ik ook half 10 tot een uur of 1quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil ook bier maar ik moet nog werken!
Nah eentje dan..![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:23 schreef kweenieman het volgende:
Grolsch word je idd ziek van. Doe mij maar bier, liefst Hertog Jan ook![]()
dudequote:Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
Grolsch is smerig!
Je zei dudequote:Op vrijdag 1 december 2006 20:45 schreef talin77 het volgende:
dude
Ja juist.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:04 schreef Dick-Schaffa het volgende:
het is niet geheel toevallig dat de grolsch fabriek tegenover de norit fabriek staat...
bah!
Denk niet dat veel mensen jaloers zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:11 schreef Picardski het volgende:
net twee beugel grolsch op , *BURP*
Mits koud, merk boeit niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mits heineken.
grapjasquote:
echt heyquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
Als we het over bier hebben,
wat doen grolsch![]()
en heineken
![]()
![]()
![]()
![]()
dan in dit topic
quote:
Dan nog, ik zal geen ander bier laten staan hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]morgen zullen er weer de nodige litertjes doorheen gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:28 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Dan nog, ik zal geen ander bier laten staan hoor.
eensch isquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:30 schreef Acryl het volgende:
Grolsch
Talpa
Tien
Volkswagen
Opel
Amstel![]()
Hertog Jan![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Jupiler, mannen limburgers weten waarom
![]()
Die tweede ben ik aan het drinken. Natuurlijk de Nederlandse bruine versie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:32 schreef miodzio het volgende:
[..]
Grolsch
![]()
![]()
Plaatje om topic te redden
[afbeelding]
quote:
Mensen die op zo'n manier praten kun je toch niet serieus nemen.quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:35 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Mensen die op zo'n manier praten kun je toch niet serieus nemen.
jupiler is opzich goed te doenquote:
Grolschquote:Op zaterdag 2 december 2006 05:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Grolsch natuurlijk, er is geen ander bier
In Tukkerland niet nee stelletje achtergesteldenquote:Op zaterdag 2 december 2006 05:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Grolsch natuurlijk, er is geen ander bier
houd je muil jostibanddirigent !quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:52 schreef defranseslag het volgende:
[..]
In Tukkerland niet nee stelletje achtergestelden
Wat doe je stoer?quote:
je verwacht het niet he !quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:56 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wat doe je stoer?
Wat ik zeg is gewoon zo dus ik verwacht geen tegenspraak.
Ga YNWA zingen anders ofzo!![]()
De mijne nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:58 schreef defranseslag het volgende:
Nee want dat is mijn mening
Die mening deel ik nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:24 schreef Dromenvanger het volgende:
<knip>
Ik kan er niets aandoen. Ik ben brand liefhebber. Niets boven brand voor mij.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:44 schreef miodzio het volgende:
[..]
Die mening deel ik nietmaar respect voor het verhaal
![]()
Bij mij is het zo dat ik meteen het verschil proef bij ander bier. De smaak van brand zit in mijn geheugen gegrift. Neem ik grolsch dan smaakt het vanzelf naar paardenpis. Omdat ik die Goddelijke smaak van Brand gewend ben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:46 schreef charon het volgende:
Ik vind Brand het enige bier dat nog iets van Grolsch wegheeft, en dus (naast Grolsch) nog te drinken is. En Jever, das ook lekker.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:10 schreef remlof het volgende:
Sommige duitse bieren zijn ook erg lekker, zoals BitburgerWarsteiner
Bitburger ken ik welquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:10 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook een voorkeur voor bittere bieren, en Grolsch is ook behoorlijk bitter, net als Brand.
Sommige duitse bieren zijn ook erg lekker, zoals Bitburger
Dommelsch bier vind ik echt lekker bier, want het proef niet zo zwaar op de maag, maar dat komt het uit eindelijk welquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben aangeschoten
Dommelsch heb ik al jaren niet meer gehad. Hoe smaakt dat bier?
Ik begin aangeschoten te worden, daar doe je het toch voor of niet soms
Best knap om van bier aangeschoten te worden, je zou toch zeggen dat je een extra fles whisky nodig hebt ondertussen.
je kan ook een vust nemenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Jupiler is ook best okay, alleen jammer dat het in van die kleine 25cl flesjes zit
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dommelsch bier vind ik echt lekker bier, want het proef niet zo zwaar op de maag, maar dat komt het uit eindelijk weldus je kan snel kachel worden, otw kachelwordenbier is het
![]()
![]()
Je bent al goed op weg!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Even nieuw bokje pakken.
En pissen natuurlijk.
En natuurlijk de aanschoten bui in ere houden.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:23 schreef kweenieman het volgende:
Grolsch word je idd ziek van. Doe mij maar bier, liefst Heineke ook![]()
quote:
Je kan iemand aanschieten, maar als je aan je tiende biertje zit ofzo dan ben je aangeschotenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Aangeschoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet aanschoten
Of toch???
This is a bat country!!!!!
Geschoten door het bierquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan iemand aanschieten, maar als je aan je tiende biertje zit ofzo dan ben je aangeschoten
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geschoten door het bier
Het bier heeft zijn kogels geschoten.
En dan moet je maar onder de roes gaan zitten.
Ik vind het wel okey, je kies ervoor om te zuipen, en je wilt bezopen raken. En als je dan bezopen raakt, dan is dat een overwinning.
Je kiest ervoor om van de wereld te gaan, en wat gebeurt er vervolgens????
Je bent van de wereld!!!!!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen!
quote:
6 halve liters in the house!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:21 schreef talin77 het volgende:
dat was wat de dokter vanmorgen zei....
hij heeft gelijk![]()
eerst nog ff koffie![]()
Dat bedacht ik al, drm laat ook maarquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarmee kan je een PM sturen naar alle ONZ mods tegelijk.
ik drink bier zat maar kan hier geen traan om laten, huil namelijk niet over gemorst trogwaterquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef Dennisch het volgende:
Nachtmerrie van elke bierdrinker :
[afbeelding]
Na 6 grolsch krijg ik altijd koppijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mensen die geen Grolsch lusten: hmm okee, smaken verschillen
Mensen die geen Grolsch lusten omdat het te stevig voor ze is:![]()
![]()
grolsch is lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:45 schreef talin77 het volgende:
[..]
dudeals jij van 85 bent mag je net shandy drinken dus duvel op met je interesante opmerkingen
Zo klopt iequote:Op vrijdag 1 december 2006 23:30 schreef Acryl het volgende:
Oranjeboom
Talpa
Tien
Volkswagen
Opel
Honda![]()
Grolsch![]()
De nachtmerrie van elke bierdrinker is firefoxquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef Dennisch het volgende:
[afbeelding]
Heineken klinkt als zaniken en Hertog Jan als boterhamquote:Op zondag 3 december 2006 03:04 schreef Cinch het volgende:
Hertog Jan pwnt Grolsch. Grolsch, de naam alleen al, dat klinkt toch als rochel
Waar staat Öttinger danquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:38 schreef WeebI het volgende:
1 Grolsch![]()
![]()
2 Hertog Jan![]()
3 Bitburger
4 Carlsberg
5 Guinness
Laatste: Amstel![]()
![]()
Het waren dus duizenden kratten en flesjes Grolsch die over de weg lagen, kapot enzo...quote:Op zondag 3 december 2006 02:20 schreef bietelboer het volgende:
[..]
De nachtmerrie van elke bierdrinker is firefox![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:32 schreef miodzio het volgende:
[..]
Grolsch
![]()
![]()
Plaatje om topic te redden
[afbeelding]
naar 6 grolsch moet ik altijd schijtenquote:Op zondag 3 december 2006 00:44 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Na 6 grolsch krijg ik altijd koppijn![]()
ja , als je 1,5 uur naar een grolsch reclame wil kijken en die 1,5 jaar lang blijven herhalenquote:Op zondag 3 december 2006 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Grolsch maakt lekker bier en mooie reclames, ik mag ze wel.
Als ik na een avond Grolsch de volgende ochtend ga schijten, GODVERDOMMEquote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
naar 6 grolsch moet ik altijd schijten
ik tijdens, maar daarna ga ik aan de Amstel, dan kanik schijten en pissen tegelijkquote:Op maandag 4 december 2006 20:33 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Als ik na een avond Grolsch de volgende ochtend ga schijten, GODVERDOMME![]()
Tragisch, tragischquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef Dennisch het volgende:
[afbeelding]
Bier drinkende vrouwenquote:quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef Dennisch het volgende:
[afbeelding]
Tragisch, tragisch
Waarom? Daar worden ze dik van, van bier blijven ze slank!quote:Op maandag 4 december 2006 20:40 schreef seekfaM het volgende:
Vrouwen moeten wijn drinken!
Nee, een bier drinkende vrouw is veel beterquote:Op maandag 4 december 2006 20:40 schreef seekfaM het volgende:
Vrouwen moeten wijn drinken!
quote:Op maandag 4 december 2006 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, een bier drinkende vrouw is veel beter
Sounds like heavenquote:Op dinsdag 5 december 2006 05:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar een Grolsch-drinkende vrouw is dan weer niet goed?![]()
sukkel ben je ziek in je hoofd ofzo???quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:38 schreef WeebI het volgende:
1 Grolsch![]()
![]()
2 Hertog Jan![]()
3 Bitburger
4 Carlsberg
5 Guinness
![]()
Neequote:Op dinsdag 5 december 2006 09:33 schreef sjamp0o het volgende:
[..]
sukkel ben je ziek in je hoofd ofzo???![]()
Die zijn geweldigquote:Op dinsdag 5 december 2006 05:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bier en Grolsch is dan ook iets anders, is niet het zelfde.quote:Op dinsdag 5 december 2006 05:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je hebt slootwater en je hebt bier bedoel je.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:11 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Bier en Grolsch is dan ook iets anders, is niet het zelfde.
2 verschillende dingen zeg maar... Want je hebt dan bier, ja dat is lekker. En je hebt Grolsch, en dat is ehm... Ja moeilijk te omschrijven, ik zou zeggen; 'pis met een biersmaakje er aan'.
Maarja ieder zijn beperkingen.
je hebt Grolsch en je hebt de rest !quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je hebt slootwater en je hebt bier bedoel je.
Je snapt hemquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je hebt slootwater en je hebt bier bedoel je.
tuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:30 schreef egg-bird het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten![]()
GROLSCH!!![]()
![]()
Vind dat Tukkers daar niet over kunnen oordelen want die drinken nooit wat anders...quote:
Ga jij maar lekker op Femke stemmen, ik heb Verdonk gestemd. Jaloers?quote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
naar 6 grolsch moet ik altijd schijten
zei de Vitesse fanquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:11 schreef defranseslag het volgende:
[..]
'pis met een biersmaakje er aan'.
iemandf met guinness in zijn lijstje vind idd slootwater kennelijk lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:38 schreef WeebI het volgende:
1 Grolsch![]()
![]()
2 Hertog Jan![]()
3 Bitburger
4 Carlsberg
5 Guinness
![]()
WTF is er mis met Verdonk????quote:Op woensdag 6 december 2006 08:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
iemandf met guinness in zijn lijstje vind idd slootwater kennelijk lekker
Wat er mis is met Verdonk weet ik wel, maar wtf is er mis met Guinness?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:09 schreef defranseslag het volgende:
[..]
WTF is er mis met Verdonk????
Jaloers?
Wat dan??quote:Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat er mis is met Verdonk weet ik wel
Da's hier offtopic, maar zie Meerderheid VVD-kiezers wil Verdonk niet als leider! #5 en nog tig topicsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |