ik drink bier zat maar kan hier geen traan om laten, huil namelijk niet over gemorst trogwaterquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef Dennisch het volgende:
Nachtmerrie van elke bierdrinker :
[afbeelding]
Na 6 grolsch krijg ik altijd koppijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mensen die geen Grolsch lusten: hmm okee, smaken verschillen
Mensen die geen Grolsch lusten omdat het te stevig voor ze is:![]()
![]()
grolsch is lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:45 schreef talin77 het volgende:
[..]
dudeals jij van 85 bent mag je net shandy drinken dus duvel op met je interesante opmerkingen
Zo klopt iequote:Op vrijdag 1 december 2006 23:30 schreef Acryl het volgende:
Oranjeboom
Talpa
Tien
Volkswagen
Opel
Honda![]()
Grolsch![]()
De nachtmerrie van elke bierdrinker is firefoxquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef Dennisch het volgende:
[afbeelding]
Heineken klinkt als zaniken en Hertog Jan als boterhamquote:Op zondag 3 december 2006 03:04 schreef Cinch het volgende:
Hertog Jan pwnt Grolsch. Grolsch, de naam alleen al, dat klinkt toch als rochel
Waar staat Öttinger danquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:38 schreef WeebI het volgende:
1 Grolsch![]()
![]()
2 Hertog Jan![]()
3 Bitburger
4 Carlsberg
5 Guinness
Laatste: Amstel![]()
![]()
Het waren dus duizenden kratten en flesjes Grolsch die over de weg lagen, kapot enzo...quote:Op zondag 3 december 2006 02:20 schreef bietelboer het volgende:
[..]
De nachtmerrie van elke bierdrinker is firefox![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:32 schreef miodzio het volgende:
[..]
Grolsch
![]()
![]()
Plaatje om topic te redden
[afbeelding]
naar 6 grolsch moet ik altijd schijtenquote:Op zondag 3 december 2006 00:44 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Na 6 grolsch krijg ik altijd koppijn![]()
ja , als je 1,5 uur naar een grolsch reclame wil kijken en die 1,5 jaar lang blijven herhalenquote:Op zondag 3 december 2006 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Grolsch maakt lekker bier en mooie reclames, ik mag ze wel.
Als ik na een avond Grolsch de volgende ochtend ga schijten, GODVERDOMMEquote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
naar 6 grolsch moet ik altijd schijten
ik tijdens, maar daarna ga ik aan de Amstel, dan kanik schijten en pissen tegelijkquote:Op maandag 4 december 2006 20:33 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Als ik na een avond Grolsch de volgende ochtend ga schijten, GODVERDOMME![]()
Tragisch, tragischquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef Dennisch het volgende:
[afbeelding]
Bier drinkende vrouwenquote:quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef Dennisch het volgende:
[afbeelding]
Tragisch, tragisch
Waarom? Daar worden ze dik van, van bier blijven ze slank!quote:Op maandag 4 december 2006 20:40 schreef seekfaM het volgende:
Vrouwen moeten wijn drinken!
Nee, een bier drinkende vrouw is veel beterquote:Op maandag 4 december 2006 20:40 schreef seekfaM het volgende:
Vrouwen moeten wijn drinken!
quote:Op maandag 4 december 2006 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, een bier drinkende vrouw is veel beter
Sounds like heavenquote:Op dinsdag 5 december 2006 05:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar een Grolsch-drinkende vrouw is dan weer niet goed?![]()
sukkel ben je ziek in je hoofd ofzo???quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:38 schreef WeebI het volgende:
1 Grolsch![]()
![]()
2 Hertog Jan![]()
3 Bitburger
4 Carlsberg
5 Guinness
![]()
Neequote:Op dinsdag 5 december 2006 09:33 schreef sjamp0o het volgende:
[..]
sukkel ben je ziek in je hoofd ofzo???![]()
Die zijn geweldigquote:Op dinsdag 5 december 2006 05:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bier en Grolsch is dan ook iets anders, is niet het zelfde.quote:Op dinsdag 5 december 2006 05:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je hebt slootwater en je hebt bier bedoel je.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:11 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Bier en Grolsch is dan ook iets anders, is niet het zelfde.
2 verschillende dingen zeg maar... Want je hebt dan bier, ja dat is lekker. En je hebt Grolsch, en dat is ehm... Ja moeilijk te omschrijven, ik zou zeggen; 'pis met een biersmaakje er aan'.
Maarja ieder zijn beperkingen.
je hebt Grolsch en je hebt de rest !quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je hebt slootwater en je hebt bier bedoel je.
Je snapt hemquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je hebt slootwater en je hebt bier bedoel je.
tuurlijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:30 schreef egg-bird het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten![]()
GROLSCH!!![]()
![]()
Vind dat Tukkers daar niet over kunnen oordelen want die drinken nooit wat anders...quote:
Ga jij maar lekker op Femke stemmen, ik heb Verdonk gestemd. Jaloers?quote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
naar 6 grolsch moet ik altijd schijten
zei de Vitesse fanquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:11 schreef defranseslag het volgende:
[..]
'pis met een biersmaakje er aan'.
iemandf met guinness in zijn lijstje vind idd slootwater kennelijk lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:38 schreef WeebI het volgende:
1 Grolsch![]()
![]()
2 Hertog Jan![]()
3 Bitburger
4 Carlsberg
5 Guinness
![]()
WTF is er mis met Verdonk????quote:Op woensdag 6 december 2006 08:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
iemandf met guinness in zijn lijstje vind idd slootwater kennelijk lekker
Wat er mis is met Verdonk weet ik wel, maar wtf is er mis met Guinness?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:09 schreef defranseslag het volgende:
[..]
WTF is er mis met Verdonk????
Jaloers?
Wat dan??quote:Op donderdag 7 december 2006 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat er mis is met Verdonk weet ik wel
Da's hier offtopic, maar zie Meerderheid VVD-kiezers wil Verdonk niet als leider! #5 en nog tig topicsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |