) dat ik zo erg ongesteld ben geweest als nu. Het is vrij heftig en heb veel buikpijn... Ik hoop dan maar dat het nu echt 'schoon' wordt van binnen zeg maar, omdat ik ook wel eens menstruaties heb gehad die niet zo gek veel voorstelden...
Ben momenteel best emotioneel elke keer.. die definitieve stap naar de MMM valt me zwaar en ik zie er erg tegenop...
Maar op een dag... komt het goed! Ook voor jullie! Ik denk aan jullie...!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |